20-09-2003: AZ-sc Heerenveen (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ben nu net terug uit Alkmaar. 't Resultaat is idd beroerd. Als je t van de positieve kant bekijkt heeft Samaras in de tweede helft twee goede kansen en komt Knopper alleen voor de keeper. Da's al meer als tegen Groningen. En die doelpunten van AZ... Bij de eerste krijgt Sibon een tik en blijft geblesseerd liggen, voordat de penalty wordt gegeven maakt een AZ speler eerst hands en bij de derde loopt Ali terug uit buitenspel. Negen van de tien scheidsrechters fluiten dan... 'k Vond de scheids sowieso zwakjes, maar das wel vaker zo.
frits
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-09-2003 01:12
Locatie: Oosterwolde

Bericht door frits »

Forza schreef:Ben nu net terug uit Alkmaar. 't Resultaat is idd beroerd. Als je t van de positieve kant bekijkt heeft Samaras in de tweede helft twee goede kansen en komt Knopper alleen voor de keeper. Da's al meer als tegen Groningen. En die doelpunten van AZ... Bij de eerste krijgt Sibon een tik en blijft geblesseerd liggen, voordat de penalty wordt gegeven maakt een AZ speler eerst hands en bij de derde loopt Ali terug uit buitenspel. Negen van de tien scheidsrechters fluiten dan... 'k Vond de scheids sowieso zwakjes, maar das wel vaker zo.
Vind ik wel een slecht excuus, bij de eerste werd duidelijk de bal gespeeld en had Sibon gewoon weer moeten opstaan (geen theater aub), de 2e was volgens mij geen hands, maar zelfs al was dat het wel was het natuurlijk een domme overtreding in de 16
Gûten
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-12-2002 21:22
Locatie: Parregea

Bericht door Gûten »

Het scorend vermogen is nog steeds dramatisch.
Enne Sella... ga maar op zoek naar een ander cluppie!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Helaas kon ik zelf niet van de partijnzijn i.v.m. andere verplichtingen en ik heb dan ook nog niks van de beelden gezien (straks om 12.30u maar even). Maar hoe stond het met de beleveing, de bezieling? Was er wel de absolute wil om te winnen, bij alle elf?

En dit is geen kritiek, maar gewoon een vraag. Over het spel kan ik sowieso niks zeggen...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Wat een drama, alsjeblieft foppe zorg dat dat middenveld gaat draaien. Het boeit me
niets of je mensen moet teleurstellen maar doe iets. Tijd dat er een leider opstaat
buiten de verdedigers om.
Sella eruit? Knopper eruit? I don't give a fuck maar zet Romano er maar in! (genoeg
spelers die niet op het niveau van het eerste komen dus is dat vast te combineren met
de terugkeer van Romano)
Arek gaat Jensen achterna.
Heerenveen: superbia ex septentrio
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Eeen hoop commentaar voor mensen die er NIET bij waren in Alkmaar!!
Ooit van Yeahronimo.com gehoord?[/code]
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Bij het moment waaruit de penalty kwam nam Perez wel degelijk de bal met de hand mee, dat Said daarna een een overtreding maakt is logisch.
Tja....
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

dekoning schreef:Bij het moment waaruit de penalty kwam nam Perez wel degelijk de bal met de hand mee, dat Said daarna een een overtreding maakt is logisch.

Lichtjes bij het shirt pakken?? is dat nou logisch??
Neej, een vrije trap in het voordeel van Heerenveen was logisch geweest! (I.v.m Hands Perez)
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Nou kan jullie uit de droom helpen op een manier alla van Gaal:
Beleving spelers min min(muv Petter en said)
Publiek Heel veel minnen tegelijk.
Er waren dus een stel "supporters"mee die na de wedstrijd meenden de middelvinger op te moeten steken naar de spelers die het meegereisde publiek kwamen bedanken.
Heel triest ook al is eht zo dat ze slecht waren je club afvallen doe je niet :crying:
Ook meenden "ze" te moeten zingen Foppe neem je rotzooi mee.
Jongens blijf de volgende keer liever thuis want ook ik was teleurgesteld in het vertoonde spel en ook ik heb niet geklapt voor de spelers maar ik ga ze niet op zo een manier de grond in trappen.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Lichtjes bij het shirt pakken?? is dat nou logisch??
Neej, een vrije trap in het voordeel van Heerenveen was logisch geweest! (I.v.m Hands Perez)
Ja beste The North, dat snap ik ook nog wel. Wat ik bedoel is dat het logisch is dat Said een speler die alleen op de keeper afgaat (ook als hij dat met een handsbal voor elkaar krijgt) als laatste redmiddel op deze manier probeert af te stoppen.
Tja....
Dennisch
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-04-2003 15:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dennisch »

Foppe de Haan: 'Ja ben toch best wel tevreden, als je het met het spel van groningen vergelijkt, we hebben nog een jonge ploeg die moet nog groeien...'

Nee!! hoe kan je nou tevreden zijn?! :shock: wanneer gaan we eens echt presteren, ik moet het nog zien, foppe lijkt alles wel best te vinden. Ik hoopte dat het eens tijd werd dat een beetje boven het grote rijtje met subtoppers uitsteken, maar dat zal wel niet lukken. Als Feyenoord vandaag verliest breekt daar de pleuris los, hier in heerenveen maakt het ons niet zoveel uit.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Positief puntje: we hebben meer kansen gecreerd dan de afgelopen 4 wedstrijden bij elkaar. (een stuk of 5)
Nogal negatief: hoe kan Sibon ooit scoren als hij zich de hele wedstrijd laat zakken om het spel te verdelen en vervolgens te laat voor de voorzet komt?
Het systeem van Heerenveen is geent op een diepe balvaste spits. Dit laat Knopper en Sella ook beter functioneren. Sibon blijf in de punt!! en effe fantieker.
Toch weer een pluim voor Bakkati, hij was ongelukkig met die elfmeter, verder hartverwarmend, scherp, en soms ook een prima voortzetting.
Verder was ik toch wel een beetje jalours dat we Elkhattabi niet meer hebben.

De sfeer zat er in ons uitvak nog redeijk in de eerste helft, kut van de pingel na de eerste overtreding van AZ (hands). Daarna was het bij ons ook redelijk stil.

Thuis pakken we ze voor de beker, weet ik zeker.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Na 12 uur vertrokken te zijn en de hele dag in Alkmaar te zijn geweest, werd mijn dag daarna toch nog verpest in het stadion.
Wat een ongeloofelijke zaadpot.
Zoals al eerder gezegt is muv Bakkati en Hanson.
Knopper en Sibon waren allebei weer een drama en dan heb ik het nog niet eens over Selakovic.
Superfean haalde het al aan dat enkele supporters begonnen te zingen Foppe neem je Rotzooi mee, vind het zwak dat je dat hier zegt en niet in het stadion.Chicken?? de groep die dat zong geef ik een pluim, wat heeft Heerenveen nu laten zien dit seizoen, de punten die we hebben waren lucky.
Lang leve het censuur
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Nou kan jullie uit de droom helpen op een manier alla van Gaal:
Beleving spelers min min(muv Petter en said)
Publiek Heel veel minnen tegelijk.
Er waren dus een stel "supporters"mee die na de wedstrijd meenden de middelvinger op te moeten steken naar de spelers die het meegereisde publiek kwamen bedanken.
Heel triest ook al is eht zo dat ze slecht waren je club afvallen doe je niet
Ook meenden "ze" te moeten zingen Foppe neem je rotzooi mee.
Jongens blijf de volgende keer liever thuis want ook ik was teleurgesteld in het vertoonde spel en ook ik heb niet geklapt voor de spelers maar ik ga ze niet op zo een manier de grond in trappen

Dat meen je niet, wat een kutsupporters, okok dan kun je nu gaan zeggen, hou je stil want jij was er helemaal niet bij, maar dit doe je gewoon niet!!!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Superfean haalde het al aan dat enkele supporters begonnen te zingen Foppe neem je Rotzooi mee, vind het zwak dat je dat hier zegt en niet in het stadion
Superfean heeft misschien in het stadion niets gezegd, ik heb dat wel en ik moet zeggen, het gezang stopte. Na het laatste fluitsignaal begon helaas een groepje van een man of 6 à 7 opnieuw. Toen vonden deze geweldige supporters het ook nodig hun middelvinger op te steken naar de spelers :urgs:
Hé lui, als jullie dit lezen, blijf volgende keer alstjeblieft weg, ga lekker de kroeg in, wordt Cambuursupporter of maak een wereldreis, maar laat je club nooit op die manier in de steek
Verder hartelijk dank aan iedereen die meegedaan heeft aan de Toto in de bus :lol:

Tot slot voor Bigfella: hadden we eindelijk een keer een echte comfortabele touringcar, ben je er niet. Tsja, shit happens.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zei iemand die gaat klappen voor Kathabbi als die voor het gastenvak langsloopt.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Respect is someting you earn!
Tsja, ik denk dat Ali Elkhattabi, in tegenstelling tot de plaatster van deze signature, wel respect afgedwongen heeft. En ik heb er geen moeite mee dat aan die speler te tonen. Net zozeer als de Feanfans, die gewoon op tijd aanwezig waren, hun respect toonden aan Max Huijbrechts tijdesn zijn afscheidsronde.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Arnoud schreef:En ik heb er geen moeite mee dat aan die speler te tonen. Net zozeer als de Feanfans, die gewoon op tijd aanwezig waren,
hun respect toonden aan Max Huijbrechts tijdesn zijn afscheidsronde.
Arnoud, als je respect voor hem hebt schrijf dan ook Huiberts :wink: . Sorry kon het ff niet laten. :oops: Niet persoonlijk op vaten hoor.

Maar nu de wedstrijd, heb het gevoel dat Heerenveen wel wil maar het komt er op geen enkele manier uit. Op de uitzondering Hansson en Bakkati na dan. En verder snap ik Foppe nog steeds niet waarom hij spelers niet op de juiste positie neer zet. Sela is geen rechtbuiten, Samaras is geen linksbuiten en ben er zo langzamer hand ook wel achter dat Sibon geen spits is maar meer een middenvelder volgens mij speelde hij in Engeland ook meer vanaf het middenveld. En als Vayrynen wordt gewisseld gooi je er toch geen verdedigende middenvelder in zoals ik De Lange zie bij een achterstand. Verder hoop ik dat Romano snel weer bij de selectie komt.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Dus je bent een chicken als je je MENING geeft op een forum nou ja het zal wel zo zijn.
De reden dat ik daar in het stadion niks van gezegt heb is simpel ik erger mij er niet aan ik vind het alleen jammer en het zal voor het zelfvertrouwen van de spelers ook niet goed zijn.
Trouwens heb in eerdere discussies wel eens gelezen dat de spelers het publiek nooit komen bedanken. Nou gebeurt het een keer krijg je dit.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik ben het met Cross eens wat het betreft Knopper en Sibon. Knopper is lang niet zo goed als de Jong en Sibon speelt al zijn zijn Duracell batterijen leeg. Als Heerenveen niet beter gaat spelen horen we in de middenmoot thuis. Het probleem ligt duidelijk in de voorhoede.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Wat een draak van een wedstrijd. Verliezen kan een keer maar verliezen met deze instelling?? En ik vreesde voor de persconferentie van Foppe na de wedstrijd, en mijn vrees was gerechtvaardigd, Foppe vond het wel een redelijke wedstrijd, en dit is het niveau van Heerenveen :angry: . Nou als dat zo is dan gaan we weer een vervelend seizoen tegemoet.
Met uitzondering van de hierboven al genoemde Bakkati en Hansson was het in mijn ogen een drama.
Om een voorbeeldje te geven, het doorlopen op een keeper gaat op zo'n trage manier dat hij er nooit bang van kan worden. Loop voluit of doe het niet want zo heb je ook geen resultaat.
In de aanloop veel verhalen gehoord dat er op de stilstaande situaties getraind was. Ik heb er weinig van gezien, misschien kwam het doordat op de training de "tegenstander" stilstaat en nu "opeens" beweegt en meeloopt.
Het was een frustrerend avondje, en er moet nog veel gebeuren.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En dan is er hier ook nog iemand die loopt te verkondigen dat de mensen die roepen dat Foppe zijn rotzooi mee moet nemen een pluim verdienen................ Wat een kut supporters zijn dat, voor zover je daar van kunt spreken. :blbl:
Het wordt tijd om spelers te gaan huren voor de voorhoede (vleugels), want er komt tot aal geen dreiging vandaan.
klavertje
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 31-07-2003 10:36

Bericht door klavertje »

Heerenveen rules schreef:En dan is er hier ook nog iemand die loopt te verkondigen dat de mensen die roepen dat Foppe zijn rotzooi mee moet nemen een pluim verdienen................
Zo gaat het al jaren!, wanneer we winnen jubelen we vanuit onze kruin tot onze grote teen, maar bij verlies worden ze (spelersgroep en trainer) verbaal tot brandhout omgedoopt.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

De bestaande voorhoede is gewoonweg niet goed genoeg. Ik ben niet erg onder de indruk van de capaciteiten van Denneboom, echter het slaat kant noch wal dat hij nu nog niet bij de selectie zit. Bij gebrek aan beter hoort hij gewoon te spelen. Idd. jammer dat Foppe altijd iets goeds en positiefs uit een slechte wedstrijd kan halen. Het team staat in de stijgers :? ....zegt hij ditmaal. Een andere keer is het van "we hebben weer geleerd". Ik wordt daar een beetje simpel van. Maar goed eerst maar eens morgen afwachten, daarna kunnen we in mijn ogen conclusies gaan trekken over dit Heerenveen.

Verder: Ik heb het niet zo op supporters die altijd alles positief inzien. Het publiek mag zich zeker roeren. Zo was ik niet blij met het overdreven toezingen van Foppe na die wedstrijd tegen de Roemenen vorig seizoen. Echter, 'f. neem je rotzooi mee' en opsteken van middelvingers. :evil: ..doe normaal zeg! Maak het ongenoegen dan op een ludieke wijze kenbaar.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Goed gezegd The Rock. Helemaal mee eens namelijk. Onvrede laten blijken is prima, maar niet op zo'n manier. en als ik in het stadion had gestaan, had ik er echt wel wat van gezegd. Zulke mensen snappen zoiets echter toch niet. Dat zijn nauwelijks echte supporters te noemen.

En tja, over het spel. Ik ben er niet geweest, maar ik denk dat het geen reden is om daarom niet te stellen dat het spel gewoon nog steeds ver onder peil is. We hebben op dit moment voor de subtop kwalitateit te weinig. En we hebben geen spelers die die kwaliteit te boven kunnen komen door hard te werken of die impulsen van onze trainer kunnen krijgen. Foppe faalt op dit moment gewoon. De ranglijst laat het (nog) niet zien. Dat komt nog wel. Foppe moet wakker worden. Hij valt weer in herhaling. Op dit moment missen we John de Jong enorm. Kan iemand misschien voor de wedstrijd PSV-Heerenveen een spandoek maken met "De Jong kom terug". Dat is tenminste een ludieke manier van onvrede tonen.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Niet persoonlijk op vaten hoor.
Je hebt gelijk Riemer, het moet Huiberts zijn. Mijn gedachten waren zeker bij de ex-voorzitter van het NOC. En jouw gedachten bij bier "vaten" :wink:
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik reageer nog even op 3 Quotes en dan vind ik het wel best, immers de volgende wedstrijd is in zicht.

Arjen
misschien kwam het doordat op de training de "tegenstander" stilstaat en nu "opeens" beweegt en meeloopt.
Die gele poppen bewegen niet en nu springt de muur, helppp ;););)

Heerenveen Rules
En dan is er hier ook nog iemand die loopt te verkondigen dat de mensen die roepen dat Foppe zijn rotzooi mee moet nemen een pluim verdienen................ Wat een kut supporters zijn dat, voor zover je daar van kunt spreken
Weet ik ook gelijk ongeveer wie jij bent, jullie stonden daar met zijn drieen, was jij dat dwergje? want als je zelfs kleimner dan mij bent ben je echt een dwerg.En ja dat was ik dus die die pluim uitdeelde. :blbl: :blbl: :blbl:

Torcida
Tijdens de samenvatting hoorde ik op de achtergrond het gezang "foppe neem je rotzooi mee" en was in de veronderstelling dat dit door de az supporters werd gezongen
Dat klopt ook wel, de ben side zong het en het werd opgepikt door een man of 10/15 in ons vakkie.
En terecht laat ze maar eens weten dat we bloed zweet en tranen willen zien inplaats van week voetbal.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Cross79 schreef:Heerenveen Rules
Weet ik ook gelijk ongeveer wie jij bent, jullie stonden daar met zijn drieen, was jij dat dwergje? want als je zelfs kleimner dan mij bent ben je echt een dwerg.En ja dat was ik dus die die pluim uitdeelde. :blbl: :blbl: :blbl:

quote]

Oh wat lekker, dat persoonlijke afkraken, zielig hoor dat je je zo moet bewijzen :twisted:
Net fan dat benaude!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Tijdens de samenvatting hoorde ik op de achtergrond het gezang "foppe neem je rotzooi mee" en was in de veronderstelling dat dit door de az supporters werd gezongen

Dat klopt ook wel, de ben side zong het en het werd opgepikt door een man of 10/15 in ons vakkie.
En terecht laat ze maar eens weten dat we bloed zweet en tranen willen zien inplaats van week voetbal.
Wat ben je voor walgelijke nep supporter als je bij tegenslag je eigen ploeg en trainer gaat uitschelden :evil: Ik dacht dat de supporters die meegaan naar uitwedstrijden altijd de meest trouwe zijn maar dat blijkt dus een misvatting te zijn. Denk je nu echt dat de spelers beter gaan spelen als ze door de eigen supporters worden beledigd en denk je nu echt dat dat goed is voor hun zelfvertrouwen :urgs: Wat willen jullie hier nu mee bereiken vraag ik me af???

Het is o zo gemakkelijk om mee te gaan zingen als ze met 3 of 4 -0 voor staan, en o wat ben je dan een echte 'harde kern' supporter maar ik vind het pas echt klasse als je tijdens dit soort wedstrijden je steun betuigt aan de ploeg en ze er nu doorheen schreeuwt maar nee hoor we kiezen weer voor de simpele weg door ze uit te schelden en de trainer die er helemaal niets aan kan doen te beledigen.

Walgelijk, dit soort supporters zijn dodelijk voor een club en moeten direct een stadionverbod krijgen :evil: :evil: :evil:
Plaats reactie