Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 17-08-2018 07:10

Dat talententen kopen is leuk, als ze doorbreken tenminste.
Maar talenten hebben we zelf ook wel rondlopen.
Voor nu lijkt het me belangrijk om spelers te halen die ons echt versterken.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Wizard » 17-08-2018 10:11

Rick schreef:Zowel Veendorp als Hankouri zijn talenten die ons niet gelijk beter maken. .

Daar zal je het als sc Heerenveen wel van moeten hebben. We hebben nu ervaring in ons team zitten met jongens als Hahn, Hoegh, Schaars en Rienstra. Daaromheen zal je talenten posteren die zich moeten ontwikkelen. Tenzij er zich een buitenkansje voor doet waardoor je hele team beter wordt (en zo ook je talenten); ik denk dan aan Odegaard en Lammers.
Zo'n buitenkansje zou ook Kuwas zijn die zich nog prima kan ontwikkelen zowel sportief als in transferwaarde tenzij de club hier anders over denkt uiteraard. Resumerend, je zult als sc Heerenveen en dus als opleidingsclub het vooral moeten hebben van talenten aangezien daar vooral je verdienmodel zit. Jongens als Veendorp en Hankouri mits met een positief scoutingsrapport zijn dus zeer interessante spelers voor onze club.

Transferwaarde Ehizibue is 2 mio (die zou dus inderdaad tussen de 2 en 3 mio moeten kosten) mits een huidg contract voor minimaal 2 jaar.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Rick » 17-08-2018 21:50

Daar moet je het inderdaad van hebben, maar de balans in het elftal moet ook goed zijn. Op het middenveld heb je met Vlap, Kongolo en Bruin drie talenten en daarachter met Rienstra, Kobayashi, Thorsby en ook nog Schaars een goede mix. Als Kobayashi en/of Thorsby nog vertrekken, moet je een eredivisiewaardige speler daarvoor terughalen of een uitzonderlijk talent.

In de verdediging heb je met Floranus, Pieri en Woudenberg drie talenten. Laatst genoemde lijkt te kort te komen overigens. Daarnaast met Hoegh en Bulthuis twee ervaren krachten. Daar mis je gewoom eredivisie niveau. Zowel Ehizibue als Van Rhijn voegen dat toe op de plek waar wij het meest hebben ingeleverd. Het meest ideale is dat je op elke positie zowel een talent als ervaren speler kunt opstellen.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor du longhi » 19-08-2018 06:45

Ik zou proberen die Schuurs van Ajax te huren met optie tot koop. Zit nu in de KKD te voetballen bij jong Ajax.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor Fladian » 19-08-2018 08:30

Optie tot koop? Dit is het eerste seizoen dat ie bij Ajax speelt, net nadat hij een transfer gemaakt heeft van Fortuna. De kans dat hij nu hier wil spelen is nihil. Bovendien, we hebben Pierrie al en hem samen met Schuurs opstellen lijkt mij geen goed plan.
Fladian
Selectiespeler

Berichtdoor Bubbe » 19-08-2018 20:20

du longhi schreef:Ik zou proberen die Schuurs van Ajax te huren met optie tot koop. Zit nu in de KKD te voetballen bij jong Ajax.

Dat wist hij toen hij naar Ajax ging, die gaat hier echt niet heen met een optie tot koop.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor tha boelie » 28-08-2018 07:51

Halil Dervisoglu van Sparta wordt een goede spits, probeer die maar vast te leggen voor volgend jaar. Nog een jaartje stallen bij Sparta.
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor pes5 » 28-08-2018 08:51

Dat is zeker een goede spits.

Verder zijn er nogal wat Nederlandse spelers in het buitenland die bij hun club dienen te vertrekken. Ze zijn waarschijnlijk onhaalbaar, maar als ze er een paar uur voor de deadline nog zitten, kan het zo zijn dat je ze toch een jaar kunt huren.

Ik heb het dan over Kenny Tete, Bazoer, Bruma en Vincent Janssen. Je kunt altijd een lijntje uitgooien. Daarnaast zou ik toch vol voor Assaidi gaan. Briljante speler die echt het verschil kan maken en ook Ramselaar zijn situatie zou ik in de gaten houden.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Satyr » 28-08-2018 09:08

Janssen ligt er voorlopig uit na een operatie. De rest lijkt me eigenlijk onhaalbaar, tenzij ze echt weg MOETEN. Maar Tete, Bazoer en Bruma hebben die status niet
Satyr
Superster

Berichtdoor GeraldSibon35 » 23-10-2018 14:52

Mitchell Bakker van Jong Ajax lijkt mij een goede optie om ons linksbackprobleem op te lossen. Ontzettend talentvolle jongen met alle eigenschappen van een moderne back. Is nog maar 18 jaar maar heeft desondanks al wel 24 Eerste divisie wedstrijden in de benen en heeft ook al een stuk of wat keren bij de eerste selectie van Ajax gezeten. Zijn contract loopt komende zomer af en het lijkt er nog niet echt op dat hij volgend seizoen vaste basisspeler gaat worden bij Ajax. Dus wie weet kan Gerry eens een poging wagen.
GeraldSibon35
Selectiespeler

Berichtdoor blauwekater » 25-10-2018 12:35

Moustapha Seck van Almere City in de gaten houden.

Wordt nu voor 1 jaar gehuurd van AS Roma. Heeft lengte, snelheid en goede techniek

Zie op transfermarkt dat hij naast de Senagaleese nationaliteit ook de Spaanse nationaliteit heeft dus dat is het buiten EU verhaal niet direct een probleem
blauwekater
Selectiespeler

Berichtdoor GeraldSibon35 » 08-11-2018 09:30

Jerdy Schouten (SB Excelsior) & Lazaros Lamprou (Fortuna Sittard).
GeraldSibon35
Selectiespeler

Berichtdoor bennieeee » 10-11-2018 12:22

Engels van Roda is ook lekker bezig dit seizoen. Die steekt er echt ver bovenuit momenteel.
bennieeee
Selectiespeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 16-11-2018 12:39

Misschien een poging waard om Bruma van Wolfsburg te huren in de winterstop? Die zit volledig op een dood spoor daar en wil boven alles weer gewoon spelen..
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor DSCH » 17-11-2018 15:59

Kaz_SCH schreef:Misschien een poging waard om Bruma van Wolfsburg te huren in de winterstop? Die zit volledig op een dood spoor daar en wil boven alles weer gewoon spelen..

Ik denk dat hij wel betere opties heeft en lijkt mij bovendien ook duur. Wolfsburg zal ook een huursom willen zien. Mocht hij haalbaar zijn dan natuurlijk doen wat mij betreft, maar de kans lijkt mij heel klein.
DSCH
Basisspeler

Berichtdoor igo » 27-11-2018 18:22

Nick Bakker van FC Emmen viel mij vorig seizoen al positief op in de play-offs. Ik heb hem dit seizoen nog geen cruciale fout zien maken en is tevens kopsterk. In mijn ogen kan hij een prima duo vormen met Hoegh.
igo
Selectiespeler

Berichtdoor Wizard » 05-12-2018 08:26

Bart Ramselaar (contract tot medio '21) en Ramon Lundqvist (medio '19) mogen bij PSV vertrekken.
Voor Ramselaar is destijds ca. 4 mio betaald. Lundqvist speelt dit seizoen in de Eerste Divisie (KKD), 13 wedstrijden, 6 goals, 3 assists.
Helaas hebben we al te veel middenvelders, maar Ramselaar zou natuurlijk een fantastische aanwinst zijn.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Jazz » 05-12-2018 09:05

Wizard schreef:Bart Ramselaar (contract tot medio '21) en Ramon Lundqvist (medio '19) mogen bij PSV vertrekken.
Voor Ramselaar is destijds ca. 4 mio betaald. Lundqvist speelt dit seizoen in de Eerste Divisie (KKD), 13 wedstrijden, 6 goals, 3 assists.
Helaas hebben we al te veel middenvelders, maar Ramselaar zou natuurlijk een fantastische aanwinst zijn.

Als Van Amersfoort en Kobayashi deze winter/deze zomer vertrekken heb je meer ruimte. Voor Thorsby is er misschien ook interesse dus verlies je in een keer een groot deel van je middenveld.

Wat zou Ramselaar moeten kosten, 1.5 miljoen? Hij heeft nog een lang contract.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Wizard » 05-12-2018 10:59

Jazz schreef:Wat zou Ramselaar moeten kosten, 1.5 miljoen? Hij heeft nog een lang contract.

Met nog een langlopend contract en dat hij 4 mio heeft gekost kan je erop rekenen dat hij minimaal 2 tot 2,5 mio moet kosten.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Fladian » 05-12-2018 12:03

Ik vraag mij af of Ramselaar wel interesse heeft om zo'n grote stap terug te nemen. Wij zijn niet meer de eerste club die bij mensen opkomt als je denkt aan de subtop. Dan wordt er eerder gedacht aan AZ, Vitesse en Utrecht - waar hij zelfs oud speler van is.
Ik denk eerder dat ie zijn geluk wil beproeven bij een buitenlandse laagvlieger.

Begrijp me echter niet verkeerd, ik zou het toejuichen als hij zou komen en de club mag -of moet- absoluut een poging wagen.
Fladian
Selectiespeler

Berichtdoor Jazz » 05-12-2018 12:15

Wizard schreef:[Met nog een langlopend contract en dat hij 4 mio heeft gekost kan je erop rekenen dat hij minimaal 2 tot 2,5 mio moet kosten.

Oei, dat zijn bedragen die wij allang niet meer betalen. Al hoewel, Mihaljovic kosten 1.7 miljoen en Zeneli bijna 2 miljoen.
Jazz
Superster

Berichtdoor Wizard » 05-12-2018 14:26

Fladian schreef:Ik vraag mij af of Ramselaar wel interesse heeft om zo'n grote stap terug te nemen. Wij zijn niet meer de eerste club die bij mensen opkomt als je denkt aan de subtop. Dan wordt er eerder gedacht aan AZ, Vitesse en Utrecht - waar hij zelfs oud speler van is.

Dat denk ik absoluut ook, maar dan nog zou hij een prima versterking zijn die ons team zichtbaar sterker zou maken. Op dit moment kunnen we wel concurreren met dat soort clubs, maar vissen we in 8 vd 10 gevallen achter het net.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Janneman » 05-12-2018 15:43

Ik zie het nut ook niet direct van de komst van Ramselaar, we moeten dan eerst eens wat middenvelders kwijt zien te raken. Prioriteit is meer een fatsoenlijke centrumverdediger erbij en een linksback. Voorin is het ook karig met alleen Lammers momenteel als spits (die niveau heeft).
scheerenveen.supporterswereld.nl
Janneman
Superster

Berichtdoor Jazz » 05-12-2018 18:23

Janneman schreef:Ik zie het nut ook niet direct van de komst van Ramselaar, we moeten dan eerst eens wat middenvelders kwijt zien te raken. Prioriteit is meer een fatsoenlijke centrumverdediger erbij en een linksback. Voorin is het ook karig met alleen Lammers momenteel als spits (die niveau heeft).

Van Amersfoort gaat weg, Yuki gaat weg, Thorsby gaat misschien weg. Genoeg ruimte.
Jazz
Superster

Berichtdoor Janneman » 05-12-2018 18:55

Jazz schreef:Van Amersfoort gaat weg, Yuki gaat weg, Thorsby gaat misschien weg. Genoeg ruimte.

Die moeten wel eerst weg zijn :wink: Mocht er in de winterstop wat gebeuren pak dan sowieso de defensie aan (weg met Bulthuis & Schmidt o.a.) en zorg voor wat meer aanvallers.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Janneman
Superster

Berichtdoor pes5 » 05-12-2018 21:02

Of Ramselaar halen en hem dan linksbuiten zetten. :x
pes5
Beheerder

Berichtdoor Wizard » 06-12-2018 08:22

Janneman schreef:Die moeten wel eerst weg zijn :wink: Mocht er in de winterstop wat gebeuren pak dan sowieso de defensie aan (weg met Bulthuis & Schmidt o.a.) en zorg voor wat meer aanvallers.

Op zich hebben we voldoende aanvallers, want elke positie voorin is dubbel bezet. Daarbij hebben we een aantal prima talentvolle spitsen die eraan komen. Wanneer Zeneli vertrekt, zal er zeker een vervanger komen.

Ik zou inderdaad wat meer concurrentie voor de huidige verdedigers willen zien. Daarnaast worden we op de '6' vrij kwetsbaar met een oudere en blessuregevoelige Schaars en Yuki die zal vertrekken. Wellicht dat alleen Bruijn hier zal kunnen spelen.
Daarnaast is de kans vrij groot dat zowel Thorsby en Yuki als Pelle zullen vertrekken. Dan zal er in hun plek toch wel 1 middenvelder moeten komen.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Goran Popov » 07-12-2018 18:56

Is hier al vaker genoemd, maar ik zit nu Fortuna - AZ te kijken en Diemers valt me wederom positief op; die jongen kan echt heel goed voetballen. Op linksvoor doet hij het goed maar lijkt me een goede aanvulling centraal op het middenveld.
Goran Popov
Nieuw talent

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten