Jong Heerenveen naar 1e ronde Amstelcup

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Over 3 weken is het een stuk drukker, hangt er meer sfeer. Nu gaan wij winnen jullie zijn geen bekerclub.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Het was eigenlijk wel lachen, hoe die kleine van Eijk die lange Nelisse in zijn (veel te grote) broekzak had.

Op die ene knal van Kolk op de lat na vond ik Santi maar zeer matig spelen, ja hij had een paar mooie bewegingen, maar als je de speler voorbij bent moet je niet nog een speler voorbij willen en daarna nog een en nog een.

En volgens mij liet de Vries de bal gewoon los en was er helemaal geen overtreding, dus een foutje van de keeper.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Zo mag je De Cler natuurlijk nooit binnendoor laten komen want dan kan ie met rechts best aardig schieten.
een andere quote van Niels tijdens de wedstrijd: "Ach, laat die de cler maar lopen, komt toch wel goed" :wink:

tjsa gewoon een slimmer AZ, is alles mee gezegt. leuk sfeertje, slechte scheids...
Ladies and gentleman: We've got him!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, en drie seconden daarna lag hij dus in het netje achter De Vries... :?

Maar ik bedoelde dus dat je die wel kunt laten opkomen, alleen moet je hem niet naar binnen laten kappen. Hij is rechtsbenig en kan dus aardig schieten als hij naar binnen snijdt - remember PSV-uit vorig seizoen. En Van Eijk liet hem dus binnendoor komen...

Maar ik geef toe, het was niet een al te slimmem uitspraak op dat moment... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Ik vond de scheids echt zeer slecht en partijdig fluiten.. Over 3 weken nemen we revanche..
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

En die goals...

Eerste was prachtig. Niets op af te dingen.
Tweede was aanvallen van de keeper.
Derde was een penalty gescoord door arbiter Sterk... (Anders kan je het niet noemen.)
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

tjsa idd, maar wat doe je eraan, een partijdige scheids...?

overigens nog iets: hoe heet dat nummer wat ze draaiden bij de opkomst in de 2e helft? die was goed!
Ladies and gentleman: We've got him!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Volgens mij is dat het nummer dat ze steeds draaien rond wedstrijden van Jong Heerenveen, als die tenminste in het ALS gespeeld worden. Ze wilden het eerst voor het eerste gebruiken, maar het is weggepromoveerd naar het tweede. Zo heb ik het althans een keer begrepen.
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

En wat is de titel dan van het nummer??
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Geen bestaand nummer, schijnt iemand zelf in elkaar te hebben gezet als opkomst-tune. Het zal vast een titel hebben, maar geen idee welke.

Ik snap trouwens niet wat die Sterk nog doet in het betaald voetbal. Je ziet die man veelvuldig blunderen bij de diverse wedstrijden en hij staat volgens mij totaal niet... euh... sterk in z'n schoenen. Zo'n man moet gewoon geweerd worden uit het profvoetbal en het een treetje lager maar weer gaan proberen.

Kijk, elke scheidsrechter heeft wel eens een slechte dag, maar bij Sterk is het zo dat die dag altijd net samenvalt met de dag waarop hij een wedstrijd moet fluiten... :urgs:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Het was nog niet gemeld maar de filmpjes zijn online op http://www.feanfans.nl O.a. te zien: Alle vier goals, een mooie rush van Santi en Gonzo in actie!
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Je dacht toch niet dat ik de behoefte heb om op de vroege morgen naar "Gonzo in actie" te gaan kijken...middag en avond ook niet :urgs:
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Ik vond Gonzo wel leuk om te zien, hij kreeg het publiek tenminste mee, konden een heleboel niet zeggen..
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Nielshh schreef:Geen bestaand nummer, schijnt iemand zelf in elkaar te hebben gezet als opkomst-tune. Het zal vast een titel hebben, maar geen idee welke.
Heb een mailtje gestuurd naar sc (streepje) heerenveen.nl maar kreeg als antwoord van dhr L Brink "eye of the tiger", nou dat was het zeker niet.
Maar wat het wel was weet ik ook niet. :cry:
Anti anti. :)
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Vanavond om 18.30 spelen de beloften tegen de beloften van Fc Twente op Skoaterwald. Neem hier eens een kijkje. Voor een leuke voetbalwedstrijd. En de beloften verdienen t wel als er wat meer supporters komen kijken.
Plaats reactie