Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Met Hamad waren ze beland bij de spelers welke te huren zijn. Wanneer dit niet doorgaat, en ik meldde de reden vorige week al, verwacht ik eigenlijks niets meer, temeer ook omdat de wedstrijd tegen Vitesse liet zien dat met dít middenveld de vleugels veel beter renderen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

GeraldSibon35 schreef:Een paar spelers die we misschien een halfjaar kunnen huren:
- Joshua King (Blackburn Rovers)
- Mathis Bolly (Fortuna Düsseldorf)
- Nicklas Hult (Nice)
- Melker Hallberg (Udinesse)
Bolly!! Die ken alleen als absolute sprintkoning in FIFA, haha!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Crash schreef:Met Hamad waren ze beland bij de spelers welke te huren zijn. Wanneer dit niet doorgaat, en ik meldde de reden vorige week al, verwacht ik eigenlijks niets meer, temeer ook omdat de wedstrijd tegen Vitesse liet zien dat met dít middenveld de vleugels veel beter renderen.
Als dit het beleid is van het nieuwe Heerenveen dan is dat treurig. Oh, we spelen goed tegen Vitesse, dan heeft het geen noodzaak. Aankomende vrijdag staan wij Slagveer weer verrot te schelden omdat hij een mannetje moet passeren en een voorzet moet geven, want er ligt geen ruimte. Afgelopen zaterdag heeft hij ook niet veel klaargespeeld, hij maakt alleen twee klasse goals.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lardy, wat kan jij zeuren. Slagveer toont duidelijk aan dat zijn vorm stijgende is, idem Larsson en bij VD Berg was dat al wat langer zichtbaar. Ook tegen Dordrecht zullen er ruimtes komen die benut kunnen worden. Slagveer zal echt niet plots een wereldspeler zijn, maar zelfvertrouwen is een groot goed in het voetbal en bij de beloftes hebben we kunnen zien dat hij het echt wel kan en dat begint er in het 1e ook uit te komen.

Neemt niet weg dat ik ook graag een extra buitenspeler zie komen om ook op de vleugels meer concurrentie te krijgen. Komt het niveau alleen maar ten goede.
Lees overigens net dat Slagveer Namli wel degelijk als concurrent ziet.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Knipecity schreef:Lardy, wat kan jij zeuren. Slagveer toont duidelijk aan dat zijn vorm stijgende is, idem Larsson en bij VD Berg was dat al wat langer zichtbaar. Ook tegen Dordrecht zullen er ruimtes komen die benut kunnen worden. Slagveer zal echt niet plots een wereldspeler zijn, maar zelfvertrouwen is een groot goed in het voetbal en bij de beloftes hebben we kunnen zien dat hij het echt wel kan en dat begint er in het 1e ook uit te komen.

Neemt niet weg dat ik ook graag een extra buitenspeler zie komen om ook op de vleugels meer concurrentie te krijgen. Komt het niveau alleen maar ten goede.
Lees overigens net dat Slagveer Namli wel degelijk als concurrent ziet.
Ik zeuren? Jij begint hier over Larsson, maar volgens mij heb ik altijd uitgesproken dat ik vertrouwen in hem heb. En volgens wat jij degene die totaal geen vertrouwen in hem had en totaal geen buitenspeler vond, en dat daar een vervanger voor moest komen. Ik zie het niet zitten in Slagveer, en dat heb ik in zijn topic ook omschreven waarom. Daar brengt een wedstrijden tegen Vitesse geen verandering in, dat was eigenlijk een bevestiging.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Misschien heeft de club nu al besloten dat zij niet gaan verlengen met Slagveer en willen ze nu een speler huren met optie tot koop en hopen ze dat de huurling dermate presteert dat hij gekocht kan worden zodat we straks eventueel met Kada (waarvan de verwachting is dat hij er bijna klaar voor is) en die gehuurde speler zitten op de rechtsbuiten en dat Slagveer dan niet meer bij onze club speelt.

Dan sla je in dat opzicht een prima slag, heb je gelijk je rechtervleugel klaar voor volgend seizoen met eventueel nog Namli en/of Thorsby als 3de back-up voor die positie.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lardy schreef: Ik zeuren? Jij begint hier over Larsson, maar volgens mij heb ik altijd uitgesproken dat ik vertrouwen in hem heb. En volgens wat jij degene die totaal geen vertrouwen in hem had en totaal geen buitenspeler vond, en dat daar een vervanger voor moest komen. Ik zie het niet zitten in Slagveer, en dat heb ik in zijn topic ook omschreven waarom. Daar brengt een wedstrijden tegen Vitesse geen verandering in, dat was eigenlijk een bevestiging.
Ik neem aan dat je jezelf ook wel een zeur vindt als je je eigen reactie terugleest 8)

Over Larsson, Slagveer en VD Berg zei ik dat ze veel te weinig rendement haalden. Gewoon een feit en uit interviews blijkt ook wel dat ze dat zelf ook vonden.
Blijf er bij dat ik vind dat Larsson veel te veel onnodige hakjes en 'achter het standbeentjes' doet. En Joey zal nog steeds meer goals moeten gaan maken, maar dat zal hij zelf ook vinden.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Lardy schreef:Als dit het beleid is van het nieuwe Heerenveen dan is dat treurig. Oh, we spelen goed tegen Vitesse, dan heeft het geen noodzaak. Aankomende vrijdag staan wij Slagveer weer verrot te schelden omdat hij een mannetje moet passeren en een voorzet moet geven, want er ligt geen ruimte. Afgelopen zaterdag heeft hij ook niet veel klaargespeeld, hij maakt alleen twee klasse goals.
Ik wil maar aangeven dat je niet kunt blijven terugschakelen naar de eerstvolgende op je lijstje. Zoals gezegd zou Hamad al gehuurd moeten worden, tegen de principes van de club in. Principes die ik zelf overigens toejuich. Daarbij, wie zegt dat nummer 5 (of inmiddels al 6?) op dit lijstje daadwerkelijk wat toevoegt aan de selectie? Slagveer laat de laatste wedstrijden zien niet meer volledig uit de toon te vallen en haalt zelfs prima statistieken. Met het oog op de toekomst is het misschien verstandiger komende zomerperiode opnieuw een kans te wagen bij spelers die worden aangedragen door de scouting.
Gebruikersavatar
polkabeer
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 02-04-2013 15:01
Locatie: Zuid
Contacteer:

Bericht door polkabeer »

Er wordt deze week een buitenspeler gepresenteert mits de medische keuring goed verloopt. Kan niet zeggen of het om huur of koop gaat.
BO(NN)YS
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Weet je wanneer en welke speler? Nationaliteit?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Vonk is goed bezig, blijkt ook nu weer.
Toch verrassend aangezien Slagveer en larsson goed bezig zijn. Achter hand hebben we ook nog Namli en evt Kada.
Zal dan een categorie komend talent zijn, voor de toekomst dus.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

polkabeer schreef:Er wordt deze week een buitenspeler gepresenteert mits de medische keuring goed verloopt. Kan niet zeggen of het om huur of koop gaat.
Bron? Of is dit slechts een gerucht?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

polkabeer schreef:Er wordt deze week een buitenspeler gepresenteert mits de medische keuring goed verloopt. Kan niet zeggen of het om huur of koop gaat.
Ik hoop het ten zeerste, alleen betwijfel ik hoe serieus ik dit bericht moet nemen Polkabeer?

Je meldt verder ook geen bron of iets dergelijks?

Maar nogmaals hoop ik dat je gelijk hebt!!
Gebruikersavatar
polkabeer
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 02-04-2013 15:01
Locatie: Zuid
Contacteer:

Bericht door polkabeer »

Deze speler is vorige week aangeboden en stond zeer positief beschreven in het scoutingsbestand. Deze speler heeft internationale bagage en neemt ervaring met zich mee. Dit is alles wat ik weet. Mensen binnen de club willen het graag stilhouden t/m akkoord i.v.m concurrentie.
BO(NN)YS
TCK
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 15-03-2010 20:00

Bericht door TCK »

polkabeer schreef:Deze speler is vorige week aangeboden en stond zeer positief beschreven in het scoutingsbestand. Deze speler heeft internationale bagage en neemt ervaring met zich mee. Dit is alles wat ik weet. Mensen binnen de club willen het graag stilhouden t/m akkoord i.v.m concurrentie.
Je zou toch haast zeggen ivm met eerdere berichtgevingen dat het hier toch om Hamad gaat..
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Hamad was aanvoerder van Malmo ff en was toendertijd ook uitgeroepen tot beste speler van de Zweedse competitie.
Heeft met zijn 24 jaar ook de perfecte leeftijd.


Zou dus een topversterking zijn, maar ik betwijfel nog steeds je info maar goed,neemt niet weg dat ik het niet interessant vind om te lezen!

Als hij daadwerkelijk komt gaan we echt leuk meedoen bovenin om Europees voetbal!
Laatst gewijzigd door ThiagoAlcantara op 27-01-2015 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Zou mooi zijn dat we hem binnen halen, Heerenveen heeft hem al jaren op het oog. 4 basisspelers met de Zweedse nationaliteit :D
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Als het daadwerkelijk om Jiloan Hamad gaat kan Slagveer alvast een lekker kussentje gaan opzoeken voor de bank. Hamad is echt een hele leuke speler.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

polkabeer schreef:Deze speler is vorige week aangeboden en stond zeer positief beschreven in het scoutingsbestand. Deze speler heeft internationale bagage en neemt ervaring met zich mee. Dit is alles wat ik weet. Mensen binnen de club willen het graag stilhouden t/m akkoord i.v.m concurrentie.
Ik hoop dat je informatie betrouwbaar is, zou het vertrouwen in een goed verloop van dit seizoen doen groeien!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Aangezien de proef Ghanees weer naar huis gaat en ook Uth niet echt voldoet ben ik benieuwd welke twee spitsen er nog aan zitten te komen. De scouting zal der wel druk mee wezen denk ik zo. 8)
BK2007 schreef: zoeken ze nog een spits. Moet wel eentje zijn met doorverkoop potentie. Nou en dat heeft Uth in elk geval niet, blijkbaar die Ghanees ook niet
In augustus wilde je nog twee spitsen, terwijl wij Uth en Dalgaard al hadden. Die spitsen zijn nooit gekomen. Hoe kun jij nou tevreden zijn over Vonk BK2007? :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat is dit Grimo ?
Flauw, maar goed in Dalgaard had ik geen vertrouwen wat klopte.
In Uth ook niet, maar dat bleek verrassend wel goed te komen. hebben we eigenlijk nog een spits nodig in de selectie.
Waar we echter nog evt. ook Amersfoort, vd Berg of desnoods Slagveer kunnen neerzetten.

Vonk mag dus best een spits erbij halen van mij. maar blijkbaar heeft hij er zoveel kijk op het wel met Uth aan te durven.
Wat goed uitpakte. Goed bezig die Vonk.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
polkabeer
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 02-04-2013 15:01
Locatie: Zuid
Contacteer:

Bericht door polkabeer »

Zojuist van uit mijn bron vernomen dat het een speler uit Scandinavië betreft die zowel links, rechts als op de "10" positie uit de voeten kan. Mochten de onderhandelingen stuklopen of de medische keuring roet in het eten gooit. Dan schakelen ze direct over naar plan B (of Z, wie zal het zeggen). Dit is een Nederlandse buitenspeler uit de Jupiler League. Ik probeer namen los te weken, maar de club is gebaat bij zorgvuldigheid en kan zich, met oog op de transferdeadline, geen mistappen meer permiteren op transfergebied. Hoop jullie voldoende te hebben geïnformeert.

Polkabeer

Edit: Scandinavische nationaliteit. Of hij uit een van deze competities afkomstig is mij onbekend.
BO(NN)YS
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Hamad dus. En die gozer van Emmen.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Dan zijn er maar 2 mogelijk die aan die criteria voldoen wat Polka opnoemt.

Jiloan Hamad (Zwe) (TSG 1899 Hoffenheim)
of
Bard Finne (Noo) (1. Fc Köln)
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Dan denk ik dat Hamad komt, kan geen andere bedenken. Peters denk ik niet als plan B want die speelt bij Emmen linksbuiten en spits. Geen rechtsbuiten.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Fryskeboy22 schreef:Dan zijn er maar 2 mogelijk die aan die criteria voldoen wat Polka opnoemt.

Jiloan Hamad (Zwe) (TSG 1899 Hoffenheim)
of
Bard Finne (Noo) (1. Fc Köln)

Polka stelt nergens dat het om de Duitse competitie gaat. Er zijn dus meer opties. Daarbij had ik vernomen dat Hamad zijn salariseisen te hoog zijn voor Heerenveen.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Satyr schreef:http://www.feanonline.nl/nieuws/7543/-s ... veen-.html

Zal 'm wel niet zijn dan.
Daar moet bijna wel een rekenfoutje in zitten. 30k sek staat gelijk aan 3.214,83867 euro, en wanneer je dat keer 5 doet (voor 5 maanden) kom je op pak 'm beet 16.000 euro (netto). Lijkt me sterk dat je dan op een huurbedrag van het tienvoudige uitkomt... Zoveel zal er toch niet naar de belasting moeten?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Grimo schreef: "BK2007"Aangezien de proef Ghanees weer naar huis gaat en ook Uth niet echt voldoet ben ik benieuwd welke twee spitsen er nog aan zitten te komen. De scouting zal der wel druk mee wezen denk ik zo.

In augustus wilde je nog twee spitsen, terwijl wij Uth en Dalgaard al hadden. Die spitsen zijn nooit gekomen. Hoe kun jij nou tevreden zijn over Vonk BK2007? :lol: :lol: :lol: :lol:

kleuter gedrag grimo, triest kind dat je bent....
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Torcida het is een ieder zo onderhand duidelijk dat Grimo bij het overgrote deel van de forumleden hier slecht ligt, maar om op deze manier te reageren zit je op het zelfde niveau. Dit geeft alleen maar voer voor de volgende escalatie.

In het algemeen geldt dat we ieder ruimte willen geven voor hun mening mits dit met respect jegens elkaar gebeurd. Wanneer er een forumlid tussen zit waaraan je je stelselmatig ergert ben je altijd vrij deze te markeren als 'toevoegen als vijand' opdat je zijn/haar post niet meer onder ogen komt en je zijn/haar podium ontneemt.
Plaats reactie