Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Guusje Hupperts was nu wellicht een goede vervanger geweest.
Misschien dat ze die andere jongen van AZ kunnen halen, al verwacht ik niet dat hij weg mag.
Berghuis is dat geloof ik.
Zeg maar niks!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Anass Achabar niet wat? heb ik toen eens in de Amsterdam arena een hele aardige pot zien spelen in feyenoord 1 tegen Ajax op de rechtsbuiten en was in de jeugdelftallen een enorm talent, met vetrouwen geven kan deze jongen het misschien nog wel ver schoppen.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

tha boelie schreef:Zie in Nederland niet echt geschikte buitenspelers die ons kunnen versterken, de enige is denk ik Bryan Linssen maar Heracles zal wel de hoofdprijs vragen. Hoop dat ze al iets hebben gevonden in Scandinavië of Oost-blok.

Botaka is een erg talentvolle nederlandse linksbuiten. :wink:
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Zaak is nu dat we snel handelen. Jongens als Kusk en Tankovic spelen al elders, nu moeten we zelf eens toeslaan en twee echt goede buitenspelers halen.
Heerenveen till I die!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Bryan Linssen en Ryan Thomas zijn opties in NL, Hupperts en Antonia zijn helaas niet meer mogelijk.
Wat loopt er in Scandinavië rond?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Berghuis is basisspeler bij AZ. Die komt hier echt niet....Thomas en Linssen staan op links. Bilal stond hier op rechts toch?. :roll:
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Emil Larsen van Odense. 23 jaar, kan een goal maken en assists afleveren. Is na 5 vijf seizoenen Denemarken ook wel toe aan wat anders, maar die zal wel te duur zijn. Verder hebben die ook nog Rasmus Falk rondlopen, maar die heeft wel wat terugval gehad. Odense heeft een wat minder jaar gehad, vandaar dat je nu misschien kans hebt bij die jongens. Zweden heb ik weinig idee van, net als Noorwegen. Denemarken lijkt ook wel de betere spelers voort te brengen op dit moment.
Het zal wel weer een onbekend konijn uit de hoge hoed worden aangezien ze niet al te veel geld uit kunnen geven.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De transfer window is nog een hele maand open. We weten pas op 1 september hoe het er voor staat....
Samen maken we de club sterk.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

presentatie dalgaard om 14:00
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Schijnt ook een andere donkere jongen gespot te zijn bij voorkant van het stadion,wat leek op een voetballer volgens een vriend van me.

Botaka?!?!?

Afwachten.....
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

En wanneer lijk je op een voetballer?
Zeg maar niks!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Is die testspeler uit Ghana ook niet een beetje donker? :wink:
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

'Handelshuis' Heerenveen rekent nog op Ziyech: "We zien wel of dat nog gebeurt"
Na het vertrek van Bilal Basacikoglu naar Feyenoord hoopt sc Heerenveen de poorten van het Abe Lenstra Stadion gesloten te houden. De Friese club verkocht eerder Alfred Finnbogason al, ondertussen blijft ook de naam van Hakim Ziyech opduiken in de geruchtenmolen.

De begaafde middenvelder werd eerder in verband gebracht met FC Twente. Heerenveen laat weten dat er op dit moment geen concrete belangstelling is voor Ziyech. "Er is wel veel contact met zijn zaakwaarnemer en er is wel wat interesse kenbaar gemaakt via tussenpersonen, maar nog niets concreets. We zien wel of dat nog gebeurt. Voorlopig voetbalt Ziyech nog voor Heerenveen", zegt Hans Vonk, technisch manager van de Eredivisie-club, in gesprek met Voetbal International.

Heerenveen presenteert donderdag aanwinst Thomas Dalgaard. De Deense aanvaller komt over van Viborg en tekent een meerjarig contract in Friesland. Dalgaard kan gezien worden als de vervanger van Finnbogason, die eerder naar Real Sociedad trok. Of Heerenveen ook een vervanger voor Basacikoglu aan zal trekken moet nog blijken. De Friese club kan de transfersom die het ontvangt uit Rotterdam goed gebruiken, weet het magazine.

"Wij gaan nu zeer kritisch kijken naar de bezetting van onze aanval. Vervolgens gaan we de afweging maken of we een vervanger voor Basacikoglu moeten aantrekken. Zo hebben we dat ook bij Dalgaard gedaan", aldus Vonk tegenover VI.
The two most powerful warriors are patience and time.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Africa Soccer Net ‏@AfricaSoccerNet 2 min.
EXCLUSIVE: Trialist Isaac Osae impresses Heerenveen technical director; set to earn a contract http://dlvr.it/6TP4F1
Spijt heb je morgen maar!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Baas schreef:En wanneer lijk je op een voetballer?
Opgeschoren kop, Pelle-lijn in je haar, een excentrieke haarkleur, diamantjes, je kent het wel .. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Als je dat daar op baseert, verwacht ik niks.
Zijn zat vrienden van mij die dat ook hebben en totaal niet kunnen voetballen.
Zeg maar niks!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Hahahah die Vonk, ga maar lekker kritisch kijken naar de bezetting van de aanval. Kunnen we nog 4 week wachten op een versterking.. de lijstjes hadden allang klaar moeten zijn..

De club gaat erg hard achteruit zo..
Gebruikersavatar
rienksch
Nieuw talent
Berichten: 126
Lid geworden op: 23-04-2014 22:22
Locatie: Drachten

Bericht door rienksch »

Ik hoop dat Heerenveen jahanbakhsh of Botaka haalt allebei jongens die vorig jaar goed seizoen hadden bij hun club of anders in het buitenland scouten.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Voorstopper schreef: "Wij gaan nu zeer kritisch kijken naar de bezetting van onze aanval. Vervolgens gaan we de afweging maken of we een vervanger voor Basacikoglu moeten aantrekken. Zo hebben we dat ook bij Dalgaard gedaan", aldus Vonk tegenover VI.
[/quote]

Regeren is vooruitzien. Niet te filmen dit. Ze gaan nu kijken en dan een afweging maken. Dat doe je al voordat je in onderhandeling bent amateur!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Goh, Vonk gaat de afweging maken of er een vervanger gehaald wordt voor Bilal. Misschien kan Hansie zichzelf op de transferlijst zetten? :angry:

U wordt bedankt.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Handelshuis, tsja dat is het, waren we maar weer voetbalclub :roll:
Bubbe, het lijkt me toch dat je nu niet meer kritisch hoeft na te denken of er voorin wat bij moet. Als je daar nu nog over na moet denken, dan ben je niet capabel. Ik weet wel dat dit soort uitspraken niet alles zegt, maar ik wil nu een directeur die roept dat er op zeker en op korte termijn adequate vervangers worden gehaald voor de posities die nu (kwalitatief) onderbezet zijn en dat er alles aan gedaan wordt om de selectie op niveau te krijgen. Niet dit soort slappe hap! Nadat Finnbogason vertrok heeft men dus blijkbaar ook nog eerst kritisch gekeken of er wat bij moest, ongelooflijk! Wat meer pit en actie Vonk!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ongelofelijk die Hans Vonk. We hebben nu Varga, Wildschut en Slagveer op de vleugels. De eerste moet het allemaal nog maar laten zien, en die laatste twee hebben bewezen het niveau niet aan te kunnen. Bij Slagveer kan dat nog komen, Wildschut is kansloos. Nee Hans, nu ik het zo bekijk hoeft er niks bij.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Bubbe schreef:Wie zegt dat die niet klaar liggen? Niet zo negatief joh.
Niet meer dan logisch dat je eerst kritisch gaat kijken of een vervanger überhaupt nodig is. We zijn afgegleden doordat we juist teveel spelers wilden hebben.
Ja dat is wel zo, maar natuurlijk moet er een vervanger komen! Dat je nog durft te stellen dat die überhaupt misschien wel niet nodig is is lachwekkend. Ze denken vast en zeker die Slagveer doet het aardig in de voorbereiding we hebben al de vervanger. Komop man dat is alleen tegen amateurs... Ik hoor het die lodeweges nog zeggen op zn pers presentatie, ik heb van Sef Vergoossen 1 ding geleerd en dat is dat je voorbereid moet zijn en dat willen wij ook als club...

nou dat zijn dus allemaal loze kreten!!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wat een vreselijke paniek niet hier zeg....

De club is weer van ons was het motto. Maar als ik het gros van de reactie hier lees willen de meesten niet weer de club worden van het begin van deze eeuw.

Paniek en angst regeert. Jammer.
Spijt heb je morgen maar!
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Bericht door Feankoorts »

Denk nou niet dat men stil zit tot er een speler verkocht wordt en dan eens rustig achteroverhangend gaat kijken hoe het nu met de aanval zit. Neem van mij aan dat het technisch apparaat van Heerenveen bij lange na niet zo amateuristisch is als Hans Vonk met dergelijke uitspraken doet voorkomen.

Geen paniek.
Wie niet scout wie niet wint!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Lardy schreef:Ongelofelijk die Hans Vonk. We hebben nu Varga, Wildschut en Slagveer op de vleugels. .
Sinkgraven kan ook behoorlijk goed op links uit de voeten natuurlijk. Zolang hij voor de as nog wat te licht is zal Lodeweges hem daar inzetten.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Bubbe schreef: Amen. Wat een drama forum is dit af en toe aan het worden.
Offtopic. Maar blijkbaar mag je niet negatief zijn en moet je vooral vertrouwen hebben, maar waarin eigenlijk? een TD die zich nog op geen enkel vlak heeft bewezen en een aankoopbeleid wat eigenlijk al best wel een hele tijd faalt. Dat het wel goedkomt om dat het tot nu toe altijd wel is goedgekomen vind ik totaal geen argument. Dat is gewoon de mening van sommige mensen gebaseerd op een gevoel, net zoals dat jij het gevoel hebt dat het allemaal wel goed komt. Waarom is het dan gelijk drama?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Voor emotie heb ik alle begrip. Het is ronduit kut om in dit stadium je beste spelers te verliezen, maar tegelijkertijd moet je beseffen dat onze middelen om te reageren niet meer zo sterk zijn als vijf of tien jaar geleden. Hoge transfersommen zijn verleden tijd en hoge salarissen ook, dus je moet heel goed om je heen kijken wie je precies nodig hebt. Het is niet vanzelfsprekend dat er binnen twee dagen een voortreffelijke opvolger staat. Natuurlijk moet er kwaliteit bij, meerdere spelers zelfs, maar we hebben wel vaker voor hetere vuren gestaan. Vonk probeert rustig te blijven om tot de beste oplossingen te komen. Je hoeft daar niet blindelings op te vertrouwen, dat doe ik ook niet, maar er zit wel een verschil tussen kritisch volgen en het noodlot vrezen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Vonk vraagt zich nu af of er een vervanger moet komen voor Bilal, maar datzelfde vroeg hij zich ook al af bij VLP.
Het lijkt me duidelijk dat er tenminste een nieuwe vleugelspeler bij moet komen. Het liefst iemand die probleemloos op beide vleugels inzetbaar is ( voor zover mogelijk, want zoveel heb je daar niet van ).
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Hier een lijstje met de meest interessante vleugelspelers uit Scandinavië.

Linksbuiten:

Alexander Szymanowski (Brondby IF) = Transfervrij. 25 jaar en al nodige ervaring opgedaan gezien zijn statistieken.
Nabil Bahoui (AIK Stockholm)
Sam Larsson (IFK Göteborg)
Emil Larsen (OB Odense)
Mats Møller Daehli (Cardiff City) Huren met optie tot koop.

Rechtsbuiten:

Yann-Erik De Lanlay (Viking Stavanger)
Rasmus Falk (OB Odense)
Andrew Hjulsäger (Brondby IF)
Plaats reactie