Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor abegoal » 16-04-2015 16:37

AllardP schreef:Zou je me een paar voorbeelden kunnen geven dan? En realiseer je ook dat dit absolute toptalenten zijn voor het niveau-eredivisie. Dan vind ik één per jaar vrij dramatisch en deze zomer kan het gemiddelde nog aardig omhoog gaan.


Kijk alleen eens naar Groningen met een Zivkovic, Bacuna en Nijland. De inhoud van hun contracten ken ik echter niet, dus wellicht dat die nog wel voor langere tijd vastlagen. Dat maakt het sowieso lastig om concrete gevallen noemen.

Maar ook veel eerstedivisieclubs zien hun talenten verdwijnen naar de eredivisie. Ik neem maar aan dat daar ook diverse talenten bij zitten met een kort contract, die verkocht moeten worden omdat ze anders gratis de deur uitlopen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 20-04-2015 13:42

Ik zeg Demi de Zeeuw, Boetius, Atchabar, Jahanbaksh en Andersen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 20-04-2015 13:49

En Dijks.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Mackan68 » 20-04-2015 16:03

Heb jij nog ergens een ruim gevulde sok dan? De Zeeuw heeft even een half jaartje in zichzelf geïnvesteerd. Dat gaat hij hierna echt niet nog 2 seizoenen doen. Jahanbahksh is je al langer duidelijk gemaakt dat buiten EU spelers niet haalbaar zijn. Zeker niet als hij ook nog eens een doorlopend contract heeft bij het pas gepromoveerde NEC. Feyenoorders hoef je ook geen rekening mee te houden. Die verdienen nu al meer dan wat ze hier kunnen krijgen. En ook Dijks is niet transfervrij en dus zal WillemII daar een behoorlijke transfersom voor vragen. Daarnaast is hij bij ons geen aanwinst gebleken. En zeker niet onbetwist. Ik weet niet waar je wel rekening mee wilt houden komende zomer, maar ik kan je met zekerheid benaderende waarschijnlijkheid vertellen dat geen van jouw namen hier zal komen spelen. Het blijft onverminderd vissen in de vijver van transfervrije of bijna gratis spelers die tevreden zijn met rond de ton aan salaris. Tijd om voor eens en voor altijd wakker te worden uit je dromen. 8)
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 20-04-2015 16:44

Plausibele tekst van je Mackan. Niks mis mee, maar... Je kan het altijd proberen. Je moet ambities tonen om met HR te spreken.

Heb nog een vraagje mbt spelers buiten de EU, want hoe zit het dan met onze Noor Thorsby ?
Noorwegen zit dus ook niet in de EU 8) Verder hadden we onlangs in een Chinese CV op proef.
Heeft Bikel ook een Portugees paspoort of zo ?
Zomaar weer wat vraagjes.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Mackan68 » 20-04-2015 17:25

BK2007 schreef:
Heb nog een vraagje mbt spelers buiten de EU, want hoe zit het dan met onze Noor Thorsby ?
Noorwegen zit dus ook niet in de EU 8) Verder hadden we onlangs in een Chinese CV op proef.
Heeft Bikel ook een Portugees paspoort of zo ?
Zomaar weer wat vraagjes.

Tot een bepaalde leeftijd is het buiten EU verhaal niet een overkomelijk probleem. Voor alle door jou genoemde spelers geldt dat eigenlijk. Thorsby is net 18 en dus nog 'lang' geen 21. Janio is daarnaast inderdaad óók nog eens Portugees naast Guinea-Bissauaan (of hoe je een staatsburger van dat land ook maar moet noemen) Hij is immers ook jeugd international van Portugal.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Fryskeboy22 » 20-04-2015 17:29

@BK2007, dit heb ik toevallig poosje geleden proberen uit te zoeken.

Dit inkomensgemiddelde betekent dat het
(bruto) salariscriterium voor niet-EU spelers voor
het seizoen 2014/2015 als volgt zal zijn:

• Voor spelers van 18 en 19 jaar:
€ 207.000,-;
• Voor spelers van 20 jaar en ouder:
€ 414.000,-.

dit bovenstaande van Google geplukt.

En ik meende als het land wel binnen de EU ligt maar niet bij de EU zijn aangesloten (Noorwegen,Ijsland,Zwitserland,Bosnië,Oekraïne,Wit-Rusland,Albanië,Servië, Macedonië, Montenegro,Kosovo & Rusland) dat er een bepaalde percentage er van af gaat van bovenstaande bedragen. maar dat heb ik niet kunnen terugvinden.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Appie_M » 20-04-2015 17:29

BK2007 schreef:hoe zit het dan met onze Noor Thorsby ? Noorwegen zit dus ook niet in de EU 8)

Volgens mij tellen Noren niet mee als buiten EU, net als Zwitsers. dus hoeft Thorsby niet een overeenkomstig salaris te hebben


BK2007 schreef:Verder hadden we onlangs in een Chinese CV op proef.

Iemand op proef nemen hoeft niet per se te betekenen dat je hem ook daadwerkelijk wil vastleggen.

BK2007 schreef:Heeft Bikel ook een Portugees paspoort of zo ?

Ja. Zit zelfs in jong-Portugal.

BK2007 schreef:Zomaar weer wat vraagjes.

Misschien zelf eerst even dingen opzoeken op google voordat je hier post.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 20-04-2015 18:00

Man, man. Dan zelf maar zoeken.
Het gaat blijkbaar niet om de EU maar om de EER. Europese Economische Ruimte. Dit is de EU plus Noorwegen, IJsland, Zwitserland, Liechtenstein.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Mackan68 » 20-04-2015 18:39

BK2007 schreef:Het gaat blijkbaar niet om de EU maar om de EER. Europese Economische Ruimte. Dit is de EU plus Noorwegen, IJsland, Zwitserland, Liechtenstein.

Zie je wel, je kunt het wel.......Maar anderen het werk laten doen is zo lekker makkelijk hè? :lol: Ik zou zeggen ga zo door. Het kan nog best wat worden hehehe.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Marça » 24-04-2015 13:29

FeanOnline.nl schreef:Scouts van SC Heerenveen zijn komende zondag aanwezig bij Deense topper tussen Randers FC (3.) tegen FC Kopenhagen (2.). Vraag is voor wie?


Iemand een idee voor welke speler de scouts aanwezig zijn? Ik zat zelf te denken aan die doelman van Randers, ex-NEC'er Kalle Johnsson. Maar zijn contract loopt nog twee jaar door, dus zullen ze dat moeten afkopen. En eventueel de transfervrije middenvelder Elmar Bjarnason (28), die is in 2011 al eens met onze club in verband gebracht.

Andere spelers heb ik nog nooit van gehoord. En spelers van Kopenhagen kunnen we niet betalen. (Ook qua salaris niet)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Fryskeboy22 » 24-04-2015 17:54

Marça schreef:Iemand een idee voor welke speler de scouts aanwezig zijn? Ik zat zelf te denken aan die doelman van Randers, ex-NEC'er Kalle Johnsson. Maar zijn contract loopt nog twee jaar door, dus zullen ze dat moeten afkopen. En eventueel de transfervrije middenvelder Elmar Bjarnason (28), die is in 2011 al eens met onze club in verband gebracht.

Andere spelers heb ik nog nooit van gehoord. En spelers van Kopenhagen kunnen we niet betalen. (Ook qua salaris niet)


Geen flauw idee, vind niet dat Randers Fc zulke interessante spelers heeft om eerlijk te zijn. behalve dan hun spits: Mikael Ishak. https://www.youtube.com/watch?v=KqJ8tbgaZzs & http://www.scoresway.com/?sport=soccer& ... &id=126521

Bij Kopenhagen kom ik uit bij de volgende speler (bankzitter) waarvan ik niet wist dat hij hier nu zat.:

Bjorn Bergmann Sigurdarson, 24 jaar, gehuurde spits van Wolverhampton Wanderers en is transfervrij, stond wel te boek als groot talent toen hij in Noorwegen speelde bij Lillestrøm SK en is toen voor 3 miljoen naar Wolverhampton gegaan toen de Wolves nog Premier League speelde waar hij niet altijd zeker was van speeltijd en is dus verhuurd verhuurd aan Molde FK afgelopen seizoen waar hij wel redelijk presteerde maar ook te maken had met vele blessure kwaaltjes waardoor hij niet altijd speelde.

Hij is wel een goede en snelle meevoetballende spits (in dat opzicht past hij wel in het plaatje van Uth) en fysiek behoorlijk sterk in duels.

http://www.scoresway.com/?sport=soccer& ... er&id=9883
https://www.youtube.com/watch?v=lJiAcgeSQwo & https://www.youtube.com/watch?v=TKd7tNlyTX4
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor DSCH » 24-04-2015 19:26

Marça schreef: Iemand een idee voor welke speler de scouts aanwezig zijn? Ik zat zelf te denken aan die doelman van Randers, ex-NEC'er Kalle Johnsson.


Dat mag ik toch niet hopen, dat vond ik in zijn tijd bij NEC echt een waardeloze keeper.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 25-04-2015 10:19

Ze komen voor die spits van Randers-- Ishak !
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Kiekerjan » 25-04-2015 13:19

Ik heb nu wat beelden gezien van die Ishak. Technisch lijkt hij mij wel redelijk goed en weet simpele goals te maken, wat natuurlijk ook een kwaliteit is. Maar 8 doelpunten uit 25 wedstrijden is niet echt veel. Dus ik weet niet echt het spitsen gevoel heeft. Maar ja, we hebben het ook over de nederlandse competitie. Dus misschien zou deze spits wel heel erg goed bij ons passen. Heb liever misschien iemand zoals Mads Hvilsom. Maar of die betaalbaar voor ons is ten tweede.

We kunnen ook gewoon eerst verder kijken met Henkie Veerman en verzorgen van een goeie linksback en een goeie rechtsbuiten. Voor wat concurrentie voor Slagveer en daarbij een ervaren keeper. Dus genoeg om over te praten.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Wizard » 29-04-2015 09:45

We gaan de komende tijd een spannende fase tegemoet. Gaan we het zoals vorige jaren afleggen in de play-offs of kwalificeren we ons toch?

1e optie: We kwalificeren ons niet.
Een groot deel van het team zal de club verlaten conform voorgaande jaren. Dit deels obv salarisperspectieven, maar ook obv toekomstperspectief (Europees voetbal, grotere competitie). Uth, V/d Berg, Van Anholt en Nordfeldt staan op het punt de club te verlaten. Gezien de ontwikkeling van Larsson, Slagveer en Van Aken zou zomaar weleens het halve basiselftal conform voorgaande jaren vertrekken. Nu de financiële reserves weer rijzende zijn zal de club er veel aan moeten doen om talenten voor de toekomst als Larsson en Van Aken te behouden voor minimaal nog een seizoen. Een hechte en sterke basis geeft immers meer daad- en slagkracht in het nieuwe seizoen en daarbij minder tijd om aan elkaar te wennen.

2e optie: We kwalificeren ons voor Europees voetbal.
Een prachtig resultaat voor de club, sponsoren en de fans. Tenminste, wanneer de selectie bijeen blijft. Wanneer je spelers als Uth, V/d Berg, Nordfeldt, en/of bijvoorbeeld ook Van Aken en Larsson verliest, heb je Europees niks te zoeken. Bij het winnen van de play-offs zal de club zich financieel behoorlijk moeten inspannen om de kern bijeen te houden. Een enorme deceptie dreigt wanneer je net als het vorige Europese avontuur 50% van je basis moet vervangen.

Het wordt een spannende tijd. Als fan hoop ik uiteraard dat we de play-offs winnen, maar zal ik play-off uitschakeling niet betreuren wanneer 50% van de selectie vertrekt conform voorgaande jaren. Nu er financieel meer mogelijkheden zijn, zal de club jonge talenten als Van Aken en Larsson toch echt moeten behouden. Wellicht in dat kader nog meer de deuren dicht dan tijdens de Sinkgraven-onderhandelingen, en een selectie creëeren die dit soort jongens doet overtuigen om te blijven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Makkum8 » 29-04-2015 10:13

Wizard,

Waarom zouden spelers als Slagveer, v/d berg en van Anholt ons verlaten? Ik begrijp die aanname niet. Noem eerst maar eens 1 club op die een echte vooruitgang voor hen zou betekenen én ,belangrijker nog, zich serieus zou kunnen gaan melden voor bovenstaand trio. Denk je echt dat Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse of AZ zich voor hen gaan melden? Die kans acht ik persoonlijk niet zo groot, ze zullen eerder voor andere spelers komen....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Wizard » 29-04-2015 11:05

Makkum8 schreef:Wizard,
Waarom zouden spelers als Slagveer, v/d berg en van Anholt ons verlaten?..

Omdat er al sinds de zomer geruchten zijn over een vertrek van Van Anholt, sinds de winter over V/d Berg en sinds kort over Slagveer.
Van Anholt speelt op een verkeerde positie, en speelt daarnaast al diverse seizoenen bij ons. Zijn 'vrienden' hebben de vervolgstap gemaakt en ook hij aast nu op een vertrek wat gezien zijn huidige positie niet vreemd is. Daarnaast heeft Pelé al diverse malen doorgeschemerd dat hij toe is aan een vervolgstap. Een feyenoord of vitesse zou zomaar kunnen, en daarnaast zijn er nog genoeg buitenlandse clubs. Naar mijn idee heeft hij nog niet bewezen (op de linksback) een transfer naar een grotere club aan te kunnen, echter hij heeft diverse malen aangegeven toe te zijn aan een vervolgstap.
V/d Berg is bekend. Statistisch gezien onze beste middenvelder en door velen ondergewaardeerd. Vele analisten zijn echter zeer positief over hem (natuurlijk inherent aan z'n cijfers) en is juist zo'n speler met gif die elke Eredivisieclub wel kan gebruiken. Het geruchtencircuit spreekt over een voorcontract bij feyenoord (bij vertrek van Immers/Clasie).
Slagveer. Zie feanonline.nl. In balbezit en positiespel niet onze sterkste en creatiefste speler, maar wel dit kalenderjaar wel dodelijk in de omschakeling. Zou prima passen bij een club in de onderste regionen van een grotere competitie, namelijk die spelen op de omschakeling.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Makkum8 » 29-04-2015 11:11

Ik begrijp je motivatie. Echter ik moet het allemaal nog maar zien. Als het "puntje bij paaltje" komt spelen ze alle drie weer in het pompebledenshirt volgend jaar denk ik. Van Anholt kan wel willen omdat z'n vriendjes de stap al gemaakt hebben. Dit is nog geen garantie dat er ook daadwerkelijk een club voor hem gaat komen. Zo bijzonder is zijn inbreng ook niet geweest dit jaar. Dat hij op een voor hem onlogische plek speelt doet daar niets aan af.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Wizard » 29-04-2015 11:15

Daarom spreek ik over 2 scenario's met voor beide een mogelijk 'what if'. Er zijn nog geen contracten getekend. Verder is deze situatie neergezet op basis van voorgaande jaren (elk jaar vertrekt 50% van de basis) en de huidige geruchtenmolen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor DSCH » 29-04-2015 21:49

Wizard schreef: Het wordt een spannende tijd. Als fan hoop ik uiteraard dat we de play-offs winnen, maar zal ik play-off uitschakeling niet betreuren wanneer 50% van de selectie vertrekt conform voorgaande jaren. Nu er financieel meer mogelijkheden zijn, zal de club jonge talenten als Van Aken en Larsson toch echt moeten behouden. Wellicht in dat kader nog meer de deuren dicht dan tijdens de Sinkgraven-onderhandelingen, en een selectie creëeren die dit soort jongens doet overtuigen om te blijven.


Ook ik wil dat we de play offs winnen en zou het zeker wel betreuren mochten we niet Europa in gaan, ook wanneer de halve selectie vertrekt. Waar speel je anders het hele jaar voor? Je moet er gewoon voor zorgen dat jouw team er voor de eerste wedstrijd klaar voor is, een grote uitdaging voor Vonk, maar doet hij dit niet dan voel ik mij als supporter niet serieus genomen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Frisian Viking » 07-05-2015 12:13

Ik hoop dat de club eens wat ambitie uit wil stralen op dit gebied. En dan niet alleen qua halen van spelers, maar ook kijken naar het weg laten gaan ervan. Ik zou voorstellen om van de basisklanten alleen Van Anholt en Uth weg te laten gaan en de rest mooi bij elkaar te houden. Voor Nordfeldt krijg je een miljoen. Dan heb ik liever dat hij hier nog een jaar onder de lat staat en punten voor ons pakt zodat we volgend jaar goed kunnen presteren in de competitie en mogelijk Europa. Hetzelfde geldt voor Van den Berg. Zijn waarde in het veld voor ons schat ik hoger in dan het bedrag wat hij bij verkoop oplevert.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Grimo » 07-05-2015 13:24

Frisian Viking schreef:Ik hoop dat de club eens wat ambitie uit wil stralen op dit gebied. En dan niet alleen qua halen van spelers, maar ook kijken naar het weg laten gaan ervan. Ik zou voorstellen om van de basisklanten alleen Van Anholt en Uth weg te laten gaan en de rest mooi bij elkaar te houden. Voor Nordfeldt krijg je een miljoen. Dan heb ik liever dat hij hier nog een jaar onder de lat staat en punten voor ons pakt zodat we volgend jaar goed kunnen presteren in de competitie en mogelijk Europa. Hetzelfde geldt voor Van den Berg. Zijn waarde in het veld voor ons schat ik hoger in dan het bedrag wat hij bij verkoop oplevert.


Ben het wel met je eens maar als spelers ontevreden zijn en hier nog een seizoen moeten voetballen dan haal je ook niet het beste eruit. Al denk ik dat Nordfeldt wel te vervangen is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Knipecity » 07-05-2015 16:53

Uth, Larsson en Nordfeldt zullen sowieso wel gaan en dan zijn er nog een aantal jongens die mogelijk ook nog kunnen vertrekken zoals Pele, Van Aken, Slagveer.
Kunnen we weer opnieuw beginnen. Het lot van een doorvoerhuis als Heerenveen, ieder seizoen weer.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Mackan68 » 07-05-2015 17:27

Knipecity schreef:Uth, Larsson en Nordfeldt zullen sowieso wel gaan en dan zijn er nog een aantal jongens die mogelijk ook nog kunnen vertrekken zoals Pele, Van Aken, Slagveer.
Kunnen we weer opnieuw beginnen. Het lot van een doorvoerhuis als Heerenveen, ieder seizoen weer.

Uth en Nordfeldt zijn zekerheidjes. Larsson verwacht ik eigenlijk niet, dankzij zijn blessuregevoeligheid. Ik zou niet weten wat voor club er voor Pelé zou moeten komen. Met van Aken hoop en verwacht ik dat ze nog rond gaan komen. Slagveer zie ik ook niet (willen) vertrekken. Hij zou in tegenstelling tot bij ons elders zijn basisplaats snel kwijt zijn. Ik verwacht dat de club, mocht er aan de vraagprijs voldaan worden, Otigba wél eens kon laten gaan. Van Doke verwacht ik niet dat hij bij zal tekenen. Omdat hij hier 100% zeker géén basisspeler zal worden, wat hij wel graag wil. Hem gun ik wel een leuk stapje lager waar hij basisspeler kan worden. Heeft zich altijd zeer correct opgesteld. Prima stand in geweest op meerdere posities. Niet de beste speler, maar wel met een brok aan inzet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Fryskeboy22 » 07-05-2015 18:20

Snel samengevat op basis van huidige geruchten: Vonk kan flink aan de bak
Vertrek:

Nordfeldt (1 tot 1,5 miljoen), Uth ( 4 a 5 miljoen), Van Anholt (5 ton - 1 miljoen), Larsson ( 6 miljoen), Varga (Gratis), Schmidt (Gratis), en Otigba ligt toch nog 2016 + 2 optiejaren vast (1 tot 2 miljoen).
Totaal slordige 11 á 13 miljoen euro inkomsten, waar vast nog het nodige ongein van af gaat dus ongeveer 6 miljoen uiteindelijk over?

We hebben dus nodig.

- Nieuwe keeper voor de basis, De Fockert & Sietsma back-ups.
- Nieuwe linksback, van Koesveld + Voest back-ups
- Nieuwe spits, Uth zal vertrekken en Huser, Van Amersfoort en Veerman niet goed genoeg om dat in te vullen om voor de subtop te gaan. en we zitten ook nog met Dalgaard.
- 2 Nieuwe linksbuiten spelers, verwacht toch dat PSV de beurs gaat openen voor Larsson, en Varga zal ook wel vertrekken denk ik.
- Nieuwe centraleverdediger, Mocht Otigba naar Celtic vertrekken. Buijs, Van Aken, St Juste alleen is wat karig,
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor bollebert » 08-05-2015 06:39

Fryskeboy22 schreef:Snel samengevat op basis van huidige geruchten: Vonk kan flink aan de bak
Vertrek:

Nordfeldt (1 tot 1,5 miljoen), Uth ( 4 a 5 miljoen), Van Anholt (5 ton - 1 miljoen), Larsson ( 6 miljoen), Varga (Gratis), Schmidt (Gratis), en Otigba ligt toch nog 2016 + 2 optiejaren vast (1 tot 2 miljoen).
Totaal slordige 11 á 13 miljoen euro inkomsten, waar vast nog het nodige ongein van af gaat dus ongeveer 6 miljoen uiteindelijk over?

We hebben dus nodig.

- Nieuwe keeper voor de basis, De Fockert & Sietsma back-ups.
- Nieuwe linksback, van Koesveld + Voest back-ups
- Nieuwe spits, Uth zal vertrekken en Huser, Van Amersfoort en Veerman niet goed genoeg om dat in te vullen om voor de subtop te gaan. en we zitten ook nog met Dalgaard.
- 2 Nieuwe linksbuiten spelers, verwacht toch dat PSV de beurs gaat openen voor Larsson, en Varga zal ook wel vertrekken denk ik.
- Nieuwe centraleverdediger, Mocht Otigba naar Celtic vertrekken. Buijs, Van Aken, St Juste alleen is wat karig,



En die 6 miljoen waar jij het over hebt moet ook nog 4 af voor het gaten stoppen volgens velen hier.
Dus misschien beter salarishuis verhogen waardoor sommige blijven?
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 08-05-2015 07:00

Vd Berg zal ook nog wel gaan. Misschien zelfs naar Feijenoord.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor Otsje P » 08-05-2015 07:35

PSV gaat geen 6 miljoen voor Larsson betalen. Verwacht dat die gewoon nog minimaal een half jaar blijft.

En waarom zou Veerman geen basiswaardige spits kunnen worden? Heeft immers nog geen kans gehad? De meesten dachten dat Uth ook geen basiswaardige spits zou zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid 2

Berichtdoor BK2007 » 08-05-2015 08:20

Ik zou het ook wel aandurven met Veerman. Je krijgt natuurlijk wel een heel ander spelletje ! Meer dynamische lopende middenvelders die balletjes die Veerman neerlegt oppikken. Ook leuk, beetje Sibon tijden die kunnen herleven. :D
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten