Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Nog een uurtje; heb er alle vertrouwen in dat er nog een goede linksback, een allround en ervaren middenvelder die iets toevoegt en een creatieve buitenspeler met veel rendement komen.
Heerenveen till I die!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Onge fcking lofelijk wat een wanbeleid..

Als je niet kunt kopen huur dan op z´n minst een linksback man of een transfervrije middenvelder ala Ninis dit doe je verdomme het kind van de club en de altijd loyale Van Anholt toch niet aan wat een wanbeleid verschrikkelijk!!

Je wist aan het begin van de voorbereiding of zelfs daarvoor nog dat je een linksback moest halen Vonk na vertrek Dijks.

Dat het je dan na dik 3 maand niet lukt betekent dat je verrevan geschikt bent voor dit werk en Riemer en Foppe delen hier ook al te goed aan mee! Dramatisch ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt


Zo´n Munsterman huurt gewoon nog even een vleugelspeler op de laatste dag zo moeilijk is het verdomme toch niet

Ik zeg dit met pijn in mn hart maar die Munsterman is echt een fenomeen hoe slagvaardig hij handelt en doortastend is.

Mokotjo had hij ook binnen notime binnen waarom kan jij dit niet Vonk?! ik verwacht geen kaliber Mokotjo hier want snap zelf ook wel dat die niet staan te springen voor Heerenveen maar spelers die daaronder zitten moeten toch gewoon haalbaar zijn?

Die Bogers had volgens mij wel een beetje gelijk toen die zei dat Hans Vonk en zijn eigen functie niet eens zo moeilijk is als iedereen zelf altijd beweerd.
Laatst gewijzigd door ThiagoAlcantara op 01-09-2014 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

En ook ik kan me daar prima in vinden du longhi. Maar de selectie is wel uiterst smal, daar kan ook ik niet omheen. Het verschil in kwaliteit van de basisploeg is naar mijn idee beslist niet zo groot. Ook het wegvallen van een aantal doelpuntenmakers doet me niks. Andere spelers komen nu in die posities, en door de speelstijl misschien zelfs wel vaker. Toen Ziyech nog mee deed, scoorden we in 2 duels 2x, en iedereen begon bijna te huilen omdat we nooit een goal weer zouden maken als hij ook nog weg ging. En vervolgens scoren we 5x in de 2 daaropvolgende wedstrijden, en dat hadden er ook wel 8 of 9 kunnen zijn gezien het aantal kansen tegen Excelsior en Utrecht.

Ik vind het een ongelofelijk negatieve bende hier op het forum. Met Sinkgraven hebben we ook dit jaar een pareltje in de selectie. Marc Uth en Sam Larsson zouden dat ook zomaar kunnen worden. Tel daarbij op de groei van van Aken, en het gestage beter worden van Slagveer, Otigba en de Roon, en je hebt een prima ploegje waar je met plezier naar kunt kijken.

Nogmaals het is een erg smalle selectie, maar het heeft weinig zin om nu geld uit te geven aan spelers voor de breedte. Het moeten versterkingen zijn, en anders moet je het laten. En echte versterkingen zijn over het algemeen niet zo happig op een transfer naar Heerenveen.
e-jam
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-07-2014 23:40

Bericht door e-jam »

Feiten zijn:

dat je 5 basis spelers verkoopt / kwijt raakt (Dijks,Ziyech,Bilal,Finnbogason,Kruiswijk)

En 4 spelers die regelmatig speelden (Kum,Zomer,van la Parra,Wildschut)

+ je haalt maar 2 vervangers met kwaliteit (Larsson, Thorsby)
+ je verkoopt je grootste talenten waar je publiek binding mee heeft...
+ je probeert wat aan verwachtingsmanagement te doen met doorzichtige opmerking in de pers die verkeerd vallen
+ je trainer heeft duidelijk aangegeven dat de selectie in onbalans is en vleugel spelers mist en je verkoopt dan nog op de een na laatste dag je vleugelspeler die deze trainer als invaller gebruikt.
+Daarnaast toon je door vreemde strapatsen (misgrepen) op de laatste transfer dag je eigen onvertrouwen in deze selectie en je eigen onvermogen in het onderhandelingsspel.

Dan heb je voor nu aan alle kanten gefaald... en kunnen we alleen maar hopen dat er van geleerd wordt want van weer een wisseling in de directie wordt het nu echt niet beter. Het is wel misleiding van de seizoenkaarthouders die hun kaart verlengen moesten toen er nog een redelijk team was. En de trainer kun je nu niet meer verantwoordelijk voor het resultaat houden.

De tribunes waren verontrustend leeg afgelopen zaterdag en ik ben bang dat dit nu alleen nog maar erger wordt.... maar laten we achter dit team gaan staan. De spelers die er wel zijn kunnen niks aan dit gepruts doen....
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Otsje P schreef:Nogmaals het is een erg smalle selectie, maar het heeft weinig zin om nu geld uit te geven aan spelers voor de breedte. Het moeten versterkingen zijn, en anders moet je het laten. En echte versterkingen zijn over het algemeen niet zo happig op een transfer naar Heerenveen.
Eens met je verhaal verder, maar het is zo ontzettend weinig doortastend dat er na drie maand nog geen linksback en een buitenspeler is gecontracteerd? Ook een extra middenvelder was geen overbodige luxe geweest.

Die linksback had er wat mij betreft direct moeten staan, maar voor de overige twee posities was ook een talentvolle jongeling prima geweest. Zo heel veel had het allemaal niet hoeven kosten. Ik had het geen enkel probleem gevonden om hier twee jaar naar Dijks als linksback te hoeven kijken. Dat is echt wel een jongen met subtoppotentie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Het is toch ongelofelijk dat een fulltime scouting op de hele wereldbol niet een linksback en middenvelder kan vinden. Diep triest.
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Bericht door Feankoorts »

Maareh… is de Slowaak wel door de keuring gekomen…?
Wie niet scout wie niet wint!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Feankoorts schreef:Maareh… is de Slowaak wel door de keuring gekomen…?
ja dat wel, maar waarchijnlijk is de speler zelf nog met een berg salaris eisen en dergelijke op de tafel gekomen en daardoor is de deal afgeketst.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Otsje P schreef:nogmaals het is een erg smalle selectie, maar het heeft weinig zin om nu geld uit te geven aan spelers voor de breedte. Het moeten versterkingen zijn, en anders moet je het laten. En echte versterkingen zijn over het algemeen niet zo happig op een transfer naar Heerenveen.
Je geeft aan dat er teveel negativiteit is op dit forum en eindigt met deze paraaf. Er was tijd, er is geld, er waren lijstjes??? Toch staan we met lege handen en missen minimaal 2 spelers van nivo in de huidige selectie. Hoe kan je dan in de goedigheid spreken van teveel negatieve geluiden op dit forum? Het is niets minder dan een blamage in mijn ogen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Is die Holubek een goede speler of niet?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Frisian Viking schreef:
Dat mensen hier dan roepen dat we in de winter wel weer even verder gaan kijken vind ik onvoorstelbaar. Hoe bedenk je het.
Ze putten de laatste hoop uit de woorden van Vonk: Dit was het, hier houden we het bij tot de volgende transferperiode. Met deze ploeg gaan we het doen tot die tijd.... Voor wat die woorden waard zijn uiteraard. Ik had liever gehad dat hij helemaal niets meer had gezegd. Met de woorden dat ze nog zouden proberen een allround middenvelder te halen hebben ze op de valreep nog een klein beetje valse hoop gewekt. Waardeloos. Had dan lekker je muil gehouden en als het wel gelukt was iedereen morgenvroeg verrast. Mijn voorspelling van afgelopen week is wel uitgekomen. Met uitzondering dat op een of andere wonderbaarlijke manier Wildschut toch nog van de salarislijst geschrapt is. Mijn gevoel bedriegt me niet vaak. We kunnen kort zijn: Niemand wil meer voor onze club spelen. Niet dat ik hem graag had willen hebben, maar zelfs op een Overtoom die al geen 2 seizoenen gespeeld heeft hoeven we al niet meer te rekenen.
Dan is er maar 1 ding wat rest wat mij betreft. Of Riemer gaat met de andere heren van Heerenveen het gesprek aan en ze stappen gezamenlijk over hun te grote ego's heen en ze gaan met z'n allen er alles aan doen dat er weer sponsoren (terug) komen en dat die lijst eens aanzienlijk gaat groeien.
En anders mag hij wat mij betreft lekker in Langweer blijven. Het is voor mij wel duidelijk dat we mét Riemer met zonder verantwoordelijkheid bij de club nooit weer boven de 600 sponsoren uit komen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Welterusten allemaal! Er komt definitief niks meer bij heeft Hansie zojuist gezegd. 8)
Heerenveen till I die!
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Het is ook jong en in de breedte minimaal. Er zal ook zeker een keer een terugval komen.
Wat ik niet begrijp is dat we van het gedegradeerde Nec 1 of 2 (te) dure spelers willen. Als Vonk die Slowaak en die 2 spelers van Nec had gehaald was het een prima transfer periode geweest? Ik vind dat je moet kopen voor de basis en niet voor de breedte.

Haalbare spelers die weg mogen bij hun club die beter zijn dan de huidige basis liggen niet voor het oprapen. Ojo, Jesper Drost, Duarte?
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

frisianbadboy schreef:Is die Holubek een goede speler of niet?
Geen idee, nooit van gehoord, maar wat doet het er toe? deze transferperiode is een erge blamage.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Je zult mij niet horen zeggen dat alles kut is, dat we tegen degradatie spelen en dat het nooit meer goedkomt. Maar een beetje realiteitszin mag best. En de realiteit is dat er behoorlijk wat fouten zijn gemaakt op technisch gebied. Van de nieuwe spelers is alleen Buijs een zekerheidje. Thorsby en Larsson maken een aardige eerste indruk, maar moeten het nog maar laten zien op dit niveau. Dalgaard en Norring lijken nu al miskopen en dat is verrekte snel. Lumu uiteraard een groot vraagteken. En verdorie nog steeds geen linksback na twee seizoenen zoeken!

Natuurlijk kan het nog steeds goed uitpakken, maar deze selectie biedt daar geen enkele garantie op. We hebben nu financiële zekerheid ten koste van sportieve zekerheid.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Dan is er maar 1 ding wat rest wat mij betreft. Of Riemer gaat met de andere heren van Heerenveen het gesprek aan en ze stappen gezamenlijk over hun te grote ego's heen en ze gaan met z'n allen er alles aan doen dat er weer sponsoren (terug) komen en dat die lijst eens aanzienlijk gaat groeien.
En anders mag hij wat mij betreft lekker in Langweer blijven. Het is voor mij wel duidelijk dat we mét Riemer met zonder verantwoordelijkheid bij de club nooit weer boven de 600 sponsoren uit komen.
Je mag het eigenlijk niet denken, maar voor de club was het beter als Riemer zo snel mogelijk dit leven inruilt voor een plek in het hiernamaals. Maar laten we hopen dat dat niet gebeurd en de eerste optie, het gesprek met elkaar aangaan om over hun ego's heen te stappen, tot uitvoer word gebracht. Al heb ik daar weinig vertrouwen in.
Laatst gewijzigd door frisianbadboy op 01-09-2014 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Mika maar terug halen dan, goed voor de breedte en je kunt altijd kijken of hij weer een opleving krijgt. Zegt net op Twitter dat hij ook nog trainer wil worden dus dat kan dan mooi hier.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Zo ga je naar de sportschool, kom je 2 uur later weer terug en er zijn maar liefst 4 pagina's aan dit topic toegevoegd! Geeft aan dat de club in elk geval nog leeft onder de supporters :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Silver

Bericht door Silver »

Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83 9m

Het is ook bij Heerenveen definitief. Er komt voor twaalf uur niks meer bij. Aldus Hans Vonk.
Wel sluit Vonk de mogelijkheid om nog iets te doen in de categorie transfervrije spelers absoluut niet uit.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

geert23 schreef:Mika maar terug halen dan, goed voor de breedte en je kunt altijd kijken of hij weer een opleving krijgt. Zegt net op Twitter dat hij ook nog trainer wil worden dus dat kan dan mooi hier.
Mika Vayrynen? nee nee moet maar niet, was vroeger weliswaar mijn favoriete speler, maar hij is rap aan het afbouwen, zit op de bank vooral bij HJK Helsinki.

Haal Demy de Zeeuw maar,
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Fryskeboy22 schreef: Mika Vayrynen? nee nee moet maar niet, was vroeger weliswaar mijn favoriete speler, maar hij is rap aan het afbouwen, zit op de bank vooral bij HJK Helsinki.

Haal Demy de Zeeuw maar,
Leuk voor de supporters, kan spelers als Sinkgraven, Thorsby en de De Roon veel leren. Kost weinig en wil trainer worden. Kan alleen maar mee meevallen.
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Ik stel voor om grimo mackie en frisianbadboy te benoemen tot nieuwe directie zodat onze club de stap naar de top van NL kan maken. :idea:

frisianbadboy kan ik me nog herinneren als 1 vd grootste moraalridders van het forum, en nu hoopt hij dat riemer dood gaat..
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

frisianbadboy kan ik me nog herinneren als 1 vd grootste moraalridders van het forum, en nu hoopt hij dat riemer dood gaat..
Ik schrijf nergens dat ik hoop dat hij dood gaat. Ik schrijf dat het voor de club beter is als Riemer er niet meer zou zijn. Dat is een wezenlijk verschil.

Iemand die zo te werk gaat als Riemer hoort niet bij een fatsoenlijke club thuis. Ik wil weer een fatsoenlijke club. Na Robert Veenstra zitten we nu met een andere onfatsoenlijke beleidsbepaler (want ook al heeft hij geen verantwoordelijkheden, dat is hij natuurlijk wel) opgescheept. Steeds meer mensen zien ook de kwalijke rol die van der Velde heeft gespeeld en nog altijd speelt. Steeds meer mensen zien dat ook hij mede schuldig is aan de teloorgang van onze club. En zolang Riemer achter de schermen nog altijd aan de touwtjes trekt zal die negatieve spiraal niet meer doorbroken worden en zal de club nooit meer groeien.

Ik hoop, en dat schrijf ik ook, dat de ego's met elkaar om tafel gaan om het uit te praten. Hoewel de zin van mij scherp geformuleerd is zou ik er prijs op stellen als je mijn woorden niet verdraaid.
Laatst gewijzigd door frisianbadboy op 01-09-2014 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Afbeelding

Afbeelding
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

SVSCH schreef:Ik stel voor om grimo mackie en frisianbadboy te benoemen tot nieuwe directie zodat onze club de stap naar de top van NL kan maken.

Het beter doen dan dit kan nooit moeilijk zijn :wink:
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Nou, ik ben wel klaar op dit forum. Het is verworden tot één treurige azijnzeikerij. Er schijnt niks meer te deugen aan de club. Capabele mensen met grote verdiensten voor de club, worden hier door melkboeren, buschauffeurs en vakkenvullers afgebrand en weggezet als onbenullen. Met als triest dieptepunt de opmerking van frisiansadboy.

Veel plezier verder met z'n allen.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

dirk3 schreef:Nou, ik ben wel klaar op dit forum. Het is verworden tot één treurige azijnzeikerij. Er schijnt niks meer te deugen aan de club. Capabele mensen met grote verdiensten voor de club, worden hier door melkboeren, buschauffeurs en vakkenvullers afgebrand en weggezet als onbenullen. Met als triest dieptepunt de opmerking van frisiansadboy.

Veel plezier verder met z'n allen.
Ik neem graag afstand van die opmerking, maar snap geen fluit van die positivo's hier op het forum. De afbraak is compleet met een volledig ontmantelt elftal. Sponsoren waren al weg en komen vooralsnog niet terug, ook supporters haken meer en meer af. We hebben het altijd van de actieve scouting en creatieve oplossingen moeten hebben, maar het is compleet weg. Triest. Met een of twee tegenslagen kijken we 4 maanden naar het beloften elftal. Volkomen BVO onwaardig.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Tsja, wat moeten we dan? Met zijn allen maar manisch depressief in een hoekje zitten te janken over hoe slecht het wel niet gaat? Probeer liever de lichtjes in het donker te zien, want met zo'n negatieve houding schrik je die sponsors en supporters alleen nog maar meer af.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Nou, ik ben wel klaar op dit forum. Het is verworden tot één treurige azijnzeikerij. Er schijnt niks meer te deugen aan de club. Capabele mensen met grote verdiensten voor de club, worden hier door melkboeren, buschauffeurs en vakkenvullers afgebrand en weggezet als onbenullen. Met als triest dieptepunt de opmerking van frisiansadboy.

Veel plezier verder met z'n allen.
Er is een Fries gezegde dat luidt: De wierheid hat in skel lûd.

Het is niet altijd leuk om de waarheid te horen. Veel mensen kunnen daar niet tegen en schrikken daar van of weten zich er geen raad mee.

In zijn tijd als voorzitter had hij inderdaad grote verdiensten. Hij is er mede verantwoordelijk voor geweest dat sc Heerenveen zo groot is geworden. Maar hij deed dat onder andere samen met Klaas Oenema, Theun van der Meulen, Foppe de Haan enz. enz. In zijn rol als oud-voorzitter, en de manier waarop hij die rol invult (die hij nog altijd uitoefent) heeft nu iedereen met iedereen ruzie en is de saamhorigheid die onze club zo groot maakte, verworden tot een machtsstrijd waarbij iedereen elkaar de tent uitvecht en vriendschappen van meer dan dertig jaar zijn geeindigd in een elkaar totaal negeren en elkaar niet meer kunnen zien of luchten. Mensen die 30 jaar lang mede de club hebben opgebouwd komen niet meer in het stadion en de sponsoren verlaten, mede door toedoen van het gedrag van van der Velde, massaal de club.

Ik wou dat het anders was beste dirk3. Maar zo staan de zaken er voor. Zoals het spreekwoord al zegt: De wierheid hat in skel lûd.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Over Riemer is al veel gezegd. Hij heeft de club groot gemaakt, maar na zijn afscheid ook weer voor een groot deel weer afgebroken.

Want het is ZIJN club en daar kan verder niemand anders het goed doen.
Plaats reactie