Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wordt nou eens wakker mensen. Salarissen zoals bankzitters in duitsland krijgen daar kunnen we niet tegen concurreren.
Samen maken we de club sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef:Wordt nou eens wakker mensen. Salarissen zoals bankzitters in duitsland krijgen daar kunnen we niet tegen concurreren.
Dat klopt, maar spelers willen nog wel eens flink water bij de wijn doen als ze willen spelen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Klich is voor Zwolle een mogelijkheid geweest, dus waarom niet voor ons?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Wordt nou eens wakker mensen. Salarissen zoals bankzitters in duitsland krijgen daar kunnen we niet tegen concurreren.
En jij bent/was er van overtuigd dat we Jahanbakhsh wél zouden kunnen betalen?? Je kon het licht wel hebben gezien! :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

fuotbalgek schreef:Klich is voor Zwolle een mogelijkheid geweest, dus waarom niet voor ons?
Ze hebben ook Brama gestrikt. Ik vermoed dat ze een aantal spelers daar gewoon veel salaris betalen. Wellicht hebben ze geen salarisplafond zoals bij ons. Wie weet.
Overigens vind ik een vast salarisplafond een beetje dom.
Mackan68 schreef: En jij bent/was er van overtuigd dat we Jahanbakhsh wél zouden kunnen betalen?? Je kon het licht wel hebben gezien! :D
Nou Jahanbaksh heeft nog geen hoog salaris zoals ze in Duitsland betalen. Ik heb trouwens gelezen dat hij in Nederland is met een studievisum ?
Samen maken we de club sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Brama voetbalt daar tegen een onkostenvergoeding.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Knipecity schreef:Brama voetbalt daar tegen een onkostenvergoeding.
Haha.. waarom neem jij altijd alles zo letterlijk?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

In ieder geval niet voor een hoog salaris. Dus op basis van Brama en misschien Necid stellen dat PEC meer kan betalen klopt niet, ze halen deze spelers altijd op het moment dat ze dit goedkoop kunnen doen.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

http://www.feanonline.nl/nieuws/6906/ei ... kt-a-.html

Als we hem voor een prikkie terug kunnen halen en voor een fatsoenlijk salaris zeg ik 'GELIJK HALEN'
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Fryskeboy22 schreef:http://www.feanonline.nl/nieuws/6906/ei ... kt-a-.html

Als we hem voor een prikkie terug kunnen halen en voor een fatsoenlijk salaris zeg ik 'GELIJK HALEN'
jammer dat hij geen "fatsoenlijk'' salaris heeft.... :(
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

NNboss schreef: jammer dat hij geen "fatsoenlijk'' salaris heeft.... :(
Gelukkig lijkt hij enorm graag te willen voetballen. Terug naar Noorwegen zal hem ook niet hetzelfde salaris opleveren als wat hij nu heeft bij Cardiff. Keuzes, daar gaat het om. Als hij het hier voor 2 ton nog een keer wil gaan proberen is hij wat mij betreft ook welkom. Ik kan me nog een wedstrijd thuis tegen GAE herinneren. Toen hij inviel had dat tot gevolg dat een achtestand omgezet werd in winst. En ik weet zeker dat Dwight hier meer uit weet te halen dan van Basten. De Roon na dit seizoen weg of bijtekenen en op de bank. Eikrem tekenen en in de basis. Met hem en Daley heb je een heerlijk creatief aanvallend middenveld. En laat Joey dan maar lekker voor de verdediging draven en ballen afpakken!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Hij is toch juist hier weggegaan omdat hij het niet naar zijn zin had. Ik zou dan ook niet weten waarom hij zou willen terugkeren. Verhuur aan een Championship club lijkt mij dan ook een eerdere optie voor Cardiff.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Eric schreef:Hij is toch juist hier weggegaan omdat hij het niet naar zijn zin had. Ik zou dan ook niet weten waarom hij zou willen terugkeren. Verhuur aan een Championship club lijkt mij dan ook een eerdere optie voor Cardiff.
hier weg gegaan vanwege weinig speeltijd en omdat de club hem niet kon houden toch?
Pride of the north! :stan:
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Eric schreef:Hij is toch juist hier weggegaan omdat hij het niet naar zijn zin had. Ik zou dan ook niet weten waarom hij zou willen terugkeren. Verhuur aan een Championship club lijkt mij dan ook een eerdere optie voor Cardiff.
Te weinig speeltijd en teveel salaris.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Eric schreef:Hij is toch juist hier weggegaan omdat hij het niet naar zijn zin had. Ik zou dan ook niet weten waarom hij zou willen terugkeren. Verhuur aan een Championship club lijkt mij dan ook een eerdere optie voor Cardiff.
Dat was een samenloop van omstandigheden. Hij wilde natuurlijk maar al te graag naar Cardiff wat op dat moment PL speelde. Maar hij wilde niet persé weg. De club wilde hem echter wél graag verpatsen omdat hij voor veel meer dan 2 ton aan salaris in de boeken stond.
Hij heeft nu dus al geruime tijd niet gespeeld en zal daarom ook niet echt aantrekkelijk zijn voor andere clubs uit de Premiership. Nog los staand van of hij zich daar zelf nog veel speeltijd ziet krijgen. Je bewijzen in de Nederlandse competitie gaat denk ik net even makkelijker.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

'Heerenveen opnieuw op Scandinavische toer; nieuwe middenvelder aanstaande'

Voor sc Heerenveen is het een serieuze optie om in januari toe te slaan op de Scandinavische markt. Volgens het Zweedse Expressen jaagt de Friese club op de 22-jarige Simon Thern.

De middenvelder bezit een aflopende verbintenis bij Malmö FF en kan zodoende in de wintermaanden transfervrij vertrekken. Een langer verblijf in Zweden is een overweging voor Thern, maar het heeft er alle schijn van dat een buitenlands avontuur de voorkeur geniet. Daarbij bezit sc Heerenveen een leidende rol.

Thern bracht reeds een bezoek aan Heerenveen en ligt er een contractvoorstel klaar. "Op de namen van clubs ga ik niet in", reageert zaakwaarnemer Patrick Mörk op de kwestie. "Simon heeft een aantal opties en we nemen waarschijnlijk op korte termijn een beslissing."

Heerenveen hoopt in januari één of meerdere spelers toe te voegen aan de selectie. De huidige spelersgroep is smal en kwetsbaar, al leidde dat vooralsnog niet tot sportieve problemen. Na negen competitieduels staat de ploeg keurig zesde.
Fijne speler zo te zien!
https://www.youtube.com/watch?v=GNonAI7UsdE Linker middenvelder die ook rechts midden uit de voeten kan, en eventueel ook op de vleugels voor in.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Kijk, dat zijn nou eens geruchten waar ik blij van wordt, al was een middenvelder met wat meer ervaring ook zeker geen gek idee geweest. Ik ben benieuwd voor welke (lees: wiens) positie hij gehaald wordt, aangezien we Thorsby ook nog hebben. Het kan overigens ook duiden op een winters vertrek van Sinkgraven?

Als er dan ook nog een vleugelspeler (Jahanbakschzhshshcshchsh) bijkomt hebben we een alleraardigst team:
Larsson - Uth - Jahanbakschzhshshcshchsh

Van den Berg - Sinkgraven - Thern (al vermoed ik dat de Roon dan blijft staan)

van Anholt - van Aken - Buijs - Marzo
Alleen een half seizoen te laat.
nou nou
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Yess!! Wat een geweldig nieuws is dit.
Ik heb in het verleden deze naam al vaak genoemd als gewenste versterking, tik maar eens Simon thern in hier rechtsboven bij zoeken. :wink:
Maar om dan nu te lezen dat ze bezig zijn met dit soort kaliber spelers is erg goed nieuws.
Thern is namelijk een speler die zich al enkele seizoenen heeft bewezen in de Allsvenskan en kon voorheen naar grote clubs.
Afgelopen seizoen ook dichtbij een overstap naar La liga team Elche trouwens dus moet nog maar afwachten dat hij voor Heerenveen kiest, maar het is in elk geval erg positief dat hij al een kennismaking heeft gehad met Heerenveen.

Als hij komt zal hij binnen no time een vd berg/ de Roon uit de basis spelen!
:D
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Simon Thern dus. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet meteen een beeld bij heb, maar op basis van de verhalen vooraf klinkt het mij het goed in de oren. Hoewel dat natuurlijk geen garantie is voor een succes, zoals in het verleden duidelijk is geworden.

Ik weet wel dat Simon Thern afgelopen zomer in verregaande belangstelling stond van FC Groningen. Die schijnen met Malmö in onderhandeling te zijn geweest, maar dat is om een mij onbekende reden afgeketst op het laatste moment. Als wij hem nu kunnen binnenhengelen zou dat dus een dikke middelvinger naar FCG zijn. Altijd goed als je het mij vraagt!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Zou ik een heel goede aankoop vinden voor ons. Maar ben bang dat er meer kapers op de kust zijn.

Idd veel beter dan van den Bergh en de Roon. Zal denk ik wel moeten wennen maar is wel een speler met de nodige ervaring.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

zweed1 schreef:Zou ik een heel goede aankoop vinden voor ons. Maar ben bang dat er meer kapers op de kust zijn.

Idd veel beter dan van den Bergh en de Roon. Zal denk ik wel moeten wennen maar is wel een speler met de nodige ervaring.
Je zegt dat hij veel beter is dan Van den Berg en de Roon, maar je dekt je ook direct in door te zeggen dat hij wel zal moeten wennen.

Goed in Zweden is niet automatisch goed in de subtop van Nederland. Vd Berg en De ROon vind ik ook geen hoogvliegers, maar ze weten wel hoe het is om op dit niveau te spelen. Heb het gevoel dat deze beide jongens er niet snel uitgehaald worden, op basis van hun routine en aanjagende, leidinggevende functie.

Zo'n nieuwe jongens is overigens pas een meerwaarde als we Sinkgraven houden, want anders ga je er sowieso weer op achteruit in de winter.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Speelt met Malmö in de Champions League. De komende weken even goed in de gaten houden dus.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

@knipecity

Even voor de duidelijkheid. Het is een prima speler maar in Zweden wordt er anders gespeeld dus enige gewenning is nodig.

Hij is in mijn optiek al beter dan de middelmaat zoals met name van den Bergh en iets mindere mate de Roon.

Speelt nu bij Malmö dat CL speelt, dus dat zegt genoeg. Ik denk dat hij redelijk snel inzetbaar is maar gezien wordt als opvolger van Sinkgraven.

Van indekken is geen sprake prima speler maar het is toch logisch dat zo,n speler even aan andere omgeving/taktiek mag wennen??
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ken em verder niet, maar zal em eens in de gaten houden in de CL.
Lijkt me sterk dat een V/d Berg uit de basis wordt gespeeld; wat mij betreft zal De Roon veel sneller plaats maken aangezien hij op 't moment toch beduidend de zwakke schakel is.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

zweed1 schreef:@knipecity

Even voor de duidelijkheid. Het is een prima speler maar in Zweden wordt er anders gespeeld dus enige gewenning is nodig.

Hij is in mijn optiek al beter dan de middelmaat zoals met name van den Bergh en iets mindere mate de Roon.

Speelt nu bij Malmö dat CL speelt, dus dat zegt genoeg. Ik denk dat hij redelijk snel inzetbaar is maar gezien wordt als opvolger van Sinkgraven.

Van indekken is geen sprake prima speler maar het is toch logisch dat zo,n speler even aan andere omgeving/taktiek mag wennen??
Hij wordt niet gezien als de opvolger van Sinkgraven hoor.
Dat lijkt me sterk namelijk, waar thern toch meer een linkshalf/rechtshalf is en geen nummer 10, dus hij komt vermoedelijk voor de posities van de Roon en Vd berg in aanmerking.

Thern komt overigens net terug van een blessure en heeft daardoor wel een deel van de competitie gemist in Zweden en deed daarom ook tegen Atletico Madrid maar iets van 7 min mee.
Hij zal in de volgende CL wedstrijd denk ik ook wel wat meer minuten maken en/ of zelfs basis
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Rechtsmid, linksmid, dat kan ook allemaal zo geswitcht worden. Ze kunnen er zo een middenveld neerzetten met vd Berg, Thern en De Roon. Net als Van Basten vorig seizoen deed door Van Anholt erbij te zetten. Had je helemaal geen creativiteit op het middenveld, maar wel 3 balafpakkers.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik neem aan dat Heerenveen komende periode terug komt op Ritzmaier. Die gozer speelt nooit, af en toe eens een lullig invalbeurtje waar je geen reet aan hebt. Die jongen zal het bij PSV nooit gaan redden, half jaartje huren met optie tot koop.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik zou het ook mooi vinden Lardy. Echter ik denk dat PSV hem alleen voor de hoofdprijs naar de concurrent laat gaan.
Dus dat wordt weer Scandinavie afspeuren denk ik zo.
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

BK2007 schreef:Ik zou het ook mooi vinden Lardy. Echter ik denk dat PSV hem alleen voor de hoofdprijs naar de concurrent laat gaan.
Dat betwijfel ik. Psv heeft niks aan een ontevreden Ritzmaier. Hij heeft zijn kans gehad en is te licht bevonden. Daarnaast zijn wij als subtopper niet een directe concurrent. Deze jongen zal moeten spelen en zal geen gelijkwaardige club als psv kunnen vinden. Psv zal dan ook willen meewerken aan een transfer. Aangezien hij nog geen hoog salaris heeft, en weinig speelt, schat ik ook in dat de vraagprijs niet heel hoog ligt.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

De Zweedse competitie is sinds gister afgelopen, ik verwacht daarom ook binnen nu en 2 week nieuws rondom een transfer van bijv Simon thern en of Gustafson en lewicki bijv, die allemaal uit contract lopen. Heb een goed gevoel dat we op korte termijn een nieuwe Zweed kunnen begroetten. Denk namelijk echt wel dat de club hiermee bezig is geweest, gezien ook de te smalle selectie.
Plaats reactie