20-09-2003: AZ-sc Heerenveen (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

ik ben het 101% eens met mijn bovenbuurman!!!!
Net fan dat benaude!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik was dus niet die dwerg Cross, was er niet bij in Alkmaar. Gelukkig niet achteraf als ik zulke berichten hoor over zulke IQ-lozen die de eigen club afbranden.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ach ik heb alleen gereageerd op die opmerking van die lui die het niet eens waren met die pluim.
Ikzelf heb het dan ook niet meegezongen maar vond het wel ok.
Dat hier altijd veel mensen roepen dat je moet steunen als het slecht gaat, waarom is de sfeer dan altijd ronduit kut bij uitwedstrijden waar het slechter gaan.
Na de 2-1 van AZ was het stil.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Na de 2-1 van AZ was het stil.
Misschien dat het Tubbie ontgaan is, maar na de 2-1 was het rust en dus stil.......
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Arnoud schreef:
Je hebt gelijk Riemer, het moet Huiberts zijn. Mijn gedachten waren zeker bij de ex-voorzitter van het NOC. En jouw gedachten bij bier "vaten" :wink:
Nou Arnoud, dan heb je zaterdag niet goed opgelet hoor, heb de hele dag aan de casis gezeten in Alkmaar. Dat ik er zo beroerd uit zag lag dit keer aan het feit dat ik ziek was/ben.
Ik praat niets goed over het afvallen/beledigen van je eigen team, maar kan het ook wel weer een beetje begrijpen. Heb het zelf ook 1x gehad in Kerkrade kwam toen net terug van een weekje Valencia zaterdag laat terug paar uurtjes slapen weer vroeg op en in de auto naar Kerkrade en dan je ploeg zonder bezieling zien verliezen en dan heb je aan mij ook een kwade hoor. Maar wat ik al eerder in dit topic heb gezegd Heerenveen wil wel maar het komt er op geen enkele mogelijkheid uit. En als je ploeg dan verliest terwijl je (gewend) bent om vaak te winnen kan ik zoiets wel begrijpen vooral naar een paar borreltjes op.
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Dat hier altijd veel mensen roepen dat je moet steunen als het slecht gaat, waarom is de sfeer dan altijd ronduit kut bij uitwedstrijden waar het slechter gaan.
veel dingen ben ik met cross eens alleen hierover niet ... de sfeer bij uitwedstrijden is altijd 100 keer beter dan bij thuis wedstrijden en je team de grond in boren met dergelijke teksten kan ik ook zeker niet respecteren
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Arnoud schreef: Misschien dat het Tubbie ontgaan is, maar na de 2-1 was het rust en dus stil.......
Probeer niet zo lollig te doen Arnoud, ook na de rust was het bedroevend stil.


montana schreef: veel dingen ben ik met cross eens alleen hierover niet ... de sfeer bij uitwedstrijden is altijd 100 keer beter dan bij thuis wedstrijden en je team de grond in boren met dergelijke teksten kan ik ook zeker niet respecteren

Dan zul je toch echt beter moeten lezen. Er hoeft maar 1 liedje goed door te komen en de sfeer is al 100 x beter dan bij thuiswedstrijden maar waar zie jij de vergelijking met thuiswedstrijden staan? :upto:


Verder kan ik me wel in het bovenstaande verhaal van Riemer vinden.
Plaats reactie