29-08-2003: Willem II-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

29-08-2003: Willem II-sc Heerenveen (2-0)

Bericht door Fulton »

Na het jaarlijkse Feyenoord thuis verslaan volgende week weer verder met die andere traditie, Willem II thuis vernederen. 8)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja en dat kan nu juist een hele lastige pot worden, nadat Willem 2 wat goed te maken heeft en wij wel winnen,maar allerminst overtuigen. Teveel optimisme is nog niet op zijn plaats. Die 6 punten zijn heerlijk, maar het spel is nog lang niet je van het, dat moet nog sterk groeien. Ik ga vooralsnog voor een plaatsje bij de 1e 6.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Blijf met beide benen op de grond staan. Ok zij herinneren zich het een en ander. En na de wedstrijd tegen PSV zullen ze er op gebrand zijn om zich te revanceren.

ReSpEcT
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

HaEmTeDe schreef:Blijf met beide benen op de grond staan. Ok zij herinneren zich het een en ander. En na de wedstrijd tegen PSV zullen ze er op gebrand zijn om zich te revanceren.

ReSpEcT
Ja maar Heerenveen heeft goed veel zelfvertrouwen na de overwinning op Feyenoord. Het kan alle kanten op :)
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Als we de ambities die velen van ons hebben willen waarmaken (4e of zelfs 3e) moeten we een ploeg als Willem II ook uit pakken. Voor de winst gaan dus!
Tja....
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Sinds 2000 hebben we er niet meer verloren, moet toch dit jaar wel weer kunnen lukken hoop ik.. :?

11 mrt 2000 | 2-3 (0-1)
23 feb 2001 | 1-6 (1-3)
08 dec 2001 | 2-2 (1-0)
03 mei 2003 | 1-5 (0-3)

4-1 Sibon (2x), Knopper, Selakovic
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Wie verzint dat op de vrijdagavond naar willem2.
Kan er helaas niet bij zijn maar denk wel dat er een goed resultaat te halen valt als de ploeg net zo geconcentreerd is als tegen Feyenoord dan gaat willem2 heel weinig kansen krijgen en Vonk weer de 0 houden.
Denk daarom ook dat het 0-2 word.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ik denk dat het een zware wedstrijd wordt, Willem II heeft wat goed te maken na vorige week en vorig jaar tegen ons. Maar we voetballen de laatste jaren goed in Tilburg dus denk toch dat we daar met 1-2 gaan winnen.
Maar aan dit topic te zien leeft de wedstrijd niet echt onder de supporters. Zullen ook wel weer weinig mensen heen gaan. Is helaas niet anders. Maar ik ben zowieso wel weer van de partij.
Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

W2 we komen eraan....... 6-1 zal 't niet weer worden maar ik verwacht toch dat heerenveen weer wint en duz bovenaan blijft staan :!: :upto:
SC Heerenveen, Superfriezen
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Wat ik me herinner van voorgaande jaren is dat we, als we direct fel van leer trekken, daar makkelijk voetballen en ook winnen. Wachten we echter af en zijn we slordig, dan hebben we het daar altijd lastig.

Willem II wil zeker iets rechtzetten, maar als ik die defensie tegen PSV zag schutteren, dan kun je nog zoveel goede wil hebben, dan redt je het niet tegen ons (hoop ik). :mrgreen:

0-2 is mijn prognose, al zal het ook afhangen van de fitheid van enkele spelers vrees ik.
pjotr
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-08-2003 14:57
Locatie: lemmer

Bericht door pjotr »

ben het helemaal met nielshh eens, direct er boven op. Die brave mannetjes uit tilburg kunnen niet tegen een tegenslag . Ik denk dat ze na vorige week alleen maar aan zelfvertrouwen hebben ingeboet, daar moet gebruik van gemaakt worden.
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

K kan ook niet mee naar Tilburg HELAAS maar ja het is gepland op vrijdag en het is niet anders. Daarom hoop ik wel dat ze de race doorzetten en gewoon met 3 punten thuis komen!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Ik ben er niet gerust op. Heerenveen zal vermoeid zijn na Villareal (ook al kort op Feijenoord). Belachelijke planning trouwens, was dit niet te voorzien?
Ik denk maximaal gelijkspel, om deze reden.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

0-1 sella
0-2 Quoto
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

bigbear schreef:Ik ben er niet gerust op. Heerenveen zal vermoeid zijn na Villareal (ook al kort op Feijenoord). Belachelijke planning trouwens, was dit niet te voorzien?
Ik denk maximaal gelijkspel, om deze reden.
Denk dat het juist voorzien is...
Sch moet nl. maandag (1e en de beloften) voor de beker spelen. En dus moet sch. en de
intertoto en de beker ertussen plakken.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Ik hoop dat het net zo leuk wordt als vorig jaar. Toch vind ik dat er wel wat meer rekening gehouden mag worden met de belangen van Heerenveen door deze wedstrijd niet op vrijdag te spelen maar op zaterdag. Ik weet niet of Heerenveen zelf stappen heeft genomen tegen deze gang van zaken maar blijkbaar vinden zij het wel goed.
Ik denk dat het niet zo gemakkelijk zal gaan als vorig jaar dus gok op 1-2.
Wie gaan er overigens mee naar Tilburg?? (ik zal er zijn)
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Wie heeft er nog meer kaarten voor eigen vervoer vak D??
We moesten 18 euro betalen en op teletekst staat dat eigen vervoer 16 euro kost. Bovendien bestaat vak D volgens mij niet.
Hebben meer mensen dit probleem?
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

2-2
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ik haal donderdags op t laatste moment altijd kaarten Arjen, maar ik zal er opletten.
En volgens mij is vak D gewoon t uitvak hoor. Zie je wel weer in Tilburg
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Gister stond er op de officiele pagina en deze week ook op teletekst dat een kaartje 16 euro kostte. Nu is dat bericht weg en is het opeens 18 euro. Volgens mij zijn degenen die op eigen vervoer gaan weer de dupe van een (belachelijke) prijsverhoging.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Op de één of andere manier winnen we altijd van dezelfde clubs, bv W2 maar ook Feyenoord thuis. Willem 2 heeft zeker geen wereldelftal, ik denk dat we er niet al te veel moeite mee hebben: 0-2
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Blizzard schreef:Op de één of andere manier winnen we altijd van dezelfde clubs, bv W2 maar ook Feyenoord thuis. Willem 2 heeft zeker geen wereldelftal, ik denk dat we er niet al te veel moeite mee hebben: 0-2
Voor een 15-jarig is altijd meestal een jaar of 3/4. Uitslagen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

2-2
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

AZ winnen we ook meestal, Groningen thuis ;-)
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Uitslagen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Afbeelding

2-1 2-0 en 0-0 de laatste drie jaar verder gaat je geheugen niet?

Ook 15 jaar? kijk eens verder terug
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Galaxy schreef: Voor een 15-jarig is altijd meestal een jaar of 3/4. Uitslagen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

2-2
Geen garantie nee maar wel een indicatie want het maakt wel degelijk wat uit of je in 3 jaar nooit van ze gewonnen hebt of dat je 3 jaar alles hebt gewonnen van ze..

meestal winnen wij wel van Willem2, Az, Feyenoord thuis en ook Groningen thuis (speel ik nu met vuur :asian: ) Groningen uit is meestal een gelijkspelletje

club die moeilijk zijn: RKC, NEC, Psv uit........
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Ja, de graafschap uit was voor ons altijd een makkie...helaas vorig jaar plots 1-0 verloren. Jarenlang gewonnen daar. Voetbal is moeilijk voorspelbaar anders was de toto al lang gestorven.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ga ik verdomme deze wedstrijd missen. Wel in Villarreal, niet in Tilburg.... :crying:
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Galaxy schreef:Ja, de graafschap uit was voor ons altijd een makkie...helaas vorig jaar plots 1-0 verloren. Jarenlang gewonnen daar. Voetbal is moeilijk voorspelbaar anders was de toto al lang gestorven.
Da's waar maar als bv Heerenveen thuis speelt tegen Feyenoord zet ik al mijn geld in op Heerenveen. Natuurlijk zijn er altijd verrasingen in het voetbal want anders zou het niet meer leuk zijn, Groningen kan natuurlijk best winnen in het ALS maar daar gaat niemand hier in Heerenveen van uit..........
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Blizzard schreef:
Groningen kan natuurlijk best winnen in het ALS maar daar gaat niemand hier in He*renveen van uit..........
800 Grunn-supporters wel!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

800 maar?? dan is de rest wel erg negatief over FCG :lol:
Plaats reactie