Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Waarom wil Rusnak liever naar ons dan? Kent hij de taal beter ofzo :mrgreen:
rjb
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 09-05-2006 21:19

Bericht door rjb »

Als Heerenveen heeft gewacht totdat zeker was dat Rusnak niet bij Cambuur zou blijven en Groningen toch eerder was, betekent dat dan dat Groningen met City en Rusnak onderhandelt, terwijl ze ook met Cambuur in gesprek waren?
Dat mag wel? Of zijn dat geen buren ;)
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Van de 4 partijen die bij transfer betrokken zijn, Groningen, City, zaakwaarnemer en speler, is er tot dusver maar 1 die de transfer bevestigd. Dat blijft merkwaardig. Waarom zouden de andere partijen er dan het zwijgen toe doen of het niet bevestigen? De speler zelf had aan alle onduidelijkheid al lang een einde kunnen maken. Zo gevoelig ligt een overstap naar Groningen niet in Leeuwarden en het is onzin als zou het zijn voorbereiding op de wedstrijd vanavond verstoren. De actie van Nijland lijkt een beetje een vlucht naar voren, net als destijds AZ in de Alves zaak.
Overigens verwacht ik niet dat Rusnak alsnog naar Heerenveen komt.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Tsja...
Sander Berends ‏@SanderBerends1
Vanmiddag nog contact gehad met zaakwaarnemer Albert Rusnak. 'Transfer FC Groningen niet rond. sc Heerenveen? Alles is mogelijk'. #Cambuur
vak ff
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 15-10-2006 10:24
Locatie: grunn

Bericht door vak ff »

En de Jong roept vanavond weer heel hard dat ie naar Groningen gaat.
pes5 schreef:Die Henk de Jong heeft dat natuurlijk ook alleen geroepen omdat ie volgend jaar naar Groningen gaat. Die doet er alles aan om Rusnak richting Groningen te duwen.
Henk is hier vertrokken met een zakelijk conflict. Kun je ook in de VI wat over lezen in het interview met hem.
Dus of die maar zo hier weer trainer zou willen worden, misschien zit ie doelbewust de boel wel op te naaien ;)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

@GerardBos: Rusnák over toekomst: "I still don't know." #Cambuur #FCGroningen #scHeerenveen

Krijgen we nog een mooie cliffhanger in deze soap?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Rusnak: "I don't know why Groningen says they contracted me. It's funny. I'm going home now and after Christmas we're gonna see."

Hans Nijland huilend aangetroffen in de berm van de A15 ter hoogte van Dordrecht :lol:
Zwartje
Nieuw talent
Berichten: 66
Lid geworden op: 08-08-2014 12:30

Bericht door Zwartje »

Iemand al dat interview ook daadwerkelijk gezien bij de NOS? Ik weet genoeg, die gaat naar Groningen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Zwartje schreef:Iemand al dat interview ook daadwerkelijk gezien bij de NOS? Ik weet genoeg, die gaat naar Groningen.
Waar die gast heengaat zal allemaal wel, feit is dat Groningen er een puinhoop van gemaakt heeft. Ben wel benieuwd waarmee onze Vonk aan komt zetten deze winterstop, want versterkingen zijn meer dan nodig!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Tuurlijk gaat Rusnjak naar Groningen. De enige reden waarom Rusnjak en zijn zaakwaarnemer deze soap in stand houden is omdat ze waarschijnlijk proberen om er gunstigere voorwaarden bij Groningen uit te halen. Is een beproefde taktiek, met interesse schermen van andere clubs en dan hopen dat de club van het eerste aanbod(Groningen dus) in paniek raakt en er een smak geld bij op gooit om de concurrentie af te troeven. Ik geloof dan ook niets van een eventuele transfer van Rusnjak naar Heerenveen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Wat ik niet snap aan die Rusnak. Als hij naar Groningen gaat dan kan hij dat toch gewoon zeggen, hij mag best trots zijn om bij zo'n club te mogen tekenen. En stel het is op details na rond, dan kan hij dat toch ook zeggen: Ik ga bij Groningen tekenen maar we moeten nog een aantal details bespreken.

Het komt nu over alsof hij voor een euro meer in de maand wel bij een andere club gaat tekenen. Groningen was de eerste die jou wilde, Nijland is naar Londen gevlogen voor onderhandelingen, de trainer heeft zijn plannen kenbaar gemaakt. Maar blijkbaar heeft zo'n snotaapie daar niks mee.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Lardy schreef:Wat ik niet snap aan die Rusnak. Als hij naar Groningen gaat dan kan hij dat toch gewoon zeggen, hij mag best trots zijn om bij zo'n club te mogen tekenen. En stel het is op details na rond, dan kan hij dat toch ook zeggen: Ik ga bij Groningen tekenen maar we moeten nog een aantal details bespreken.

Het komt nu over alsof hij voor een euro meer in de maand wel bij een andere club gaat tekenen. Groningen was de eerste die jou wilde, Nijland is naar Londen gevlogen voor onderhandelingen, de trainer heeft zijn plannen kenbaar gemaakt. Maar blijkbaar heeft zo'n snotaapie daar niks mee.
Ik begrijp t wel. Eerst lijkt t een hele mooie verbetering, van DKV naar Groningen. Maar als je dan hoort dat sc Heerenveen misschien ook wel interesse heeft, ja dan zou ik ook niet meer naar Groningen willen maar naar sc Heerenveen!
bieke98
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 03-05-2012 19:17

Bericht door bieke98 »

Ben ik de enige die het opvalt dat Rusnak wegkijkt bij de vraag over de overstap naar Heerenveen? Het lijkt mij dat hij gewoon naar Groningen gaat, maar dat de zaakwaarnemer(s) en Rusnak zelf er nog een slaatje uit willen slaan.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

bieke98 schreef:Ben ik de enige die het opvalt dat Rusnak wegkijkt bij de vraag over de overstap naar Heerenveen? Het lijkt mij dat hij gewoon naar Groningen gaat, maar dat de zaakwaarnemer(s) en Rusnak zelf er nog een slaatje uit willen slaan.
Dat is waarschijnlijk inderdaad wat er aan de hand is.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Laat Rusnak maar naar Groningen gaan. Hopelijk gaat Groningen dan met de punt naar achteren spelen. Met Chery en Rusnak als voorste twee.
Groningen heeft namelijk geen El Makrini, dus ik denk dat Groningen dan helemaal word overlopen op het middenveld.

Daarbij denk ik ook dat wij op dit moment geen plek hebben voor Rusnak. Waar zou hij moeten staan bij ons?

Laten wij nu maar opzoek gaan naar een echte rechtsbuiten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

BakCristian schreef:Laat Rusnak maar naar Groningen gaan. Hopelijk gaat Groningen dan met de punt naar achteren spelen. Met Chery en Rusnak als voorste twee.
Groningen heeft namelijk geen El Makrini, dus ik denk dat Groningen dan helemaal word overlopen op het middenveld.

Daarbij denk ik ook dat wij op dit moment geen plek hebben voor Rusnak. Waar zou hij moeten staan bij ons?

Laten wij nu maar opzoek gaan naar een echte rechtsbuiten.
Wel plek voor Rusnak, Sinkgraven verkopen en Rusnak als vervanger.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Tuurlijk is er plek voor Rusnak. Hij zou onze beste aanvallende middenvelder zijn er vanuitgaande dat Sinkgraven spelverdeler blijft. Daarnaast zou hij onze beste rechts- en linksbuiten zijn. Geen discussie lijkt me.

Punt is alleen dat FC Groningen hem komende week daadwerkelijk vastlegt en dat Heerenveen alleen is gebruikt om betere condities voor Rusnak af te dwingen.
Gebruikersavatar
Strijdvaardig
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 08-09-2009 13:14

Bericht door Strijdvaardig »

Om aan alle speculaties een eind te maken:
Afbeelding
De ronding van een bal kun je afdwingen.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

mooi zo,nou zorgen dat vonk snel overschakeld,heb er geen goed gevoel over!
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

wie nu halen? toch maar weer eikrem?
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wie is die enge man rechts op de foto ?
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

BK2007 schreef:Wie is die enge man rechts op de foto ?
Je bedoelt die man die die jongen betast? Dat is Hans "Huilebalk" Naailand.
ampm
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 05-01-2008 14:31
Locatie: Groningen

Bericht door ampm »

Ach ja, Hans Huilebalk Naailand heeft anders wel de handtekening van Rusnák binnen... kan Vonk niet zeggen :roll:
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Nee, dat is de buurvrouw rechts op de foto.

Lekker boeiend allemaal. Heerenveen moet zich richten op centrale verdedigers en vleugelaanvallers.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

ben er ook bang voor...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Het schijnt dat Hans Vonk rustig afwacht. :lol:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het gros van de mensen op dit forum zal er anders over denken maar ik houd wel van de "we reageren niet op geruchten" aanpak van voorheen. Te vroeg publiciteit brengt je niets. Of gezichtsverlies als het toch niets wordt zoals nu.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

kunnen zo wel mooi het werk van vonk evalueren.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Gekko schreef:Het gros van de mensen op dit forum zal er anders over denken maar ik houd wel van de "we reageren niet op geruchten" aanpak van voorheen. Te vroeg publiciteit brengt je niets. Of gezichtsverlies als het toch niets wordt zoals nu.
Zit wel wat in. Wanneer Vonk de interesse gewoon had ontkent naar buiten toe had je je dit gedoe kunnen besparen.

Hoe je het nu went of keert: Vonk heeft nu ogenschijnlijk een minder goed verhaal gehad dan Nijland, danwel is te laat aan de onderhandelingstafel gaan zitten. Beide mogelijkheden zorgen ervoor dat er nu nóg meer van Vonk wordt verwacht dan voor de situatie Rusnak. Hij móet nu wel met een klasbak (of twee) aankomen zetten om niet opnieuw te falen in de ogen van de buitenwacht. Veel krediet heeft hij niet meer zo hoor en lees ik om me heen. Alhoewel ik niet weet hoe zijn leidingevenden daar momenteel over denken, natuurlijk.
DeRoon28
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-05-2014 10:13

Bericht door DeRoon28 »

BakCristian schreef:Laat Rusnak maar naar Groningen gaan. Hopelijk gaat Groningen dan met de punt naar achteren spelen. Met Chery en Rusnak als voorste twee.
Groningen heeft namelijk geen El Makrini, dus ik denk dat Groningen dan helemaal word overlopen op het middenveld.

Daarbij denk ik ook dat wij op dit moment geen plek hebben voor Rusnak. Waar zou hij moeten staan bij ons?

Laten wij nu maar opzoek gaan naar een echte rechtsbuiten.
Ik denk dat De Leeuw een linie gaat zakken, Chery een naar voren en Rusnak op nummer 10, waarbij er weer overgeschakeld wordt op 4-3-3.

Maar enfin, was te verwachten dat Rusnak niet zou komen. Vonk kennende was hij er helemaal niet op beraadslaagt dat hij mogelijk naar een andere club kon in de winterstop. Wordt wel zaak voor Heerenveen nu om toch echt een goede buitenspeler erbij te halen. Versterking op het middenveld is in mijn ogen niet echt een vereiste, mits Sinkgraven blijft.
Plaats reactie