Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Er werd ergens gevraagd naar de laatste Brit in het Heerenveenshirt. Volgens mij was dat Ray Richardson ( rond 1990 ). Dat was meteen ook de enige Brit ooit.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Tis na vanavond wel duidelijk dat er twee verdedigers bij komen. Marzo geblesseerd en Bijker moet al naar de rechtsback zodat Cavlan erin komt. Het is duidelijk dat spelers als Schmidt, Huizing en Schoop tekort komen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Feanfan 1 schreef:Het is duidelijk dat spelers als Schmidt, Huizing en Schoop tekort komen
Dat was het al eerder. Waarom kregen die jongens dan toch contractverlenging? Het zou complete gekkigheid zijn als we nog een rechtsback gingen kopen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De enige reden die ik kan bedenken is dat het beloftenteam ook elke maandag elf spelers op het veld moeten hebben
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1996 schreef:
Eens met het tweede deel van je post, maar ik denk dat je me verder verkeerd begrijpt. Huren vind ik prima, alleen zie ik niet in waarom Palace dat met Fryers aan ons zou doen. Zijn contract loopt immers na afloop van de verhuurperiode af, en zij profiteren dus ook niet van een eventuele sportieve of financiële ontwikkeling van Fryers. Palace zal, gelet op hun schulden, juist deze zomer nog wat aan hem willen verdienen door middel van een verkoop.
Kennelijk zien ze bij Palace sportief opvallende prestaties niet als iets vanzelfsprekend of voor de hand liggend. Dat zal ook de reden zijn dat hij weinig gespeeld heeft voor relatief veel clubs de afgelopen seizoenen. En nergens heeft hij de genoemde bedragen van toch dik 4 miljoen waar kunnen maken. Wellicht is de situatie daar hetzelfde als bij ons en zijn ze gewoon al blij dat ze van zijn loonkosten af zijn. Je kunt als club wel willen verkopen, maar als daar geen club oren naar heeft dan is verhuren de enige optie die overblijft. Of uiteraard het ontbinden van het contract, maar dat zal natuurlijk wel het allerlaatste zijn wat ze willen, aangezien dat in de meeste gevallen ook geld kost voor de club. Ben benieuwd wat er waar is van deze geruchten. Het Peters verhaal ben ik al een paar weken klaar mee. En uitspraken van van de Looi bevestigen mijn gevoel dat WillemII niet van plan is hem te laten vertrekken. Tenzij Heerenveen in paniek hele rare sprongen gaat maken en mee gaat werken aan de inhalige streken van de Brabanders. Peters gaf in een interview na de wedstrijd gisteravond ook al aan dat 'wanneer het niet tot een transfer zou komen hij met WillemII een linker rijtje club wilde worden'.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Peters liep gisteren in tranen een ronde langs het publiek hier in Tilburg nadat hij een tijd lang werd toegezongen. Mogelijk wist hij al meer. Of dacht hij dat het de laatste keer zou kunnen zijn in het shirt van Willem II. Ik denk dat er veel af hangt van de verkoop van Ziyech. Als die verkocht wordt komt Heerenveen met een beter bod op Peters. Als dat niet is. Of pas laat op 31 augustus dan blijft Peters bij Willem II.

Wat vd Looi doet zijn 2 dingen door te zeggen dat Ze Peters niet laten gaan. Punt 1 is dat natuurlijk zo. Ze willen Peters niet kwijt. Punt 2 is natuurlijk verbeteren van onderhandelings positie. 4 dagen nog en we weten hoe de soap afloop.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Peters is blijkbaar een oud wijf als hij zo loopt te janken en ik kan mij niet voorstellen dat we meer gaan bieden.
Het geld van Ziyech zal wel beter besteed gaan worden mag ik hopen.
Samen maken we de club sterk.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

BK2007 schreef:Peters is blijkbaar een oud wijf als hij zo loopt te janken en ik kan mij niet voorstellen dat we meer gaan bieden.
Het geld van Ziyech zal wel beter besteed gaan worden mag ik hopen.
Waarom ben je dan een oud wijf? Jongen is bezig aan zijn 5e seizoen, is een echte Willem II er geworden. Heeft van alles meegemaakt met de club. Dan kan t je raken als je ergens mogelijk weggaat.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BK2007 schreef:Peters is blijkbaar een oud wijf als hij zo loopt te janken...
Wat een stoerdoenerij zeg. Dat hij waarschijnlijk afscheid moet nemen van zijn cluppie doet gewoon pijn voor zo'n jongen. Dan mag hij best wel huilen.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Jazz schreef:Wat een stoerdoenerij zeg. Dat hij waarschijnlijk afscheid moet nemen van zijn cluppie doet gewoon pijn voor zo'n jongen. Dan mag hij best wel huilen.
Zo is het!!!!
Peters zal ook echt niet blij zijn met deze hele soap!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

1896 schreef:P Als die verkocht wordt komt Heerenveen met een beter bod op Peters.
Dat hoop ik toch niet. Peters voor 5 ton halen is al voor te veel geld.
Spijt heb je morgen maar!
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Dat hoop ik toch niet. Peters voor 5 ton halen is al voor te veel geld.
Minstens 7 ton moet Heerenveen uittrekken voor Peters. Voor minder gaat Willem II het niet doen. We zullen t wel zien. Denk dat iedereen blij is als het 1 september is. Sowieso belachelijk dat er nu nog transfers mogelijk zijn terwijl competitie al bezig is. Maar daf is een andere discussie
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als dat het scenario is dan betalen wij tegenwoordig tegen de miljoen euro voor een speler als Peters ?
Ik kan mij dat niet voorstellen.
Maar we gaan het zien. Van Aken naar de bank waar eerder Otigba zomaar kon gaan. Het is ook niet goed voor je jeugdopleiding, die kun je ook sluiten.
Samen maken we de club sterk.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1369
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

1896, basseer jij je wekelijks wisselende verhaal ergens op, of ben je zelf ook aan het raden? (oprechte vraag). In de aanloop naar, en na de wedstrijd komt er vaak een ander verhaal.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Kaz_SCH schreef:1896, basseer jij je wekelijks wisselende verhaal ergens op, of ben je zelf ook aan het raden? (oprechte vraag). In de aanloop naar, en na de wedstrijd komt er vaak een ander verhaal.
Die 7 ton is wat Willem II eigenlijk altijd al wilde hebben. Verder is het iedere keer afwachten wat Heerenveen doet. Afgelopen week hebben ze niks gedaan bijvoorbeeld omdat ze op t moment niet meer kunnen/willen dan die 5 ton. Willem II is t daar niet mee akkoord.

Deze verhalen komen allemaal binnen op de afgeschermde fb pagina onder de supporters van Willem II. Die berichten komen van iemand die doorgaans goed is ingelocht over het wel en wee binnen de club. In hoeverre alles 100% klopt is de vraag. Niemand is natuurlijk de td van Willem II of Heerenveen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1369
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Oke, duidelijk. Meen me alleen te herinneren dat je ook één of twee keer meldde dat het rond was, en dat het na de wedstrijd bekend zou worden. Dat bleek (tot nu toe) steeds niet zo.. maar goed, we hebben nog een paar dagen.. Peters is wat mij betreft nog steeds zeer welkom, maar indien nodig zsm naar plan B schakelen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Het zou te belachelijk voor woorden zijn wanneer er door de verkoop van Ziyech, dus meer geld om handen, voldaan wordt aan de opgedreven prijs voor Peters. Het gaat niet meer om de aanwezige kwaliteien van Peters. Het gaat om de handelswijze van WillemII en hoe Heerenveen daar kennelijk de oren naar laat hangen. Als er aan een vraagprijs voldaan wordt dan is het gewoon klaar. Alsof er op deze aardkloot verder geen ervaren linksbenige (of nog liever 2-benige) CV's meer rond lopen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je je zo lang en op zo'n lage manier laat ringeloren. Als er voor Peters meer dan 5 ton wordt betaald dan vind ik dat wanbeleid. Alsof de Messias binnen gehaald wordt!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Kaz_SCH schreef:Oke, duidelijk. Meen me alleen te herinneren dat je ook één of twee keer meldde dat het rond was, en dat het na de wedstrijd bekend zou worden. Dat bleek (tot nu toe) steeds niet zo.. maar goed, we hebben nog een paar dagen.. Peters is wat mij betreft nog steeds zeer welkom, maar indien nodig zsm naar plan B schakelen.
Daar was toen ook verwarring over. Omdat Heerenveen volgens de geluiden eerst de vraagprijs bood en Willem II die later verhoogde.
Ik snap sowieso niet dat Heerenveen niet al heeft doorgeschakeld. (Misschien hebben ze dat al wel, maar moet dat nog bekend worden) deze soap met Peters duurt voor Heerenveen toch ook al te lang. Het kent zo alleen maar verliezers. Zou goed zijn als t 1 september is en alle clubs gewoon de selecties klaar hebben
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Dan mag Peters zich knap genaaid voelen door WillemII.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Denk dat het Heerenveen al snel duidelijk werd dat het voor de wedstrijd tegen Zwolle niet zou rond zou komen. Volgend weekend is een interland weekend, dan kun je deze week in betrekkelijke rust nog een deal sluiten. Ik verwacht dus morgen of dinsdag wel een speler presentatie.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Vraag me wel af, als er een cv bij komt, wat wel moet, wie er geslachtofferd wordt. Ik vind zowel St Juste als Van Aken grote talenten die vrijwel zeker nog 1 of meerdere stappen omhoog gaan maken. Ze kunnen beide baat hebben bij een ervaren rot naast zich. Maar of Peters beter is dan deze heren betwijfel ik. En als hij of een ander komt, wie is dan het slachtoffer?
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Dan word van Aken doorverwezen naar de bank. Of ik hoop eigenlijk naar de linksback.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Van Aken linksback, is toch niet wat je moet willen. Is niet wendbaar en snel genoeg om tegen vleugelspelers te spelen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Wat je vooral niet moet willen is een heel seizoen met deze wankele achterhoede. Iets dat met het uur realistischer lijkt te worden. Volgens Feanonline is een Man City-talent zonder enige ervaring met alternatief voor Peters. Mag toch hopen dat dat niet waar is.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

AllardP schreef:Wat je vooral niet moet willen is een heel seizoen met deze wankele achterhoede. Iets dat met het uur realistischer lijkt te worden. Volgens Feanonline is een Man City-talent zonder enige ervaring met alternatief voor Peters. Mag toch hopen dat dat niet waar is.
Dat verhaal zal inderdaad zoals wel vaker op FO niet kloppen. Het is een rechtspoot en zal dus zeer waarschijnlijk de opvolger van Otigba zijn. Inzetbaar als RCV en eventueel RB.
Als er eventueel niet rondgekomen gaat worden met WillemII dan zou de vorige week genoemde Zeki Fryers een alternatief kunnen zijn. Hij is van origine linksback die eventueel ook als LCV kan spelen. Dan heb je voor zowel Joost als Bijker concurrentie. Er is dan echter in beide gevallen geen sprake van een ervaren verdediger. Maar eerder speelden Joost en Jerry ook al naar behoren samen centraal terwijl ze nog jonger en dus onervarener waren.

De onzekerheid is eigenlijk alleen maar toegeslagen toen er veelvuldig gewisseld werd achterin. Waardoor Otigba CV werd, Jerry naar het middenveld moest en Bijker regelmatig links centraal kwam te spelen. Daar is de ontwikkeling van onze achterhoede zeker niet beter van geworden. Als Joost en Jerry nu samen blijven spelen, af en toe fouten mogen maken en hierdoor beter worden zou dat voor mij ook geen probleem zijn. Dit zijn jongens die bewust gekozen hebben voor een lang contract bij onze club. En ik vind dat ze hun kans verdienen om hier uit te groeien tot de toppers waarvoor ze beide het talent in huis hebben. Ik ga me niet blind staren op het behalen van Play offs voor Europees. Gaan ze dat (net als ver komen in het bekertoernooi) op redden dan is dat een absolute topprestatie. Lopen ze het net mis, maar zijn ze stabiel genoeg voor het linker rijtje, dan ben ik zeker tevreden. Helemaal aangezien we geen absolute topspits hebben. Voor ons doen dan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Mackan68 schreef:De onzekerheid is eigenlijk alleen maar toegeslagen toen er veelvuldig gewisseld werd achterin. Waardoor Otigba CV werd, Jerry naar het middenveld moest en Bijker regelmatig links centraal kwam te spelen. Daar is de ontwikkeling van onze achterhoede zeker niet beter van geworden. Als Joost en Jerry nu samen blijven spelen, af en toe fouten mogen maken en hierdoor beter worden zou dat voor mij ook geen probleem zijn. Dit zijn jongens die bewust gekozen hebben voor een lang contract bij onze club. En ik vind dat ze hun kans verdienen om hier uit te groeien tot de toppers waarvoor ze beide het talent in huis hebben. Ik ga me niet blind staren op het behalen van Play offs voor Europees. Gaan ze dat (net als ver komen in het bekertoernooi) op redden dan is dat een absolute topprestatie. Lopen ze het net mis, maar zijn ze stabiel genoeg voor het linker rijtje, dan ben ik zeker tevreden. Helemaal aangezien we geen absolute topspits hebben. Voor ons doen dan.
Dat is ook precies zoals ik er naar kijk!
Speelden, net als Lucas, afgelopen zaterdag helemaal geen slechte pot!
Een back up voor de verdediging lijkt mij wel wenselijk.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Feanonline noemt als bron van het City-talent, hetzelfde twitterbericht waarmee hier zaterdag die Ezekiel Fryers werd genoemd. Dus een gerucht dat Hamstra met een getinte jongen in het stadion gespot is levert gelijk twee verschillende namen op.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Cavlan vertrekt waarschijnlijk naar Adanaspor, zou persoonlijk al rond zijn. Dat zou verklaren waarom Hamstra druk is met een linksback.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Hamstra zit met de erfenis van Vonk en een trainer die zijn eigen oogappeltjes wil binnenhalen.
Wat mij betreft het eerste stap voor stap doorselecteren en met het tweede direct stoppen. Wie weet is Streppel met de kerst weg en zit je met de door hem gehaalde spelertjes.
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dan mag de scouting betreft verdedigers helemaal aan het werk. Ik vind Cavlan geen linksback, maar als hij weggaat hebben we dus 4 acceptabele spelers voor 4 posities. De beide backs is bij Heerenveen hun plafond en de CV's hebben potentie, maar moeten het nog laten zien.
Ervan uitgaande dat Peters toch nog wel komt verwacht ik ook nog een rechtspoot doe zowel centraal, als rechtsback kan
Plaats reactie