''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

BK2007 schreef:Van Gaal is in ieder geval wel een miljonair. Daar is de club naar op zoek meen ik.
Voor zover ik weet is Henkie de Jong geen miljonair. Dus die zal het iig niet worden.
Hahah nee De Jong heeft een hypotheek geloof ik :lol:
Zeg maar niks!
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

tha boelie schreef:Zoek maar eens op berichten van Igo, hij heeft het steeds over De Jong, lijkt mij meer een wens dan een geweten.

Steeds? Volgens mij in totaal 1 keer.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Kaz_SCH schreef:lowietje van gaal heeft een niet te weigeren aanbieding in beraad zegt 'ie :lol:
Yep, Hamstra is met een ijzersterk verhaal het gesprek met van Gaal aan gegaan. 'We zouden graag een keer kampioen willen worden en/of de beker willen winnen.' Waarop Louis antwoorde: 'Prachtig, dat zou ik ook graag nog eens willen voor mijn officiële pensioen. Perfect dat jullie mij hiervoor benaderen, want uiteraard ben ik de enige die dat voor jullie en mezelf kan gaan regelen. Kennelijk ben ik toch niet de enige die zo slim is'. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Mackan68 schreef: Yep, Hamstra is met een ijzersterk verhaal het gesprek met van Gaal aan gegaan. 'We zouden graag een keer kampioen willen worden en/of de beker willen winnen.' Waarop Louis antwoorde: 'Prachtig, dat zou ik ook graag nog eens willen voor mijn officiële pensioen. Perfect dat jullie mij hiervoor benaderen, want uiteraard ben ik de enige die dat voor jullie en mezelf kan gaan regelen. Kennelijk ben ik toch niet de enige die zo slim is'. :lol:
Mackan68, wil je alsjeblieft geen grapjes maken over meneer Van Gaal? Straks ketst de deal hierdoor nog af! :lol:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ruud Gullit met Wouters als assistent. Waarom niet ?
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

BK2007 schreef:Ruud Gullit met Wouters als assistent. Waarom niet ?
Waarom wel?
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Omdat het een miljonair is!

8)
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Mackan68 schreef:Yep, Hamstra is met een ijzersterk verhaal het gesprek met van Gaal aan gegaan. 'We zouden graag een keer kampioen willen worden en/of de beker willen winnen.' Waarop Louis antwoorde: 'Prachtig, dat zou ik ook graag nog eens willen voor mijn officiële pensioen. Perfect dat jullie mij hiervoor benaderen, want uiteraard ben ik de enige die dat voor jullie en mezelf kan gaan regelen. Kennelijk ben ik toch niet de enige die zo slim is'. :lol:
Wil je voortaan alsjeblieft ‘ik’ en ‘mij’ in de context van de goddelijke Louis van Gaal wel met hoofdletters willen schrijven?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik gok op Stam met Petrovic als assistent.
Samen maken we de club sterk.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Uit betrouwbare bron: 99% zeker

MARCEL KEIZER
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Haha, die is te slecht om te geloven. Dan is ons bestuur totaal ongeschikt! Keizer, gedegradeerd met Cambuur, slecht bij Emmen en Telstar en ontslagen bij Ajax. En zo'n iemand zou je halen? :lol: Dan worden de beleidsbepalers ingehuurd om de club te gronde te richten. Echt lachwekkend zou het zijn.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Keizer staat bij mij ook niet bovenaan, maar laten we wel fair blijven: je vergeet dat hij het bij Jong Ajax blijkbaar zo goed heeft gedaan dat hij naar het eerste werd gepromoveerd. Een heel uitzonderlijke stap. Laten we ook niet vergeten dat zijn opvolger het niet beter heeft gedaan bij Ajax.

De rest van zijn cv is nietszeggend, maar ook niet noodzakelijk 'slecht': bij Cambuur stapte hij op een moeilijk moment in, bij Telstar deed hij het net zo goed (of slecht) als voorgaande trainers en bij Emmen lag hij keurig op koers om de doelstellingen te behalen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Haha, die is te slecht om te geloven. Dan is ons bestuur totaal ongeschikt! Keizer, gedegradeerd met Cambuur, slecht bij Emmen en Telstar en ontslagen bij Ajax. En zo'n iemand zou je halen? :lol: Dan worden de beleidsbepalers ingehuurd om de club te gronde te richten. Echt lachwekkend zou het zijn.
Oud Cambuur speler (9 jaar!)idem technisch directeur. Het enige dat voor hem pleit is dat ie die club ook liet degraderen.
Verder net zo aansprekend als een dweil in een emmer water. Dan had zijn lookalike Streppel hier ook wel kunnen verlengen!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Eerst zien, dan geloven. Ik word er ook niet echt vrolijk van, maar een "grote" naam is niet realistisch en we zullen toch moeten vissen uit de vijver Keizer, Steijn, vd Gaag enz.
Mocht het zo zijn, zal hij heus niet boven aan de lijst hebben gestaan. Maar ze zullen vast te duur geweest zijn of andere prioriteiten (vd Gaag wil naar buitenland). Dan kan je hoog of laag springen, maar ik neem aan dat het bestuur hun huiswerk zorgvuldig hebben gedaan.
Zoals gezegd niet mijn voorkeur, maar als het Steijn was het geworden waren er ook duizenden tegenstanders geweest en bij de "grote" naam Frank de Boer is ook niet allemaal even positief
Wie het ook wordt, ik verleng toch wel
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Keizer? Zou wel teleurstellend zijn, heeft het leuk gedaan bij Jong Ajax, maar komen zijn kernwaarden overeen met de club (aanvallend spelend, jonge gasten met veel geld verkopen etc.)?
Heerenveen fan in Leiden
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

En natuurlijk kan het zijn dat het fout is. Maar ik wil het ff delen. Dus schiet me maar af als het niet correct blijkt te zijn. Maar denk dat t zeker klopt.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

E.D. schreef:En natuurlijk kan het zijn dat het fout is. Maar ik wil het ff delen. Dus schiet me maar af als het niet correct blijkt te zijn. Maar denk dat t zeker klopt.
Afhankelijk wie je bron is. Als het Hamstra is, is het logischer dan de vriendin van de dochter je buurvrouw haar stiefvader
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

E.D. schreef:En natuurlijk kan het zijn dat het fout is. Maar ik wil het ff delen. Dus schiet me maar af als het niet correct blijkt te zijn. Maar denk dat t zeker klopt.
Weet je ook iets over de assistent ? Wellicht komt Dennis Bergkamp ook deze kant op ?
Samen maken we de club sterk.
Hero
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 08-07-2013 17:43
Locatie: Friesland

Bericht door Hero »

Weet je ook iets over de assistent ? Wellicht komt Dennis Bergkamp ook deze kant op ?[/quote]

De kans is groot dat Petrovic binnenkort wordt gepresenteerd als assistent trainer.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Eerst maar eens het type bron prijsgeven. Iedereen kan hier wat populair roepen.... De club zal toch niet gek zijn?

Ik weet voor 99,5% zeker dat het Advocaat wordt namelijk.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Maar wat is jou type bron dan Rules ?
Samen maken we de club sterk.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Heerenveen rules schreef:Eerst maar eens het type bron prijsgeven. Iedereen kan hier wat populair roepen.... De club zal toch niet gek zijn?

Ik weet voor 99,5% zeker dat het Advocaat wordt namelijk.
Klopt je hebt helemaal gelijk. Keuze is om het wel of niet te melden hier. Bij ‘eventuele opvolger streppel’ past het prima toch?
Ik hoop trouwens wel dat mijn bronnen ongelijk hebben. Dat dan weer wel.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Eerst maar eens het type bron prijsgeven. Iedereen kan hier wat populair roepen.... De club zal toch niet gek zijn?

Ik weet voor 99,5% zeker dat het Advocaat wordt namelijk.
Komst Keizer 99% zeker, Advocaat 99,5% zeker... wie bied 100%? :wink:
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Het wordt heus geen Keizer. Totaal ongeschikt. Bang hertje voor de camera. Slechte prestaties met jupiler clubjes. Bij Ajax ontslagen na een half jaar. Geen enkele reden om hem te nemen inderdaad.
DimitriSCH
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 07-02-2018 11:31

Bericht door DimitriSCH »

100% zeker dat het Keizer niet wordt.

Bron? Gezond verstand.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK2007 schreef:Maar wat is jou type bron dan Rules ?
Mijn slap gelul bron..... :wink:
Iedereen kan wat roepen op internet.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

DimitriSCH schreef:100% zeker dat het Keizer niet wordt.

Bron? Gezond verstand.
"Gezond verstand"... Daar kunnen we veel mee. Post dan niks ipv dat we met "gezond verstand" zulke voorspellingen kunnen maken...
Heerenveen fan in Leiden
DimitriSCH
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 07-02-2018 11:31

Bericht door DimitriSCH »

Jazz schreef: "Gezond verstand"... Daar kunnen we veel mee. Post dan niks ipv dat we met "gezond verstand" zulke voorspellingen kunnen maken...
Nee, jouw post is van toegevoegde waarde :lol:

Blijkbaar beschik jij niet over gezond verstand :wink:
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Ik vind die Marino Pusic wel wat hebben. Weet niet voor welke rol, maar wat een verademing ten opzichte van de doorsnee voetbaltrainer. Ondanks dat hij slechts een paar wedstrijden aan het roer heeft gestaan, is hij al een paar jaar verbonden aan Twente. Ik vond het dus knap hoe hij voor de camera reageerde. Resultaten van de club spreken natuurlijk niet in zijn voordeel (in hoeverre kun je hem dat aanrekenen?) maar het lijkt me wel een verbinder.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

E.D. schreef:Uit betrouwbare bron: 99% zeker

MARCEL KEIZER
Wanneer wordt er meer bekend?
Gesloten