12-08-2003: sc Heerenveen-Villarreal (1-2, Intertoto)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

12-08-2003: sc Heerenveen-Villarreal (1-2, Intertoto)

Bericht door Blizzard »

Er van uit gaande dat we tegen de Spanjaarden spelen denk ik dat het heeeeeel moeilijk zal worden, het is niet meer een oefenwedstrijdje{s} nee, er staat echt wat op het spel.
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Jah, verwacht ook dat het erg moeilijk gaat worden tegen de Spanjaarden. Wat voor voetballers spelen er trouwens allemaal bij Villareal naast Sonny Anderson (toch net even wat anders als Sibon denk ik.....)?
Naja we moeten ze thuis gewoon zien te verslaan met 1-0 of 2-0. Vooral zorgen dat we géén tegengoal krijgen en er zelf één of twee inschieten. Maar vrees dat we aan het korste eind zullen trekken na twee duels...
En mocht Villareal alsnog worden uitgeschakeld door FC Brno, ook dat is geen makkelijke tegenstander...
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Villareal staat inmiddels voor met 1-0 bij rust, dus die zullen wel doorgaan.

Ze hebben wel aardig ingekocht deze zomer. O.a. Jose Mari (Milan, Atl. Madrid), en Coloccini. Verder speelt Martin Palermo er nog (mag vertrekken). Een talent is Jose Antonio Guayre, spaans jeugdinternational.

Ik denk dat Heerenveen het heel moeilijk gaat krijgen. Maar wel een aantrekkelijke tegenstander!!
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

tussenstand...

Villareal - Fc Brno 1-0 (jorge lopez 22)

ziet er goed uit voor de spanjaarden...
ik hoop dat Sc Heerenveen beseft dat de komende 2 wedstrijden erg belangrijk zijn!
het gaat om een Europees ticket, iets waar je, als subtopper, een hele competitie om speelt! Het zou zonde zijn als ze de kans nu zouden missen...
Legendarysk
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Code: Selecteer alles


1  Javier López Vallejo  25.09.75  1,86  80  POR  Villarreal C.F.
 
2 Juliano Haus Belletti  20.06.76  1,79  74  DEF  Villarreal C.F.
 
3 Rodolfo Martín Arruabarrena  20.07.75  1,78  72  DEF  Villarreal C.F.
 
5 Fabricio Coloccini  22.01.82  1,83  78  DEF  At.Madrid

6 José Joaquín Moreno Verdu, Josico 06.01.75 1,75 70 MED Villarreal C.F. 
 
8 Jorge López Montaña  19.09.78  1,84  79  DEL  Villarreal C.F.
 
9 Anderson da Silva Dit  19.04.70  1,78  75  DEL  Ol. Lyon
  
10 Victor Manuel Fernández Gutiérrez 17.04.74 1,66 66 DEL Villarreal C.F.
 
11 Antonio Guayre Betancort Perdomo 23.04.80 1,76 71 DEL Villarreal C.F.
 
16 Enrique Álvarez Sanjuán, Q. Álvarez 20.07.75 1.80 72 DEF Villarreal C.F.
 
17 Javier Rodríguez Venta 13.12.75 1,81 74 DEF Villarreal C.F.
 
18 Sergio Martínez Ballesteros 04.09.75 1,88 93 DEF Villarreal C.F.
 
19 Marcos Antonio Senna 17.07.76 1,77 68 MED Villarreal C.F.
 
22 Javier Calleja Revilla 12.05.78 1,71 70 DEL Villarreal C.F.
 
23 José María Romero Poyón, José Mari 10.12.78 1,83 78 DEL At.Madrid
 
24 Unai Vergara Díez-Caballero 21.01.77 1.90 90 DEF Villarreal C.F.
 
25 José Manuel Reina Páez 31.08.82 1.87 85 POR Villarreal C.F.


Complete line-up.

Website: http://www.villarrealcf.es
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Worden 2 idd.. moeilijke wedstrijden :erm: ik moet het nog maar zien..!! :frown:


Maar altijd positief blijven!! :upto:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

T word idd lastig maar ja kansen zijn er ook.
Ik denk dat deze spelersgroep heel gretig is en snakt naar europees voetbal.
Ik hoop op een erg spannende wedstrijd die wel met een 0 doelpunten voor de spanjaarden eindigt.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Uiteindelijk 2-0 voor Villareal. 2-0 door Anderson.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Heb er wel vertrouwen in, wij doen niets onder aan Villareal...ik ga uit van winst...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, Brno had misschien beter geweest, maar Villarreal is wel stukken interessanter natuurlijk. Hopelijk winnen we thuis, al hebben die Spanjaarden uit nog niet verloren.

In ieder geval: ik ga straks al even langs de Ticketbox! :mrgreen:

Btw, inderdaad belachelijke sneer wat betreft die opmerking 'over echte supporters gesproken'... :blbl:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Btw, inderdaad belachelijke sneer wat betreft die opmerking 'over echte supporters gesproken'...
Ik kon het wel waarderen uitgaande van wat er hier op het Forum zo af en toe (of eigenlijk: regelmatig) over andere supporters gezegd wordt. Dit heet gewoon een koekje van eigen deeg :mrgreen:
Verder zijn de kaartjes aangeschaft en ben ik razend benieuwd wat het volgende week wordt en of het de moeite loont naar Spanje af te reizen.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Ik heb de kaarten ook in huis :)

Ik verwacht dat die Spanjaarden wel eens een hele zware dobber zouden kunnen worden. Jose Mari en Anderson zijn grote namen. Verder schakelen ze Brescia uit...
Maar kansloos zijn we zeker niet.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Ut wurdt dreeg....

Maar kansen zijn er natuurlijk altijd, één ding is zeker: thuis moet de basis gelegd worden, krijgen we thuis ook maar één treffer tegen dan zijn we in mijn ogen kansloos....
Net fan dat benaude!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Zo, ik kom net terug van de Ticketbox en heb kaarten!

Ik snap overigens niet waarom er met zoveel ontzag wordt gesproken over Villarreal. Een degradatiekandidaat uit Spanje moeten wij als Nederlandse subtopper toch wel aankunnen, zo groot is het niveauverschil toch ook weer niet :?
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik weet eigenlijk niet eens zoveel van die club, ze zijn 15de geeindigd in de PD maar ze hebben nu wel een paar spelers van naam: Anderson, Jose Mari en Palermo. Het is zeker geen europese topper denk ik. Wij doen niet veel voor elkaar onder want 15de eindigen is zeker niet top. Het is wel een club met de ambitie om bij de subtop van Spanje te horen.

Ze zijn favoriet maar wij zijn zeker niet veel minder we zien het wel en misschien kunnen we nog voordeel hebben uit onze underdogpositie.........

thuis 2-0 en uit ternauwe nood nog 1-1

EN DAN OP NAAR DE UEFACUP!!!!!!!!!!!!!!! :lol: [/i]
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

ik denk ook dat het moet kunnen.
ik denk dat deze ploeg meer voetbal in zich heeft
dan de vorige twee tegenstanders.
dat betekent dat heerenveen daardoor ook beter spel kan maken.
in vergelijking dan met de verdedigende ploegen.
heerenveen speelt thuis tegen bv ajax,psv of feyenoord
beter voetbal dan tegen bv excelsior.
dus ik denk dat we thuis een kleine overwinnig halen 1-0
en uit 0-0
Phaemus
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-12-2002 17:50

Bericht door Phaemus »

Ook deze knul is er bij! Ik hoop echt dat het een geweldig feest word!

Hopen dat we thuis nipt met 1-0 winnen, en dan uit vroeg in de wedstrijd een doelpuntje kunnen maken. Hoera! Feest!
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Groningen - celta de vigo 1-3 (vorig jaar 4e in PD)
Volendam - Athletic de Bilbao 1-3 (vorig jaar 7e in PD)

Als deze clubs maar net van onze degratiekandidaten kunnen winnen dan moeten wij het moeilijk krijgen tegen de nummer 15???????

oke, uitslagen zeggen niet veel maar als je er gewoon met de juiste instelling staat (zoals 1e helft koper thuis) dan moet je thuis gewoon weer een goede basis leggen voor de return.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Berichtje van Maas Jan in de post.
Ha die Beetle,

ben terug uit Slovenië. Belachelijk die tekst van SCH op de site (heb dit
ook op forum gezet maar weet niet goed hoe het werkt).
Was de enige supporter die met het vliegtuig was. Verder wel veel toeristen,
maar om dat nou echte supporters te noemen. Ik heb wederom veel geleerd. Wel
jammer, maar ik ben er dinsdag toch weer bij.
Inderdaad is hij ook een van de die-hard supporters. Overal en nergens kom je hem tegen. Over het forum zal ik hem wel eens uitleg geven. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Beetle op 07-08-2003 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Het is de spirit waar we het van moeten hebben denk ik.
het is alleen jammer dat we eerst thuis moeten maar als we daar goed spelen en het Publiek er vol voor gaat moet het mogelijk zijn om met 3-0 of 3-1 te winnen!
En dan moeten we volle bak naar Spanje gaan met zoon 1000 supporters(het is wel Europees voetbal).
En als we dan doorgaan naar de Uefa cup moeten we vol feesten en zorgen dat we in het nieuws komen door ons gedrag :P .

Weet iemand trouwens of het op tv komt de heenwedstrijd?
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ik meende gisteravond te horen bij het sportjournaal, dat Heerenveen-Villareal om 6 uur begint(dan zal het wel op TV komen, daarn moet Ajax namelijk). Ik zou het erg stom van Heerenveen om te zeggen:"ja het kan wel om 6 uur". Laat je je supporters nog meer in de steek, omdat veel mensen moeten werken. Dan maar minder geld voor de club. En gewoon om 8 uur :twisted:
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Het begint om 20.00,volgens de side van Sc Heerenveen
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Op het ticket staat ook gewoon 20.00 uur, hou het daar maar op.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Anderson drukt Heerenveen in de favorietenrol...
Sonny Anderson: 'Heerenveen-Villarreal is een droomfinale'

MADRID, 8 augustus 2003 10:06 - Sonny Anderson had zijn rentree in het Spaanse voetbal niet mooier kunnen vieren dan met de bevrijdende treffer voor zijn nieuwe club Villarreal in het Intertotoduel met FC Brno. "Maar we mogen nu geen fout maken en we moeten tot de laatste snik werken om de kwalificatie voor de UEFA-Cup te bewerkstelligen. Dat een kleine club als Villarreal tegen een bekende naam als Heerenveen mag spelen, is een grote eer voor Villarreal. Het is een droomfinale voor beide clubs, denk ik. Heerenveen is een sympathieke club waar mooi voetbal hoog in het vaandel staat. Voor Villarreal wordt het daarom een extra mooie wedstrijd, want de Nederlanders zijn eigenlijk de favoriet op basis van hun Champions-Leagueverleden. Maar Villarreal wil deelnemen aan de UEFA-Cup, net als ik", aldus de Braziliaan, die furore maakte bij Marseille, Monaco, Barcelona en Lyon.
Voor de Intertoto begon, meende coach Benito Floro al dat 'Villarreal serieus werk zal maken van het winnen van de UEFA-Cup. Maar we zullen alles van stap tot stap moeten doen, zoals elke andere deelnemer aan de Intertoto.' Het is voor de tweede keer dat de club uit de sinaasappelprovincie van Spanje de finale van dit zomertoernooi speelt. Vorig jaar was Malaga te sterk.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Als die Anderson Heerenveen zo hoog heeft zitten kunnen we hem ook wel benaderen om hier te komen spelen, dan moet dat ook een eer vinden!!!!

Wat een gelul zeg van die vent! Laten we eerlijk zijn, Heerenveen is géén favoriet!!
Net fan dat benaude!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Het is een beetje dom gelul..

Maar wij hebben wel champions leaque gespeeld.. :roll:
Maar om te zeggen.. dat Sc Heerenveen zo'n bekende naam is.. vind ik wel een beetje overdreven :huh:



Ik denk dat we ongeveer gelijkwaardig zijn!!

ik denk..

1-0 winnen thuis
1-1 gelijk uit
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Johnny de Jong schreef:Anderson drukt Heerenveen in de favorietenrol...
Het is natuurlijk de vraag of hij het echt meent of dat het gewoon wedstrijdtactiek is. Als hij het werkelijk meent is het natuurlijk een groot compliment maar Heerenveen heeft niet een grote naam ofzo. Als iemand mij hier op Cyprus vraagt voor welke club ik ben en ik zeg SCH dan kijken ze me raar aan, in het buitenland kennnen de meeste mensen eigenlijk alleen de top-3. Ok in landen als Belgie en Scandinavie kent men ons wel maar in de overingen landen niet echt {alleen de voetbalfreaks}.

Die Anderson leek me altijd een onsympatieke vent maar nu begin ik toch te van gedachten te veranderen.............

En over favorieten gesproken: We zijn ongeveer gelijk maar ik denk toch dat zij meer favoriet zijn met spelers als Anderson en Javi Mari die voor ons gewoon niet haalbaar zijn. Of ze aanvallend of verdedigend spelen weet ik niet want ik weet weinig van ze..
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Tja dit is dus duidelijk de juiste tactiek om je in de underdog positie te drukken.
Gezien de aankopen die de spanjaarden hebben gedaan dan denk ik dat zij wel degelijk favoriet zijn al heb ik vertrouwen in onze jongen en hoop op een goede afloop.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Wij hebben toch ook Champions League gespeeld. Heerenveen stelt echt wel wat voor al kunnen wij ons dat nog steeds niet zo goed voorstellen...

Die Anderson overdrijft ietwat maar natuurlijk zijn wij de bekendere naam. Waarom bij voorbaat wakker liggen van Villereal dat wel leuke namen heeft maar geen deuk in de Spaanse competitieboter schopt.

Weg met dat underdog-gedoe. Wij zijn zo langzamerhand de club met naam en historie - laat die Spanjolen maar zweten 8)
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

Jaap F. schreef:Wij hebben toch ook Champions League gespeeld. Heerenveen stelt echt wel wat voor al kunnen wij ons dat nog steeds niet zo goed voorstellen...

Die Anderson overdrijft ietwat maar natuurlijk zijn wij de bekendere naam. Waarom bij voorbaat wakker liggen van Villereal dat wel leuke namen heeft maar geen deuk in de Spaanse competitieboter schopt.

Weg met dat underdog-gedoe. Wij zijn zo langzamerhand de club met naam en historie - laat die Spanjolen maar zweten 8)
hoppaaaa zo willen we het horen :D :D :mrgreen:
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Plaats reactie