Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Qua leeftijd zou hij prima passen....... Bij Feyenoord!! :lol: Schaken out, Jenner in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zal wel naar NAC gaan...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Geen tijd en discussie-energie meer aan verspillen ;-)

http://www.vi.nl/nieuws/jenner-stopt-bi ... ntuur-.htm
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

het is gelukkig geen jenner indd, maar alsnog in de winter moet er een aanvaller bij!!
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Ik zou het niet erg vinden als die Ondaan van W 2 hier in de winterstop heen komt.

Verder ben ik het helemaal met Crash eens dat dat gehakketak op elkaar behoorlijk storend is....
Zeker als het in eentransfer topic over Slagveer gaat :wink: :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik zat me laatst af te vragen wat Mokhtar zou moeten kosten. Zit bij Twente op de bank en zou voor ons wel een versterking zijn. Ben alleen bang dat hij toch te duur zal zijn.
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Ondaan, Moktar, Bokata altijd leuk en veel potentie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

GJ7300 schreef:Ondaan, Moktar, Bokata altijd leuk en veel potentie
Lijken me allen onhaalbaar in de winter. Zullen minimaal miljoen kosten.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik vindt dat je spelers moet ontdekken. Gevestigde namen halen heeft ons in het verleden bijna de kop gekost.
Spijt heb je morgen maar!
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Jon Dadi Bodvarsson en Fabian Serraerens zijn spelers die ik graag bij ons zie spelen. Hoeven beide weinig te kosten. Die Bodvarsson was fantastisch tegen Nederland met IJsland en hoeft niet veel te kosten. Ook zou Kuwas van Volendam FC een leuke versterking zijn voor op de vleugel.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

GeraldSibon35 schreef:Jon Dadi Bodvarsson en Fabian Serraerens zijn spelers die ik graag bij ons zie spelen. Hoeven beide weinig te kosten. Die Bodvarsson was fantastisch tegen Nederland met IJsland en hoeft niet veel te kosten. Ook zou Kuwas van Volendam FC een leuke versterking zijn voor op de vleugel.
Bodvarsson is inderdaad wel een leuke speler, fysiek erg sterk. alleen ik ben bang dat hij niet bij ons gaat passen, Viking FK speelt vaak 4-4-2 of 4-2-3-1 waarin hij als diepe spits speelt en ik zie in hem niet echt een geweldige vleugelaanvaller en scorend vermogen heeft hij ook niet echt veel.

Kuwas en Serraerens ken ik niet.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

ik blijf een voorstander van botaka, dat is een aardig snelle vleugel en is fysiek ook zeer sterk. Denk niet dat Exelcior meer dan 1 miljoen voor hem vraagt.. halen zou ik zeggen!
Pride of the north! :stan:
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

De hier al zovaak aangehaalde Kramaric was voor 2 miljoen aangeboden bij sc Heerenveen aldus frisianpride.nl, maar Vonk cs "bespaarden" 1,3 miljoen door Dalgaard hierheen te halen.

Kramaric is nu al miljoenen meer waard, maar Dalgaard gaat vast ook nog heel wat moois laten zien.
Onze trainer weet over Dalgaard alvast te melden;
2 aug (oefenpot Levante):
-Lodeweges: 'Geef Dalgaard wat tijd'
17 okt:
-Lodeweges: 'Dalgaard een miskoop? Dat is te vroeg'

Het wachten is nu op de volgende quote.
Misschien komt die van Lodeweges, na een paar geweldige goals, misschien komt die van Vonk, zo rond de winterstop...
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Echt jammer inderdaad van Kramaric, 2 miljoen is echt een koopje maar helaas.
Ik zag echt een nieuwe Huntelaar in hem, echte killer spits, maar technisch veel begaafder.

Bij Valerenga IF loopt ook nog een leuke spits rond. Vidar Örn Kjartansson.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Gister bij VI hadden ze het er over dat Feyenoord hem voor 3 miljoen had kunnen kopen. Voskamp geloofde het niet dat hij zo 'goedkoop' was. Jammer dat er geen 2 miljoen voor handen was voor maar 1 speler. Als hij hier ook zo gescoord had, had hij zijn transferwaarde sowieso binnen afzienbare tijd verdubbeld.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

In de huidige situatie is het gewoon niet verantwoord om twee miljoen voor één speler te betalen, net als jullie had ik hem maar wat graag in ons shirt gezien, alleen zijn dit soort aankopen niet realistisch. Als we hem hadden willen kopen, had dat vorige zomer moeten gebeuren, alleen vertrok Finny toen niet. Uth doet het daarnaast toch ook prima. Tot slot, als we Kramaric deze zomer alsnog hadden gekocht, hadden we bijvoorbeeld Larsson en Thorsby niet kunnen kopen. Voorlopig is het bij Heerenveen op transfergebied 'of' en niet 'en'.
nou nou
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

NAC heeft altijd geld nodig. Tighadouini maar halen. Vind ik al hele seizoen opvallende jongen en niet alleen om zijn baard.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Knipecity schreef:NAC heeft altijd geld nodig. Tighadouini maar halen. Vind ik al hele seizoen opvallende jongen en niet alleen om zijn baard.
Wij hebben ook geld nodig.
Heerenveen till I die!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Er is nu echt wel een potje na de zuinigheid afgelopen zomer en het stuklopen van die laatste transfer.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Is het niet een goede timing om Bryan Linssen weg te plukken uit Almelo? Kan me best voorstellen dat hij het zinkend schip wil verlaten daar en heb niet idee dat Heracles een hoog prijskaartje aan hem hangt.

Sam Larsson - Mark Uth -- Bryan Linssen. Lijkt me een fijne voorhoede. Al heb ik liever die jongen van Willem II die het nu goed doet maar die zal ook een keer zo duur zijn vrees ik.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Fryskeboy22 schreef:Is het niet een goede timing om Bryan Linssen weg te plukken uit Almelo?
Volgens mij is er over de naam Linssen wel eerder gediscussieerd. De algemene opinie was toen dat hij gedurende een heel seizoen veel te weinig assists en goals achter zijn naam had staan.

Als de vraagprijs dan ook nog eens hoog is, haak je sowieso af. Maar ook als die prijs wat gezakt is moet je je afvragen of je zo'n speler wilt aantrekken waar je in principe niet veel aan hebt. Je moet spelers willen halen die makkelijk scoren. Leuk, aantrekkelijk voetbal is mooi, maar het gaat om de goals. We scoren over het algemeen behoorlijk lastiger als vorig seizoen, dus als daar wat aan gedaan zou worden zou je al weer een stukje extra zekerheid op winst in kunnen bouwen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef:Volgens mij is er over de naam Linssen wel eerder gediscussieerd. De algemene opinie was toen dat hij gedurende een heel seizoen veel te weinig assists en goals achter zijn naam had staan. .
Dat kan ik me niet herinneren en lijkt me ook sterk. Linssen scoorde vorig seizoen in elke 3 wedstrijden minimaal 1x. Dat lijkt me een prima statistiek mbt jouw verhaal. Dat er om Linssen een behoorlijk prijskaartje hangt is inmiddels bekend.
We hebben zeker meer scorend vermogen nodig in onze ploeg, maar daarnaast ook vleugels die Uth van goede voorzetten kunnen voorzien. Slagveer kan dat, maar is hierin nog te wisselvallig. Met Thorsby hebben wen een vleugel die de bal in de ploeg kan houden, maar geen voorzetten kan geven en Larsson is nog geblesseerd. Inherent hieraan is dat Uth nog te weinig voorzetten krijgt waardoor hij kan groeien als afmaker.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een jonge talentvolle vleugel met een actie en een voorzet in huis. Heerenveen is hier altijd groot in geweest en een dergelijke type zou het team een boost geven qua verrassing en dus aanvalsspel. Wanneer je een Ondaan kunt binnenhengelen voor ca. 1M moeten ze dat zeker doen. Prioriteit bij een vleugelspeler en mijns inziens in minder mate bij een middenvelder.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik vind die Janssen van Almere ook een leuke speler.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

En toch is het zo Wizard. Omdat er door Linssen in 2 complete seizoenen niet één assist gegeven zou zijn.
Een quote van Otsje uit het onderwerp Mark Uth:
Uth heeft 180 minuten niet gescoord. Ik heb helemaal niks te maken met die wedstrijden bij het dramatische Heracles van vorig seizoen. Linssen die in 2 volledige seizoen niet 1!! assist heeft gegeven :?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef:En toch is het zo Wizard. Omdat er door Linssen in 2 complete seizoenen niet één assist gegeven zou zijn.
Je hebt het over goals en assists. Wanneer een vleugelspeler elke 3 wedstrijden scoort maar geen assist geeft, doet hij het nog steeds behoorlijk goed bij een club als Heracles. Een Linssen die geen assist heeft gegeven in 2 seizoenen lijkt me heel sterk, maar goed, dan nog vind ik z'n statistiek alleen al mbt goals (losstaand van z'n kwaliteiten) behoorlijk goed.

@Pes5 Janssen vind ik ook zeker een leuke speler. 'K vind dat Almere sowieso een goed voetballende ploeg heeft.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Zouden we als noodverbandje Ruben Schaken niet kunne proberen te halen in de winterstop? Brengt met z'n ervaring misschien ook nog wat meer balans in het elftal.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wizard schreef: 'K vind dat Almere sowieso een goed voetballende ploeg heeft.
En die beloftes staan gewoon boven onze beloftes. Potverdikke, niet lang geleden versloegen onze beloftes menig eerstedivisionist, waaronder Almere en nu..... Het kan hard gaan.
Silver

Bericht door Silver »

davp schreef:Zouden we als noodverbandje Ruben Schaken niet kunne proberen te halen in de winterstop? Brengt met z'n ervaring misschien ook nog wat meer balans in het elftal.
Had het hier toevallig gister met een bevriende Feyenoord-supporter nog over. Hij zit daar alleen nog op de tribune, je zou 'm dan (eventueel) eerst een half jaartje kunnen huren en daarna (als ie goed bevalt) transfervrij overnemen. Denk dat ie wel van toegevoegde waarde kan zijn op onze onder- & zwakbezette rechtervleugel. Het beleid van 'we halen alleen als de speler beter is dan wat we nu hebben' lijkt me gezien Slagveer z'n huidige vorm niet echt een discussiepunt.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Schaken is toch een een jonge met een bepaald salaris die geen stappen meer vooruit gaat. Daarmee in mijn ogen geen jongen die ons vooruit helpt. We moeten opnieuw bouwen, en zie liever jong talent. Denk aan Botaka, of kijk eens in de Jupiler League.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

fuotbalgek schreef:Schaken is toch een een jonge met een bepaald salaris die geen stappen meer vooruit gaat. Daarmee in mijn ogen geen jongen die ons vooruit helpt. We moeten opnieuw bouwen, en zie liever jong talent. Denk aan Botaka, of kijk eens in de Jupiler League.
Dat heeft natuurlijk de voorkeur, maar als je Schaken goedkoop kunt huren om een half jaar te overbruggen vind ik dat wel een goede optie. Je kunt dan in de zomer weer voor jong talent gaan zodat zij ook de voorbereiding mee kunnen pakken en niet meteen voor de leeuwen worden gegooid.
Plaats reactie