29-08-2003: Willem II-sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ooit stonden 'we' met 1-5 achter twintig minuten voor tijd en wonnen we met 6-5, maar ik zo het gevoel dat een achterstand van twee al teveel is.Tenzij we drie keer scoren natuurlijk, dan is het een heel andere wedstrijd :wink:
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

you win some, youl ose some :( :|
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Als het echt waar is dat gedeelde smart halve smart is, mogen we blij zijn dat Cambuur ook met 2-0 achter staat inmiddels. Het zal wel een vrolijke boel zijn bij die Omrop Fryslân-uitzending...
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Het is jammer,
vast nog moe van het tripje naar villareal,
Het is maar goed dat we geen europees hebben gehaald, dan hadden we nog veel meer van dit soort wedstrijden gehad.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Dat zei Koos ook al op de radio... Moe van de wedstrijd tegen Villareal. Ik kan het me bijna niet voorstellen... Getrainde jongemannen zo vroeg in het seizoen zo moe van een trip naar Spanje dat ze niet voluit kunnen gaan? 't Zou te belachelijk voor woorden zijn.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Dit is behoorlijk K met P moet ik zeggen. Het scoren wil ook niet echt lukken, 2 doelpunten in de laatste 4 wedstrijden (inclusief uit tegen Villarreal). Maar goed, ook maar 2 tegen....
Laatst gewijzigd door dekoning op 29-08-2003 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Blizzard schreef:Op de één of andere manier winnen we altijd van dezelfde clubs, bv W2 maar ook Feyenoord thuis. Willem 2 heeft zeker geen wereldelftal, ik denk dat we er niet al te veel moeite mee hebben: 0-2
Uitslagen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

Geen leedvermaak of zo maar voetbal blijft onvoorspelbaar :roll:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

najah 1 op de 3 verliezen ff kijken... dan komen we op het einde van het seizoen op zo'n 68 punten :mrgreen:

Najah ff serieus slechte wedstrijd... nu hebben we 2weken rust..!!
sommigen ff bijkomen..!! en herstellen van wat kleine blessures..!! en dan kunnen we er weer tegen aan :wink:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Lijkt me idd het beste. Als er in de tussentijd maar niemand het in zijn hoofd haalt om te roepen dat Denneboom terug moet in het elftal, want dat lijkt me niet te bedoeling. Al is het wel zo dat de ploeg tot nu toe matig is in de afwerking. Een doelpunt uit een penalty en eentje na een keepersblunder. Het houdt niet over.
Gebruikersavatar
Snuggels
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 03-12-2002 05:48
Locatie: Heerenveen

Bericht door Snuggels »

Als ik de wedstrijd zo bekijk,kun je 2 dingen denken;moe? nee,lijkt me niet,alhoewel de wedstrijd mijnsinzien ook op zondag had mogen worden gespeeld,maar een beetje een killer was ook niet verkeerd.Maar goed we zeuren misschien wat te gauw,het is pas de 3e wedstrijd en ik heb het volste vertrouwen in een goed seizoen en ik heb zo het idee dat er straks toch nog wel een speler zal worden gehaald,voor welke positie? Ik denk zelf aan een afmaker.
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

ja en wie dan?
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Gebruikersavatar
Snuggels
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 03-12-2002 05:48
Locatie: Heerenveen

Bericht door Snuggels »

Aan speculaties doe ik niet,dat laat ik aan het technische gedeelte over,maar wat al eerder werdt gezegd in deze topic,heb je de 2 gewonnen wedstrijden natuurlijk wel met behulp van gekregen.We moeten het maar rustig afwachten,maar nogmaals,ik maak me geen zorgenMaar welkom is een killer altijd.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

ik heb zo het idee dat er straks toch nog wel een speler zal worden gehaald,voor welke positie? Ik denk zelf aan een afmaker
en:
Aan speculaties doe ik niet,dat laat ik aan het technische gedeelte over
:?
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

ik heb zo het idee dat er straks toch nog wel een speler zal worden gehaald,voor welke positie? Ik denk zelf aan een afmaker.
Mogen ze wel opschieten, zondag is de laatste transferdag.

Het is weer het oude liedje he, we hebben de afgelopen jaren veel geleerd met europees voetbal. Gingen in hotels met de CL, om te kijken hoe het was, Spanje te warm en broeierig. :blbl: Alsof het in Nederland afgelopen zomer een koudegolf betrof. :roll: Ik word er een beetje moedeloos van. De bezieling en beleving komen sporadisch nog maar aan het licht. (in ieder geval jaarlijks tegen Feyenoord thuis) Waar het aan ligt?? De cultuur van, god beware me, niks moet alles mag. Dat was een jaar of tien geleden het geval en is jammer genoeg nog steeds zo. Als club gegroeid, als organisatie blijven steken.
Hopelijk volgend jaar een echte winner als trainer, eentje die over lijken gaat. Er zal een cultuuromslag moeten plaats vinden die zijn weerga niet kent, ben benieuwd dat ik het nog mag meemaken.

Trouwens na afloop wedstrijd, beende Foppe naar Radomski, ben benieuwd wat hij heeft gezegd ? Prima wedstrijd jongen, jammer van het resultaat, volgende keer weer beter......blablablabla. Het was ook frisjes he, had je je wolletje wel aangedaan. :stan:
We're still a bunch of tough bastards.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Grootste gedeelte van de wedstrijd balbezit en dus missen we net als tegen die Spanjaarden aanvallers die iets kunnen creëren... Samaras is geen linksbuiten, Sella kreeg gister mijn voordeel van de twijfel. Knopper mag tegen Groningen wel naast Waterman beginnen en plaats maken voor Hakansson.

En wil de Haan AUB kappen met het lachen op radio 1, wat wordt ik daar pissig van zeg en dan moet je ook nog zo'n 2 uur rijden :evil:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

nu hebben we 2weken rust..!!
Maandag nog de dubbele confrontatie in de beker tegen AZ en Putten. Dat was, volgens mij, ook een reden waarom de wedstrijd vrijdag werd gespeeld. Al had het, als ik de LC lees, ook nog vanavond gekund volgens de reglementen.

Ik maak me wel zoregn over het spel. Het scorend vermogen is er niet, we missen een leider, een verbindingspunt op het middenveld, spelers met een voorzet en een actie aan de zijkanten en een tactische trainer. De zes punnten die we nu hebben zijn vertekend.

Koos was ook niet erg positief op de radio.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ik denk dat Vayrynen toch een redelijke leider is(verbaal misschien wel niet) en een goed verbindingspunt. Er moet echter nog iemand om hem heen lopen en Knopper doet dat nog niet. Misschien dat de diepgang en werklust van Hakansson, Sibon en hem kan ontlasten.

We missen inderdaad een linksbuiten, Quito zou dat misschien kunnen, maar het is te mager. Sella laat het trouwens zo nu en dan zien, net als Denneboom. Als het niet wil, moet er in de breedte iemand bij die dit op kan vangen.

Zo slecht was het niet trouwens, alleen rond de zestien zorgwekkend.

EDIT: Misschien moet Barssom dan maar weer een kans krijgen, velen vonden hem maar niets, maar hij kwam ook niet echt terecht in een goedspelend elftal. Maar voordat Foppe hem weer meeneemt...
Laatst gewijzigd door Heert-Jan op 30-08-2003 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

we hebben nog maar 2doelpunten in dit seizoen gemaakt..!!
Je zou zeggen Knopper, Selakovic, Sibon!! allemaal een scorend vermogen!!
Okay de 1-0 tegen feyenoord was goed..!! maar de 1-0 tegen Volendam was mager daar moet je toch MINIMAAL 2-0 ofzo van winnen!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Wat ik wel vreemd vond was dat Seip al na een half uur :? werd gewisseld voor Bakkati. Wil je dat voor elkaar krijgen zonder een blessure, dan moet je wel heel slecht spelen. Door dit soort incidenten begin ik steeds meer te twijfelen of Seip wel een echte back is.

Ben benieuwd wie Foppe volgende wedstrijd op '2' zet.
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

The North schreef:we hebben nog maar 2doelpunten in dit seizoen gemaakt..!!
Je zou zeggen Knopper, Selakovic, Sibon!! allemaal een scorend vermogen!!
Okay de 1-0 tegen feyenoord was goed..!! maar de 1-0 tegen Volendam was mager daar moet je toch MINIMAAL 2-0 ofzo van winnen!!
Toen speelde Heerenveen met een half b-elftal, bovendien bleek Volendam zo slecht nog niet eens te zijn, gezien de 3-0 overwinning op FCG.
Roem en Glorie
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-08-2003 23:55
Contacteer:

Bericht door Roem en Glorie »

fOTO'S VAN DE WEDSTRIJD ZIJN TE ZIEN OP http://WWW.ROEMENGLORIE.COM
Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

Roem en Glorie schreef:fOTO'S VAN DE WEDSTRIJD ZIJN TE ZIEN OP http://WWW.ROEMENGLORIE.COM
Noem je dat foto's??? Ik kan dr maar 1 vinden :!: :twisted:
SC Heerenveen, Superfriezen
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Seip werd idd na een half uur gewisseld en ik hoorde Foppe op de radio zeggen dat dat eigenlijk nog twintig minuten te laat was. Hij begon de veel snellere Sektioui op afstand te dekken waardoor die hem keer op keer voorbij liep. Daardoor ontstond uiteindelijk ook het tweede doelpunt.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Roelos schreef:Wat ik wel vreemd vond was dat Seip al na een half uur :? werd gewisseld voor Bakkati. Wil je dat voor elkaar krijgen zonder een blessure, dan moet je wel heel slecht spelen. Door dit soort incidenten begin ik steeds meer te twijfelen of Seip wel een echte back is.

Ben benieuwd wie Foppe volgende wedstrijd op '2' zet.
Hij wisselde Seip(te laat), omdat Sektioui hem aan alle kanten voorbij liep. Vlak voor de wissel maakte Willem II al 2-0 en was de wissel dus eigenlijk "Alweer" te laat :angry: . Heerenveen kon naar mijn idee nog wel uren door voetballen, een goal zouden ze echt niet maken :huh:
Roem en Glorie
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-08-2003 23:55
Contacteer:

Bericht door Roem en Glorie »

Geplaatst: 30 Aug 2003 13:33:53 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Roem en Glorie schreef:
fOTO'S VAN DE WEDSTRIJD ZIJN TE ZIEN OP http://www.ROEMENGLORIE.COM


Noem je dat foto's??? Ik kan dr maar 1 vinden


Als je nou gewoon de links gebruikt op http://www.roemenglorie.com dan kom je bij meer dan twintig foto's hoor Miekje
:roll:
Roem en Glorie
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-08-2003 23:55
Contacteer:

Bericht door Roem en Glorie »

Ik zal het even beter uitleggen

Op de homepage kun je klikken op "Bekijk hier de foto's >>" dan kom je in het wedstrijdverslag en rechtsboven kun je via links "foto's deel 1" en "foto's deel 2" de foto's bekijken

Wist niet dat het zo moeilijk was. De rest van Nederland snapt het wel hoor Miekje :wink:
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Daardoor ontstond uiteindelijk ook het tweede doelpunt.
Maar toen was Seip al lang gewisseld, of niet?
We're still a bunch of tough bastards.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Nee, dat gebeurde volgens mij drie minuten later...
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

snuggels schreef:ik heb zo het idee dat er straks toch nog wel een speler zal worden gehaald,voor welke positie? Ik denk zelf aan een afmaker.
Jelle E schreef:Mogen ze wel opschieten, zondag is de laatste transferdag.
Eeh, dat is niet waar hoor :roll:

Zondag sluit de buitenlandse transfermarkt. Na deze datum mogen geen spelers van buitenlandse clubs aangetrokken worden. De binnenlandse transfermarkt blijft echter gewoon open. De KNVB staat clubs echter toe om na die datum twee spelers van andere Nederlandse clubs aan te trekken. Dat geldt ook voor buitenlandse spelers die bij een Nederlandse club onder contract staan. De KNVB maakt daarbij geen onderscheid tussen het kopen of huren van een speler.

Dat betekent dat de Nederlandse clubs na 31 augustus sowieso nog twee spelers van andere clubs uit ons land kunnen kopen of huren!

Eeh Jan Vennegoor of Hesselink huren?? :lol: Vitesse wil dit ook doen.... :evil:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik denk dat we meer hebben aan een nieuw stel buitenspelers. Samaras, Sibon en ook Selakvic kunnen centraal in de punt spelen - Denneboom ook, maar ja... - maar we hebben geen echte buitenspelers die de bal lekker voor krijgen en een goede actie in huis hebben. Al is Quito er nu, die jongen is er nog lang niet natuurlijk.

En dan nog, dat is er maar één... :urgs:
Plaats reactie