12-08-2003: sc Heerenveen-Villarreal (1-2, Intertoto)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

kornhorngroetheerenveen
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 13-01-2003 13:33
Locatie: KORNHORN

Bericht door kornhorngroetheerenveen »

lekkere wedstrijd en afgetroefd op effectiviteit! Goede les voor de competitie!
Kansen zijn er nog wel degelijk aanwezig als iedereen op zn best is!

Wat me vooral opviel gisteravond is dat Heerenveen weer in andere shirts speelde naar ik meen! De rugnummers waren nu vet en duidelijk zichtbaar! jammer als je net een nieuw shirt hebt aangeschaft! Ach zie het positief: kun je nog een keer!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Onwijs jammer natuurlijk dat we verloren hebben, ik had af en toe het gevoel dat de ploeg zelf het vertrouwen niet helemaal had, dat zag je ook aan de interviews met de spelers vooraf. Daarentegen vond ik het publiek gisteravond fantastisch, de sfeer zat er lekker in en je kon duidelijk zien wat het effect is van een vak vol 'fanatics'. Voor iedereen die gisteren de longen uit z'n lijf gezongen heeft: DIKKE PLUIM :heart:

De nieuwe nummers zijn mij inderdaad ook opgevallen, misschien op last van de UEFA of door geluiden van de supporters, want die andere nummers waren echt niet te lezen, dit is echt een megaverbetering!! Grappig effect trouwens, de zilvergrijze randjes om de nummers heen reflecteren :lol:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
arnoudleer
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 06-04-2003 12:13

Bericht door arnoudleer »

Heerenveennr1! schreef:echt jammer maar Heerenveen is wel betur.Met een afgekeurd doelpunt.
Sorry maar ik ben bij de wedstrijd geweest en een afgekeurd doelpunt heb ik niet gezien hoor...

Verder was de wedstrijd misschien niet geweldig, maar de sfeer was top in vak 27!!!
Laatst gewijzigd door arnoudleer op 13-08-2003 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Onwijs jammer natuurlijk dat we verloren hebben, ik had af en toe het gevoel dat de ploeg zelf het vertrouwen niet helemaal had, dat zag je ook aan de interviews met de spelers vooraf. Daarentegen vond ik het publiek gisteravond fantastisch, de sfeer zat er lekker in en je kon duidelijk zien wat het effect is van een vak vol 'fanatics'. Voor iedereen die gisteren de longen uit z'n lijf gezongen heeft: DIKKE PLUIM :heart:

De nieuwe nummers zijn mij inderdaad ook opgevallen, misschien op last van de UEFA of door geluiden van de supporters, want die andere nummers waren echt niet te lezen, dit is echt een megaverbetering!! Grappig effect trouwens, de zilvergrijze randjes om de nummers heen reflecteren :lol:

Väyrynen vond ik gisteren trouwens weer van grote klasse, hij sprong er echt duidelijk uit.. Hij wordt de man van dit seizoen!!!
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Wat me vooral opviel gisteravond is dat Heerenveen weer in andere shirts speelde naar ik meen! De rugnummers waren nu vet en duidelijk zichtbaar! jammer als je net een nieuw shirt hebt aangeschaft! Ach zie het positief: kun je nog een keer!

Deze worden niet verkocht net zoals die tegen koper en lierse.
Voor de competitie hebben ze andere shirts waar net boven het midden nog unive achterop staat met het nummer eronder.
Van de uefa mocht dit niet.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

kornhorngroetheerenveen schreef: Wat me vooral opviel gisteravond is dat Heerenveen weer in andere shirts speelde naar ik meen! De rugnummers waren nu vet en duidelijk zichtbaar! jammer als je net een nieuw shirt hebt aangeschaft! Ach zie het positief: kun je nog een keer!
Dat was mij ook al opgevallen. Ik denk dat het de vorige keer een behoorlijk kritiekpunt was. In voorgaande jaren stonden de rugnummers in een groot wit vlak. De blauwe banen waren nu weer doorgetrokken zodat de rode rugnummers, zeker op TV, niet goed te zien waren. Zelfde probleem heb je bij Vitesse en Juventus, en wel meer clubs.

Een duidelijke verbetering.

Waar ik ook verbetering wil zien is het voorzien van de opstelling. In dit soort wedstrijden worden geen boekjes gedrukt waar de rugnumers bij de spelers kan worden gezet. Als je op de hoofdtribune zit heb je kans dat je de opstelling op een A4-tje in je handen gedrukt krijgt. Ik vind dat je die ook aan de rest van het stadion moet geven als je geen boekjes druk.

Ik zal weer eens mailen.
Wéér uit!!!!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Vayrinnen was op een aantal onbegrijpelijk slechte vrije trappen na, die meteen al het sfeer in het stadion weghalen erg sterk. Verder ben ik het wel eens met Foppe die zegt dat Radomski maar niet wil begrijpen dat er felheid en agressie van hem wordt verwacht. Ook ik ben voor Paul de Lange op zijn positie, Arek heeft al veel te veel krediet gehad en verspeeld.

Verder vond ik dat de verdediging geen geheel was. Het waren 4 individuele spelers zonder enige samenhang. Op de een of andere manier ben ik daarom niet tevreden met deze combinatie. Dat was uit bij Lierse al zo (en wat ik er op tv van heb gezien) tegen Koper uit ook al.

Hoewel hij matig speelde betreur ik het tenslotte dat Klompe er nu waarschijnlijk weer enige tijd uit zal liggen door een blessure. Dan komt de vraag: wie wordt zijn vervanger? Kiest Foppe weer voor het duo Hansson-Hansma, of zal Seip doorschuiven?
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

Roelos schreef: Hoewel hij matig speelde betreur ik het tenslotte dat Klompe er nu waarschijnlijk weer enige tijd uit zal liggen door een blessure. Dan komt de vraag: wie wordt zijn vervanger? Kiest Foppe weer voor het duo Hansson-Hansma, of zal Seip doorschuiven?
Gewoon Radomski naast Hansson, perfect duo. Radomski wil daar niet spelen maar moet gewoon voor het feit gesteld worden: achterin naast Hansson of op de bank naast Foppe.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Roelos schreef: Hoewel hij matig speelde betreur ik het tenslotte dat Klompe er nu waarschijnlijk weer enige tijd uit zal liggen door een blessure. Dan komt de vraag: wie wordt zijn vervanger? Kiest Foppe weer voor het duo Hansson-Hansma, of zal Seip doorschuiven?
Radomski achterin en De Lange er bij op het middenveld. of gewoon de jeugd een kans geven en Hooiveld samen met Hanson. In ieder geval geen Hansma!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

wat een zaadwedstrijd...
echt waar, van Heerenveen MAG je toch verwachten dat ze wat meer laten zien voor hun eigen publiek
stadion bijna vol op een doordeweekse avond(13000 man) en dan nog zo'n vertoning...
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Denneboom
In de 2e helft heb ik hem geen enkele goede bal zien spelen
of hij ging voor eigen succes, maar hierin faalde hij ook
Het 1e doelpunt was tekenend voor de manier waarop Heerenveen Villareal te lijf ging...
TE GEMAKKELIJK!

toon eens wat meer inzet zou ik zeggen...
Legendarysk
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Is het wel eens bij je opgekomen dat sommige tegenstanders misschien gewoon beter zijn en meesters in het ontregelen van het spel van de tegenstander?!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Inderdaad, zo slecht was het helemaal niet,
vooral in de eerste helft heb ik een alleraardigste wedstrijd gezien met veel sfeer in het stadion.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Een vrij kansloze missie gisteren. Zo kan je wel heel duidelijk zien dat Heerenveen op europees niveau nog een stap tekort komt. Villareal zette vier/vijf keer aan en was meteen levensgevaarlijk. De rest van de wedstrijd liet Villareal, Heerenveen gewoon wat aan "prutsen" om in te grijpen als dat echt nodig was.
Jammer maar zondag is nu het belangrijkst en van gisteren kan en moet je leren.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Hee een aantal negatieve reacties dat snap ik niet.
De sfeer was goed en de spelers ook alleen met het punt dat het achterin geen eenheid is is terrecht naar mijn mening.
Ik vond trouwens wel dat Tieme Klompe een aantal rare opmerkingen maakte op studio sport betreft "het is maar een spelletje".
De uefa cup was(is?) in zicht en dan gaat het volgens mij toch wel degelijk om meer dan een spellletje.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Sc Heerenveen was Voetballend niet minder, maar Villarreal ging Counteren en Tsjah?? ze waren bijna elke keer gevaarlijk..!! :urgs:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Dennisch
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-04-2003 15:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dennisch »

Ik had er meer van verwacht als ik eerlijk moet zijn...
Vond vooral de 1e helft leuk om naar te kijken, maar snapte niet wat Heerenveen van plan was in de 2e helft... :? Dacht toch echt voor dat doelpunt gaan (het gaat hier ** om europees voetbal),want scoren in Spanje lijkt me toch haast niet te doen. Tsja helaas, Heerenveen komt op Europees niveau toch echt stappen tekort :frown: Het leek net of Villareal beetje op halve kracht het duel uitspeelde.

Maar goed, we gaan het allemaal zien zondag tegen Volendam, ga wel van een winstpartij uit, alhoewel als je de afgelopen 3 wedstrijden nagaat...

Maar in ieder geval wel een supersfeer tijdens de wedstrijd dat zeker, hopelijk is dit niet eenmalig,echt top...(hehe 't leek haast wel of we gewonnen hadden)
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Ik kan de kritiek van sommigen maar moeilijk bevatten. De 1e helft vond ik fascinerend om naar te kijken. Zo geslepen als die Spanjaarden speelden. Tieme kreeg na nog geen anderhalve minuut spelen een gigantische beuk van Jose Mari, dat zie je in de HCE niet. Villareal liet Heerenveen rustig het spel maken, loerde op het kleine kansje en strafte dat meteen en dodelijk af. Geen wonder dat Heerenveen er de tweede helft niet meer aan te pas kwam. Angst voor de 3e tegentreffer en sommigen zaten er gigantisch doorheen, zoals Sibon. Villareal leunde achterover, liet de bal aan Heerenveen en speelde bijna Italiaans voetbal. Jammer dat de wedstrijd daardoor doodbloedde, want nogmaals,de 1e helft was grandioos om naar te kijken.
GSVK, the Blue Devils!!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Nieuwe aankoop Valencia brengt selectie tot over 30 man
Uitgegeven: 14-8-2003 21:43:18

Valencia heeft Jorge López aangetrokken. De 24-jarige middenvelder, die een vierjarig contract heeft getekend, komt over van Villarreal, dat eerder deze week nog tegen Heerenveen speelde in de finale van de Intertoto Cup.

Valencia heeft inmiddels een selectie van meer dan dertig spelers. Rafael Benítez, de coach van de club uit de olijvenstreek, heeft inmiddels een lijst opgesteld, waarop staat welke spelers moet vertrekken of verhuurd mogen worden.



Mooi zo..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hehe ik was aangenaam verrast, hij is toch één van de sleutelspelers bij Villarreal..... maar ik vrees dat het te laat is
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Had dat niet ff een weekje eerder gekund!! :wink:

Maakt waarschijnlijk erg weinig uit, het collectief bij Villareal was erg goed.

In spanje geen kans voor ons, helaas. Nu maar weer lekker met de competitie en de beker bezig!
Net fan dat benaude!
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar het moet me toch even van het hart:
eindelijk een goede aanbieding voor de supporters naarde uitwedstrijd. Vooor 250 euro en alles er bij in: zo kan het dus ook
Vorige keer nogal wat gezeurd maar moet nu bekennen tot mijn grote vreugde dat dit een aanbieding is die erop lijkt.
Verder vond ik in de thuiswedstrijd dat er weer teveel spelers niet thuis gaven. Denneboom in de 2e helft was niks, evenals selacovic. Dat Radomski het nu na al die jaren nog niet weet stemt mij verdrietig.Zien te verkopen en Hestad halen. Heeft wel de juiste instelling. Ik heb bij Radomski het idee dat hij zijn broekje niet smerig wil maken.
Nu maar richten op competitie :lol:
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Martín Palermo per direct weg bij Villarreal
Uitgegeven: 20-8-2003 22:52:38

Martín Palermo en het Spaanse Villarreal hebben hun samenwerking per direct beëindigd. De Argentijn kwam tweeënhalf jaar geleden over van Boca Juniors, maar kon nooit aan de verwachtingen voldoen; hij scoorde slechts achttien doelpunten.

De transfer van Palermo naar Villarreal was destijds zeer opmerkelijk. In de strijd om de Wereldbeker had de Argentijnse spits tweemaal gescoord tegen Real Madrid en stond bij elke Europese club boven aan het verlanglijstje.

Palermo was bovendien een voetballer met een verhaal. Zo liep hij tijdens zijn eerste seizoen bij Villarreal een dubbele beenbreuk op, nadat hij tijdens het juichen onder een ingestort muurtje belandde. Ook miste hij ooit in een interland met Argentinië in één wedstrijd DRIE strafschoppen


:crying: haha :mrgreen:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Senna van villarreal is een jaar uitgeschakeld.. denk een blessure
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Plaats reactie