26-08-2003: Villarreal-sc Heerenveen (0-0, Intertoto)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Jaap F. schreef: Waarom hoor ik niemand over Bakatti? Die jongen groeit met de week.
Daar ben ik het dus niet mee eens, Bakatti is en blijft een klein mannetje. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Nee Roelof, ik neem het niet terug.

En Jaap, ik ben het totaal met je oneens. Maar om daar verder op in te gaan vind ik gewoon de moeite niet waard. Televisie-kijken geeft je inderdaad de kans om in herhalingen te zien of een bal wel of niet uit was, of een speler wel of niet buitenspel stond, maar geeft je, om iets heel simpels te noemen, geen idee van bijvoorbeeld de omstandigheden waaronder de groep zich op de wedstrijd moest voorbereiden en bijvoorbeeld de hitte die er heerste.
Jouw waarheid is een andere dan die van mij. Maar jij hebt het over "de" waarheid.
Dat is de waarheid Arnoud.
Hoezo: dat is de waarheid ? Ben je soms Onze Lieve Heer in Voetballand ?
Ik wordt een beetje moe van al die mensen die alleen maar op de scH lopen af te geven, of het nou de clubleiding of de spelers betreft. Typisch nederlands, jammeren :urgs:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Mee eens vanuit de huiskamer kun je niet voelen hoe de omstandigheden zijn.
En vanaf de tribune heb je een beter overzicht.

ps. die Spaanse televisieopnamen waren bagger.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Enne.... de foto's. Tja.... Dat eh.... dat duurt ff. Erik voert die op in de site en die is om 15:00 uur op de bank gaan liggen en is 22:00 door mij wakker gebeld....

Wordt morgen....
Eeh, heb nu wel genoeg geslapen :roll: :roll: :roll:

De boel staat inmiddels online http://www.feanfans.nl

Over de wedstrijd:

Eeh, waarom hoor ik niemand hier over Vonk, Seip, Hansson, Edman, Paul de Lange. Die speelde allemaal wel goed hoor. We hebben nu 3 wedstrijden wel de nul gehouden. Onze verdediging staat dus wel goed, maar daar hoor je niemand over...

Verder is het nu wel duidelijk dat Seip beter is op de centrumpositie dan op de backpositie. Die jongen speelde prima afgelopen dinsdag!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

We hebben nu 3 wedstrijden wel de nul gehouden. Onze verdediging staat dus wel goed, maar daar hoor je niemand over...
hoho, niemand?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

0-0 is natuurlijk geen slecht resultaat, maar Heerenveen kwam er wel rijkelijk laat achter dat er misschien toch nog iets te halen viel. En dan is pak ´em beet 20 minuten natuurlijk nooit genoeg tegen een zuideuropese verdediging!

Wat me opvalt: niemand heeft het over de arbitrage. Die beide grensrechters hadden stront in de ogen. Volgens mij hebben ze toch wel zeker 5 keer onterecht gevlagd voor buitenspel van Villareal. Gelukkig voor Heerenveen, anders had er wel eens een zeer demotiverende uitslag op het scorebord kunnen staan.

Met alle respect voor spelers, technische staf en de meegereisde supporters: dit was gewoon een eitje van een wedstrijd voor de Spanjaarden!! Iedereen zijn eigen verhaal en mening, maar het was werkelijk niet om aan te zien!!!!!
GSVK, the Blue Devils!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

ieder zijn eigen, juist!

De Spanjaarden mogen het proberen tegen Trabzonspor.

Hmm, NAC tegen Newcastle.. :roll:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Arnoud schreef:Nee Roelof, ik neem het niet terug.

En Jaap, ik ben het totaal met je oneens. Maar om daar verder op in te gaan vind ik gewoon de moeite niet waard. Televisie-kijken geeft je inderdaad de kans om in herhalingen te zien of een bal wel of niet uit was, of een speler wel of niet buitenspel stond, maar geeft je, om iets heel simpels te noemen, geen idee van bijvoorbeeld de omstandigheden waaronder de groep zich op de wedstrijd moest voorbereiden en bijvoorbeeld de hitte die er heerste.
Jouw waarheid is een andere dan die van mij. Maar jij hebt het over "de" waarheid. Hoezo: dat is de waarheid ? Ben je soms Onze Lieve Heer in Voetballand ?
Ik wordt een beetje moe van al die mensen die alleen maar op de scH lopen af te geven, of het nou de clubleiding of de spelers betreft. Typisch nederlands, jammeren :urgs:
Je leeft niet helemaal in de realiteit. Je doet net alsof je meer recht van spreken hebt omdat je er bij bent geweest en dat vin dik op mijn beurt weer flauwekul. De omstandigheden waren me bekend maar dan nog rechtvaardigt dat op geen enkele manier de instelling. Verder ben ik inderdaad Onze Lieve Heer - nee natuurlijk niet, maar ik snap niet waarom je de slappe instelling zo verbeten wil verdedigen. Dat riedeltje over tyhpisch Nederlands, daar word ik nou op mijn beurt erg moe van. We mogen dus niet kritisch zijn ofzo, dan is het meteen alleen maar jammeren. Je kunt weten dat je daar mee naast schieten, zowel Roelof als Jaap F. zijn vaak genoeg erg positief en meestal nogal genuanceerd. Ook over deze wedstrijd ben ik genuanceerd, en dan blijft het oordeel dat ze niet voor hun kansen hebben gestreden. Het spijt me wel dit keer, maar als er iemand jammert in dit geval, dan ben jij het, het is je goed recht - ik snap het alleen niet.
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Vanavond is gebleken hoe sterk dit Villareal eigenlijk is. Het grote Real Madrid kon er maar ternauwernood gelijkspelen:
Real scrape 1-1 draw at Villarreal

Simon Baskett

MADRID, Sept 2 (Reuters) - A late goal by substitute Antonio Nunez earned Spanish champions Real Madrid a 1-1 draw away to a well organised Villarreal side in their second match of the season on Tuesday.

The young midfielder, making his league debut for Real, got his head to an outswinging corner from David Beckham four minutes from time to cancel out a spectacular strike by Villarreal substitute Sonny Anderson.

England captain Beckham, who scored the opening goal in his new team's 2-1 victory over Real Betis on Saturday, started quietly but gradually found his range from set pieces, nearly grabbing the winner with a dipping free kick at the death.

Real Sociedad, last season's runners-up, host Celta Vigo later on Tuesday, while Barcelona play Sevilla at the Nou Camp in a game scheduled to start just after midnight local time.

With Brazilians Ronaldo and Roberto Carlos and Argentine midfielder Esteban Cambiasso on international duty Real fielded a much-changed line-up.

Three former reserve-team players were included in an inexperienced defence, centre back Ivan Helguera was pushed into midfield to replace the departed Claude Makelele and young striker Javier Portillo played up front alongside Raul.

Villarreal dominated the early exchanges as new signing Juan Roman Riquelme ran the show in midfield but they failed to take full advantage, former Atletico Madrid striker Jose Mari spurning several good chances.

Real suffered a serious setback when French playmaker Zinedine Zidane was forced off through injury just before the half hour, but Villarreal will be regretting not making the most of their domination.

Real improved at the start of the second half, with defenders Francisco Pavon and Michel Salgado providing the major threat to the Villarreal goal.

Pavon hit the post with a header after a Beckham corner and Salgado volleyed against the bar after racing on to a neat pass from Luis Figo.

But it was Villarreal who took the lead when Anderson scored with a stunning first-time volley after racing on to a perfect through ball from Riquelme.

The celebrations were short-lived, though, as Nunez had the final say with his late header.

Osasuna came down earth to with a bump after a 1-0 home defeat to Valencia.

Javier Aguirre's team - who topped the table prior to the game following their weekend 2-0 win away to Albacete - were unable to reply to Ruben Baraja's second half goal at the El Sadar stadium.

The Spain international midfielder found the back of the net for Rafael Benitez's side just four minutes after the re-start.
Bron: http://www.soccernet.com
Plaats reactie