13-09-2003: sc Heerenveen-FC Groningen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Riemer schreef: Al denk soms dat jij ook aan je 2e jeugd bezig bent :wink:.
Nog steeds mijn eerste jeugd..gelukkig. 18 till I die!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Heert-Jan schreef:Man, man, man, wat maak je je toch altijd druk om onze sfeer, het is inmiddels wel duidelijk hoor.
Idd, het is heel duidelijk. :P Ik dacht eerst dat we het niet eens zouden worden, na zaterdag zij we dat dus wel. Beterschap!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

het is inmiddels wel duidelijk hoor
Ja, en ik zei toch: de hint is duidelijk. Ik zal er (voorlopig althans) over ophouden.
Beetle schreef:Net nog even de foto's bekeken bij Harris. Wel grappig eigenlijk. Hij geeft zelfs de Heerenveenfans een balkje op de ogen. (Mr. Green ff aangepast...)
Ik krijg een beetje de indruk dat je de balkjes belachelijk vindt. Maar je weet zelf wat voor gevolgen het kan hebben als je iemand ongevraagd zonder balkje (en in jouw geval met broodje knakworst) op internet zet. Vandaar dus.
***
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Heerlijk te lezen een gefrustreerde Harris. Haha moet je wel dwars zitten jongen de nederlaag. Geweldig ga zo door. :mrgreen:
Groningen - Heerenveen 0-3
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

COR schreef:Heerlijk te lezen een gefrustreerde Harris. Haha moet je wel dwars zitten jongen de nederlaag. Geweldig ga zo door. :mrgreen:
Dan wil ik Harris nog wel eens echt gefrustreerd zien :wink: .


Idd, het is heel duidelijk. Ik dacht eerst dat we het niet eens zouden worden, na zaterdag zij we dat dus wel. Beterschap!
Galaxy, heb je al nagedacht over aanbod om bij de genezing aanwezig te zijn :wink:
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Riemer schreef: Dan wil ik Harris nog wel eens echt gefrustreerd zien :wink: .
Wacht maar tot vrijdag 19 maart, dan raakt hij pas echt gefrustreerd. ;)
Anti anti. :)
armiva
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-12-2002 20:13
Locatie: Bolsward

Bericht door armiva »

Het valt mij op dat ondanks dat het(volgens die groningers) zo saai en vreselijk bij SC HEERENVEEN is, ze toch elke dag, en soms zelfs meerdere keren per dag, op deze site zitten. Vinden ze het zeker toch best wel gezellig, maar durven daar niet voor uit te komen. Anders zouden ze wel op hun "eigen site" zitten.
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

armiva schreef: Anders zouden ze wel op hun "eigen site" zitten.
Wel eens gehoord van : EN-EN ?
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

COR schreef:Heerlijk te lezen een gefrustreerde Harris. Haha moet je wel dwars zitten jongen de nederlaag. Geweldig ga zo door. :mrgreen:
Als nederlagen van FCG mij lang dwars zouden zitten, had ik denk ik niet echt een prettig leven. Maar het hangt allemaal van het verloop van de wedstrijd en de inzet van het team af. En ik heb me, zoals ik al eerder had verkondigd heb, prima vermaakt, ondanks dus die jammerlijke nederlaag. Ik had het erger gevonden als FCG had verloren omdat ze speelden als ouwe wijven. Als de spelers er vol voor gaan, en ze verliezen toch, dan valt ze weinig te verwijten.

Nog lekker geslapen tijdens de wedstrijd? :D
***
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Volgens mij zijn we allemaal een beetje gefrustreerd. De Groningers omdat ze van ons verloren hebben, en wij omdat ze natuurlijk gewoon gelijk hebben als het om de waardeloze sfeer gaat.
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

armiva schreef:Het valt mij op dat ondanks dat het(volgens die groningers) zo saai en vreselijk bij SC HEERENVEEN is, ze toch elke dag, en soms zelfs meerdere keren per dag, op deze site zitten. Vinden ze het zeker toch best wel gezellig, maar durven daar niet voor uit te komen. Anders zouden ze wel op hun "eigen site" zitten.
Het is zo makkelijk om na een verloren wedstrijd weg te blijven. Ik zit helaas niet zo in elkaar dus wil ik na de wedstrijd napraten. Ik hoef toch niet elke 14 dagen in het Abe Lenstra Crematorium :wink: te zitten dat is pas echt saai. Enkele gasten geven dat ook toe en dat waardeer ik.

Maar speciaal voor armiva nogmaals gefeliciteerd met je 1-0.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Verschil is dat wij ons steeds moeten verdedigen over sfeer e.d. terwijl de grunn-mannen
het slechte voetbal (schijnbaar) voor lief nemen.
Wat wij als oplossing zien voor ons probleem is ook al een tijdje duidelijk maar ik hoor
(hier) weinig kritiek van de groningers op hun eigen cluppie!

ps. over een goed-nieuws-show gesproken :wink:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Wie wil er nog maar 3e worden?

Volgens mij is er vaak genoeg geroepen hier dat SCH 'normaal gesproken' kwalitatief beter is dan FCG. Zaterdag was dat duidelijk niet het geval. En de 2e helft was de inzet van de FCG prima. Kwalitatief was het een slechte wedstrijd. Zoals ieder seizoen....
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Bommen Berend schreef:
Wel eens gehoord van : EN-EN ?[/quote

De reden dat ze hier ook zitten is omdat je hier een normale discussie kan voeren. Op het fcgforum is dat niet mogelijk. Daar is alles wat fries is................... Jammer maar het zegt genoeg......
Groningen - Heerenveen 0-3
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Arnoud schreef: Bang ? Ik vroeg me tot 2 keer toe af aan welke ring in welk oor ze je normaal gesproken vastzetten achter huis :mrgreen:

Ze zetten me niet vast aan mn oor Arnoud maar aan mn tepelpiercing :mrgreen: :upto:
Lang leve het censuur
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

COR schreef:
De reden dat ze hier ook zitten is omdat je hier een normale discussie kan voeren. Op het fcgforum is dat niet mogelijk. Daar is alles wat fries is................... Jammer maar het zegt genoeg......
Ja hoor!! Het zijn wel dezelfde mensen op het fcg-forum als hierwaar jij mee wilt discuseren. Kan me niet herinneren met COR hier een discussie te hebben gehad?
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

COR schreef: De reden dat ze hier ook zitten is omdat je hier een normale discussie kan voeren. Op het fcgforum is dat niet mogelijk. Daar is alles wat fries is................... Jammer maar het zegt genoeg......
Geen normale discussie mogelijk?
Pardon, maar in mijn ogen is dat klinkklare onzin.Ok ik geef toe dat er vrij concreet word afgegeven op alles wat Fries is maar dat ligt in onze opvoeding en dat gebeurt gewoon.
Maar geen normale discussies is bollox, Ome Cor.
En dat weet jij ook wel.

ps moeilijk hè normaal quoten....
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ja hoor!! Het zijn wel dezelfde mensen op het fcg-forum als hierwaar jij mee wilt discuseren.
Kijk alleen maar naar het feit dat hier de naam Heerenveen vrijwel niet is gevallen... Dat
zegt naar mijn idee wel iets over de manier waarop gediscusseerd wordt. Op het
Groningen forum zul je best kunnen discusseren maar uitnodigend is het niet.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

michel schreef:Kijk alleen maar naar het feit dat hier de naam Heerenveen vrijwel niet is gevallen...
Is dat een vereiste op dit forum!!Sorry dat ik het afkort tot SCH!! of H'veen. Ik dan schrijf ik het niet eens met O en E ipv dubbel ee. En het feit dat ik hier nog steeds rondhang ondanks een 1-0 nederlaag. :oops:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Galaxy schreef: Is dat een vereiste op dit forum!!Sorry dat ik het afkort tot SCH!! of H'veen. Ik dan schrijf ik het niet eens met O en E ipv dubbel ee. En het feit dat ik hier nog steeds rondhang ondanks een 1-0 nederlaag. :oops:
???
Of ik heb een onbedoelde typefout gemaakt of er heeft iemand gedacht iets te moeten
verbeteren.... Er stond nl. Prostitueenveen (maar dan in andere bewoordingen :wink: ,
of mag dit ook niet...).
En wat je zegt over de O en de E dat bedoel ik dus, dat verschil.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

michel schreef:En wat je zegt over de O en de E dat bedoel ik dus, dat verschil.
Zolang mensen in H'veen zich daar aan storen zal dat bijven. Ajax werden joden genoemd..inmiddel noemen ze zich zelf zo.

Echte boer zingt voor zijn club.
Proud to be a farmer!!
Boeren on tour!!
enz.

Gewoon als geuzennaam aannemen!!

De greeten!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Mag dat wel? Past een schuttingwoord wel bij de club? :D
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

En het gezeik blijft maar doorgaan .... hou daar toch eens mee op.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ach, op het veld kunnen ze het toch niet winnen en dus proberen de Grunners zo de "eer" wat hoog te houden. :D
Anti anti. :)
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Blijven happen. :D :P :blbl: Vooral die 2 heren met die coole bijnamen. Kouwe kak.
Het was een reactie op H-J, meer niet.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Galaxy schreef:Blijven happen. :D :P :blbl: Vooral die 2 heren met die coole bijnamen. Kouwe kak.
Het was een reactie op H-J, meer niet.
Jullie zouden na de wedstrijd toch weg gaan?
Warre
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 07-09-2003 11:01

Bericht door Warre »

Volgens mij zijn we allemaal een beetje gefrustreerd. De Groningers omdat ze van ons verloren hebben, en wij omdat ze natuurlijk gewoon gelijk hebben als het om de waardeloze sfeer gaat.
Dit zou opgaan als we er voor de wedstrijd niet over hadden gehad, maar winst of verlies maakt niets uit voor onze opmerkingen. Ik krijg meer de indruk dat jullie deze nipte overwinning willen misbruiken om maar niet eerlijk te hoeven zijn over het ontbreken van enige sfeer.

Wij komen graag op andere fora om daar ook eens een beetje mee te praten. Dat is dan ook het grote verschil tussen ons en jullie cluppie. friezen zijn intern gericht en willen graag vergeten dat de wereld groter is dan friesland. Dat is blijkbaar een vorm van angst, aangezien het elkders misschien leuker of beter is, dus lijkt het ontkennen van iets anders op een oogkleppen-cultuur. Toch nog een kleine waarschuwing, zie Urk en Volendam, van het gebrek aan contacten naar buiten treed inteelt op en daar zijn her en der al simptomen van waar te nemen in friesland.
Trots moet je verdienen, dat kun je niet winnen!
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

FC Drogeham schreef: Jullie zouden na de wedstrijd toch weg gaan?

Jullie?????
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ja hoor Warre, we kunnen dan ook niet op de .nl adressen komen!
aangezien het elkders misschien leuker of beter is
Tevens de reden dat "jullie" ergens anders gaan kijken, bedankt!!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Plaats reactie