Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 20-07-2017 12:07

Geruchten nu rondom Woudenberg steeds heftiger. Speler en club schijnen al akkoord te zijn. Nu alleen nog de transfersom en we hebben er een prima linksback bij!
Lijkt mij op het eerste gezicht een directe vooruitgang: Van Bijker naar Woudenberg. Zou een prima zet zijn!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 20-07-2017 12:23

Wizard schreef:Geruchten nu rondom Woudenberg steeds heftiger. Speler en club schijnen al akkoord te zijn. Nu alleen nog de transfersom en we hebben er een prima linksback bij!
Lijkt mij op het eerste gezicht een directe vooruitgang: Van Bijker naar Woudenberg. Zou een prima zet zijn!


Los van het feit dat ik er blij ben dat er een linksback wordt gehaald, waarom zou iemand die Nelom er niet kan uitspelen een prima zet zijn?

Ik ben bang dat dit een gevalletje El Akchoui wordt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 20-07-2017 12:46

Ik ben niet overtuigd van zijn verdedigende kwaliteiten maar in een aanvallend ingestelde ploeg zou hij van waarde kunnen zijn. Wel een goede instelling en een harde werker. Wat dat betreft wel vergelijkbaar met Bijker. En als je hem vertrouwen geeft kan hij zich wellicht verder ontwikkelen. We zullen het zien of hij wordt aangetrokken.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor ---E--- » 20-07-2017 15:20

Satyr schreef:Dat gedoe over een getal. If you're good enough, you're old enough.


Gast. Jongen is net 17 jaar geworden. Zo'n jongen moet af en toe eens invallen en beetje wennen aan het niveau. Een heel seizoen voor de leeuwen gooien kan ook helemaal verkeerd uitpakken.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Zweed1.0 » 20-07-2017 15:43

Met Woudenberg gaan wij er erg op vooruit prima speler, ik vind het een zeer grote verbetering tov Bijker. Groter, even snel en verdedigend veel beter. Ook beter dan Nelom in mijn optiek.

Centraal zou ik Xandro Schenk van GA Eagles wel als back up willen. Komt uit Ajax jeugd en heeft toch flink wat Eredivisie ervaring. Contract loopt nog 1 jaar dus die is relatief goedkoop te halen. Jonge grote verdediger met techniek.

Die is echt veel beter dan bv. Doke Schmidt.
Zweed1.0
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 20-07-2017 15:32

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 20-07-2017 17:30

---E--- schreef:
Gast. Jongen is net 17 jaar geworden. Zo'n jongen moet af en toe eens invallen en beetje wennen aan het niveau. Een heel seizoen voor de leeuwen gooien kan ook helemaal verkeerd uitpakken.

Gast. Bij wie van onze grootste talenten die door mochten breken is het eigenlijk helemaal verkeerd uitgepakt de afgelopen seizoenen? Wat zijn supporters vaak toch enorme schijtbakken.....Gelukkig zijn jonge spelers zelf gezegend met wat meer branie.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 20-07-2017 19:23

Nou, zeg dat. Stel je eens voor dat het wel lukt, wat dan?! Dan hebben we niks te klagen!

Nee, laten we maar geen risico lopen en Kik lekker veilig op de knusse bank zetten. Bakje kofje erbij, plakje koeke, hmmm
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 20-07-2017 20:09

Pierie gewoon tweede keus maken voor zowel links-centraal als linksback. Hij komt echt wel aan zijn minuten, als je ziet hoe blessuregevoelig Van Aken is. Ik zou inderdaad niet naast Woudenberg nóg een verdediger halen voor de linkerkant. En Cavlan natuurlijk verkopen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-07-2017 22:10

Schiet lekker op met de backs! Goed bezig. Schmidt vast weer rechtsback en Cavlan op links. Succes gegarandeerd.

De club heeft echt haar best gedaan om mensen enthousiast te maken voor de open dag. Top tegenstander en een goede selectie. De fans worden serieus genomen!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 22-07-2017 10:13

Duurt wel lang dat het definitief is met Woudenberg. Als je woensdag al verhalen hoort dat het bijna rond is,mag het nu ook wel helemaal rond zijn.....
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 22-07-2017 10:45

Heerenveen rules schreef:Schiet lekker op met de backs! Goed bezig. Schmidt vast weer rechtsback en Cavlan op links. Succes gegarandeerd.

De club heeft echt haar best gedaan om mensen enthousiast te maken voor de open dag. Top tegenstander en een goede selectie. De fans worden serieus genomen!


Zodra St. Juste verkocht was hebben ze meteen een bod uitgebracht op de rechtsback van FC Midtjylland. Ofwel, dat is hun nr. 1. Dat bod is afgewezen en die knakker zorgt vervolgens met een goal en een assist in de voorronde Europa League meteen dat zijn prijs weer wat opgeschroefd wordt. Nu zullen ze het bod verhoogd hebben of doorgeschakeld zijn naar nr. 2.

Dat jij er niks van hoort, betekend niet dat er niks gebeurd. Ze hebben Hoegh voor het seizoen gehaald en zijn vervolgens duidelijk geweest. Eerst inkomsten uit de verkoop van St. Juste of Larsson, daarna pas uitgaven. Aangezien St. Juste net een paar dagen weg is, hebben ze dus ook nog maar die paar dagen gehad om het uit te geven. En dat hebben ze gezien dat bod op Rasmus Nissen Kristensen dus al wel geprobeerd.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 22-07-2017 11:17

Otsje P schreef:
Zodra St. Juste verkocht was hebben ze meteen een bod uitgebracht op de rechtsback van FC Midtjylland. Ofwel, dat is hun nr. 1. Dat bod is afgewezen en die knakker zorgt vervolgens met een goal en een assist in de voorronde Europa League meteen dat zijn prijs weer wat opgeschroefd wordt. Nu zullen ze het bod verhoogd hebben of doorgeschakeld zijn naar nr. 2.

Dat jij er niks van hoort, betekend niet dat er niks gebeurd. Ze hebben Hoegh voor het seizoen gehaald en zijn vervolgens duidelijk geweest. Eerst inkomsten uit de verkoop van St. Juste of Larsson, daarna pas uitgaven. Aangezien St. Juste net een paar dagen weg is, hebben ze dus ook nog maar die paar dagen gehad om het uit te geven. En dat hebben ze gezien dat bod op Rasmus Nissen Kristensen dus al wel geprobeerd.

Alleen jammer dat dat een onrealistisch idee was. Een Deens supertalent die het geweldig doet en tot maarliefst 2021 vastligt. Je kunt wel zeggen dat nooit geschoten altijd mis is, maar dit neigt toch wel behoorlijk naar het immens naïeve.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 22-07-2017 11:27

Ik deel jouw mening niet Mackan68.

Ik hou er wel van. Gewoon proberen te gaan voor de beste speler. Tuurlijk is Rasmus Nissen Kristensen een lastig verhaal en zal er een behoorlijk bedrag betaald moeten worden. Ik vind het een goed signaal dat de club niet voor middelmaat gaat, maar echt probeert kwaliteit te halen. En dan kan dat eens mislukken, maar soms zal het ook wel lukken. Ik vind daaruit wel ambitie spreken. Alleen met zulke spelers kun je een stap vooruit zetten. Met middelmaat zakken we alleen maar verder af.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-07-2017 14:20

Plan B,C,D Otsje.......????
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 22-07-2017 14:22

Die Kristensen komt niet. Eigenaar van de club wilt minimaal 4 miljoen zien. Aangezien hij schatrijk is, is geld niet belangrijk. Een hoger bod gaat weinig uithalen. Vergeet deze vent en ga voor Stingl. Die is tenminste niet 2 miljoen waard...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 22-07-2017 19:16

Heerenveen rules schreef:Plan B,C,D Otsje.......????


Ja, wat wil je nou?

Tonen ze ambitie, gaan ze voor een echt goede speler, is het weer niet goed. Wil je graag op 1 dag een bod uitbrengen op 4 verschillende spelers voor dezelfde positie?

Bod uitgebracht, afgewezen. Evalueren, bieden we hoger of schakelen we door naar nr. 2? Nieuw bod, club beraadt zich over het bod, neemt het aan of wijst het af. Weer evalueren, bieden we hoger of schakelen we nu echt door enz. enz. enz.

Dat is geen kwestie van uurtjes, dat is een kwestie van dagen en soms zelfs weken. Je gaat pas naar plan B als plan A definitief niet door gaat.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 22-07-2017 19:44

Jazz schreef:Die Kristensen komt niet. Eigenaar van de club wilt minimaal 4 miljoen zien. Aangezien hij schatrijk is, is geld niet belangrijk. Een hoger bod gaat weinig uithalen. Vergeet deze vent en ga voor Stingl. Die is tenminste niet 2 miljoen waard...

Dus omdat de eigenaar schatrijk is, is geld niet belangrijk? Bijzonder.

Vraagprijs van 4 mln voor een rechtsback in de Deense comp. die net 1 seizoen hoogste divisie heeft gespeeld; dat lijkt me nogal aan de te hoge kant. 2-2,5 mln voor een talentvolle rechtsback uit de Deense comp. is al erg hoog. Ik verwacht dat Heerenveen nog wel met een hoger bod komt en dat dan wellicht het doorverkooppercentage omhoog gaat.
Daarnaast vind ik het helemaal geen gek idee om op zo'n talentvolle rechtsback te bieden. Dit getuigt juist van ambitie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-07-2017 19:47

Je zou haast denken dat je bij de onderhandelingen zat Otsje.... Marzo en Bijker zijn allang weg. En er is nog niemand gehaald. Erg slecht van de club. Maar er zijn mensen die alles goedpraten wat de club doet. Hoe aandoenlijk!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 22-07-2017 19:55

Marzo en Bijker zijn allang weg. En er is nog niemand gehaald. Erg slecht van de club. Maar er zijn mensen die alles goedpraten wat de club doet. Hoe aandoenlijk!


En er zijn mensen die in elke post totaal ongenuanceerd alles afkraken wat de club doet.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 23-07-2017 00:06

Tja, voor sommigen is het nooit goed inderdaad. Middelmatige spelers, dan is het kut. Probeert de club goede spelers te halen waardoor het langer duurt, dan is het kut. Wanneer je gezonde ambitie combineert met realiteitszin dan snap je dat er pas echt geschakeld kan worden na verkoop. De versterkingen zullen nog wel komen nu het geld binnen is, waardoor we gelukkig de categorie bijker kunnen overslaan. De kortzichtigheid in de anders gelovend doende reacties is schrijnend, triest, beperkt. Petje af voor Hamstra, de beste man koopt geen middelmaat.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 23-07-2017 05:27

fuotbalgek schreef:Tja, voor sommigen is het nooit goed inderdaad. Middelmatige spelers, dan is het kut. Probeert de club goede spelers te halen waardoor het langer duurt, dan is het kut. Wanneer je gezonde ambitie combineert met realiteitszin dan snap je dat er pas echt geschakeld kan worden na verkoop. De versterkingen zullen nog wel komen nu het geld binnen is, waardoor we gelukkig de categorie bijker kunnen overslaan. De kortzichtigheid in de anders gelovend doende reacties is schrijnend, triest, beperkt. Petje af voor Hamstra, de beste man koopt geen middelmaat.


Ben je soms familie van de beste man? En dan dat neerbuigende toontje tegen mensen die wel een eigen mening hebben... Ik kan me vorig jaar nog herinneren toen we alle kaarten op Peters hadden gezet. En toen die transfer uiteindelijk mislukte, kwam Hamstra op het laatste moment met Facey op de proppen. En later met Faes. Verder hebben degenen onder ons zonder oogkleppen gezien dat de selectie lang niet dubbel bezet was, wat ons zuur heeft opgebroken. Dus sorry als ik niet meteen meega in je blinde adoratie voor onze beleidsbepalers.

We liggen momenteel ver, ver achter op schema. En dat was niet nodig geweest gezien het geld dat we in kas hebben en de enorme ruimte in het salarishuis (zie het mooie tabelletje van Cyclia in 'transferbeleid'). Nu wordt het gebrek aan actie uitgelegd als streven naar kwaliteit.... Laat me niet lachen. We hebben het hier over dezelfde mensen die het contract van Schmidt hebben verlengd.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-07-2017 06:58

Haha, petje af voor Hamstra fuotbalgek.....Hij koopt geen middelmaat zeg je. Hij koopt haast helemaal niks tot dusver. Noem jij het maar triest en kortzichtig. Wij ben jij om zo over anderen te oordelen wijsneus, wat een misplaatste arrogantie.. Jij jouw mening dat de club het zo geweldig doet, wij een andere mening.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 23-07-2017 09:43

Ik ben van mening dat Hamstra wel door heeft wat er gehaald moet worden. Wat ik erg positief vind is dat hij ook de mening van scouts belangrijk vindt. Nieuwe spelers halen gebeurd in gezamenlijkheid. Daar hoefde je bij Hans Vonk niet aan te komen.

Ik vind dat Hamstra met het aantrekken van Schaars, Yuki, Mulder en Ödegaard inderdaad allesbehalve dan in een vijver van middelmaat vist. Stuk voor stuk echt goede voetballers. En nu probeert de club eveneens een Rasmus Nissen Kristensen te halen en ook dat is gewoon een speler met kwaliteit. Wat mijn indruk wederom bevestigd dat Hamstra en onze scouts inderdaad in een andere vijver vissen dan Hans Vonk. Nadeel van het aantrekken van zulk soort spelers is enerzijds dat ze duurder zijn en je dus meer geld in kas moet hebben en anderzijds dat er meerdere clubs in dit soort spelers geïnteresseerd zijn en je ook een beetje geluk moet hebben dat de speler en zaakwaarnemer voor jouw club kiezen. Dat vergt nu eenmaal meer tijd en onderhandelingen. Het laten vertrekken (heb ik het niet over St Juste) van zoveel spelers heeft ook te maken met datzelfde beleid. In de ogen van Hamstra en scouts te veel middelmaat en kwestie van doorselecteren.

Wout Faes is eveneens een speler waarbij de scouting posief was, maar dat kwam er bij ons inderdaad niet uit. Maar wellicht dat je zijn potentie over een aantal jaren alsnog ziet. Dat mag je inderdaad als een minder geslaagde huur bestempelen. Alleen het verlengen van Schmidt is wat mij betreft echt een foute beslissing. Wel zou er wat meer karakter in de ploeg mogen ook wat mij betreft.

Ik snap dat veel supporters graag hadden gezien dat de backs er al waren. Volkomen begrijpelijk. En ook Hamstra en co. hadden niks liever gehad dan dat. Het is hun echter nog niet gelukt om tot overeenstemming te komen met de gewenste spelers en hun clubs.

Ik denk dat het eigenlijk principieel draait om vertrouwen in deze. Heb je vertrouwen in deze bestuursers dan blijf je over het algemeen wat rustiger. Heb je geen vertrouwen of ben je nog sceptisch over het huidige bestuur dan zul je sneller ontevreden zijn en hier wat kritischer posten.

Een ieder weet vast nog wel hoe kritisch ik hier jaren heb gepost ten tijde van de vorige twee besturen. Niet ten onrechte zo bleek. In dit bestuur heb ik zeker vertrouwen. Dat wil niet zeggen dag het alleen maar hosanna is, maar ik vind oprecht dat we nu mensen aan het bewind hebben die weten wat ze doen, niet uit één of ander kamp afkomstig zijn maar onafhankelijk zijn, en er niet voor hun eigen ego zitten. Verbeterpunten zijn er natuurlijk ook. Maar als grondhouding heb ik een positieve houding naar dit bestuur.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 23-07-2017 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 23-07-2017 12:26

En zo is het.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 23-07-2017 12:36

En zo is het.


Mooi dat je er ook zo over denkt. Maar een kleine nuance is op zijn plaats in deze. Mijn post is deels gebaseerd op feiten maar ook deels gebaseerd op mijn eigen mening. Wat ik zeg hoeft niet zo te zijn. Het is voor een deel ook hoe ik het zie en ervaar. En dat probeer ik dan hier met argumenten en onderbouwing te verwoorden.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-07-2017 13:04

Feyenoord staat open voor een vertrek van Lucas Woudenberg en Jari Schuurman. De vleugelverdediger (23) en middenvelder (20) zijn beschikbaar op huurbasis.
Dat meldt het Algemeen Dagblad. Door de komst van Ridgeciano Haps en de aanwezigheid van Miquel Nelom is er voor Woudenberg weinig perspectief op speeltijd in De Kuip, waardoor hij mag vertrekken. Waarschijnlijk doet hij dat op huurbasis. Sparta en sc Heerenveen hebben de linksback op de korrel, maar van een akkoord is nog geen sprake.

Misschien dat het daarom zolang duurt. Feyenoord wil verhuren, Heerenveen wil kopen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 23-07-2017 13:33

Ach jammer huren moeten we met deze speler niet aan beginnen,kopen is de enge optie!!!
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 23-07-2017 13:38

Optie met koop. Mocht hij bevallen, dan kopen. Dit geeft Amofa een jaar om beter te worden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 23-07-2017 14:32

Heerenveen rules schreef:Je zou haast denken dat je bij de onderhandelingen zat Otsje.... Marzo en Bijker zijn allang weg. En er is nog niemand gehaald.


Die hebben nogal wat geld opgeleverd zeker?

Er was al een hele partij spelers weg, maar voor de verkoop van St. Juste was er, op een paar centen voor Marzo na, nog niks binnengekomen. Bovendien hadden ze Hahn al gekocht en moest er dus eerst geld binnenkomen voor volgende transfers. Als je kwalitatief goede spelers voor die backposities wilt halen, dan zul je er geld voor op tafel moeten leggen.

Het schijnt bij sommige mensen niet door te dringen dat we al een fiks aantal jaren elke keer geld tekort komen. Voordat we kunnen investeren zonder risico te nemen moet er dus eerst geld binnenkomen. Met St. Juste is dat dus deze week gebeurd en dus kunnen we ook nu pas serieuze eigen investeringen verwachten.

We verkopen dit jaar weer minstens 1000 seizoenskaarten minder, dus weer fors minder inkomsten. Als die trend zich doorzet dan zal de financiële situatie alleen maar moeizamer worden. Dat betekend dat er gewerkt moet worden met een kleine selectie dat men niet eerder geld uitgeeft dan wanneer er ook geld is binnengekomen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Zweed1.0 » 23-07-2017 14:52

Tot nu toe binnengekomen transferbedragen.

Zahovic, 300.000
Marzo ook 300.000
Otigba 200.000

In. Alleen Hahn 500.000 en tekengeld voor Hoegh.

Dus tot nu toe zonder St. Juste + 300.000. Met 5,1 miljoen.

Besparing op salarissen nu strucrureel 1,7 mln. Weg zijn St. Juste, Mulder, Marzo, Bijker, Slagveer, Faes, van de Boomen en flink wat jeugdspelers.

Zou dus nu zowel kwa geld en salarissen wel flink wat ruimte moeten zijn.
Zweed1.0
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 20-07-2017 15:32

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten