26-08-2003: Villarreal-sc Heerenveen (0-0, Intertoto)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

26-08-2003: Villarreal-sc Heerenveen (0-0, Intertoto)

Bericht door Fulton »

Vreemd dat er nog geen topic over was.

Jaap, hoe weet je dat het een integrale uitzending wordt op Ned 2 en niet live?
Bij de bron staat nl. dat het een rechtstreeks verslag is, het sportjournaal zal wel in de rust zijn. 22.45 gaan ze weer verder en dan begint de 2e helft ook.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heb net telefoon gehad uit spanje, maar de wedstrijd begint volgens die persoon gewoon om 10 uur dus geen integraal.

Waar ik niet gerust op was is nu een feit volgens OF, Sibon doet vanavond niet mee.
Hij heeft gister op de training weer een bal op zijn neus gehad en het wil dus niet.
Ook had hij een masker, maar die steunde weer niet aan de zijkanten.
Conclusie is dus dat Denneboom,Quito,Sibon niet meedoen + dat Radomski er niet is.
Klompe is er nog niet.
Dus zal volgens mij de opstelling er als volgt uit gaan zien.

Vonk,
Seip,Hanson,Hansma,Edman
De Lange,Knopper,Vayrynen
Selakovic,Hakanssn,Samaras

Mijn idee??????
Lang leve het censuur
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Zou knap zijn als Håkansson meedoet. Gisteravond was hij nog thuis in Heerenveen.

Ik denk dat Heerenveen met de volgende opstelling zal spelen (uiteraard Vonk in de goal):

Bakkati - Seip - Hansson - Edman
De Lange - Väyrynen - Knopper
Selakovic - Samaras - Kolk

Verder is het volgens mij ook zo dat de wedstrijd in zijn geheel live op televisie is. Om 22.00u dus zeker voor de buis! :mrgreen:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Door het ontbreken van Radomski, die vanwege de afwezigheid van Tieme Klompe in het hart van de defensie opereerde met Petter Hansson, zal De Haan vanavond beginnen met dezelfde defensie zoals die tegen Feyenoord eindigde. Dus met Marcel Seip samen met de Zweed Hansson in het centrum en met Erik Edman op links en Said Bakkati op rechts. De laatste maakte in zijn kortstondige invalbeurt tegen de Rotterdamse club zoveel indruk, waardoor hij werd beloond met een basisplaats.
en
Indien Sibon niet speelt zal De Haan kiezen voor Santi Kolk. ,,Dat is het enige vraagteken. De keuze zal gaan tussen Samaras en Kolk voor de posities centraal en aan de linkerkant. Maar daar moeten we eerst met z’n allen maar eens over praten’’, aldus De Haan. ,,We moeten proberen in elk geval geen doelpunt tegen te krijgen en er twee maken. Dat is de opdracht.
Dat is dus duidelijk.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Fulton schreef:Vreemd dat er nog geen topic over was.

Jaap, hoe weet je dat het een integrale uitzending wordt op Ned 2 en niet live?
Bij de bron staat nl. dat het een rechtstreeks verslag is, het sportjournaal zal wel in de rust zijn. 22.45 gaan ze weer verder en dan begint de 2e helft ook.
Dit staat op de sc streepje heerenveen te lezen:

Finalewedstrijd sc Heerenveen op radio en tv
De tweede finalewedstrijd voor de Intertoto Cup, waarin sc Heerenveen in en tegen Villarreal strijdt om een UEFA Cup plaats, is dinsdagavond zowel via de radio als de televisie te volgen. Voor Omrop Fryslân verzorgt Koos Wieling een rechtstreeks radioverslag. De NOS zendt op Nederland 2 tussen 21.59 uur en 23.35 uur gedeeltelijk een rechtstreeks verslag uit van de finale wedstrijd.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Volgens mij beginnen ze restreeks en hebben ze om 22.30 het sportjournaal er dwars door heen. Wanneer het rust is in de wedstrijd zien wij het onderbroken kwartier en gaan dan weer live over.

Wel een beetje vreemd, maar ja wij zijn dan ook geen top drie en dusminder belangrijk :?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ben gewoon blij dat ze het inderdaad live uitzenden, als het sportjournaal er doorheen
moet dan moet dat maar.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Beetje het hart van nederland verhaal op sbs. standaard tijd, anders vergeten die bejaarden te kijken...
Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

Gelukkig voor de meesten dat 't live word uitgezonden, maar wel jammer dat die wedstrijd pas om 22.00 uur begint (beetje laat voor als je de volgende dag 6.35 weer uit je bed moet omdat je naar heerenveen moet fietsen :cry: ) nou ja gelukkig bestaat er zoiets als een videorecorder.... :?
SC Heerenveen, Superfriezen
HermaN AFCA
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 17-02-2003 21:45
Locatie: Dokkum

Bericht door HermaN AFCA »

Veel succes vanavond, ik ga zeker kijken. Voor het Nederlandse voetbal zou het leuk zijn als er nog een klein wondertje gebeurd.
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

toitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoitoi
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, de bal is rond, blablabla!
En toch denk ik dat we nog steeds een kans maken. Juist het feit dat we enigszins verzwakt aan de start komen kan zorgen voor ongekende impulsen en krachten!
(zou voor Oranje ook niet verkeerd zijn om een aantal spelers te vervangen. :roll: ..)

De groeten.
Petter Hansson, rots in de branding.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

JeroenB schreef:Beetje het hart van nederland verhaal op sbs. standaard tijd, anders vergeten die bejaarden te kijken...
Hoe laat moet ik kijken dan? :)
Miekje schreef:Gelukkig voor de meesten dat 't live word uitgezonden, maar wel jammer dat die wedstrijd pas om 22.00 uur begint (beetje laat voor als je de volgende dag 6.35 weer uit je bed moet omdat je naar heerenveen moet fietsen :cry: ) nou ja gelukkig bestaat er zoiets als een videorecorder.... :?
Ik moet om 04.00 uur beginnen en ga gewoon kijken. :D
Anti anti. :)
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Nielshh schreef:Ik denk dat Heerenveen met de volgende opstelling zal spelen (uiteraard Vonk in de goal):

Bakkati - Seip - Hansson - Edman
De Lange - Väyrynen - Knopper
Selakovic - Samaras - Kolk

Goed geraden of INSIDE information Niels?? :wink: :wink:
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Kom op zeg - waar is de creativiteit? En de felheid en snelheid.

Het kan nog steeds - rammen, risico nemen. Niks te verliezen.

Samaras naar een van de zijkanten, da's niks in het centrum.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Wat is dit slecht :crying:(en nog saai ook) , er gaat totaal geen drijging van de aanval uit. Ik kan dan ook wel begrijpen waarom Kolk normaal op de tribune plaatsneemd. We moeten gewoon wat vrije trappen uitlokken en gokken op en kopbal. Anders ben ik bang dat het niks wordt met Sella en Kolk :huh:
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Ze geloven het wel fo er moet snel in de 2e helft een lucky goal vallen. Dan gaan ze er misschien nog voor.
Maar beter ook zo, halen we europees, wordt de competitie niks.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Het is inderdaad (nog) niet echt vlammend voetbal van onze kant.

Ik op het moment niet het idee dat Heerenveen vol voor de Uefa cup gaat. (Zouden ze al bezig zijn met de wedstrijd tegen WII??)

De tweede helft zo maar bekijken en een spetterende SC op het veld :roll:
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Met de steun van meegereisde supporters moet het wel lukken :twisted: . Heel af en toe als je goed luisterd hoor je ze zingen :mrgreen: . Als je vol op de aanval gaat spelen heeft ook geen zin, verlies je met 3-0. Niet echt goed voor het zelfvertrouwen denk ik.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

M-H schreef:Met de steun van meegereisde supporters moet het wel lukken :twisted: . Heel af en toe als je goed luisterd hoor je ze zingen :mrgreen: . Als je vol op de aanval gaat spelen heeft ook geen zin, verlies je met 3-0. Niet echt goed voor het zelfvertrouwen denk ik.
0-0 of 0-1 of 1-0 ook niet.

Tuurlijk zoveel mogelijk op de aanval. Risico nemen!
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

Ik denk dat ze het hoofd al in de schoot hebben gelegd.
Kijk maar eens wie ze sparen. Zou niemand bij een ander reslutaat thuis echt hebben kunnen spelen? :roll:
Verstandig een goed resultaat halen, geen afgang en vrijdagavond, waarom in godsnaam vrijdag en niet zaterdag, bij Willem2 erin kletsen en de drie punten meenemen
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

we gaan gewoonde beker pakken dit jaar met het eerste of het 2e dat wordt het top punt
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
pjotr
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-08-2003 14:57
Locatie: lemmer

Bericht door pjotr »

het was helemaal niets, ze gingen er echt niet voor. Als ze er gewoon in geloofd hadden, was een "wonder" helmaal niet zo raar geweest. Dat villarreal was toch ook niet zo overtuigend. De laatste tien minuten gaan ze er nog eens voor!!!!!!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Niks inside-information Sander, gewoon visie en dan je juiste poppetjes op de juiste plek zetten. (Met in je achterhoofd de slotfase van de pot tegen Feyenoord.) :mrgreen:

De wedstrijd was niet echt boeiend, maar ik had ook niet zoveel verwachtingen. Sibon werd toch echt gemist als aanspelpunt, Kolk heeft amper wedstrijdritme, Knopper heeft de vorm van enkele weken terug ook niet echt en Samaras is ook wat ongelukkig (en ook pas 18). Daarbij komt natuurlijk dat Villarreal niet echt hoefde, die wilden gewoon die allereerste keer plaatsing voor Europees voetbal pakken. Zoals ik het zie hadden die lui gewoon een tandje bijgeschakeld, mochten we dan toch op 0-1 zijn gekomen.

Het is jammer dat we het niet gered hebben, maar ik heb dit jaar liever weer een goed seizoen in de competitie en beker. En zeg nou zelf, ik verlies liever in de finale van de Intertoto van een Spaans team met namen dan in de 1e ronde van de UEFA Cup van een stel Kroaten of Roemenen die niemand kent (en daar hebben we helaas al teveel ervaring mee...).

Op naar vrijdag! 8)
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Nou ik niet hoor NIels - ik speel duizend maal liever Uefa-cup.

Het lag voor het grijpen maar we vinden het natuurlijk weer helemaal niet erg :evil:
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Jaap F. schreef:Nou ik niet hoor NIels - ik speel duizend maal liever Uefa-cup.

Het lag voor het grijpen maar we vinden het natuurlijk weer helemaal niet erg :evil:
Ben ik het helemaal mee eens Jaap, notabene Selakovic vervangen door Hooiveld. Ben ik nu gek of wil je dan niet winnen en niet zeuren we hebben niks op de bank, dan zul je ze moeten meenemen nietwaar ? Die Kolk mag wat mij betreft nog eerder weg dan Denneboom, wat een drama die vent zeg. :crying: Als klap op de vuurpijl, Foppe met zijn jaarlijks terugkerende kreet "we hebben weer veel geleerd". Als je al jaren van deze wedstrijden leert, waarom doe er dan GVD dan nooit iets mee Foppe ? Nee het was een zaadwedstrijd, zonder beleving en zonde van je tijd om er na te kijken.
We're still a bunch of tough bastards.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Ik had ook niet het idee dat er een ploeg stond die ging voor de laatste kans op europees voetbal. Het was in mijn ogen dan ook weer een slechte pot. Er waren een aantal die wel in de gaten hadden waar het om ging (Vayrinnen,de Lange, Hansson) en er liepen ook een aantal tussen die niet overdreven hun best deden of erg ongelukkig waren (Knopper, Kolk).
Op die manier verdien je ook geen europees voetbal. Ben benieuwd hoever Villareal gaat komen? Zullen ze net zo ver komen als Bordeaux waarvan we toen in de halve finale verloren.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ik had het idee dat sch wel wilde maar niet kon en/of ze geloofden er niet in.
In de spits werd bijna geen enkele bal vastgehouden laat staan dat er wat mee
gebeurde. En sch was doodsbang voor die Spaanse counter.
De verdediging stond wel goed (zoals de laatste wedstrijden), middenveld sloeg echt
helemaal nergens op (werden compleet overlopen) en de aanval, ach onervaren zeg
maar (een jonkje tegen verdedigers die normaal Raul lopen te dekken).
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik vond Kolk bij tijd en wijlen een prima wedstrijd spelen, Knopper zijn ballen kwamen nergens aan, hij speelde echt waardeloos.
Hooiveld als invaller viel me zwaar tegen, hijkwam echt onwennig over.
Verder had ik dus ook niet het idee dat ze er vol voor gingen.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Samaras had ook totaal geen steun voorin, en dan in je eentje tegen een stuk of drie ervaren spaanse verdedigers... nee dat lukt em (nog ;)) niet :)
Plaats reactie