Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Grimo » 28-07-2014 13:07

[quote="Otsje P"]De kans dat die Ghanese proefspeler blijft is natuurlijk nihil. Het halen van een non-EU speler zullen ze alleen doen als het een gigantisch groot talent blijkt te zijn. Het kan natuurlijk, maar ik reken er op dat die jongen straks weer vertrokken is.[/quote]


Die jongen is nog dusdanig jong dat hij geen buiten EU salaris hoeft te hebben. Kan gewoon een meerjarig contract tekenen met een normaal salaris. Ving ook op dat deze jongen twee paspoorten heeft, dan is het helemaal geen probleem.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Otsje P » 28-07-2014 13:20

Grimo schreef:Die jongen is nog dusdanig jong dat hij geen buiten EU salaris hoeft te hebben. Kan gewoon een meerjarig contract tekenen met een normaal salaris. Ving ook op dat deze jongen twee paspoorten heeft, dan is het helemaal geen probleem.


De 2 paspoorten even daargelaten zou hij normaal gesproken wel degelijk een non-EU salaris moeten verdienen. Alleen dan wel de jeugdvariant daarvan, maar dat spreekt voor zich.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Grimo » 28-07-2014 13:21

Otsje P schreef:
De 2 paspoorten even daargelaten zou hij normaal gesproken wel degelijk een non-EU salaris moeten verdienen. Alleen dan wel de jeugdvariant daarvan, maar dat spreekt voor zich.



De jeugdvariant valt reuze mee.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Voorstopper » 28-07-2014 13:25

Overigens zegt zijn zaakwaarnemer van het bureau No7 in de Ghanese media dat Heerenveen hem voor 2 weken uit heeft genodigd nadat de club opgestuurd videomateriaal van hem heeft bekeken. Overigens staat deze speler in Ghana wel te boek als een van de grootste aanvallende talenten. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt op de trainingen.

Mister Addo: “ as soon that we heard that Alfred Finnbogason, the first striker of FC Heerenveen and top scorer of The Netherlands season 2013/2014 (29 goals), wanted to leave Heerenveen to continue his career in Spain, we offered video material and further information to the technical staff of the Dutch club. After one week NO.7 got a positive answer from FC Heerenveen. The same time though we had to be patient because we had to wait for a satisfactory transfer possibility for Finnbogason. Recently Finnbogason got his transfer to the Spanish premier-league club Real Sociedad.

Bron en volledig artikel: http://www.ghanaweb.com/GhanaHomePage/S ... ?ID=318419

Slim hoe ze de boel zo in de gaten houden en inspelen op mogelijke beweging op de Europese transfermarkt.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Otsje P » 28-07-2014 15:20

Grimo schreef:De jeugdvariant valt reuze mee.


Dat is nog altijd 75% van het gemiddelde eredivisie salaris. Dat valt an sich wel mee, maar niet als je het vergelijkt met een Nederlandse jeugdspeler van zijn leeftijd. Want die verdienen gemiddeld nog geen 50% van het gemiddelde eredivisie salaris.

Huser is van vergelijkbare leeftijd, maar voetbalt nog gewoon voor een jeugdcontract. Het blijft dus relatief duur om zo'n jongen te halen. Zijn meerwaarde moet dus wel buiten kijf staan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Frisian Viking » 29-07-2014 05:16

BK2007 schreef:Ik verwacht er nog een vleugelaanvaller erbij want Slagveer is niet goed genoeg en een klasse spits want ook Uth heeft niet ons niveau.
Het zal wel eens kunnen duren tot de laatste dag van de transferwindow net als met Finnbogason.
Oh en ik denk dat mede ook omdat er zo weinig is uitgegeven.

Slagveer lijkt het anders helemaal niet zo gek te doen in de voorbereiding. Hopelijk lost hij dit jaar zijn belofte in na een teleurstellen vorig seizoen. Ik heb nog altijd vertrouwen dat Slagveer de stap kan gaan maken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor fuotbalgek » 29-07-2014 09:07

Vorig jaar deed Slagveer het ook goed in de voorbereiding, met zijn snelheid maakt hij dan het verschil. In de eredivisie speelde hij echter weinig klaar. Nu we minder op de counter gaan spelen krijgt hij het nog moeilijker, want hardlopen is zijn voornaamste kwaliteit. Idem voor Wildschut trouwens.

Bilal en Sinkgraven lijken daarmee voor nu de meest geschikte opties. Een extra buitenspeler, van hetzelfde balvaardige type, zou geen overbodige luxe zijn.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Superfries88' » 29-07-2014 09:16

Slagveer oogt nog steeds te licht. Doet het bij vlagen leuk, maar zeker tegen de profs is het veelal net niet. Ik weet ook niet of hij die stap alsnog gaat zetten. Dat perspectief zie ik onvoldoende terug in zijn spel.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-07-2014 09:33

Met alleen hard lopen kom je er niet. Hij heeft een beperkte techniek, geen passeeractie, een matige voorzet en weinig overzicht. Kortom, een zeer beperkte voetballer.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor BK2007 » 29-07-2014 09:53

Heerenveen rules schreef:Met alleen hard lopen kom je er niet. Hij heeft een beperkte techniek, geen passeeractie, een matige voorzet en weinig overzicht. Kortom, een zeer beperkte voetballer.


Ja helemaal mee eens. Er moet nog flink wat bij. Zeker twee tot drie vleugelaanvallers, Slagveer en Wildschut maar verhuren en Bilal zal wel verkocht worden. Verder is Dalgaard blijkbaar voor de rust in het team gehaald, ik neem aan voor in de kleedkamer of zo. Nee, er moeten ook nog twee spitsen bij aangezien Uth ook wel weer verhuurd zal worden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Otsje P » 29-07-2014 10:01

BK2007 schreef:Er moet nog flink wat bij. Zeker twee tot drie vleugelaanvallers, Slagveer en Wildschut maar verhuren en Bilal zal wel verkocht worden. Verder is Dalgaard blijkbaar voor de rust in het team gehaald, ik neem aan voor in de kleedkamer of zo. Nee, er moeten ook nog twee spitsen bij aangezien Uth ook wel weer verhuurd zal worden.


Wat mankeert jou BK??

Voorheen dacht ik dat je het nog serieus meende, maar nu begint het wel wat op trollen te lijken. :?

2 tot 3 vleugels en 2 spitsen?????

Dalgaard gehaald voor de rust in het team??? Voor in de kleedkamer???
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor BK2007 » 29-07-2014 10:04

Nee, ik zit niet te trollen. Denk toch even na over de gehele selectie. De totale onbalans die er in zit. Plus het gebrek aan kwaliteit. Schets me die even als Ziyech en Bilal straks ook zijn vertrokken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Voorstopper » 29-07-2014 10:08

Met de financiele situatie in het oog kunnen ze waarschijnlijk niet veel meer dan nog één echte directe versterking halen. Dat lijkt me dan ook wel een buitenspeler te moeten worden. Verder is het weer schakelen op het moment dat we verkopen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Otsje P » 29-07-2014 10:17

BK2007 schreef:De totale onbalans die er in zit. Plus het gebrek aan kwaliteit. Schets me die even als Ziyech en Bilal straks ook zijn vertrokken.


De selectie is juist heel aardig in balans. Bijna alle posities zijn dubbel bezet. Als er dan toch nog wat gebeuren moet, dan zal dat achterin moeten zijn. Linksachter zijn we onderbezet, en we hebben 3 centrale verdedigers voor 2 posities.

Als Bilal nog verkocht wordt dan zullen ze wel achter Boyata aan gaan, maar niet eerder dan dat. Logisch ook.

Het heeft geen zin om nu nog extra vleugels te halen, zolang de anderen hier nog zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor BK2007 » 29-07-2014 10:21

Prima Otsje, maar ik vind dus dat er meer kwaliteit bij mag. Ik begrijp dat jij graag met Wildschut, Slagveer, Uth etc wil beginnen aan de competitie. Maar ik hoop juist dat er nog wat gaat gebeuren. Net als vorig seizoen kan er ook best weer wat verhuurd worden. Waarom scout de club niet op de volgende pareltjes ? Leuke vraag, toch ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Voorstopper » 29-07-2014 10:35

Otsje P schreef:en we hebben 3 centrale verdedigers voor 2 posities.

Vijf, Warmolts en Streutker zijn er ook nog.
Otsje P schreef:Als Bilal nog verkocht wordt dan zullen ze wel achter Boyata aan gaan, maar niet eerder dan dat. Logisch ook.

Botaka neem ik aan. Zou inderdaad kunnen dat ze naar hem schakelen.
Otsje P schreef:Het heeft geen zin om nu nog extra vleugels te halen, zolang de anderen hier nog zijn.

Kwantitatief gezien klopt dat. Kwalitatief heb ik wel wat mijn twijfels maar als de staf het volledige vertrouwen heeft in Bilal en Slagveer moeten we daar op vertrouwen. Met daarbij dan Sinkgraven en Varga als opties. Wildschut is van het niveau Achilles.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Lardy » 29-07-2014 10:52

Otsje P schreef:De selectie is juist heel aardig in balans. Bijna alle posities zijn dubbel bezet.


Kwantiteit. Heerenveen heeft geld om te investeren, zal niet veel wezen, maar er waren genoeg mogelijkheden. Vooral transfervrij liepen er een aantal prima spelers rond. Maarja, begin augustus zijn de goede transfervrije spelers wel onder de pannen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Otsje P » 29-07-2014 11:18

BK2007 schreef:Prima Otsje, maar ik vind dus dat er meer kwaliteit bij mag. Ik begrijp dat jij graag met Wildschut, Slagveer, Uth etc wil beginnen aan de competitie.


Het gaat er niet om wat ik het liefst zou willen. Het gaat om wat er mogelijk is. je doet net alsof de ploegen in de rij staan om die vleugelspelers van ons over te nemen. Zolang dat niet gebeurd, dan kun je er ook geen anderen bij nemen.

Wie gaat Wildschut van ons overnemen? Die verdiend hier veel geld. Denk je dat een andere club dat wil betalen? Ik denk het niet en daarom zitten we met zijn salaris opgescheept.

En ik durf gerust met Bilal, Dalgaard, en Sinkgraven te beginnen aan de competitie. Met Slagveer en Uth als back up. Ik begrijp dat jij liever 8 subtop waardige aanvallers in de selectie wilt hebben, maar dat heeft alleen Ajax voor elkaar.

Voorstopper schreef:Botaka neem ik aan. Zou inderdaad kunnen dat ze naar hem schakelen.


Die bedoel ik inderdaad, excuus.

Voorstopper schreef:Vijf, Warmolts en Streutker zijn er ook nog.


Die zijn er inderdaad ook nog. Die zitten echter verder van een basisplaats af dan de door BK afgekraakte vleugels. Als je het dus hebt over een selectie in onbalans, dan zit dat mijns inziens eerder achterin dan voorin.

Ik benadruk nogmaals dat ook ik het kwalitatief mager vind, maar dat het gewoon niet reëel is om te verwachten dat er na de komst van Dalgaard voorin nog veel gaat gebeuren. Tenzij er misschien iemand zo dom is om Wildschut te huren.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Magnus Eikrem » 29-07-2014 15:08

Mensen als BK (met alle respect voor ieders inbreng) kan ik op zo'n manier niet serieus nemen. De financiële situatie van Heerenveen is nog altijd (veel) minder florissant dan menigeen hier blijkbaar denkt.
Ook ik ben van mening dat er nog een buitenspeler bij moet, en het liefst ook een linksback. De realiteit leert (denk ik) echter, dat er straks hooguit nog één versterking bij komt, op welke positie dat is, durf ik niet te zeggen.

Daarnaast zal er alleen nog maar wat gebeuren wanneer er eventueel spelers verkocht worden (Bilal, Hakim).

Zelf zou ik het de moeite waard vinden om nog eens een poging te wagen bij El Ghannasy, wanneer hij althans in het salarishuis past. Wat vinden jullie?
Magnus Eikrem
Nieuw talent
 
Berichten: 86
Geregistreerd op: 24-09-2013 14:42

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor fuotbalgek » 29-07-2014 15:41

Ik denk dat je in de huidige financiële positie niet voor spelers als El-Ghanassi moet gaan. Dit soort spelers hebben al een bepaald soort status en bijbehorende contractwens, wij moeten juist de opkomende talenten hebben.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Kiekerjan » 29-07-2014 16:02

Magnus Eikrem schreef:Zelf zou ik het de moeite waard vinden om nog eens een poging te wagen bij El Ghannasy, wanneer hij althans in het salarishuis past. Wat vinden jullie?


Afgelopen weekend ben ik in Gent geweest ook naar de wedstrijd Cercle Brugge - AA Gent. Onder supporters van Gent willen ze al te graag El Ghanassi kwijt. Maar deze jongen heeft grote gedragsproblemen om volledig te kunnen slagen in het profvoetbal. Het is een wonder dat hij geen gekke uitspattingen heeft gedaan toen hij nog bij ons was. Komt misschien ook wel door de naam Van Basten. Stel als jij zo'n speler terug haalt ik ben bang dat hij niet op respectvolle manier naar onze trainer kan omgaan en dat hij alleen trainers wil waar hij tegen op kijkt.

Als er nog versterking moet komen naast de spits die er aan komt. Zou ik echt kiezen voor een talentvolle linksback als je verdediging in orde hebt dan maakt voor de rest van de ploeg ook gemakkelijker om aanvallend te spelen. Maar eerst de spits maar eens presenteren.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor feanfan_01 » 29-07-2014 16:52

Het nieuws was dat Dalgaard vandaag gepresenteerd zou worden, dat is dus niet gelukt dus dan morgen maar.... Hopelijk kan hij morgen nog wel mee trainen want dan kan hij ieder geval minuten maken tegen Levante.

Het lijkt echt of Heerenveen de tijd neemt en geen rare, snelle beslissingen wil nemen maar zo gaat het wel heel lang duren. Ik denk dat voor Heerenveen de transferperiode begint, waar hij bij de meeste haast al is afgerond... En dus word iedereen duurder en komen ze weer aanzetten met huur speler ala De Kamps, Dijks en Nwofor....
No guts, no glory!!!
feanfan_01
Nieuw talent
 
Berichten: 114
Geregistreerd op: 26-05-2011 12:42

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Mackan68 » 29-07-2014 16:54

Als Feyenoord echt serieus wordt voor Bilal zou het me niet verbazen wanneer Manu in de deal betrokken zou worden. Speelde bij DKV vorig seizoen bepaald niet slecht. En Feyenoord wil op zich wel van hem af, alleen niet op basis van verhuur.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Fryskeboy22 » 29-07-2014 17:27

Mackan68 schreef:Als Feyenoord echt serieus wordt voor Bilal zou het me niet verbazen wanneer Manu in de deal betrokken zou worden. Speelde bij DKV vorig seizoen bepaald niet slecht. En Feyenoord wil op zich wel van hem af, alleen niet op basis van verhuur.


Zou opzich niet eens zo'n gek idee zijn, met Manu heb je een interessante linksbuiten die de strijd aan kan gaan met Varga, voor de rechtervleugel moet je dan wel iets nieuws halen voor Basacikoglu, en die aankoop moet het dan maar uitvechten met slagveer. Weet toevallig dat in Noorwegen wel een interessante rechtsbuiten genaamd: Yann-Erik de Lanlay. die nog contract tot 2016 heeft en tussen de 8 ton en 1,2 miljoen moet kosten, al vrees ik dat. dat niet eens haalbaar is.

en dan maar zien of we Wildschut ergens kunnen slijten, of hem verhuren om hem enigzins in de picture te krijgen voor een verkoop.

Manu/Varga - Dalgaard/Uth - Aankoop/Slagveer,

Lijkt niet slecht.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor rienksch » 29-07-2014 18:33

Als Bilal vertrekt zou ik voor Bahoui gaan die momenteel speelt voor AIK in Zweden.
Bahoui is een dribbelaar net als Bilal, hij kan een actie en een goal maken en hij heeft er al 6 in liggen in 13 wedstrijden maar met clubs als Southampton, Sunderland en Crystal Place heb ik geen idee of deze jongen haalbaar is.
Het lijkt mij in ieder geval geen slechte vervanger van Bilal.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor GeraldSibon35 » 29-07-2014 18:37

Bahoui zou een fantastische aanwinst zijn. Betwijfel of hij haalbaar is. Misschien weet Zweed1 wat hij moet kosten?
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor DSCH » 29-07-2014 18:39

feanfan_01 schreef:Het nieuws was dat Dalgaard vandaag gepresenteerd zou worden, dat is dus niet gelukt dus dan morgen maar.... Hopelijk kan hij morgen nog wel mee trainen want dan kan hij ieder geval minuten maken tegen Levante.

Het lijkt echt of Heerenveen de tijd neemt en geen rare, snelle beslissingen wil nemen maar zo gaat het wel heel lang duren. Ik denk dat voor Heerenveen de transferperiode begint, waar hij bij de meeste haast al is afgerond... En dus word iedereen duurder en komen ze weer aanzetten met huur speler ala De Kamps, Dijks en Nwofor....


Zou hij niet door de medische keuring gekomen zijn?
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Superfries88' » 29-07-2014 18:49

Dalgaard zou vandaag gekeurd worden, niet per se gepresenteerd.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor DSCH » 29-07-2014 19:10

Superfries88' schreef:Dalgaard zou vandaag gekeurd worden, niet per se gepresenteerd.


Dat is natuurlijk zo, maar Lodeweges heeft wel aangegeven dat hij het liefst had dat Dalgaard woensdag al mee kon trainen. Het lijkt mij dan dat ze hem na de keuring dan ook meteen presenteren.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: [centraal] Aanvallers

Berichtdoor Superfries88' » 29-07-2014 23:25

Zo werkt het niet, helaas. Dalgaard heeft de keuring gehad en nu volgen nog wat formaliteiten. Pas daarna is het rond, al kan dat snel gaan.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten