15-12-2002: sc Heerenveen-FC Utrecht (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Was de penalty terecht trouwens? Ik kon et slecht zien maar twijfel toch wel aan de beslissing van Jol :? ...
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Vanuit mijn positie, vak 15, was de pengel terecht. Bal was al ver weg, maar Vonk ging alleen voor de man en was veel te laat. Vond Jol op een enkel klein menselijk foutje na trouwens voortreffelijk fluiten, mag ook weleens gezegd.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Ja de pingel was terecht. Alleen het had niet mogen gebeuren, maar goed, dat heb ik al gemeld.............. .
Ik hoop dat studio sport mijn twijfel over Vonk aanstonds wegneemt, maar ik vrees het ergste.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Weet iemand trouwens wat er bij vak 18 gebeurde? Er gingen allemaal mensen van de politie, EHBO en ambulance naar toe. Weer een hartaanval? Na afloop ging de ambulance, begeleid door drie politiewagens met hoge snelheid naar het ziekenhuis.

Ik vrees weer het ergste... :roll:
Wéér uit!!!!
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ik heb gehoord dat een man in vak 18 een hartinfarct kreeg, maar hij is nog steeds wel in leven. Verder vond ik Heerenveen goed spelen. Jammer dat Nurmela die bal niet lopte en dat Romano weer wat aan stond te klooien met 2 kansen.

Wat ik ook errug leuk vond waren de tieten van Stijn Vreven!!!!! :P :D

John de Jong vind ik een goeie optie om in de spits te spelen hij is aanspeelbaar en hij kan een bal vast houden tot dat de rest aansluit. :stan: Helemaal top dat hij ook nog scoorde wat na hard werken toch beloond wordt. 8)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Mika the best schreef:Wat ik ook errug leuk vond waren de tieten van Stijn Vreven!!!!! :P :D
Jammer dat ik die niet op film heb! Ik had hem net uitgezet. Ik was toch al niet gelukkig. Alle Heerenveen goals gemist... die van Utrecht niet. (Was ook niet moeilijk. Corner en penalty.)

Wel is de goal die Kuijt maakte (gelijkmaker) bij mij veel beter te zien dan op Studio Sport. Het is goed te zien dat hij inderdaad het laatste tikje gaf.
Laatst gewijzigd door Beetle op 15-12-2002 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Goede wedstrijd. Met guten erbij hadden we zeker gewonnen. Tja...ouwe stasi! 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Hoewel er meer kansen hadden moeten worden benut heb ik ondanks het gelijkspel wel genoten van de wedstrijd.
Ik vond Vayrynen weer fantastisch spelen (wat een werklust en wat een techniek).
Ook De Jong bewijst dat we in de winterstop geen nieuwe spits hoeven te halen maar hem moeten kopen!
Jammer dat Denneboom op sommige momenten niet wat minder nadenkt en wat eerder uithaalt.
Ik denk dat het ook een gebrek aan vertrouwen is.(als ik het commentaar op zijn persoon hoor dan merk ik dat hij toch weinig krediet heeft bij het publiek)
Wacht maar tot na de winterstop!
En Hansson ruled again!! :wink:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Damn SCH had moeten winnen, wat een kansen in de 2é helft, wat ik gezien heb op tv :mrgreen:
Maar we stijgen steeds meer op de ranglijst, nu de volgende wedstrijd tegen zwolle winnen en we stijgen weerrrrrrrr 8)

OP NAAR BETERE TIJDEN
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Vond die reactie van Vreven stijlvol!

Het publiek van Heerenveen riep constant:Vreven laat je tieten zien,Vreven laat je tieten zien Waarop Vreven zijn shirt omhoog deed en zijn tieten liet zien.
Hij zont zeker topless! :wink:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Sahu schreef:Ook De Jong bewijst dat we in de winterstop geen nieuwe spits hoeven te halen maar hem moeten kopen!
Jammer dat Denneboom op sommige momenten niet wat minder nadenkt en wat eerder uithaalt.
Als ik goed kan tellen dan heeft de Jong zo'n 4 kansen om zeep geholpen en Denneboom 2.
En jij vindt de Jong beter dan Denneboom :?:
Anti anti. :)
alfa
Nieuw talent
Berichten: 83
Lid geworden op: 13-12-2002 16:42
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door alfa »

Voor de wedstrijd was ik bij een wedstrijd bespreking van Jan de Jonge aanwezig. Hij gaf aan dat hij zeer gecharmeerd was van Dirk Kuyt. Maar hij gaf tegelijk aan dat het waarschijnlijk zeer moeilijk zou zijn om hem naar Heerenveen te halen (Feijenoord zou ook interesse hebben). Toch zou gezien de wedstrijd van vandaag Kuyt niet misstaan bij Heerenveen!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Na Feijenoord vorige week alweer een beresterke wedstrijd. Alleen als je zulks kansen mist .... :cry: en dan halen soms de samenvatting ook niet eens, denk aan die bal van Dennoboom kort voor rust die van de lijn gehaald werd.
Ik heb echter wel prima vermaakt. Een solide verdediging (Hanson!!!), een sterk middenveld (zelfs Jensen! :P )
In tegenstelling tot anderen vond ik Dennedoom niet sterk, leek nogal geimponeerd van Vreven terwijk die toch een erg matige wedstrijd speelde.
De Jong in de spits is een prima oplossingh en niet te vergeten, Nurmela opnieuw ijzersterk.
Kan nog een leuke 2e seizoenhelft worden.
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Wat een wedstrijd, alles zat erin wat voetbal zo leuk maakt! Jammer dat je dan niet wint, maar voor hetzelfde geld hadden we verloren. Vanmiddag was echt alles mogelijk. Wat ik echter miste waren de rushes van Denneboom, hij is niet één keer diep gegaan. Alles ging naar binnen.

Van tevoren was al duidelijk dat John de Jong de man of the match zou worden, maar in werkelijkheid was dat natuurlijk Arek. Wat speelde die een dijk van een wedstrijd. Het hele middenveld vond ik grandioos trouwens.
GSVK, the Blue Devils!!
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Kuyt heeft al vaker aangegeven Utreg alleen te willen verruilen voor een club uit de 'top 3'. Heerenveen zal dus kansloos zijn hem te halen...

Laat De Jong maar lekker in de spits staan, dat komt vanzelf wel goed met het scorend vermogen!
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Heb de wedstrijd zelf dit keer niet kunnen bijwonen, dus moet ik het maar een beetje lezen op het forum(was zelf bij de Sterkste Man Van Friesland). 2-2 tegen utrecht vind aan de ene kant geen slecht resultaat maar als je leest/hoort dat Hveen een paar goede kansen heeft gehad, en het meeste recht maakte op de overwinning is het resultaat tegenvallend. Maar ja dan woensdag maar winnen van Zwolle, al zal dat ook moeilijk worden, maarja dan ben ik er weer bij!!!!!!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Een erg sterke wedstrijd alleen niet een goed resultaat helaas. Utrecht aftroeven op felheid gedurende het meerendeel van de wedstrijd is knap. Helaas geef je de wedstrijd in 5 minuten weg door slap spel.
Ik vond(vind) Vreven een etterbak maar die actie van vandaag heeft wel goodwill gekweekt moet ik zeggen.
Als we woensdag net zo spelen als vandaag dan rollen we Zwolle op maar ja of dat ook gaat gebeuren,ik hoop het.
Oogje
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-12-2002 22:55
Locatie: Sneek

Bericht door Oogje »

Wat we zagen waren grasvreters en dat maakte de wedstrijd erg leuk!! Heerenveen was de partij die het meeste recht had op de punten, jammer dat de vele kansen niet tot meer goals leidden. Toen Vreven het tieten gezang hoorde zag je hem ook lachen, een top actie was dat met het shirtje, drie punten had de middag compleet gemaakt! :lol:
Gebruikersavatar
JeroenJ
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 12-12-2002 19:01

Bericht door JeroenJ »

ja het is weer als vanouds; beter spelen en te weinig krijgen. Maargoed, het gaat steeds beter, en het gat met de subtop is niet zo heel erg groot.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Wat een lekkere pot voetbal met een hoop Bloed Zweet Tranen gehalte.. Een ding is wel duidelijk geworden na vanmiddag we hebben een ECHTE spits nodig!!!

Trouwens als Vayrynnen zo blijft door voetballen, dan zal het wel niet meer lang duren voordat hij naar Feyenoord gaat! :? Die jongen begint met de week steeds beter te voetballen!

Fotoreportage SC Heerenveen-FC Utrecht
http://www.feanfans.nl
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

leuke wedstrijd :lol: jammer dat we niet hebben gewonne..
Ik vond Denneboom het heel knap doen tegen Vreven en hij scoorde wel weer ff de gelijkmaker! dat zijn toch belangrijke doelpunten..
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Inderdaad...naar mijn mening was Vayrinen alweer (voor de zoveelste keer) man van de wedstrijd! John was een goede tweede maar blijkbaar was het bosje van Vayrinen van vorige week nog niet uitgebloeid. 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Fausto
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 19:16
Locatie: Costa del Iselmar
Contacteer:

Bericht door Fausto »

Jammer, 2 punten te weinig. De eerste helft had SCH alle initiatief maar wat kwamen ze zwak uit de rust zeg..pff..dat is echt ergeren geblazen. Gelukkig maakte Deneboom de 2-2, maar had natuurlijk ook gewoon de 3-2 moeten maken en anders J. de Jong wel.
Arek weer goed, maar met name ook Vayrynen en Jensen.
Maar wat een verschil met het spelpeil van het begin van dit seizoen! Hoopgevend, alleen jammer dat de beloning in de vorm van 3 punten uitbleef.

En Vreven bluft iedereen die hem uitjoelde natuurlijk mooi af :P Klasse actie.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zijn jullie het nu eindelijk eens eens dat we Denneboom moeten loosen ofniet?
Lang leve het censuur
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Nee niet mee eens. Verder jammer van maar een puntje, verder een tevreden man. En het gat met de subtop is nog makkelijk te dichten dus ik heb er nog alle vertrouwen in.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Niet mee eens, lekker houden die Denneboom, op links dus. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar naar ik gehoord heb heeft de ploeg (net als vorige week) volop strijd geleverd en dat geeft hoop voor de toekomst.
Batigol
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-12-2002 19:21
Locatie: Akkrum

Bericht door Batigol »

Heb me gister wel vermaakt bij de wedstrijd.. Kreeg het er bijna warm van, maar die Denneboom :angry: !! Wat een kansen een echte spits neemt die ballen toch gewoon vol op de slof... Hele tijd dat gekapt en gedraai als je alleen voor de keeper staat... Nurmela had trouwens ook wel mogen scoren. Maar ja ze spelen in ieder geval weer goed... Woensdag Zwolle pakken staan we toch weer bijna in het linkerrijtje :wink:
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Nou, ik ben het niet vaak met Cross eens, maar nu toch wel enigszins. Ik geef toe dat we op dit moment op linksbuiten verder ook niet veel soeps hebben en op linksbuiten kan hij altijd nog minder kwaad dan in de spits, maar sorry hoor! Die goal van hem zat er fantastisch in, goeie kopbal, dat geef ik toe. Maar heb je hem zien klungelen alleen voor de keeper? Het duurde gvd zolang tot hij die bal onder controle had dat half Utrecht inmiddels om hem heen stond. Een speler die mee wil op topniveau moet toch op z'n minst een bal in één keer kunnen aannemen! Het lijkt erop dat hij alleen weet wat'ie moet als die bal toevallig op z'n kop stuitert... Kortom als er iets beters is, mag Dennemboom wat mij betreft wel verkassen.
Verder vind ik dat Vonk gister bij vlagen inderdaad wat wijfelend over kwam, maar bij die pengel deed hij inderdaad het enige juiste (Hansson was veel te laat en andere verdedigers, zoals Edman, waren ook in geen velden of wegen te bekennen). Verer, bij die eerste goal van Utrecht (die corner) liep hij inderdaad als een gek achter die bal aan, maar ook hier vind ik, dat in eerste instantie Hansma die bal gewoon weg had moeten rossen (hij trapte er overheen) en toe Kuyt dat balletje een tikje gaf rolde hij zo voorbij de man op de lijn (wie stond daar als speler op dat moment???).
Jammer dat ze na woensdag de winterstop in moeten, het lijkt er op alsof ze eindelijk het juite ritme te pakken hebben.
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Waardeloos vond ikhet optreden van Denneboom!! Hij heeft zijn eigen lichaam nog niet helemaal onder controle. Laat hem maar ff op de bank zitten en zet Kolk maar op zijn plaats of Barsom! Ja..........Barsom mag van mij wel weer eens wat laten zien op links. Geef hem maar wat meer vertrouwen!!
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Schitterende Engelse wedstrijd. Prachtig voetbal gezien gistermiddag. Alleen jammer dat Heerenveen geen drie punten wist te halen. Terwijl de mogelijkheden natuurlijk wel aanwezig waren. De sfeer was ook weer eens redelijk te noemen. En die Vreven verdiend de publieksprijs 2002. Wat een strakke actie!! Topper :lol:

Vreven, gooi je haar los en maak ons gek :twisted:

ps. Leeft meneer nog die in vakkie 18 problemen met z'n hart kreeg?
Plaats reactie