18-10-2003: PSV-Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

18-10-2003: PSV-Heerenveen (2-0)

Bericht door Arjen »

Het is weer zover, de kaartjes voor eigen vervoer kosten weer meer dan bij andere clubs.
AZ betaalt € 16.50 terwijl wij €18 euro moeten betalen. Vrijwel elke wedstrijd betalen degenen met eigen vervoer meer dan supporters van andere clubs. Jammer dat Heerenveen niet meer moeite doet om de prijzen aantrekkelijk te maken zodat er meer mensen naar uitwedstrijden gaan, of in ieder geval gelijkwaardig aan dat wat andere supporters betalen. Ik zal het niet laten om €1.50 maar ik vind het eigenlijk belachelijk, dat wij elke meer moeten betalen dan andere uitsupporters.
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Feyenoord-uit is naar mijn weten ook duurder geworden. Kost nu al E. 18,50.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Psv uit!! Altijd "TE" Lastig
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Word idd moeilijke wedstrijd...en aangezien je toch niets ziet in dat waardeloze stadion, ga ik niet mee...volgende uitwedstrijd maar dan...
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

PSV uit winnen lukt toch bijna nooit, maar als Petter die bal er weer ff van afstand derin knalt is die avond voor mij toch nog redelijk geslaagt.. :wink:
PSV valt gewoon zeer moeilijk te bespelen, en met zo'n (zeer irritante, maar verschrikkelijk goede) Kezman zijn er weinig ploegen in Nederland die PSV van de mat spelen..
Ik verbaas me er dan ook over dat het in de CL zo slecht gaat..
Megafoon
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 20-01-2003 21:10
Locatie: Heerenveen

Bericht door Megafoon »

Toeslag van € 1,50 waar Arjen het over heeft.....................

Ik weet niet of ik bij het juiste eind heb, maar de € 1,50 betreft een tb-toeslag. Vele clubs betalen dit zelf, maar Heerenveen rekent dit door aan de eigen supporters. Ik zie 't toch als middel om uitwedstrijden van SCH op eigen vervoer te ontmoedigen.

Als één man achter Heerenveen ! Dus tot ziens in Eindhoven.
Beroepsvoetbalsupporter
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Megafoon schreef:Toeslag van waar Arjen het over heeft.....................

Ik weet niet of ik bij het juiste eind heb, maar de € 1,50 betreft een tb-toeslag. Vele clubs betalen dit zelf, maar Heerenveen rekent dit door aan de eigen supporters. Ik zie 't toch als middel om uitwedstrijden van SCH op eigen vervoer te ontmoedigen.

Als één man achter Heerenveen ! Dus tot ziens in Eindhoven.
Zo is het maar net Megafoon, maar dat heb ik in ander topic hier ook al aangegeven. Die € 1,50 moeten we vast betalen omdat er iemand de kaartjes moet omwisselen en om onze legitimatie moet vragen en kijken of we wel op de lijst staan :evil: .
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Zoals ik al eerder gezegd heb maakt die €1.50 mij op zich niet uit, ik blijf wel naar uitwedstrijden gaan. Het gaat mij om het feit dat wij als Heerenveen supporters die met eigen vervoer gaan meer moeten betalen dan anderen. Ik begrijp nu dat dat een ticketbox toeslag is die Heerenveen niet wil betalen en de eigen supporters maar laat ophoesten, tsja als dat het beleid is kan ik er weinig aan doen. Kijk dat die €1.50 voor een keer niet zoveel is begrijp ik maar als je alle wedstrijden meegaat en dan gaat rekenen kom je toch op een leuk bedrag:wink: .
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Kezman zal zeker geschorst worden!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Riemer schreef: Zo is het maar net Megafoon, maar dat heb ik in ander topic hier ook al aangegeven. Die € 1,50 moeten we vast betalen omdat er iemand de kaartjes moet omwisselen en om onze legitimatie moet vragen en kijken of we wel op de lijst staan :evil: .
En met 50 supporters met eigen vervoer levert dat Eur 75,00 op. Voor dit bedrag kan er dus iemand onze kaartjes omruilen. Het hele verhaal houdt dus nog steeds in dat er liever een buscombi verkocht wordt dan losse kaartverkoop.

Het is toch absurd dat een losse kaart Eur 18,00 kost en dat voor een paar euro meer de bus genomen kan worden. Oke Heerenveen heeft dan wel zicht op wie mee gaat naar de uitwedstrijd, maar niet iedereen wil in de bus. Tevens is Ticketbox er juist voor om mensen "die op de lijst" staan dus vooraf al te weren. Je kunt namelijk alleen met club kaart een kaartje halen. Die kaart staat op naam en dat is: Stadion verbod = geen kaarten. Dat iedereen heel makkelijk aan meerdere club kaarten kan komen is iets anders.

Dat dit systeem niet werkt is toch niet de schuld van de supporters.

Maar on topic. Ik denk dat Heerenveen die kosten dus wel op zich kan nemen. Als je naar de behaalde punten kijkt in de uitwedstrijden, kan het geen kwaad zoveel mogelijk supporters mee te krijgen.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heb met enkele mensen gesproken die dan ook zeiden niet heen te gaan omdat ze het verdommen in een hoekje gepropt te worden.
Lang leve het censuur
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

TORCIDA schreef
als je je club wil steunen maak je je niet druk over het in een hoekje gepropt te worden, dan ben je er gewoon, ik vind dat geen excuus, zeg dan dat je niet kunt, of niet wilt of momenteel wat krap bij kas zit, daar heb ik meer respect voor.

Overigens valt het bij PSV wel mee, okee er hangt een net maar opzich kun je het best goed zien.
Ben ik het niet met je eens, ik zit nog te twijfelen of ik naar de wedstrijd ga of niet ik kan wel heb wel geld en voor een wedstrijd van Heerenveen ben ik altijd wel in! Maar bij mij speelt wel mee dat psv gewoon een kutvak voor de uitsupporters heeft(netten voor het vak en je mag alleen altijd in de bovenste gedeelte van het vak plaatsnemen en dan ook nog precies in het midden gewoon echt belachelijk)
Denk wel als het puntje bij het paaltje komt dat ik wel ga zeker omdat we nu een week zonder Heerenveen moeten doen, maar het blijft gewoon dat ik de wedstrijden tegen de "top drie" liever niet bezoek! omdat ze gewoon allemaal een echt kutvak voor ons hebben!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ben het helemaal met KSI eens.

Ajax feyenoord en PSV verdommen het om de uitsupporter te betrekken in sfeer die haar eigen ploeg ten goede komt.
Lang leve het censuur
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Hoop dat Mateja Kezman geschorst wordt dan denk ik dat we een kans hebben
Mooi weerzien misschien met Johnnie de Jong
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

2-vipkaarten via mijn ooms werk geregeld! a
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Arjen schreef:Zoals ik al eerder gezegd heb maakt die €1.50 mij op zich niet uit, ik blijf wel naar uitwedstrijden gaan. Het gaat mij om het feit dat wij als Heerenveen supporters die met eigen vervoer gaan meer moeten betalen dan anderen. Ik begrijp nu dat dat een ticketbox toeslag is die Heerenveen niet wil betalen en de eigen supporters maar laat ophoesten, tsja als dat het beleid is kan ik er weinig aan doen. Kijk dat die €1.50 voor een keer niet zoveel is begrijp ik maar als je alle wedstrijden meegaat en dan gaat rekenen kom je toch op een leuk bedrag:wink: .

Ik kan gelukkig altijd in het thuisvak terecht. Diverse vrienden hebben clubcards van alle clubs in Nederland. Zelf kunnen zij altijd extra kaarten kopen. Ben dan stuk goedkoper uit dan wanneer ik kaart moet kopen voor SC H vak.
Voorbeeld:
Volendam: ik betaalde 12,00 euro ipv 16,50 (scheelt toch mooi 4,50 euro !)
Willem II ik betaalde 10,50 euro i.p.v. 18,00 (scheelt toch 7,50 euro !)
Van de verschillen kan ik dus mijn benzinegeld weer betalen. En ik zie dezelfde wedstrijd als anderen ! Tis soms wel minder gezellig (zeker als de SCH wint). Maar ja de kosten he ....
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Overigens valt het bij PSV wel mee, okee er hangt een net maar opzich kun je het best goed zien.
Volgens mij hing bij de vorige keer al geen netten meer bij het uitvak.

En tuurlijk moeten er zoveel mogelijk supporters mee, ik kan mij tijden herhinneren met het vroegere uitvak dat altijd goed gevuld.

De laatste keer waren er maar zo'n 200 man mee. :oops:
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

MJP schreef: Ik kan gelukkig altijd in het thuisvak terecht.
:? :?

In ieder geval ben je er voor je club! maar of het nou zo gezellig is als Heerenveen verliest??
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

The North, neem je dan ook ff een Fries vlagje mee voor op de hoofdtribune?

Eigenlijk moet dat uitvak gewoon bomvol zitten. Net als twee jaar geleden op paasmaandag. Winnen we deze wedstrijd dan doen we verdomd leuk mee. Maar ja, ik kan me alle argumenten ook goed voorstellen. Duur, klote uitvak, kans op verliezen is groot, kans op slechte sfeer is groot, weinig mensen, kans op niet leuk voetbal en het is nogal een stukje rijden. Soms wegen al deze argumenten gewoon simpelweg niet op tegen het argument dat je er moet zijn om je club te steunen en de kans op een geweldige winst.

Zijn er mensen die met de auto gaan? Ik zit er toch over na te denken.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

maar als je selectief wedstrijden uit gaat zoeken, dan vallen dit soort wedstrijden af op bovenstaande argumenten. ik kan gewoon simpelweg niet naar alle wedstrijden, vanwege de financiën, en dus zoeken we de leukste eruit.

als Kezman geschorst word, en heerenveen es een keer niet de kriebels krijgt voor zo'n belangrijke wedstrijd, acht ik de kans nog best groot dat er een gelijkspel, of zelfs winst uitrolt.
Ladies and gentleman: We've got him!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Heb je gelijk in caspar, maar het begint toch wel te kriebelen.

Ik ben benieuwd trouwens hoe Heerenveen gaat presteren. Kan Bakkati nu robben wel aan. Als Kezman speelt, kan Hansson hem dan bedwingen? Kunnen Radomski en Mika het middenveld nou eens bedwingen en Van Bommel en Vogel aanpakken? Kunnen de aanvallers iets verrichten tegen de toch wel zwakke verdediging van PSV. Kunnen spelers als Arek, Vonk, Selakovic en Sibon de ploeg ook in het Philips stadion op sleeptouw nemen en er vanaf de eerste minuut vol ingaan? En maakt Foppe zijn spelers nu voor een topper wel eens een keer scherp? Kiest Foppe nu wel eens voor de juiste tactiek? En het juiste wisselbeleid?

Ik ben benieuwd! :angry:
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

ik zal zeker een vlaggetje meenemen :lol:

Maaruh.. Luinge en van as zeggen nu dat het geen elleboog stoot was! (Was ook niet zo hij sloeg) maar met deze woorden kan ie zo vrij gepleit worden!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Wat dachten we van de TREIN... 8)

Laatste trein van Eindhoven naar Heerenveen vertrekt om 22.40

:?: :?: :?:
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Als ik ga, ga ik niet met de trein maar met de auto, salitant detail is nog wie er rijd :mrgreen:
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Aanklager wil Kezman twee duels schorsen

7/10/2003 12:51

Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, dan staat Mateja Kezman vanwege zijn rode kaart tegen ADO Den Haag drie wedstrijden buitenspel, waarvan één voorwaardelijk. Dennis Rommedahl kreeg beter nieuws te horen.
Kezman werd zaterdag in het Zuiderpark al na een half uur uit het veld gestuurd nadat hij Jeffrey van As velde met een klap in het gezicht. Van een elleboogstoot was geen sprake, verzekerde de uitgejouwde Kezman en de PSV-spits deed het alleen om zichzelf te beschermen.

Voor die uitleg lijkt de aanklager niet gevoelig. Hij ziet in de actie een bewuste poging tot slaan. PSV heeft laten weten niet akkoord te gaan met het schikkingsvoorstel. Mocht Kezman twee duels schorsing krijgen, dan mist hij de duels met SC Heerenveen en Ajax.

Rommedahl hoeft zich opmerkelijk genoeg geen zorgen meer te maken over een aanstaande schorsing. De aanklager heeft na het bestuderen van de beelden en het lezen van de verklaringen geen reden gezien Rommedahls natrappen tegen AZ-verdediger Tim de Cler te bestraffen.
hoop dat ze het rondkrijgen binnen anderhalve week... hij word niet meer vrijgesproken lijkt me.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Cross79 schreef:Als ik ga, ga ik niet met de trein maar met de auto, salitant detail is nog wie er rijd :mrgreen:
Cross a.u.b ... maak je avatar kleiner, je verneukt zo de gehele lay-out.

Kezman zal wel geschorst zijn denk ik, maar daarom zijn die andere 10 basis spelers nog gevaarlijk, het is niet dat we psv zo oprollen omdat kezman niet speelt (was het maar waar :P)
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Vrieskist schreef: Cross a.u.b ... maak je avatar kleiner, je verneukt zo de gehele lay-out.

Kezman zal wel geschorst zijn denk ik, maar daarom zijn die andere 10 basis spelers nog gevaarlijk, het is niet dat we psv zo oprollen omdat kezman niet speelt (was het maar waar :P)
De plaats van Kezman zal ook echt wel ingenomen worden zodat er 11 'gevaarlijke' basis spelers tegenover onze mannen staan. Het is echter wel zo dat dit een uitgelezen mogelijkheid is om daar een keer ver van de eigen goal af te spelen zonder dat elke counter levensgevaarlijk zal zijn. (minder gevaarlijk dan anders zonder zo'n goaltjesgetter)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Kezman geschorst is (zou...zijn) natuurlijk heel goed nieuws. Ook zonder hem zal PSV een
sterk elftal hebben (sjonnie of V.of H.) maar als het bijvoorbeeld Vennegoor wordt
heeft een verdediger als Hanson wel wat meer controle over de spits.

Verder denk ik inderdaad (zoals al eerder gemeld door iemand) dat de slag vnl. op het
middenveld gestreden en beslist gaat worden. Als onze spitsen er eentje in weten te
leggen en het team (vooral in de beginfase) het koppie erbij houdt kunnen er best eens
drie punten meegenomen kunnen worden.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Plaats reactie