Moderators: Beheerders, Fanmasters
fuotbalgek schreef:Deze conclusie werd 14 dagen geleden al door meerdere forum leden getrokken, ergo twee weken verloren. En nog steeds maar één spits in de selectie die met twee spitsen moet gaan spelen. Tijd voor actie Ferry! Er moeten doelpunten aangetrokken worden.
Otsje P schreef:Overigens is er nog geen officiële bevestiging.
Otsje P schreef:Ik denk dan ook dat Ferry met alle informatie die hij ter beschikking heeft beter in staat is om conclusies te trekken dan "meerdere forumleden".
Overigens is er nog geen officiële bevestiging.
fuotbalgek schreef:Zoals SvH zelf al aangaf, de Italianen wilden wachten, wilden er eigenlijk nog niet aan. Je wint dat spelletje nu, een week voor begin van de competitie. Als men in Italië direct had gezegd nog een seizoen, prima, maar in de voorbereiding had je al wel je tweede van de drie spitsen nodig voor een twee spitsen systeem binnen moeten hebben. Zeker wanneer je geen scorende tien hebt, het is nog steeds mager qua doelpunten wanneer je de statistieken er bij pakt.
Ferry heeft met alle informatie voorhanden zijn nieuwe trainer een voorbereiding laten draaien gericht op 532 met één volwaardige spits, Chapeau!
fuotbalgek schreef:Goed dat Sidney alsnog komt maar helaas geen optie. Betekent wat mij betreft investeren in een derde spits die waarde voor de club kan brengen, en in de luwte van Syndey en Sarr een jaar kan warmdraaien met invalbeurten.
Voor de tien positie, ook nog steeds clubloos, blijft Van Amersfoort een interessante optie. Brengt specifieke kwaliteiten mee die een aanvulling op de selectie kunnen zijn, maar betwijfel of hij terug wil.
Janneman schreef:Reon Boeringa
@reonboeringa
Che Nunnely komt vanaf morgen op proef bij SC Heerenveen, bevestigt de club desgevraagd. De 23-jarige aanvaller stond laatstelijk onder contract bij Willem II. De Friezen zoeken zoals bekend al een tijdje naar impulsen voor de vleugels. (Twitter)
BakCristian schreef:Momenteel is er 2x een bod gedaan door een Nederlandse club op Claudiu Petrila.
Feanfan 1 schreef:Na het vertrek van Sarr zal er toch wat bij moeten. Sowieso een spits en ook 1 of 2 buitenspelers
Niemand wil graag hun spelers kwijt midden in de winter, maar in Scandinavie is een seizoen van maart - oktober
Misschien dat daar nu wat makkelijker spelers weggeplukt kunnen worden. Hieronder 2 vleugelspelers die ik voorbij heb zien komen
Carlo Holse (Rosenborg)
Osame Sahraoui (Valerenga)
We hebben +/- 12 miloen voor Sarr gekregen, maar ik ga er niet vanuit dat dat in één keer betaald gaat worden. Dus kan zijn dat we (voorlopig) maar 3 miljoen te besteden hebben
Feanfan 1 schreef:We hebben +/- 12 miloen voor Sarr gekregen, maar ik ga er niet vanuit dat dat in één keer betaald gaat worden. Dus kan zijn dat we (voorlopig) maar 3 miljoen te besteden hebben
Feanfan 1 schreef:Daniel Karlsbakk schijnt te komen
Heerenveen betaalt maar liefst 2,5 Euro voor de 19 jarige spits die 2 goals heeft gemaakt in 21 wedstrijden
Qua statistieken nou niet echt hoopgevend, maar misschien zien ze potentie.
Feanfan 1 schreef:Daniel Karlsbakk schijnt te komen
Heerenveen betaalt maar liefst 2,5 Euro voor de 19 jarige spits die 2 goals heeft gemaakt in 21 wedstrijden
Qua statistieken nou niet echt hoopgevend, maar misschien zien ze potentie.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten