Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

BK2007 schreef:Als men voor Sno kiest is de scouting echt morsdood.
Dat is ook wel een beetje overdreven maar inderdaad zou een stomme zet zijn.

Sno is een redelijke speler fysiek wel ok en technisch mwuah maar in alles net wat te traag, er is dan voldoende beter materiaal te vinden i.p.v. Sno. ik hoef hem hier niet te zien in ieder geval
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

BK2007 schreef:Inderdaad waar staat dat nou weer. Ik zeg direct het vertrouwen in de club op en eet mijn seizoenskaart op.
Alleen dit is al een reden hem te halen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik mag hopen dat club goed gaat scouten in bijv. Scandinavië en de Balkan. De verhalen over die Deense jongen Thomson word ik vrolijk van en niet van zo'n type Sno. Bah. Overigens heeft Foppe ook niet een appeltje te schillen met Sno ? Volgens mij heeft die nogal slecht gedragen destijds bij een toernooi van jong oranje in de tijd dat Foppe bondscoach was.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Was dat niet Drenthe?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Was dat niet Drenthe ?
Jong Oranje doet het vanaf nu zonder kersvers Ajacied Evander Sno en verwend ventje Royston Drenthe. Foppe de haan is hun weinig professionele gedrag meer dan zat. Zo verschenen de twee met een conditionele achterstand op de Spelen, terwijl De Haan hen een trainingsschema had meegegeven.

De bondscoach van het tweede Oranje wist na een trainingskamp in mei precies hoe het zat met de conditie van zijn pupillen. Een trainingsschema moest ervoor zorgen dat die conditie op peil bleef. Sno en Drenthe vonden het allemaal best, legden die goede raad terzijde en bleken pas tegen Argentinië fit. Foppe neemt geen halve maatregelen en hoeft de mannetjes niet nooit meer te zien.
Royston Drenthe zit op de bank van Reading te verpieteren waar hij zelden tot nooit minuten maakt
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Foppe was inderdaad kwaad op beiden. Ze verpestten het toernooi.
Link
http://www.nusport.nl/voetbal/1984786/s ... foppe.html

Daarna wil dat nare mannetje ook nog Foppe valselijk aanvallen.
Beide ventjes zaten ernstig fout destijds. Zo'n kerel wil ik echt bij ons hebben hoor.

Haal aub een jongen als Thomson.
Samen maken we de club sterk.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Vrij eenzijdig bekeken vind je niet?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

winterzzz85 schreef:Vrij eenzijdig bekeken vind je niet?
Klopt. Foppe had dan ook terecht kritiek op Sno en Drenthe. Ongelofelijk dat zo'n Sno dan nog denkt zijn gram te moeten halen.
Tekent het karakter van die flapdrol.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Zou het niet een enorme stunt zijn om Magnus Wolff Eikrem terug te halen voor een klein prijsje (1 miljoen ofzo) als Cardiff City degradeert? Die eigenaar is toch zo gek wel om dat te doen :mrgreen: Lijkt me een stuk goedkoper dan Nicolaj Thomsen en/of Kasper Kusk van Aalborg BK, want ze vragen zo'n 3 miljoen voor Kusk.

Van Basten heeft het met Eikrem gewoon erg verprutst, Hij samen met Ziyech op het middenveld liep als een perfecte sneltrein, goed en aanvallend voetbal en met Eikrem op het middenveld voetbalde het hele elftal een stuk beter destijds.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Sneltrein en Eikrem? Die jongen doet alles in een wandeltempo. Nee, mooi daar laten.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Eens met Heerenveen Rules. Lekker daarlaten. Heeft niet eens basisplaats bij Cardiff. Daarbij denk ik dat we niet rouwig om moeten zijn, want dat betekende dat Sinkgraven versneld naar de wedstrijdselectie kon.

Goede voetballer, maar Sinkgraven ziet het spel sneller naar mijn idee.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Het terug halen van Eikrem zou in ieder geval een veel betere actie zijn dan het halen van Sno..... Ik mag toch hopen dat die met E Koeman mee gaat!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Erwin4ever schreef:Het terug halen van Eikrem zou in ieder geval een veel betere actie zijn dan het halen van Sno..... Ik mag toch hopen dat die met E Koeman mee gaat!
Er is bewezen dat we zowel Ziyech als Eikrem prima kunnen missen. Zeker nu er volgend seizoen een hoofdcoach is die bepaalde voetbalideeën om kan zetten in prima trainingsstof en uitvoeringen hoeven we geen kapitalen te investeren in Eikrem. Al hoe goed hij ook was en hoe graag ik hem hier nog had gezien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Volgens de snor gaat Sno naar den haag, dan maar mokotjo of klich halen
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Snake schreef:Volgens de snor gaat Sno naar den haag, dan maar mokotjo of klich halen
Alhoewel hij vaak mis zit hoop ik dat de snor dit keer gelijk heeft.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Mokotjo speelde in de bekerfinale ook al geweldig, speelt sowieso een geweldig seizoen. Als je die kan halen, altijd doen. Ook al moet je er een miljoentje of wat voor neertellen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Appie_M schreef:Mokotjo speelde in de bekerfinale ook al geweldig, speelt sowieso een geweldig seizoen. Als je die kan halen, altijd doen. Ook al moet je er een miljoentje of wat voor neertellen.
Zou absoluut een versterking zijn maar gewoon onhaalbaar te duur, heeft alleen een Zuid-Afrikaans paspoort dus moet ook in de salaris flink wat kosten.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Fryskeboy22 schreef: Zou absoluut een versterking zijn maar gewoon onhaalbaar te duur, heeft alleen een Zuid-Afrikaans paspoort dus moet ook in de salaris flink wat kosten.
Speelt echter ook al een tijd in Nederland (deze zomer 5 jaar), waardoor hij toch niet meer het hoge salaris van een non-EU speler hoeft? Was volgens mij ook het geval bij Amoah.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Heb Mokotjo hier al vanaf het begin van het seizoen veelvuldig genoemd, en indd in de bekerfinale bevestigde hij zijn opmars weer eens aan het grote publiek. Denk niet zozeer dat hij onhaalbaar is maar ik zie hem alleen komen als we met de punt naar voren gaan spelen met Sinkgraven op aanvallende mid en De Roon en Mokotjo controlerend dat zou dan een heel aardig middenveld kunnen zijn, aangezien De Roon zich ook weer voetballend lijkt te ontwikkelen. Het liefst zie ik Van Anholt ook nog voor het middenveld maar gezien het feit dat Marzo geen contractverlenging krijgt zien de hogerheren het liefst Van Anholt op de back, wat natuurlijk jammer is.

Klich is natuurlijk ook een zeer interessante speler die ik hier ook net als anderen veelvuldig heb genoemd. Was misschien de 2de seizoenshelft niet zo dwingend als dat hij in het begin bij PEC kwam (toen speelde die echt heel sterk) & dit seizoen ook Ajax thuis fenomenaal. Ben er dan ook van overtuigd dat hij als hij de stap naar een hoger niveau maakt hij makkelijk mee kan. Is tevens pools international wat natuurlijk bij verdere verkoop interessant is. (scoorde bij Polen in het begin van dit seizoen ook een heerlijke goal tegen Denemarken) Zie Klich dan ook alleen bij een systeem met de punt naar achter als ideale versterking.

Je zou natuurlijk Mokotjo ook als rechtshalf kunnen zetten denk namelijk wel dat hij daar de capaciteiten voor heeft, maar zie hem liever net als bij PEC wat achter een Klich of een drost spelen. PEC heeft echt een heerlijk middenveld met deze voetballers.

Opstelling A
--------------Van Anholt/De Roon/Mokotjo---------------
----------Klich-------------------------Sinkgraven----------

Opstelling B
----------Mokotjo------------------------De Roon/turuc----------
-------------------------Sinkgraven-------------------------

Zie dan het liefst opstelling A waar je een jongen als Thomsen van Aalborg ook mooi kunt inpassen. Denk dat Sinkgraven op linkshalf ook het best tot z'n recht komt.

Offtopic: Ik snap trouwens niet dat sommige hier Evander Sno niet zien komen, oké zijn transfer naar NEC pakte dan niet goed uit maar presteert dit seizoen net als 2 jaar geleden prima. Deze man velde o.a dit jaar in z'n eentje PSV. Ja, als hij geld moest kosten was het ook niet mijn eerst keuze geweest, maar kom op hij is TRANSFERVRIJ dan was dit toch een prima aanvulling geweest ?!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Bubbe schreef:Mokotjo én Klich én Turuc gaat ons bijna 10 miljoen kosten, zie ik niet gebeuren dus.
Mokotjo heeft nog één jaar contract, Klich nog twee en Turuc ook nog 2 jaar.
Alle respect voor GAE en Zwolle, maar drie spelers met korte contracten van deze clubs gaat geen 10 miljoen kosten.
Daarbij is drie middenvelders ook gewoon te veel.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Bubbe schreef:Mokotjo én Klich én Turuc gaat ons bijna 10 miljoen kosten, zie ik niet gebeuren dus.
Kan mij ook niet voorstellen dat ze 3 middenvelders gaan halen.
Het zal eerder 1 of 2 of 3 zijn.
Ik vraag mij overigens af of het nodig is om er een middenvelder ( voor de basis ) bij te halen.
Met het middenveld van Anholt/de Roon/Sinkgraven zou ik wel willen starten, heb je Joey nog als 4e man achter de hand.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Erwin4ever schreef:Kan mij ook niet voorstellen dat ze 3 middenvelders gaan halen.
Het zal eerder 1 of 2 of 3 zijn.
Ik vraag mij overigens af of het nodig is om er een middenvelder ( voor de basis ) bij te halen.
Met het middenveld van Anholt/de Roon/Sinkgraven zou ik wel willen starten, heb je Joey nog als 4e man achter de hand.
Kom je alsnog één of twee middenvelders tekort. Met vier ga je het een seizoen lang niet redden. Zeker ook gezien de club in Van Anholt geen middenvelder lijkt te zien.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Volgens VI hebben Heerenveen, AZ en Utrecht zich gemeld voor Overgoor van Go Ahead.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Kreeg ik langzamerhand weer een beetje meer vertrouwen in de scouting komen ze met zo'n naam op de proppen.
oké deze overgoor doet het redelijk/aardig in een goed draaiend elftal, maar dan nog deze jongen in geen enkel opzichte een verbetering van wat er nu staat. Zou dan ook zwaar teleurgesteld zijn wanneer ze Overgoor aan weten te trekken. Zou natuurlijk ook kunnen dat de media Heerenveen er bij zet omdat we toch wel op zoek zijn naar een middenvelder. Ik heb hier talloze binnenlandse en buitenlandse middenvelders genoemd (Scandinaviërs/Balkan etc)Die hoeven dan ook echt niet allemaal boven de 1/2 miljoen te kosten. Zo'n turuc schijnt rond de miljoen moeten te kosten dat kunnen we toch nog wel ophoesten? Als je backups nodig hebt zou je zo'n Ojo/Sno kunnen halen of een breinburg die straks ook transfervrij is van de Graafschap. Alleen qua contracten houdt ik die buitenlandse spelers niet in de gaten dus weet niet of o.a mijn namen aflopende contracten hebben.

p.s de namen die ik hierboven noem hoeven echt niet allemaal te komen hoor :P Jullie kunnen hopelijk zelf wel inschatten dat we geen 3 middenvelders gaan halen ;)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

ThiagoAlcantara schreef: p.s de namen die ik hierboven noem hoeven echt niet allemaal te komen hoor :P Jullie kunnen hopelijk zelf wel inschatten dat we geen 3 middenvelders gaan halen ;)
Wanneer Ziyech en De Kamps gaan, zullen er 2 vervangers komen. Gebruikelijk is dat je 6 middenvelders in je selectie hebt:
- V/d Berg, De Roon, Sinkgraven. Je zou Pelé daarbij kunnen tellen, zodat er sowieso 2 middenvelders bij moeten (wellicht 1 jeugdspeler en 1 nieuwe).
- Wanneer de club in Pelé toch een back ziet, zie ik er zomaar 3 middenvelders bijkomen (2 nieuw en 1 jeugd).
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Frisian Viking schreef:Kom je alsnog één of twee middenvelders tekort. Met vier ga je het een seizoen lang niet redden. Zeker ook gezien de club in Van Anholt geen middenvelder lijkt te zien.
Vandaar die toevoeging tussen haakjes.
Ik snap dat er dan nog iets bij moet, maar verwacht geen hele bekende namen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik weet niet hoe de ontwikkeling van Marinus gaat, maar die stond toch ook altijd als groot talent te boek. Kan die niet doorstromen volgend seizoen? Iemand die er wel wat vaker bij de beloften heeft gekeken?
Gebruikersavatar
rienksch
Nieuw talent
Berichten: 126
Lid geworden op: 23-04-2014 22:22
Locatie: Drachten

Bericht door rienksch »

Is Falkenburg geen optie voor ons? Hij is transfervrij en zoekt nog een club voor het volgende seizoen. Falkenburg is een aanvallend ingestelde middenvelder en je kunt hem desnoods ook nog in de spits zetten als het moet. Vind hem zelf geen verkeerde speler voor een club als Heerenveen. Wat vinden jullie?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heb Falkenburg hier ook al eens genoemd. Zie ook wel wat in hem. Is transfervrij en heeft dit seizoen bij Go Ahead toch wel laten zien iets te kunnen. Pakt zijn doelpuntje regelmatig mee.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Is al 25 en kon het niet maken bij AZ. Aardige voetballer, goed gedaan bij GAE, maar dat soort spelers kunnen we zelf ook wel opleiden. Als hij een basisplaats zou krijgen, zou dat bovendien ten koste gaan van Sinkgraven. Lijkt me niet verstandig.
Plaats reactie