Driedaagse vliegreis Slovenië : € 674,00

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Omdat onze supporters misschien een hekel aan verplichte combi"s hebben ? Ik in ieder geval wel.
Vals argument waar het de wedstrijd tegen Lierse SK betreft, want dat was absoluut geen verplichte combi. Trouwens, het afgelopen jaar waren er überhaupt nauwelijks of geen verplichte combis. Feanfans moeten de hand eens in eigen boezem steken en erkennen dat ze niet tot de meest aktieve supporters van Nederland behoren.
Maar: so what ?
en is het godsgeklaagd dat we maar accepteren dat we verplicht met hen moeten reizen, wat dat betreft heeft Sikke mijn boodschap begrepen
Je bent helemaal nergens toe verplicht - je kunt altijd alles zelf organiseren. Maar accepteer dan ook dat het niet altijd zal lukken, dat het niet altijd goedkoper zal zijn en dat je er veel tijd in zult moeten steken.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

sc-heerenveen.nl
Het team van sc Heerenveen had in het kleine stadionnetje van FC Koper de steun van maar liefst 300 supporters. Het waren allemaal mensen die in Slovenië, Italië en Oostenrijk op vakantie waren. Sommigen hadden er zelfs een trip van 250 kilometer voor over om de wedstrijd bij te wonen. Over echte supporters gesproken!
In de categorie hoe deel ik een sneer uit!!! :urgs:
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Tss... :grmbl:


Maar wel kewl dat er toch nog 300 supporters waren
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gesloten