Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Volledig mee eens, maar als Vonk en co op één lijn willen werken dan kunnen ze niet afwijken.
Als de maximum salaris 200.000 is en Zahovic wil 250.000, dan zou het zo kunnen dat Vonk en co nee zeggen. Dus blijf je binnen de grenzen of niet.
Moet wel gezegd worden dat het tekengeld bij Heerenveen wel hoger ligt dan andere clubs, dus er kan wat gecompenseerd worden
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Feanfan 1 schreef:Volledig mee eens, maar als Vonk en co op één lijn willen werken dan kunnen ze niet afwijken.
Als de maximum salaris 200.000 is en Zahovic wil 250.000, dan zou het zo kunnen dat Vonk en co nee zeggen. Dus blijf je binnen de grenzen of niet.
Moet wel gezegd worden dat het tekengeld bij Heerenveen wel hoger ligt dan andere clubs, dus er kan wat gecompenseerd worden
Waar baseer je dit op? Is dit jou gevoel of heb je concrete voorbeelden?
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat van dat tekengeld heb ik ooit een keer gehoord, gezien of gelezen, rond een jaar geleden schat ik in.
Het salaris is hier vele malen op het forum vermeld
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Was er niet vorig jaar een (onbekende) speler die had verteld dat hij bij Heerenveen heel wat tekengeld kon krijgen maar toch naar een andere club is gegaan.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heb ff gegoogled en in de periode dat we er financieel nog heel goed voor stonden (2009,2010) was er veel tekengeld. Weet dus niet hoe het nu is. Mijn excuses.

Hopelijk komt Zahovic, das beter dan Veerman en van Amersfoort
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Iedereen laat zich gekmaken door één zo'n fan-site. Kom op hé. Ik wil eerst wel eens wat geruchten horen die wat meer inhoud hebben, dan een auto bij een teainingsveld.

Ik denk dat ze gewoon met Veerman en van Amersfoort de competitie ingaan. Zodra dit niet loopt, zullen ze overgaan op plan B.

Edit: en waarom hoopt iedereen op deze Zahovic? Is hij zoveel beter dan Veerman dan?

Kun jij mij zijn sterke en zwakke punten vertellen feanfan1?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

De geruchten maken het in ieder geval wel leuk, het geeft een beetje hoop omdat veel mensen, inclusief ik, graag een nieuwe spits zien komen. Ik probeer er alleen niet te veel van te verwachten want anders kan het uitdraaien op een grote teleurstelling. En de geruchten zijn tot noch toe inderdaad nog niet heel sterk. We wachten af.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

BakCristian schreef:Edit: en waarom hoopt iedereen op deze Zahovic? Is hij zoveel beter dan Veerman dan?
Zahovic:
- Debuut in hoogste divisie op zijn 17e.
- Vorig jaar 12 goals en 5 assists.
- Debuut in Champions League op zijn 18e. Daarin 5 wedstrijden gespeeld met 1 goal.
- In alle vertegenwoordigende elftallen van Slovenië gespeeld.

Veerman:
- Debuut in hoogste divisie op zijn 23e, in het betaalde voetbal op zijn 20e.
- Vorig jaar 2 goals en 3 assists.
- Geen ervaring in internationaal voetbal.

Ook zonder Zahovic in actie te hebben gezien, is dit een wereld van verschil.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

BakCristian schreef: Kun jij mij zijn sterke en zwakke punten vertellen feanfan1?
Zahovic is een type speler dat Heerenveen meer nodig heeft. Of hij daadwerkelijk goed genoeg is weet ik niet, maar met zijn leeftijd en de punten die AllardP heeft genoemd geef ik hem zeker de kans.
Veerman is op dit moment niet goed genoeg, maar dat komt ook omdat hij te weinig medespelers heeft om Veerman in stelling te brengen
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Oke zo lijken die stats natuurlijk heel wat. Maar neem nou eens het gemmideld aantal goals per minuut over de afgelopen 3 jaar per speler. Dan lijkt Veerman ineens een veel betere spits.

Neemt niet weg dat de stats die jij zo op een rijtje zet, er goed uitzien. Op zijn 17e debuteren en alle jeugdelftallen doorlopen.

Wat ik bedoel te zeggen is eigenlijk dat Iedereen nu ineens blij is omdat er een nieuwe spits word aangetrokken. Zodra deze spits zometeen blijkt te valen, is het ineens weer een miskoop van Vonk.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Irevino schreef:Was er niet vorig jaar een (onbekende) speler die had verteld dat hij bij Heerenveen heel wat tekengeld kon krijgen maar toch naar een andere club is gegaan.
Stond dat niet in de VI in een verhaal over een speler waarvan de naam niet bekend gemaakt werd? Volgens mij heeft Riemer zich ook al wel eens uitgelaten over dit soort zaken. Zou dus best kunnen, maar of het nog steeds actueel is kun je je afvragen. Ik acht de kans niet erg groot dat wij qua salaris noch tekengeld ver boven onze directe concurrenten kunnen gaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

BakCristian schreef:Wat ik bedoel te zeggen is eigenlijk dat Iedereen nu ineens blij is omdat er een nieuwe spits word aangetrokken. Zodra deze spits zometeen blijkt te valen, is het ineens weer een miskoop van Vonk.
Natuurlijk is dat zo. En als hij het goed doet, prijst iedereen Vonk de hemel in. Dat is namelijk zijn werk: goede spelers binnenhalen.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

In het filmpje heeft hij veel weg van papa en Elyounoussi. Dus ben erg benieuwd......
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Mackan68 schreef:
Stond dat niet in de VI in een verhaal over een speler waarvan de naam niet bekend gemaakt werd? Volgens mij heeft Riemer zich ook al wel eens uitgelaten over dit soort zaken. Zou dus best kunnen, maar of het nog steeds actueel is kun je je afvragen. Ik acht de kans niet erg groot dat wij qua salaris noch tekengeld ver boven onze directe concurrenten kunnen gaan.
Volgensmij dacht men op het forum dat het om Amrabat ging, die kon toen naar Heerenveen en PSV. Maar dat waren andere tijden idd.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rust schreef:In het filmpje heeft hij veel weg van papa en Elyounoussi. Dus ben erg benieuwd......
Ik zie er ook nog wat Matusiak en Rafael Pires Vieira in.
Spijt heb je morgen maar!
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

AllardP schreef:
Zahovic:
- Debuut in hoogste divisie op zijn 17e.
- Vorig jaar 12 goals en 5 assists.
- Debuut in Champions League op zijn 18e. Daarin 5 wedstrijden gespeeld met 1 goal.
- In alle vertegenwoordigende elftallen van Slovenië gespeeld.

Veerman:
- Debuut in hoogste divisie op zijn 23e, in het betaalde voetbal op zijn 20e.
- Vorig jaar 2 goals en 3 assists.
- Geen ervaring in internationaal voetbal.

Ook zonder Zahovic in actie te hebben gezien, is dit een wereld van verschil.
Qua goals en assists is dit natuurlijk een scheve vergelijking, je vergelijkt nu een half jaar van Veerman tegenover een heel jaar van Zahovic. Ik weet niet wat het niveau van de Sloveense competitie is, maar als je de goals en assists van Veerman in de Jupiler League vorig jaar er ook bij pakt dan komt hij op 18 goals en 7 assists. Beslist geen slechte cijfers.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch redelijk verrast ben in de interesse in Zahovic. Ik had gedacht dat de club voor een wat oudere spits zou gaan die er gelijk kan staan. Met van Amersfoort hebben we al een getalenteerde spits met interland ervaring, en in een interview op FeanOnline geeft de eindredacteur van een Sloveense website ook aan dat hij twijfelt of Zahovic er gelijk kan staan in de eredivisie. Misschien wil de club inderdaad met Veerman beginnen en dan Zahovic langzaam brengen. In zo'n geval zou het voor van Amersfoort misschien beter zijn om verhuurd te worden.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

nickstok schreef:Beslist geen slechte cijfers.
Veerman heeft zeker zijn kwaliteiten, maar dan wel voor een heel specifieke rol: die van supersub. Ik maak me geen illusies dat hij zich op zijn leeftijd nog gaat ontwikkelen tot een spits die zich kan meten met voorgangers als Uth, Finnbogason of zelfs Sibon. En als je dan toch eerlijk wilt vergelijken: op de leeftijd dat Zahovic zijn debuut maakte in de Champions League, stond Veerman nog op de steiger.
nickstok schreef:Misschien wil de club inderdaad met Veerman beginnen en dan Zahovic langzaam brengen. In zo'n geval zou het voor van Amersfoort misschien beter zijn om verhuurd te worden.
Dat laatste vind ik sowieso een goed idee. Van Amersfoort heeft nog helemaal niets laten zien in het eerste elftal - in tegenstelling tot Zahovic - en er zijn genoeg clubs in de kelder eredivisie of top Jupiler League waar hij die ervaring kan opdoen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Het is als Lotto Jumbo dat met 4 kopmannen/beschermde renners aan de tour de france begon omdat ze blijkbaar geen keuze konden maken. Al na een proloog en een etappe was duidelijk wie van de 4 de kopman zou worden.

Wij beginnen met jongens als Veerman, Van Amersfoort, Namli, Slagveer en wellicht deze Zahovic als opties voor de spits. Wie weet is al voor 1 september duidelijk wie zijn kans pakt en wie niet.... 8)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Is er al witte rook bij Hans Vonk ?
Samen maken we de club sterk.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Ja is er iemand die dicht op t vuur zit of iets nieuws gehoord heeft over zahovic??

Zoals dat ze inmiddels al in onderhandeling zijn ipv interesse tonen?
Want 1 miljoen is echt een schijntje voor dit grote talent.

Hoop echt dat hij komt voordat we tegen de graafschap moeten.
Laatst gewijzigd door ThiagoAlcantara op 31-07-2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Het blijft akelig stil... Hoop dat we snel wat horen :).
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Ik hoop toch niet dat ze voor te Vrede gaan als kramer naar Feyenoord gaat.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Jezus christus... Gistermorgen is er een gerucht dat er interesse is in Zahovic. Net een dag verder zie ik nu al berichten dat het akelig stil is....pfffffffffffffffffffff
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ebiede schreef:Jezus christus... Gistermorgen is er een gerucht dat er interesse is in Zahovic. Net een dag verder zie ik nu al berichten dat het akelig stil is....pfffffffffffffffffffff
Tis maar hoe je het leest vriend. Ik geef alleen maar aan dat ik hoop dat we snel iets horen, wil graag een nieuwe spits namelijk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Neymar schreef:
Tis maar hoe je het leest vriend. Ik geef alleen maar aan dat ik hoop dat we snel iets horen, wil graag een nieuwe spits namelijk.
Ik ben je vriend niet.... die kies ik zelf uit! Maar ik wordt doodziek van de mensen die denken dat het echte leven een soort van Football Manager is waarbij met een paar klikken een transfer is geregeld, zo werkt het niet!!!!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ebiede schreef: Ik ben je vriend niet.... die kies ik zelf uit! Maar ik wordt doodziek van de mensen die denken dat het echte leven een soort van Football Manager is waarbij met een paar klikken een transfer is geregeld, zo werkt het niet!!!!
Haha zuurpruim. Je mag tegenwoordig ook niks meer zeggen of je maakt andere mensen 'doodziek'.

Maar goed, we wachten af :D.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Is die Zahovic er nu NOG niet????????????????????

Nee, grapje, die jongen kan vast heel goed ballen, maar ik lees vooral ellende en gezever rond die jongen. Alves II, maar dan nog zonder de goals...
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Waar haal je die info vandaan Satyr?

Hij heeft toevallig wel een hele verstandige vader en ik denk dan ook dat hij die jongen echt wel een beetje met beide benen op de grond houd.

Ben benieuwd waarom Zahovic jouw zo´n lastige jongen lijkt?

Ik kan er nergens iets over vinden..
SCHtid
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 31-07-2015 18:44

Bericht door SCHtid »

ThiagoAlcantara schreef:Waar haal je die info vandaan Satyr?

Hij heeft toevallig wel een hele verstandige vader en ik denk dan ook dat hij die jongen echt wel een beetje met beide benen op de grond houd.

Ben benieuwd waarom Zahovic jouw zo´n lastige jongen lijkt?

Ik kan er nergens iets over vinden..
Kan er zelf idd ook niks over vinden. Lees dat zn vader hem wel een beetje in bedwang houdt.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik heb hier eerder ook al over gepost, maar ik ken toevallig wat mensen uit Slovenie, en die hadden het daar ook al over.
Die jongen is al helemaal gek van geld en schijnt best wel veel rare dingen te doen.
Plaats reactie