Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Zou wel mooi zijn, maar ik zou echt een poging wagen bij Samaras!
Goede spits, heeft geen club, kan goed voetballen en is hier een held.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Samaras is ook 'nog' maar 30. Zou nog jaren van waarde kunnen zijn. Zou die überhaupt op de radar staan?
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Denk dat Samaras en Pranjic echt wel iets van clubliefde hebben voor Heerenveen, maar als het ze een half miljoen euro op jaarbasis scheelt was ik ook niet teruggegaan, terwijl ik toch echt heel erg veel van Heerenveen houd. Samaras en Pranjic zijn geen wereldtoppers die tientallen miljoenen bij elkaar getrapt en gespaard hebben in hun leven en door (financieel) het maximale uit je carrière te halen heb je de toekomst van je hele familie veilig gesteld.
Gebruikersavatar
ET
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 23-09-2005 22:40
Locatie: Heerenveen

Bericht door ET »

Samaras verdient op dit moment niks (niet aan voetbalcontracten tenminste).
He is back (for what it's worth)
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Stel Samaras komt meetrainen (niet waarschijnlijk). Wat moeten we met 4 centrum spitsen? (Stel Alves blijft).
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

ET schreef:Samaras verdient op dit moment niks (niet aan voetbalcontracten tenminste).
Maar kan elders, denk ik, veel meer verdienen dan hier. In de zandbak ofzo. Daarnaast is Samaras absoluut niet echt een goaltjesdief, maakt zelden meer dan 10 goals in een seizoen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van Samaras, maar hij lijkt me stiekem een beetje overbodig.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Duo Maxwell schreef:Stel Samaras komt meetrainen (niet waarschijnlijk). Wat moeten we met 4 centrum spitsen? (Stel Alves blijft).
Je kan Veerman en Te Vrede in de winter wel weer proberen te slijten 8)
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

wanneer zijn die trainingen van het belofteteam? op hetzelfde tijdstip als de eerste selectie?
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

En toen was de droom weer over. In ieder geval tot winterstop met Veerman en Te Vrede..
Ventoux
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 13-07-2015 07:37

Bericht door Ventoux »

Het is jammer voor ons maar het blijft natuurlijk de vraag of hij wel een toegevoegde waarde zou zijn. Denk zelf van wel maar geef hem eens ongelijk dat hij er nu mee stopt. Zal ook wel gezien hebben wat voor materiaal er nu staat. Waarom je reputatie op het spel zetten op je 34e als je hier al een held bent, terwijl je financieel ook allang binnen bent. Gewoon lekker gaan genieten van zijn familie en centen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Vraag me af waarom hij dat zo snel besloten heeft? Kreeg ie weer last van z'n blessure? Misschien duurde het te lang voordat hij weer wedstrijdfit zou zijn.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Het lichaam zal wel protesteren. Nu Samaras maar bellen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Vonk gaat niet op zoek naar een nieuwe spits, zegt ie. Ook niet logisch om na acht wedstrijden je eigen transferbeleid failliet te verklaren.

Wat het natuurlijk wel is. Het wordt echt overleven dit seizoen. Lekker voor de weglopende toeschouwers en sponsoren.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

In alle geledingen is het een bende geworden. Zowel bestuurlijk als sportief een doffe ellende.

Hoop dat ze erg trots zijn op zichzelf........
SCH0513
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 06-03-2015 12:05

Bericht door SCH0513 »

Gelukkig hebben we als Heerenveen zijnde wel een hele betrokken en trouwe achterban die er in goede tijden en slechte tijden altijd zal zijn. En laten we niet vergeten dat de club van de supporters is.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het was totaal niet realistisch na twee jaar stilstand maar dit is toch balen! Al die kwaliteitsarme spelers die nu voorin lopen word je niet vrolijk. En dan krijg je hoop met Alves. Er is bij mij geen enkele vreugde meer om naar mijn club te kijken. Zo weinig zit er in dit team. Niet om aan te gluren.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Neymar schreef:Vraag me af waarom hij dat zo snel besloten heeft? Kreeg ie weer last van z'n blessure? Misschien duurde het te lang voordat hij weer wedstrijdfit zou zijn.
Hij heeft het zelf niet meer zien zitten. Waarschijnlijk heeft het trainen naar wedstrijdfit zijn daarmee te maken. Verder is er niemand meer van 'toen' bij het 1e elftal betrokken. De kans dat het op een flop uitdraait groter dan dat hij succesvol zou zijn. En ik denk dat het niveau van dit team hem ook ontzettend tegen gevallen zal zijn. Daarnaast heeft hij een prachtige vrouw, een puberzoon en een kleine van een paar maandjes oud. Reden genoeg om straks na nog 2 weekjes vakantie weer lekker de Braziliaanse stranden op te zoeken. En van zijn centen te genieten. Dat is beter dan hier in het gure herfstweer maar wachten tot je wedstrijdfit wordt. Als je dat al wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Khalid Tadmine Almere city.
Hou die in de gaten, dat word een goede.
Zou niet verkeerd zijn om die in de winter te halen.
Is een technische vleugelspeler, met aardig wat snelheid.
Wij zijn Heerenveen.
Zwart Schoeisel
Bankzitter
Berichten: 162
Lid geworden op: 26-03-2015 15:37

Bericht door Zwart Schoeisel »

camataru schreef:Khalid Tadmine Almere city.
Hou die in de gaten, dat word een goede.
Zou niet verkeerd zijn om die in de winter te halen.
Is een technische vleugelspeler, met aardig wat snelheid.
Ik heb het ook gelezen maar om een speler na 13 wedstrijden Jupiler League zonder goal of assists te kopen is misschien wat voorbarig toch?
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Zonder goals en assists? Zou wel in het plaatje passen. :mrgreen:
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

We krijgen in januari een nieuwe rechtsbuiten heb ik net in de lounge te horen gekregen, dit staat al vast!

Met een voorzet, ik vermoed die hongaar.
Proudman
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 30-08-2012 19:08

Bericht door Proudman »

Welke hongaar? Geen Zenelli?
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

ThiagoAlcantara schreef:We krijgen in januari een nieuwe rechtsbuiten heb ik net in de lounge te horen gekregen, dit staat al vast!

Met een voorzet, ik vermoed die hongaar.
Bedoel je Varga? :lol:

Ik hoop dat je het goed gehoord hebt. Welke Hongaar bedoel je? Of die Slowaak die toch niet kwam, Holubek oid?
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Ik denk dan Adam Gyurcso van Videoton. Gaf vorig jaar vele assists aan Nikolics, die nu aan de lopende band scoort in Polen.


Gyurcso is komende winter transfervrij, dus het halen van deze speler is een realistische optie.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

ThiagoAlcantara schreef:We krijgen in januari een nieuwe rechtsbuiten heb ik net in de lounge te horen gekregen, dit staat al vast!

Met een voorzet, ik vermoed die hongaar.
Dit keer geen 16-jarige die aansluit bij de B-junioren?
The two most powerful warriors are patience and time.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Toch knap dat ze hun herhaaldelijke falen in de winter recht moeten zetten. Dit had ook in de zomer gekund.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

En dan nog. Wat moet je er mee wanneer Dwight een eindeloos vertrouwen heeft in Slagveer? Of zou binnenkort Tieme eindverantwoordelijk zijn. Van mij mag het, want daar zit nog wél wat heilig vuur in. Iets wat ik bij Dwight eigenlijk vanaf het begin nooit heb kunnen bespeuren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Mackan68 schreef:En dan nog. Wat moet je er mee wanneer Dwight een eindeloos vertrouwen heeft in Slagveer? Of zou binnenkort Tieme eindverantwoordelijk zijn. Van mij mag het, want daar zit nog wél wat heilig vuur in. Iets wat ik bij Dwight eigenlijk vanaf het begin nooit heb kunnen bespeuren.
Voor Lodeweges zou het nu einde oefening moeten zijn. Verliezen is één maar de manier waarop, 5 tegendoelpunten in één helft, doet vermoeden dat er iets vreselijk scheef zit in de ploeg.

De teksten na de wedstrijd kun je van te voren al invullen. Elke week hetzelfde gelul maar geen enkel spoor van progressie te zien.

De supporters zijn in ieder geval flink vermaakt,...... Als je voor Feyenoord bent!!
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

12eMan schreef:
Voor Lodeweges zou het nu einde oefening moeten zijn. Verliezen is één maar de manier waarop, 5 tegendoelpunten in één helft, doet vermoeden dat er iets vreselijk scheef zit in de ploeg.

De teksten na de wedstrijd kun je van te voren al invullen. Elke week hetzelfde gelul maar geen enkel spoor van progressie te zien.

De supporters zijn in ieder geval flink vermaakt,...... Als je voor Feyenoord bent!!
Als het bestuurlijk niet zo rotzooi was dan hadden de supporters sponsoren etc al lang zijn kop geëist!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lodeweges verdient wat meer respect dan sommige mensen nu tonen.
Plaats reactie