Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Zou het een idee zijn om joris mathijsen een half jaar te huren van feyenoord
Ervaring en leider, kan geen kwaad.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik denk niet dat Feyenoord Matthijsen kwijt wil. Die willen hem houden als ervaren back-up voor als een van het duo Kongolo/Van Beek geblesseerd raakt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ricardinho gaat Malmö FF waarschijnlijk na vijf jaar verlaten. Het contract van de dertigjarige linkervleugelverdediger loopt op Nieuwjaar af en hij staat hij in de belangstelling van clubs uit Nederland en Frankrijk. De Braziliaan speelde eerder voor Coritiba en Atlético Mineiro. Het kan niet worden uitgesloten dat FC Groningen interesse heeft, want die club is ook bezig met Ricardinho’s medespeler Simon Tibbling.


Hier wordt Groningen genoemd, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd. Zou goed in het plaatje passen, ervaren linksback die in de winter transfervrij kan worden overgenomen. Cruciaal minpunt is natuurlijk zijn salaris, maar hij speelt al vijf jaar in Europa, dus ik weet niet hoe dat zit. Zou Heerenveen bij de Nederlandse clubs zitten?
nou nou
Runtelaar
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-07-2014 15:10
Locatie: Meppel

Bericht door Runtelaar »

Frisian Viking schreef:Nicky Kuiper. Ooit als groot talent van Vitesse naar Twente gegaan, maar volledig mislukt daar. Hier maar eens wat meetrainen?
Nicky Kuiper komt net terug van een zware blessure, traint momenteel mee bij Vitesse. Maar lijkt mij geen verkeerde optie voor ons. Wat ouder dan de meesten in de selectie en transfervrij. Kunnen we altijd mee laten trainen en kijken of hij zijn oude niveau weer haalt. Al is hij natuurlijk wel erg blessuregevoelig.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

vd werf van zwolle misschien een optie?
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

bollebert schreef:vd werf van zwolle misschien een optie?
Van der Werff is een goede optie. Het nadeel is dat Zwolle nog geld voor hem wil ontvangen. Ik denk dat er in Scandinavië wel een vergelijkbare, transfervrije speler rondloopt.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Schmidt deze winter laten vertrekken.
Het contract van de 20-jarige Kristoffer Haraldseid (Noorwegen) loopt over een maand af. Hij speelt bij FK Haugesund en Noorwegen U21. Volgens Transfermarkt een waarde van 500.000. Ongelukkige speler voor een klein bedragje van de hand doen en een transfervrij talent met veel potentie toevoegen aan de selectie.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Ik hoop dat we in de winterstop Lucas Bijker kunnen vastleggen. Contract loopt af in de zomer dus Cambuur wil hem verkopen. Is bekend met de speelstijl van Dwight en is iemand die de beuk er ook in kan gooien. Zijn overstap ligt misschien wat gevoelig maar in Leeuwarden zijn ze toch al klaar met hem omdat hij niet wil verlengen. Bij Heerenveen roept het misschien ook wel wat rivaliteit op maar ik zou het toejuichen als Bijker ons komt versterken.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

GeraldSibon35 schreef:Ik hoop dat we in de winterstop Lucas Bijker kunnen vastleggen. Contract loopt af in de zomer dus Cambuur wil hem verkopen. Is bekend met de speelstijl van Dwight en is iemand die de beuk er ook in kan gooien. Zijn overstap ligt misschien wat gevoelig maar in Leeuwarden zijn ze toch al klaar met hem omdat hij niet wil verlengen. Bij Heerenveen roept het misschien ook wel wat rivaliteit op maar ik zou het toejuichen als Bijker ons komt versterken.
Die kwal hoeven we hier niet en Bijker zelf heeft ook aangegeven nooit voor ons te willen voetballen
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Die kwal hoeven we hier niet en Bijker zelf heeft ook aangegeven nooit voor ons te willen voetballen[/quote] gelul, tot een paar jaar terug was Lucas fanatiek SCH supporter, van harte welkom als het aan mij ligt!!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Lucas staat zelf nog op de foto met leden van de HK van Heerenveen. Was inderdaad een fanatieke supporter van SCH. Dat hij heeft gezegd niet naar SCH te willen is dan ook alleen maar populistisch gelul om die oliedomme supporters van hun rustig te houden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Vorig jaar is er nog een oriënterend gesprek geweest met zijn zaakwaarnemer. Ze hebben hem op de korrel. Zoals wel meer spelers overigens, dus wat zegt het...
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Appie_M schreef:Lucas staat zelf nog op de foto met leden van de HK van Heerenveen. Was inderdaad een fanatieke supporter van SCH. Dat hij heeft gezegd niet naar SCH te willen is dan ook alleen maar populistisch gelul om die oliedomme supporters van hun rustig te houden.
Er schijnt met de directie van zijn huidige club afgesproken te zijn dat hij niet over zijn Heerenveen sympathieën mag praten zolang hij daar onder contract staat. Men weigert immers de veiligheid van de eigen medewerkers garanderen, zoals Dwight heeft mogen ervaren. De directie van DKV knielt nog steeds diep voor terreur als hen dat zo uitkomt.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Bijker? Dat is toch die man die die meisjes in elkaar had geslagen? Die man hoef ik hier niet te zien. Hij zal nooit mijn sympathie krijgen.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Nee, geen Bijker ( niet qua persoonlijkheid ) of een Nicky Kuiper ( te blessuregevoelig ).
Persoonlijk denk ik dat het een goede zaak zou zijn om vd Hoorn van Ajax te huren met optie tot koop.
Bij Ajax te licht, maar zal voor ons echt wel een versterking zijn!
Hijzelf zal ook graag weer willen voetballen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Vd Hoorn zal wel gehuurd worden... :|
!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Gurum kashia, is dat een optie. Komt bij vite$$e niet aan spelen toe, wellicht half jaar huren.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ajax heeft 4,5 miljoen betaald voor vd Hoorn.
Ik denk dat Ajax er daarom nog alles aan gaat doen om hem te laten slagen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Dirk Marcellis een éénjarig contract aanbieden als ervaren man achterin totdat Buijs terug is? Lijkt mij een prima optie, gelet op zijn kwaliteiten en de beperkte financiële mogelijkheden: ons budget steek ik liever in een echt goede buitenspeler en een middenvelder.
nou nou
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Zou idd een ervaren cv huren tot het einde van het seizoen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Marcellis? Wanneer heeft hij zijn laatste wedstrijd gespeeld? Vorig seizoen? Lijkt mij niet de ervaren verdediger die wij nodig hebben op dit moment.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Waar speelt Fredrik Stenman tegenwoordig. Heb geen idee waar die vent tegenwoordig speelt maar
vond ik in zijn laatste seizoen van onze oosterburen een dragende speler op de linksachter. zal ook wel een jaar of 30 zijn neem ik aan?
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Superfean4 schreef:Waar speelt Fredrik Stenman tegenwoordig. Heb geen idee waar die vent tegenwoordig speelt maar
vond ik in zijn laatste seizoen van onze oosterburen een dragende speler op de linksachter. zal ook wel een jaar of 30 zijn neem ik aan?
Bijna goed, hij is 31 jaar, speelt nu bij Djurgardens IF, middenmoter uit Zweden. http://www.transfermarkt.de/fredrik-ste ... eler/15216
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

BK2007 schreef:Ajax heeft 4,5 miljoen betaald voor vd Hoorn.
Ik denk dat Ajax er daarom nog alles aan gaat doen om hem te laten slagen.
Daar heb je denk ik, deels gelijk in.
Alleen huren voor rest van het seizoen zou dan ook een prima optie zijn.
Alhoewel ik echt wel denk dat men hem daar ondertussen afgeschreven heeft.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als ze deze winter toch Sinkgraven kopen en daarna voor rest seizoen weer aan ons verhuren kan je direct een deal maken over vd Hoorn. 8)
Zwartje
Nieuw talent
Berichten: 66
Lid geworden op: 08-08-2014 12:30

Bericht door Zwartje »

Van der Hoorn hoef ik niet zo nodig hoor. Ik vond het bij Utrecht ook al zo'n typische speler die goed speelde omdat het lekker liep en daar kon hij wel op mee rijden. Maar ook niet meer dan dat, begreep toen ook niet dat Ajax hem voor zoveel geld kocht. Vooral niet omdat hij vlak daarvoor behoorlijk door de mand viel bij Jong Oranje op dat EK in Israël. Ik vind het echt een typische speler die een paar jaar bij Ajax speelt en per seizoen tot een handvol wedstrijdjes komt en dan vervolgens bij een club als Utrecht komt en het blijkt daar ook tegen te vallen en dan weer verder afzakt.
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Zwartje schreef:Van der Hoorn hoef ik niet zo nodig hoor. Ik vond het bij Utrecht ook al zo'n typische speler die goed speelde omdat het lekker liep en daar kon hij wel op mee rijden. Maar ook niet meer dan dat, begreep toen ook niet dat Ajax hem voor zoveel geld kocht. Vooral niet omdat hij vlak daarvoor behoorlijk door de mand viel bij Jong Oranje op dat EK in Israël. Ik vind het echt een typische speler die een paar jaar bij Ajax speelt en per seizoen tot een handvol wedstrijdjes komt en dan vervolgens bij een club als Utrecht komt en het blijkt daar ook tegen te vallen en dan weer verder afzakt.
Een gevalletje Timothy Derijck, was ook zo'n gemaakte "topper".
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

De laatste 2 seizoenen als middenvelder vond ik Sno niet bijster geweldig meer. Maar ik vraag me af, zou hij een beetje kunnen verdedigen? Hij is ijzersterk, lang en is in ieder geval een goede opbouwer. Is pas vertrokken bij het Belgische Westerlo en transfervrij.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

dat verhaal van Lucas is inderdaad een giller, fanatiek SCH supporter maar nu speler bij dkv. daar hoor je ze in goutum noord ook niet over
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie