29-08-2003: Willem II-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Zo ben dan ook weer eindelijk terug uit het brabantse land, waar de nachten inderdaad lang en gezellig zijn :lol: Ondanks een kater van het verlies.

Ik maak me toch een beetje zorgen ik heb al 4 wedstrijden lang geen enkele uitgespeelde kans gezien. Misschien is dat ook wel lastig zolang net als gisteren alles door het midden gaat. En nooit de buitenkanten worden op gezocht, alleen sela hield het veld breed. Maar zoals niels hierboven al zei. We hebben maar 1 echte buitenspeler en daar mag je ook niet alles van verwachten. Dus zolang er geen buitenspelers zijn ga dan maar met 2 spitsen voetbalen.

En over Knopper die mag van mij ook wel ff naast Waterman gaan zitten. Of ik moet dingen niet zien tijdens wedstijden die anderen wel zien. Geef Fledderus of Hakansson maar de kans.

En voor de insiders onder ons makkelijk een eigen ticketbox thuis :lol:
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Nielshh schreef:Ik denk dat we meer hebben aan een nieuw stel buitenspelers. Samaras, Sibon en ook Selakvic kunnen centraal in de punt spelen - Denneboom ook, maar ja... - maar we hebben geen echte buitenspelers die de bal lekker voor krijgen en een goede actie in huis hebben. Al is Quito er nu, die jongen is er nog lang niet natuurlijk.

En dan nog, dat is er maar één... :urgs:
Lurling! Maak me gek................
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hmmmm, proberen positieve punten te vinden? Vonk keepte niet slecht, Selakovic passeerde keer op keer zijn tegenstander, Vayrynen was wederom de beste, we hadden 70% van de wedstrijd balbezit, we hadden nooit van zo'n club mogen verliezen.... Of word ik dan toch negatief ;) Ach, we hebben nu 6 uit 3 en vorig seizoen 3 uit 8, dus....................niets aan het handje, de mannen staan tegen Grunn weer gewoon op scherp!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

[quote="Riemer"]En over Knopper die mag van mij ook wel ff naast Waterman gaan zitten. Of ik moet dingen niet zien tijdens wedstijden die anderen wel zien. Geef Fledderus of Hakansson maar de kans.

Ja dat vind ik nou ook we hebben veel goede spelers die niet eens aan de bak komen als er iemand uit vorm is........ laat die dan es
SC Heerenveen, Superfriezen
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Foppe (en Riemer) hebben zichzelf mooi in de vingers gesneden. Met zo'n smalle selectie kun je Denneboom wel 'ff' in het 2e 'tot zichzelf' laten komen maar ik denk dat het echt verstandiger was geweest om hem toch mee te nemen naar Tilburg met zo weinig, van nievau zijnde, buitenspelers.

Deze verliespartij zat eraan te komen....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Alsof Denneboom in een slechte wedstrijd in positieve zin het verschil had kunnen maken.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Een matige wedstrijd met een Heerenveen dat het wel bleef proberen. Wat ik opvallend vond was dat men tot het einde probeerde te scoren. De inzet was in tegenstelling tot voorgaand jaar veel en veel beter. Spelers die ik echt slecht vond waren Hansson (maar dat mag een keer) , Knopper speelde prima verstoppertje en Seip werd aan alle kanten voorbij gelopen. Vayrynnen en de Lange speelden wel op hun niveau maar konden (met de rest) geen kansen creeeren. En dat is zorgwekkend want in alle wedstrijden die ik Heerenveen heb zien spelen kan ik me geen uitgespeelde kansen herinneren. Daar moet iets aan gebeuren. Vleugelspitsen huren/kopen kan een oplossing zijn maar wie behalve Lurling (van wie ik niet verwacht dat hij terug komt).
Al met al een terecht verlies.
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

De wedstrijd was na de wissel seip - bakkati draaide het aanzicht van de wedstrijd direct.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Toen stond Willem 2 al met 2-0 voor en kon het Heerenveen ook laten komen.
Forza schreef:Alsof Denneboom in een slechte wedstrijd in positieve zin het verschil had kunnen maken.
Met Denneboom erbij had je nog een speler die altijd wel een opvlieging heeft. Met hem had Heerenveen ook vast niet gewonnen, maar dan had je nog wel een redelijke linksvoor. Naast Sella die dit seizoen bij mij weten maar 1 bal goed geraakt heeft, heeft ook Samaras dit seizoen nog weinig laten zien, wat je hem natuurlijk niet aan kan rekenen, maar wat wel tekenend is voor de (te?) smalle selectie.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Waarom Lurling niet huren (of kopen)? Hij is nu 3de keus bij Feyenoord -na van Persie en Pardo-. Waarom zou hij niet bij Heerenveen willen spelen voor een seizoen om zijn goede spel weer terug te krijgen en weer vertrouwen te krijgen, lijkt met een goede oplossing voor Heerenveen, Lurling zelf en Feyenoord....
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Sportief zal het voor alle partijen zeker een goede oplossing zijn alleen financieel gezien zal dit idee niet haalbaar zijn, hoe graag ik Anthony weer terug zou willen zien bij de club... :cry:
Plaats reactie