Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Als het klopt dat Peters nu definitief afketst, komt de vraag op wat, of beter wie, plan B is.
Uit het feit dat men bereid is ca 7 ton uit te trekken voor een ervaren speler zonder restwaarde mag je afleiden dat een ervaren verdediger dringend nodig wordt geacht. Als Peters niet haalbaar is, moet je doorschakelen naar de volgende op de lijst. Peters is niet van een dermate kaliber dat er geen alternatief voor zou zijn.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

mitrita schreef: Peters is niet van een dermate kaliber dat er geen alternatief voor zou zijn.
Ik zou niet zo een andere haalbare Nederlandse verdediger weten van het juiste niveau. Wellicht dan een ervaren buitenlander?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Een mooie kans om in Scandinavië of Oost Europa een verdediger op te pikken met fysiek, een krachtige kopsterke centrale verdediger is welkom. En gelijk een linksback er bij kopen. Even een combi dealtje doen Hamstra :wink:

Ze zullen zelf ook wel door hebben dat dit te mager is om het seizoen in te gaan, ben zeer benieuwd welk alternatief plan klaar ligt. Je krijgt het gevoel dat men wat te lang op één paard heeft gewed, dankzij de onbetrouwbaarheid van Willem II uiteindelijk pure tijdverspilling.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Misschien eens een Portugees halen. Die weten wat echt verdedigen is
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Peters zal zich knap lullig voelen, dacht een stap te maken en moet nu weer een jaar degradatie voetbal spelen, goed voor zijn moraal
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Willem 2 staat boven ons momenteel...
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Willem 2 staat boven ons momenteel...
Doe niet zo onnozel, jij weet ook dat van Willem2 naar Heerenveen gaan een sportieve en financiele stap vooruit is.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

tuurlijk BK als je zo het laatste woord wilt hebben...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

afgezien of de geruchten kloppe, moet er dus op het laatste moment nog iemand aangetrokken worden in de verdediging.
Ben je alweer 4 wedstrijden verder... en voordat iemand dan inpast is wellicht 6
Hier heb ik geen woorden voor
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TORCIDA schreef:afgezien of de geruchten kloppe, moet er dus op het laatste moment nog iemand aangetrokken worden in de verdediging.
Ben je alweer 4 wedstrijden verder... en voordat iemand dan inpast is wellicht 6
Ik zou me ook voor kunnen stellen dat de situatie nu enigszins veranderd. Als Peters echt de man is die ze wilden hebben voor een basisplek in het centrum en men vindt dat er geen vergelijkbaar alternatief is, dan kunnen ze nu ook voor een andere situatie kiezen. Namelijk Joost en Jerry laten staan, het vertrouwen geven, en nu een speler halen die niet voor een directe basisplek komt, maar als 1e back-up wordt gezien.

Dat zou een jonge talentvolle speler kunnen zijn, of juist een ervaren man.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze nu doorschakelen naar een nieuw alternatief voor de basis. Daarvoor zijn ze me net iets te lang en te fanatiek met Peters bezig geweest.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Slechts twee centrale verdedigers in je selectie is veel te weinig. We hebben mazzel dat St Juste nog niet geschorst is. Men zal iig 1 goede minstens gelijkwaardige verdediger moeten halen, liefst een betere. Dit gaat je punten kosten, bij blessures en schorsingen zo.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Er staan er genoeg op het lijstje mag ik hopen. Zaak om snel en daadkrachtig door te schakelen. Dat er wat bij moet, minstens in de breedte, zien we allemaal.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Als het klopt wat Tjerkstra Media (ik neem hem niet heel serieus) zegt is Heerenveen dus niet meer bezig geweest met Peters deze week. Dan kan het prima zijn dat ze zijn overgeschakeld deze week naar een optie. Nog een week geduld en we weten wat er uit de hoge hoed van Gerry komt.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Waarschijnlijk is de zaakwaarnemer van Van Aken achter de schermen ook nog druk bezig.
Van Aken moet spelen gezien zijn leeftijd.
Als er dus een geduchte LCV bijkomt zal Van Aken direct wel willen. Van Aken is ook niet gek.
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Waarschijnlijk is de zaakwaarnemer van Van Aken achter de schermen ook nog druk bezig.
Van Aken moet spelen gezien zijn leeftijd.
Als er dus een geduchte LCV bijkomt zal Van Aken direct wel willen. Van Aken is ook niet gek.
Wens ik zijn zaakwaarnemer succes. Lijkt me een hele klus Van Aken te slijten aan een club die een stap hoger is als Heerenveen in de eredivisie terwijl hij nog tot 2018 vast ligt en Heerenveen een optie tot 2019 heeft. Gaat heel wat eurotjes kosten. Als Van Aken geen concurrentie wil moet ie lekker bij VV Udiros gaan voetballen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Zal wel niets meer bijkomen. Maar dan moet je als club ook geen ambitie`s meer hebben om, laten we zeggen, bij de eerste 9 te eindigen.
Bijker. St Juste. Word ik niet vrolijk van! En als er dan ook nog niets achter de hand is? Plek 10 tot 15 incasseren is dan redelijkerwijs een logische eindstand. Gaan we daar voor!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hamstra gespot in het ALS in gezelschap van.. ene Ezekiel Fryers. Engelse Linksback van Chrystal Palace, geen basisspeler daar overigens. Ben benieuwd.

http://www.transfermarkt.nl/zeki-fryers ... ler/141655
nou nou
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2504
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zie ik graag aanschuiven! Heeft nog wel een jaarcontract dus gaat wel een miljoentje of meer kosten...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Jazz schreef:Zie ik graag aanschuiven! Heeft nog wel een jaarcontract dus gaat wel een miljoentje of meer kosten...
Mogelijk huur? Maar dat zou met een 1-jarig contract ook nergens op slaan natuurlijk. Zou het wel leuk vinden, een Brit in het Pompebledenshirt. Hoe lang is dat geleden?
nou nou
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De club doet het maar goed op transfergebied. Nu weer een linksback. Mooi, mooi.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ken deze hele beste jongen niet, maar het zal een verademing zijn t.o.v. tikkie terug & achteruit lopende Bijker.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 483
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Superfries1996 schreef:Hamstra gespot in het ALS in gezelschap van.. ene Ezekiel Fryers. Engelse Linksback van Chrystal Palace, geen basisspeler daar overigens. Ben benieuwd.

http://www.transfermarkt.nl/zeki-fryers ... ler/141655
Wie is je bron?
Maarten de Jong, de kalkvreter!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Sjoerd Bokje .. Zie de Link die je zelf quote...
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Sjoerdbokje schreef: Wie is je bron?
Heerenveensupporters op twitter. Geen krant o.i.d. Hij zit ook niet bij de wedstrijdselectie van Chrystal Palace vanmiddag, dus het zou heel goed kunnen.
nou nou
casper
Invaller
Berichten: 308
Lid geworden op: 23-06-2011 22:55

Bericht door casper »

Linksback die ook centraal kan spelen,marktwaarde 2,5 miljoen,zal dan wel huur worden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1996 schreef:
Mogelijk huur? Maar dat zou met een 1-jarig contract ook nergens op slaan natuurlijk. Zou het wel leuk vinden, een Brit in het Pompebledenshirt. Hoe lang is dat geleden?
Huur lijkt me juist prima. Als hij zich hier bewijst en heil ziet in een overstap laat hij zijn contract misschien aflopen. Beter dan nu de volle mep aan transfergeld en waarschijnlijk ook aan salaris betalen aan een speler die geen basisplaats heeft bij zijn club.
Wie weet hoeveel hij vorig seizoen gespeeld heeft? 15-16 Ontbreekt op zijn transfermarkt profiel. Op wiki staan 3 wedstrijden voor Ipswich Town. Dat zijn geen statistieken waar je meteen heel erg opgewonden van wordt. . . Maar dat ze op deze manier bekijken wat er bij buitenlandse clubs naast de boot vallen spreekt me wel aan. Eens iets anders dan altijd die eeuwige ideale Zweedse schoonzonen. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Mackan68 schreef: Huur lijkt me juist prima. Als hij zich hier bewijst en heil ziet in een overstap laat hij zijn contract misschien aflopen. Beter dan nu de volle mep aan transfergeld en waarschijnlijk ook aan salaris betalen aan een speler die geen basisplaats heeft bij zijn club.
Wie weet hoeveel hij vorig seizoen gespeeld heeft? 15-16 Ontbreekt op zijn transfermarkt profiel. Op wiki staan 3 wedstrijden voor Ipswich Town. Dat zijn geen statistieken waar je meteen heel erg opgewonden van wordt. . . Maar dat ze op deze manier bekijken wat er bij buitenlandse clubs naast de boot vallen spreekt me wel aan. Eens iets anders dan altijd die eeuwige ideale Zweedse schoonzonen. :D
Eens met het tweede deel van je post, maar ik denk dat je me verder verkeerd begrijpt. Huren vind ik prima, alleen zie ik niet in waarom Palace dat met Fryers aan ons zou doen. Zijn contract loopt immers na afloop van de verhuurperiode af, en zij profiteren dus ook niet van een eventuele sportieve of financiële ontwikkeling van Fryers. Palace zal, gelet op hun schulden, juist deze zomer nog wat aan hem willen verdienen door middel van een verkoop.
nou nou
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 483
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Nochtans is dit niet de ervaren centrale verdediger die gehoopt werd.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Sjoerdbokje schreef:Nochtans is dit niet de ervaren centrale verdediger die gehoopt werd.
Nee, maar wel een betere linksback.
nou nou
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik reken dan ook op twee versterkingen in de defensie.

Linksback en ervaren centrumverdediger.
Plaats reactie