Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor zweed1 » 23-07-2016 15:20

Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Wizard » 23-07-2016 16:59

Yuki en Thern op het middenveld met Namli erachter.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Thinkman » 23-07-2016 17:09

zweed1 schreef:Japanse media over komst Yuki.

https://twitter.com/maimaidenden/status ... 2904306689


Inderdaad, het staat er duidelijk:
磐田MF小林 ヘーレンフェインと近く合意 年俸問題解決へ
オランダ1部ヘーレンフェインへの移籍が決定的となったMF小林
オランダ1部ヘーレンフェインへの移籍が決定的となったMF小林

 磐田の日本代表MF小林祐希(24)が、近日中にもオランダ1部へーレンフェインに移籍する可能性が高まった。複数の関係者が明かした。近日中にもサインする見通しという。

 17日・川崎F戦を同クラブのゲリー・ハムストラSDが視察。前半45分間だけでスタジアムを後にしたが、小林が「今日はずっと良かった」と話した通り圧倒的なパフォーマンスを披露した。細部の交渉がまとまれば、23日のアウェーの横浜戦か、30日のホーム柏戦が国内最終戦になる。

 一部のオランダ地元紙では日蘭通商航海条約のルール変更(来年1月1日以降)に伴い、小林もEU圏外出身選手に適用される「最低年俸規定」(40万ユーロ、約4700万円)の対象になり、高額年俸がネックになっていると報じられた。だが今夏に契約した選手においては、その時点での年俸が来年以降も適用されることが判明。移籍への障害は少なくなった。“本田2世”の呼び声高い逸材が、やっと海を渡る時が来た。

Daar is geen woord frans bij!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Jazz » 23-07-2016 17:16

Even een vertaling gemaakt... Renfein is Heerenveen :lol: :lol: en Hamstra is Gerry Hamusutora :lol:

Japan vertegenwoordiger MF Yuki Kobayashi Iwata (24), in de nabije toekomst werden ook meer kans om te worden verplaatst naar Renfein naar Nederland één deel. Meerdere partijen heeft geopenbaard. Binnenkort zelfs dat vooruitzicht te ondertekenen.

17 dagen Kawasaki F Gerry Hamusutora SD van de club heeft de oorlog bezocht. Hij verliet het stadion in slechts de eerste helft voor 45 minuten, maar Kobayashi toonde de straat overweldigende prestaties die zei: "veel was goed vandaag." Als de details van de onderhandelingen Matomare of Yokohama ronde van de 23 dagen weg, huis Kashiwa oorlogvoering wordt binnenlandse laatste ronde van de 30 dagen.

In het deel van de Nederlandse plaatselijke krant in overeenstemming met de wijzigingen van de regels van de Japan-Nederland verdrag van handel en scheepvaart (volgend jaar of na 1 januari 2009), Kobayashi ook "minimumloon bepalingen" zoals toegepast op niet-EU geboren speler (€ 400.000, ongeveer 47.000.000 ¥ onderworpen aan), werd een hoge jaarsalaris meldde een knelpunt te zijn geworden. Maar in de spelers onder contract deze zomer, is gebleken dat het jaarsalaris van de op dat moment in de tijd ook wordt toegepast later volgend jaar. Het niet Transfers was minder. Roept hoge talent van "Honda II", is de tijd gekomen om eindelijk de zee oversteken.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-07-2016 23:10

Roelof de Vries die Gerry Hamstra heeft geintervieuwd:
- Te Vrede en Otigba mogen uitkijken naar een nieuwe club
- Heerenveen zoekt nog een middenvelder en mogelijk een tweede of een centrale verdediger

Dus die Japanner waarschijnlijk en een speler die dus op "6" en als CV kan spelen (Jan-Arie vd Heijden ? ) Al hoop ik dat persoonlijk niet.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 24-07-2016 08:59

Feanfan 1 schreef:Roelof de Vries die Gerry Hamstra heeft geintervieuwd:
- Te Vrede en Otigba mogen uitkijken naar een nieuwe club
- Heerenveen zoekt nog een middenvelder en mogelijk een tweede of een centrale verdediger

Dus die Japanner waarschijnlijk en een speler die dus op "6" en als CV kan spelen (Jan-Arie vd Heijden ? ) Al hoop ik dat persoonlijk niet.


Dit dacht ik al. Otigba is te druistig en maakt te veel foutjes zal daarom altijd achter Van Aken en St Juste als back up fungeren.
Kan dus beter in gezamenlijk overleg naar een andere club.
Te Vrede is gewoonweg te slecht. Ons shirt onwaardig.
Op basis van de gekke opstelling met Namli in de voorbereiding op de zes, dacht ik al dit even een noodoplossing was net als met Bijker als CV. Dit zijndus de vacatures momenteel.
Normaal moet Namli concurreren met Larsson en Bijker tsja, onze linksback.

Ik heb er alle vertrouwen in dat we nog twee goede spelers erbij krijgen en dan staan we er prima op.
Wel in inderdaad jammer dat ze de voorbereiding niet volledig meemaken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor WaZZupah » 24-07-2016 09:19

Namli op 6 is naar het schijnt een hele serieuze optie, veruit de meest opvallende/best spelende speler van de voorbereiding..

Als Yuki nog een beetje een balletje kan afpakken icm met thern zie ik het wel zitten..

in st Juste hebben we ook een CV die prima kan inschuiven imo.
Je Leeft maar 1x Dus leef voor Heerenveen
WaZZupah
Nieuw talent
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 29-06-2005 09:35
Woonplaats: Rottum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Grimo » 24-07-2016 13:38

WaZZupah schreef:Namli op 6 is naar het schijnt een hele serieuze optie, veruit de meest opvallende/best spelende speler van de voorbereiding..

Als Yuki nog een beetje een balletje kan afpakken icm met thern zie ik het wel zitten..

in st Juste hebben we ook een CV die prima kan inschuiven imo.


Dan vergeet je Van Amersfoort die een prima voorbereiding speelt en gister ook een prima wedstrijd speelde.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-07-2016 13:46

Voor mij is het onbegrijpelijk dat ze een fysiek sterke karakterspeler doe zijn man staat laten gaan en een kabouter die enorm veel kwaliteit tekort komt opstellen en niet op de transferlijst zetten. Je moet er niet aan denken dat van Aken geblesseerd raakt en Bijker centraal moet....Kost je 5 penalty's en 3 rode kaarten per seizoen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 24-07-2016 14:08

Heerenveen rules schreef:Voor mij is het onbegrijpelijk dat ze een fysiek sterke karakterspeler doe zijn man staat laten gaan en een kabouter die enorm veel kwaliteit tekort komt opstellen en niet op de transferlijst zetten. Je moet er niet aan denken dat van Aken geblesseerd raakt en Bijker centraal moet....Kost je 5 penalty's en 3 rode kaarten per seizoen.


Heb jij nou al een seizoenskaart ? Het ziet er met Reza toch al veel beter uit ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor nickstok » 24-07-2016 15:06

Volgens Tjerkstramedia zijn Jeffrey Talan (hoofd opleidingen) en Robin Veldman (jeugdtrainer) op dit moment op scoutingstrip in Weifang (China). Daar is op dit moment een toernooi met onder andere Real Madrid en Wolfsburg.

Aangezien het om jeugdtrainers gaat ga ik er van uit dat ze op zoek zijn naar jonge talenten. Goed om te horen dat ze hun blik aan het verbreden zijn, Scandinavië wordt op dit moment al behoorlijk leeg gevist.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Jazz » 24-07-2016 15:24

Waarom gewoon niet voet aan wal proberen te zetten om potentiële Chinese sponsoren hier heen te halen? China is een "untapped' regio met veel kansen. Moet je wel durf tonen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor fuotbalgek » 24-07-2016 15:51

nickstok schreef:Volgens Tjerkstramedia zijn Jeffrey Talan (hoofd opleidingen) en Robin Veldman (jeugdtrainer) op dit moment op scoutingstrip in Weifang (China). Daar is op dit moment een toernooi met onder andere Real Madrid en Wolfsburg.

Aangezien het om jeugdtrainers gaat ga ik er van uit dat ze op zoek zijn naar jonge talenten. Goed om te horen dat ze hun blik aan het verbreden zijn, Scandinavië wordt op dit moment al behoorlijk leeg gevist.


Dat ze naar China waren klopt inderdaad. Ben benieuwd wat het idee er achter is. Als er één land is waar geld geen issue is momenteel is het China. De groeimarkt van het voetbal. sc Heerenveen Peking youth academy?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor vincentdelbos » 25-07-2016 07:13

Ik ben benieuwd naar wie er nu op de 6 positie komt. An sich ben ik wel positief over Reza, speelt in ieder geval een prima voorbereiding (Henk Veerman dan als pinchhitter). Namli verrast ook, dus die zou op de 10 positie kunnen. Mocht Namli geblesseerd raken, Larrson op 10, Slagveer op rechts, Zeneli op links.

Qua middenveld zou ik Thern dan op de box-to-box positie plaatsen met een goede 6 ernaast. Mocht Thern niet beschikbaar zijn, schuift Thorsby of Cavlan door, is de nummer 6 geblesseerd, dan kan daar eventueel St Juste of Namli daar spelen.

Achterin zou ik een nieuwe linksback nog wel prettig vinden wanneer er een linksback bij komt. Idealiter zou ik ook nog een ervaren centrum verdediger zien, maar dan moet van Aken of St Juste op de bank, wat weer zonde is.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Otsje P » 25-07-2016 08:03

vincentdelbos schreef:Ik ben benieuwd naar wie er nu op de 6 positie komt. An sich ben ik wel positief over Reza, speelt in ieder geval een prima voorbereiding (Henk Veerman dan als pinchhitter). Namli verrast ook, dus die zou op de 10 positie kunnen. Mocht Namli geblesseerd raken, Larrson op 10, Slagveer op rechts, Zeneli op links.

Qua middenveld zou ik Thern dan op de box-to-box positie plaatsen met een goede 6 ernaast. Mocht Thern niet beschikbaar zijn, schuift Thorsby of Cavlan door, is de nummer 6 geblesseerd, dan kan daar eventueel St Juste of Namli daar spelen.

Achterin zou ik een nieuwe linksback nog wel prettig vinden wanneer er een linksback bij komt. Idealiter zou ik ook nog een ervaren centrum verdediger zien, maar dan moet van Aken of St Juste op de bank, wat weer zonde is.


Volgens mij doe Namli het vooralsnog ook op 6 uitstekend. Zolang er niemand komt zal hij daar ook blijven staan. Persoonlijk denk ik dat een fitte Thern moet spelen in plaats van Thorsby. Van Amersfoort doet het erg knap als meest aanvallende middenvelder, en is als bijsluitende speler absoluut ook iemand die kan scoren.

Zolang er niet iemand bijkomt lijkt dit me de beste eerste 11:
Mulder
Marzo----St. Juste----v. Aken--- Cavlan
Thern (box-to-box)--Namli (6)-- v. Amersfoort (meest aanvallend)
Zenelli--Reza--Larsson
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Crash » 25-07-2016 08:42

Fijn dat Namli het zo goed doet op de 6. Maar dat hij het voetballend (in balbezit) kan is geen verrassing. Of hij zich verdedigend staande gaat houden in de Eredivisie tegen de betere ploegen (of minder goede, die het van werken moeten hebben) moet ik echter nog zien.

Sowieso: een middenveld met Namli, Thern en Van Amersfoort (of welke andere nummer 10 dan ook) is veel en veel te licht om je uit de gevarenzone te houden. Er moeten dus inderdaad twee middenvelders bij wil je veilig in de middenmoot mee kunnen hobbelen, wat de ambitie lijkt te zijn voor komend seizoen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 25-07-2016 08:48

Nou, Yuki is één van die twee nieuwe middenvelders. De club is ook druk doende met een echte '6'.
Het lijkt me dat Yuki niet voor de bank is gehaald al zal hij zich moeten bewijzen.
Streppel heeft duidelijk flink wat keuze voor zijn ideale opstelling. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Persoonlijk verwacht ik nog vuurwerk op de transfermarkt en kan Larsson wel eens gaan, nog op het allerlaatst.
Misschien dat Namli dan zijn kans kan pakken op de linksbuiten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Otsje P » 25-07-2016 10:48

Crash schreef:Sowieso: een middenveld met Namli, Thern en Van Amersfoort (of welke andere nummer 10 dan ook) is veel en veel te licht om je uit de gevarenzone te houden. Er moeten dus inderdaad twee middenvelders bij wil je veilig in de middenmoot mee kunnen hobbelen, wat de ambitie lijkt te zijn voor komend seizoen.


Ik snap niet zo goed waar je dat op baseert. Onbewezen, dat zeker. Maar of het veel te licht is, moet de toekomst uitwijzen. Streppel had het anders in kunnen vullen, met St.Juste bijvoorbeeld, maar kiest bewust voor voetbal en loopvermogen.

Sowieso vind ik termen als "te licht" een beetje leeg. Vorig seizoen hebben we bijvoorbeeld met diverse verdedigers op het middenveld gespeeld. Dan heb je meer body en duelkracht, maar mis je voetbal en inzicht bij balbezit.

De balans moet gevonden worden. De voorbereiding, waarin het middenveld Namli, van Amersfoort, Thorsby vaak in die samenstelling begonnen laat zien dat we vooralsnog het middenveld elke keer goed in handen hadden. (Anderlecht kan ik niet beoordelen)

Als we nog een echte ervaren controleur kunnen strikken, dan kan Namli een stukje doorschuiven naar de plek van v. Amersfoort bijvoorbeeld. Maar het middenveld nu al wegzetten als "veel te licht" vind ik beslist niet terecht. Integendeel, de voorbereiding laat vooralsnog zien dat het middenveld erg knap functioneert.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor bollebert » 25-07-2016 11:05

Toch schaars op de 6 dus
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor CJF » 25-07-2016 11:09

bollebert schreef:Toch schaars op de 6 dus


Weet jij meer dan ons?
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor bollebert » 25-07-2016 11:13

Is samen met herman teammaneger in tjongerschans gezien vanmorgen
1+1 = 2 hoop ik
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor CJF » 25-07-2016 11:15

Dat is wel onze gehoopte versterking. Dan staan wij er ineens goed voor. De voorbereiding is al hoopvol en schaars zou zomaar de bepalende factor kunnen zijn tussen een mooi of matig seizoen.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor bollebert » 25-07-2016 11:17

CJF schreef:Dat is wel onze gehoopte versterking. Dan staan wij er ineens goed voor. De voorbereiding is al hoopvol en schaars zou zomaar de bepalende factor kunnen zijn tussen een mooi of matig seizoen.


Eens maar nog maar ff afwachten misschien op ziekenbezoek samen :wink:
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Baas » 25-07-2016 11:17

bollebert schreef:Is samen met herman teammaneger in tjongerschans gezien vanmorgen
1+1 = 2 hoop ik

Zou een goed begin zijn van de nieuwe week.
Wat mij betreft dan nog een linksachter halen mocht Cavlan vertrekken. Anders de boel bij elkaar houden.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor nickstok » 25-07-2016 11:18

bollebert schreef:Is samen met herman teammaneger in tjongerschans gezien vanmorgen
1+1 = 2 hoop ik


Dat zou een fantastische en toch wel verrassende aanwinst zijn. Had echt gedacht dat Stijn zocht naar een club waar hij meer kon verdienen, en anders gewoon bij PSV zou bijtekenen.

Als hij vanochtend in Tjongerschans was zou hij vanmiddag gepresenteerd kunnen worden.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Jazz » 25-07-2016 11:19

bollebert schreef:Is samen met herman teammaneger in tjongerschans gezien vanmorgen
1+1 = 2 hoop ik


Wat is je bron?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor abegoal » 25-07-2016 11:21

bollebert schreef:Is samen met herman teammaneger in tjongerschans gezien vanmorgen
1+1 = 2 hoop ik


Dat is dan wel weer verassend te noemen.
En zou wellicht ook nog kunnen betekenen dat de Japanner niet komt?!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor bollebert » 25-07-2016 11:24

Gewoon iemand die ze daar beide zag jazz.
Dus iemand die weet wie herman is en weet wie schaars is.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-07-2016 11:25

Als Schaars komt dan verdient de club een groot compliment. Ik vind hem de ideale aankoop! Zou super zijn als hij komt. Dan nog een linksback/ CV.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor nickstok » 25-07-2016 11:28

Schaars wordt vanmiddag om 14 uur gepresenteerd!! Wat een topaanwinst!
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten