Driedaagse vliegreis Slovenië : € 674,00

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Driedaagse vliegreis Slovenië : € 674,00

Bericht door Arnoud »

Vreemd genoeg heb ik tot op heden nog niemand gehoord (gelezen) over het bijwonen van de uitwedstrijd tegen Koper.
Dat er geen supporters-busreis georganiseerd zal worden is wel duidelijk - de afstand is waarschijnlijk te groot (ca. 1400 km's enkele reis) - dus dat zou een reis met meerdere (minimaal 3) overnachtingen worden en waarschijnlijk zal het moeilijk worden voor een dergelijke reis voldoende supporters te vinden.
Vliegen ? Hooguit zijn er straks, net als tegen Boekarest, een aantal plaatsen beschikbaar in het charter-toestel waarmee de selectie reist ( dan wel aanvliegen op Ljubljana dan wel op Triëst) tegen een tarief waarvoor de meeste supporters het zullen laten afweten.
Maar met de auto moet het toch te doen zijn in 3 dagen heen en weer. Dus inclusief 2 overnachtingen in budget-hotelletjes.
Maar ik hoor of lees niemand hier over.
De vraag is dus:
* zijn er mensen die overwegen met de auto naar Koper te gaan ?
* zijn er mensen die medereizigers zoeken om de kosten mee te delen en om de rijtijd mee te delen ?
Ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door Arnoud op 01-08-2003 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Heerenveen - Koper = +/- 1400 km (via munchen)
Milaan - Koper= +/- 500 km
Udinese - Koper = +/- 100 km

Ik ben er vorig jaar langs gereden tijdens mijn vakantie in Kroatie. Het ligt net bij Trieste over de grens en we hebben het in 1 dag gereden (14 uur, mede dankzij de duitse autobahn :lol: )
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Meevliegen met de selectie gaat niet !
Thomas Cook (oftewel Touristique) biedt 2 reizen aan - één driedaags-arrangement en één vierdaags-arrangement, maar met overnachting in een hotel 20 kilometer buiten Koper.
Ik heb gebeld maar prijzen e.d. kon mij men nog niet geven. Ben benieuwd :?: :?:
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Thomas Cook (oftewel Touristique) biedt 2 reizen aan - één driedaags-arrangement en één vierdaags-arrangement, maar met overnachting in een hotel 20 kilometer buiten Koper.
Verwacht er niet te veel van Arnoud, Touristque de grootste afzetters die er in mijn ogen zijn. Ik heb mij zelf een paar jaar geleden beloofd om er nooit meer een stap binnen te zetten en loop er met een grote boog omheen. Bah, dat noemt zich sponsor. :blbl:
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Heb zojuist met Thomas Cook gebeld (en de kop van dit topic gewijzigd)
3-daags arrangement - basis 2-personen op een kamer - af Amsterdam - met Adria Air naar Ljubljana - incl. transfer (ca. 2 uur) luchthaven/hotel vv - basis logies/ontbijt - inclusief luchthaven belasting: € 674,00 pp Minimum aantal deelnemers: 10.
Bij verblijf op basis éénpersoonskamer toeslag € 90,00 voor 2 nachten - totale resisom dan € 764,00.
Ik neem aan dat de transfers vv Hotel/stadion er ook inzitten - maar het is niet genoemd.

Duur, duur duur - dan ga ik toch maar liever naar Tjechië of Spanje voor de finale.

Het heeft overigens geen zin zelf iets met vluchten te regelen want dan komt het goedkoopste ticket ook al uit rond de € 600,00.
el nino
Bankzitter
Berichten: 242
Lid geworden op: 14-01-2003 10:57
Locatie: joure

Bericht door el nino »

Las op de teletext pagina dat een kaartje in Koper 8 euro kost....
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Tja. Ik heb getwijfeld maar dit soort prijzen is mij ook te gortig...

Ik hoop dat de jongens het karwei af kunnen maken en doorstoten naar de finale. Daarna denk ik wel mee te gaan naar de uitwedstrijd.

Om nog even terug te rekenen: dat komt neer op bijna 1500 oude Guldens....
Laatst gewijzigd door Beetle op 01-08-2003 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Touristque de grootste afzetters die er in mijn ogen zijn. Ik heb mij zelf een paar jaar geleden beloofd om er nooit meer een stap binnen te zetten en loop er met een grote boog omheen. Bah, dat noemt zich sponsor.
Ben het met je eens Jelle ook ik zal niet meer met Touristque reizen, tenzij de nood heel erg aan de man is. Ben mijn reisje naar Athene nog niet vergeten. En zijn uitleg daarna al helemaal niet. Als ik er weer aan denk wordt ik gewoon weer kwaad.
Denk dat Arnoud ook nog wel kan "lachen" om ze verklaringen.
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Ik denk dat ik de strekking van de discussies met de eigenaar van Touristique wel ongeveer weet. In de bus van het stadion naar het vliegveld in Lyon hadden we ook een aanvaring met deze Jacob D. Die man had (en waarschijnlijk heeft hij hem nog) een plaat voor zijn kop.

Vervolgens werd er zo´n 1800 gulden gevraagd om mee te kunnen naar Athene. Belachelijke prijs natuurlijk! Ik heb met sc Heerenveen gebeld (ik meen met Henk Hoekstra) en hem gevraagd waarom die prijzen zo idioot hoog lagen. Dat zat hem voornamelijk in de verblijfskosten zei hij. Ik heb hem gezegd dat de "gewone" supporter toch echt enkel en alleen voor het voetbal meegaat en niet om eens in een 5 sterren hotel te slapen. Nog geen anderhalve dag na ons gesprek was de prijs verlaagd tot 1000 gulden en dan zonder hotel, dat moest je dan zelf nog zoeken. Me toen toch nog aangemeld, maar de dag voor vertrek zo ziek als een hond, dus moest ik annuleren. Daar baal ik nu dus nog van. :angry:

Vervolgens is mijn lieftallige echtgenote nog weer voor de volle mep naar Valencia gereisd. Het blijven bespottelijke bedragen.
GSVK, the Blue Devils!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Die man had (en waarschijnlijk heeft hij hem nog) een plaat voor zijn kop.
Je zou denken dat mensen wel eens gaan leren van hun fouten :?:
Zoals al in een ander topic geplaatste opmerking heb ik ook wel eens het gevoel dat Heerenveen geen supporters mee wil hebben na uitwedstrijden. Ja zolang ze maar niet op eigen vervoer gaan.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Toch nog interessant?:Nog vier plaatsen vrij in vliegtuig naar Slovenië
Voor een viertal snelle beslissers is er nog een mogelijkheid om met het team van sc Heerenveen mee te reizen naar Slovenië. sc Heerenveen speelt daar woensdagavond om 17.30 uur de uitwedstrijd in de halve finale voor de Intertoto Cup. Er zijn in het vliegtuig vier plaatsen vrij gekomen. De ploeg vertrekt dinsdagmorgen, 5 augustus, om 09.00 uur bij het Abe Lenstra Stadion. De heen reis gaat om 11.00 uur vanaf Airport Groningen. Na de wedstrijd op woensdag wordt teruggevlogen naar Schiphol Oost, waar de bus klaar staat om de passagiers terug te brengen naar Heerenveen. Men hoopt daar omstreeks 02.30 uur te arriveren.



De reis kost € 380,00 per persoon. Inbegrepen zijn alle transfers, een overnachting op basis van logies met ontbijt en de toegang tot de wedstrijd.Men dienst in het bezit te zijn van een geldig reisdocument.



Belangstellenden kunnen zich aanmelden via telefoonnummer: 06-53862226


Bron:De officiele site
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ik vind het een beetje jammer dat je nu wel voor 380 euro mee kunt en als je niet met de spelers mee zou reizen moet je het dubbele betalen!!!! :grmbl:

Belachelijk! :angry:
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Ik vind het belachelijk duur..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

[Ome Joop mode] Nee nou wordt 'ie fraai!!! [/ome Joop mode]

En daar komen ze nou mee! Het is verdomme net meer dan de helft van wat Touristique durft te vragen. En waarschijnlijk zat je dan ook nog eens in hetzelfde hotel als de spelers. Ik word hier niet goed van! Waren ze hier zaterdag mee gekomen dan was voor mij de zaak zo klaar als een klontje, maar het is nu te laat.


Waarom kan nu ineens de prijs wél omlaag! :angry:


Als ik voor deze reis had geboekt via Touristique dan was ik helemaal woest geweest. Ik hoop dat de club meer wijsheid heeft bij een eventuele finale, want zoals dit gegaan is kan absoluut niet.

Ik heb een e-mail verzonden aan Lieuwe Brink.
Hallo Lieuwe,

Ik neem aan dat je een plaatsbewijs hebt om naar Slovenië te gaan. Ik blijf deze keer, tegen mijn zin, achter in Nederland.

Ik lees nu op de site dat er plotseling 4 plekken vrij zijn om met de spelersgroep mee te gaan om de wedstrijd bij te wonen. En daar ben ik behoorlijk kwaad om. Goed, het was misschien niet eerder te voorzien dat er plaatsen vrij kwamen en ik had er ook graag gebruik van willen maken maar in tegenstelling tot de rest van Nederland heb ik nu geen vakantie en zijn er mensen afhankelijk van mijn aanwezigheid hier. Ik kon niet in die korte tijd vervanging regelen voor mij.

Wat me echter het meest steekt is de prijs. Vooral als je ziet wat Touristique durft aan te bieden. Een arrangement via deze oplichters voor drie dagen is € 674,00! Hallo? Dat is bijna 1500 oude guldens voor drie dagen!! Nu blijken er 4 plekken vrij te zijn om mee te vliegen met de selectie, waarbij het misschien zelfs mogelijk is om in hetzelfde hotel te zitten als die spelers in plaats van 20km verderop…. De club vraagt voor die tickets € 380,00, wat neerkomt op z’n kleine 850 gulden, weliswaar met twee overnachtingen minder maar daar wordt ook niet om gevraagd. Wat doet de club goed en Touristique fout? Waarom is zo’n prijs als nu voor die 4 zetels gevraagd wordt niet mogelijk voor anderen?

Lieuwe, ik was helemaal over de rooie gegaan als ik daadwerkelijk die Touristique tickets had gekocht. Dan was ik dus voor bijna 300 Euro opgelicht. Daar koop ik twee seizoenkaarten voor! Mijn vraag is: wat wil de club nou? Is het een doelstelling om de fans thuis te houden? Zo kan het niet langer doorgaan. Straks plaatst de club zich misschien voor de finale. Welk belachelijk voorstel heeft Touristique dan in petto?

Ik nam aan dat de club misschien geleerd had van de wedstrijd in Roemenië en de wedstrijden in de Champions League. Maar nog steeds gaat de club in zee met oplichters want ook die reizen waren behoorlijk aan de prijs. Er zijn echt mensen die mee willen met de club. Mensen die alles willen meemaken. Ze stonden in Lyon, Athene, Valencia en Boekarest. Het lijkt er bijna op of ze van generlei waarde zijn voor de club. En het doet me persoonlijk erg pijn…

Ik wens iedereen veel succes in Slovenië, maar de spelers moeten het in hun eentje doen. Ik hoop dat ze een blik werpen op het gastenvak. Daar hadden wij kunnen zitten.

Groeten,
Ik kan me voorstellen dat de club pas op het laatste moment weet wie wel of niet meegaan. In die zin kan ik het tijdstip van melden (dat er dus 4 plekken over zijn) begrijpen. Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat het verschil tussen de tickets bijna 300 Euro moet zijn!


Zo! Ik hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord heb.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

BELACHELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Het is nu helemaal wel duidelijk hoe SC Heerenveen denkt over zijn supporters! Ik vind dit gewoon schandalig voor woorden! Ik vind dit een manier die weinig respect toont naar de supporters toe!! Als ik dit vrijdag had geweten, dan was ik ZEKER er bij geweest en velen met mij! Maar nu is het allemaal te laat!!

Ik hoop dat nu eens de beide supportersverenigingen om de tafel gaan zitten met Heerenveen om eens een keertje te kijken naar de prijzen van Europese uitwedstrijden!!

Dit is onacceptabel gedrag en ik voel me behoorlijk genaaid!!!
Laatst gewijzigd door 1920 op 04-08-2003 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

:twisted: APPLAUS BEETLE :twisted:

Op deze manier valt de club wel heel erg door de mand natuurlijk!

Het lijkt wel alsof ze ze liever niet hebben dat er supporters mee gaan!!!
Ze zouden de mensen die deze 'moeite*' nemen om voor een wedstrijd van 90 minuten half Europa door te crossen bijna geld toe moeten geven :huh: !!

En oh oh, wat zou ik boos zijn inderdaad, wanneer ik dat andere arrangement al geboekt had :evil: !!!

Hopelijk wordt er bij de finale (jaa, want dat halen we wel..) een wat meer schappelijke prijs gevraagd en anders zie ik het somber in!
Heel goed dus dat er nu eindelijk wat van gezegd is :upto: !



*(voor zover je het moeite kan noemen dan, om met je club een wedstrijd mee te maken..)
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ik hou me nu wijzelijk stil, is beter voor me. Maar ben weer ontzettend kwaad :twisted:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je kan het ook als sympathieke geste van de club zien. Er zijn 4 plaatsen over, en die bieden nog ff de kans aan 4 supporters om mee te kunnen. Anders blijven die plekken toch maar leeg!

En het kan goedkoper, omdat die plekken toch alleen maar kostendekkend hoeven te zijn. (denk ik)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Maar dan blijft volgens mij het feit dat het eerste arrangement belachelijk duur is en dat er meteen ook vier supporters wel bij hadden gekund. Had die prijs dan verekend met die andere prijs anders. Je gaat toch ook niet voor twee overnachtingen in Slovenie zo'n belachelijke prijs betalen. Triest verhaal dit. Ben benieuwd naar het verhaal van de club.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik moet even de woorden een beetje afzwakken. Wat Arnoud al uitgevonden had was dat het een dure onderneming zou worden van boven de 600 Euro. Arnoud heeft zelf een reisburo gehad dus die kent de pappenheimers. De prijs van Touristique blijkt opeens vrij realistisch te zijn als je de gangbare prijzen bekijkt.

Maar...

De club heeft erg veel ervaring als het om wachtlijsten gaat. Die hadden ze ook kunnen aanleggen waar het de vlucht met het spelers toestel aangaat. Dan hadden ze die vier stoelen in no-time bezet gehad.


Arnoud zal wellicht morgen of zo de boel een beetje verduidelijken.
Wéér uit!!!!
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

De prijs van Touristique blijkt opeens vrij realistisch te zijn als je de gangbare prijzen bekijkt.
Ach kom nou Beetle, voor dit bedrag zit je al in Australië. Van een touroperator verwacht je enige creativiteit wat betreft de prijzen. Dit heb ik in al die jaren met touristique :blbl: nog nooit beleefd. Ik weet dat ze in economisch zwaar weer zitten, maar dat was een jaar of vier geleden geen punt en ook toen werden we besodemieterd.

Het wordt tijd voor een spandoekje zou ik zeggen en dat ze op geen enkele manier meer met onze club in verband gebracht worden. :angry:
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Jelle, je moet toch niet te veel overdrijven. Ik ben het met iedereen eens dat Touristique met name voor wat betreft de Champions Leaugue-wedstrijd tegen Olympiakos Piraeus de supporters als citroenen heeft uitgeknepen, maar in het geval van het reisje naar Slovenië liggen de zaken anders.
Probeer maar eens een goedkope vlucht naar Ljubljana te boeken met een verblijf van 1 of maximaal twee nachten. Ik durf te wedden dat het je niet lukt onder de € 550,00 exclusief luchthavenbelasting. Dus niet een vakantiecharter met een verblijf van een week - nee, gewoon een lijnvlucht. En dat is zonder transfers, overnachting en wat dies meer zij.

Helaas denken nog heel veel mensen als het over vliegen gaat in termen van vakantiecharters.Al die tarieven moet je vergeten als je het over lijnvluchten hebt op niet-populaire bestemmingen. Dan zijn de prijzen hoog, te hoog, maar dat ligt niet aan de reisbureaux maar aan de airlines.

Ik weet niet hoe de vier plaatsen op de spelers-charter vrij zijn gekomen. Ik weet niet of er meer dan 10 mensen geboekt hebben op het arrangement van Thomas Cook. Ik weet niet of er wellicht mensen zijn die zich aangemeld hadden voor het arrangement en bij onvoldoende deelname (minder dan 10) alsnog via Thomas Cook in de gelegenheid gesteld zijn voor het lagere bedrag mee te vliegen met de selectie.
Er zijn nog al wat mogelijkheden ! En om zonder kennis van zaken Thomas Cook uit te maken voor oplichters - sorry - maar dan ga je een hele grote stap te ver.

En voor iedereen die eventueel naar Villareal wil gaan: de goedkoopste vluchten op Valencia die ik tot op heden heb weten te vinden kosten nog altijd (incl. luchthavenbelasting) € 320,13
Heenreis op 25 augustus - terugreis op 27 augustus. Exclusief treinreis Valencia - Villareal en ex. overnachting etc.
Ik daag iedereen uit om met (aanzienlijk) goedkopere tarieven te komen voordat Thomas Cook eventueel z'n programma presenteert (er vanuitgaande dat onze jongens en Villareal morgen doorgaan naar de finale).
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Natuurlijk moet jij je ex-branche genoten verdedigen Arnoud, :wink: desalniettemin blijf ik een heel nare smaak houden van Dhr Cook en zijn reisbureautje en ik neem geen enkel woord terug. Ik heb niet het idee dat hij werkelijk iets voor de supporters wil betekenen, is alleen maar uit op eigenbelang en is het sponsorschap niet waardig. De club gaat er prat op dat we één familie zijn en het blijkt des te meer dat ze de mindervermogende familieleden liever kwijt dan rijk zijn.
Op zich mag dit natuurlijk, maar laat ze dat dan ook eerlijk zeggen.

Wat de organisatie van reizen betreft, valt ook de supportersclub mij tegen. Je hoort en ziet niks van ze, behalve dat ze een busje regelen naar Leeuwarden. Het is al jaren het zelfde liedje.
Jammer, wat mij betreft een gemiste kans. In de pretentie om een Nederlandse topclub te worden, laten ze hier duidelijk enige steekjes vallen en dan druk ik me nog gematigd uit.
We're still a bunch of tough bastards.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik heb een mailtje van Lieuwe terug gekregen. Inmiddels had ik na het oorspronkelijke mailtje een extra bericht gezonden waarbij ik wat gas terug na. Zelfde verhaal van Arnoud. Knollen met citroenen vergelijken, yadda, yadda, yadda.... Lucht weer opgeklaard.

Maar het idee van een wachtlijst heeft hij niet aangestipt.

En om volledig te zijn heb ik die brief hieronder ook geplaatst. Dan maar de gifbeker leeg. Anyway, ik hoop dat er wat resultaat van komt. Misschien is het straks allemaal wat soepeler. Lees.
Hallo Lieuwe,

Ik heb de brief hieronder laten staan anders hangt het verhaal van
los zand aan elkaar. Arnoud Ross, jou ook wel bekend, heeft me het een en
ander uitgelegd. Hij was voorheen eigenaar van een reisburo en weet hoe de
vork in de steel zat. Ik moet een wat van het verhaal terugnemen.

De prijs van Touristique blijkt voor wat betreft het arrangement wel
realistisch. Als je de vlucht moet betalen ga je al over de 600 Euro. Dus
het verhaal van hun bedrag klopt dus ongeveer.

Maar.... Het is bijna niet uit te leggen aan iemand zoals ik als ik
dus de droge bedragen zie en welk verschil er tussen ligt. Hetzelfde is
destijds gebeurd in Athene. Daar is het wel gierend uit de klauwen gelopen.
En was een arrangement gemaakt. Slikken of stikken. Een dag later bleek dat
er wel degelijk de vlucht apart was te boeken en daarna zelf iets te
organiseren. En bij de komende vlucht zou hetzelfde zijn gebeurd als mensen
het arrangement zouden hebben genomen. Dan waren die mensen ook voor 300
Euro het schip in gegaan.


Wat valt hieruit te leren?

Heel wat. De club heeft een ruime ervaring als het gaat om
wachtlijsten. De seizoenskaarten zijn niet aan te slepen. Als nu een
wachtlijst was aangemaakt voor de vlucht, er valt bijna altijd wel wat af
door ziekte en blessures, dan is de club in ieder geval zeker dat het een
aantal mensen achter de hand heeft om de stoelen te vullen. En mocht de
lijst erg groot zijn is dat misschien zelfs een rechtvaardiging om een
groter toestel te gebruiken.

De fans hoeven niet zo nodig nog eens extra dagen achter te blijven
in een speelstad. De meesten willen niets liever dan gewoon weer op tijd
terug te zijn in het Heitelân. De selectie is altijd weer snel thuis. De
fans soms niet.

Straks gaan we wellicht weer terug naar Valencia. (Villa Real ligt
er zo'n 60 km vandaan.) Mocht snel duidelijk zijn hoeveel mensen er naar toe
gaan dan kan er dus een grotere charter geboekt worden.

Sorry dat ik eerder zo hoog van de toren blies maar een leek als ik
kijkt vaak alleen naar zijn portemonnee. En bij het zien van dit alles kreeg
ik de kriebels.

Groeten,
Wéér uit!!!!
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Inmiddels had ik na het oorspronkelijke mailtje een extra bericht gezonden waarbij ik wat gas terug na.
Zo wordt het dus nooit wat, Touristique :blbl: kan blijven vragen wat ze willen. Wanneer staat er nu eens werkelijk eens iemand op die tegen zulk soort oplichters optreedt ?
We staan in Nederland al bekend als de liefste supporters en we lopen met zijn allen nog steeds slaafs aan de ons opgelegde prijzen aan. :urgs: Ik word er aardig moedeloos van, hoe kan het dat Utrecht bijv en dat soort clubs een enorme aanhang meeneemt naar uitwedstrijden en Heerenveen hooguit een mannetje of 30 ? Komt die vraag dan nooit eens bij jullie op ? :?: Verdienen de mensen ergens anders zo veel meer geld dan de Heerenveensupporters, dat die dat wel kunnen betalen ? Ik geloof er niks van.

Ik vind het jammer Beetle dat je nu weer zo verzoenend bent, of geil je er zo op dat je koste wat het kost met het spelerstoestel mee wilt vliegen en geen vliegverbod van de club krijgt. ? Hoog van de toren blazen met e-mails en een dag later met de staart tussen je benen afdruipen, BAH !!!
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Weet iemand een reisbureau waar misschien (in verenigingsverband) afspraken mee te maken zijn voor de komende jaren?

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Tja Jelle, we leven in een kapitalistische maatschappij en kennen dus geen staatsreisbureaux die kunstmatig de prijzen laag houden. Maar, door de relatief gezonde concurrentie op de reismarkt worden toch uiterst interessant geprijsde vakantiereizen aangeboden en verkocht.
Reisbureau Thomas Cook/Touristique is geen oplichter – maar wel een bedrijf dat z’n (voetbal)markt heel slecht inschat, met veel te dure arrangementen komt en dus zichzelf uit de markt prijst. Ik denk dat ze gewoon niet de expertise in huis hebben om supportersreizen te organiseren.
Je schrijft: “Ik word er aardig moedeloos van, hoe kan het dat Utrecht bijv en dat soort clubs een enorme aanhang meeneemt naar uitwedstrijden en Heerenveen hooguit een mannetje of 30 ? Komt die vraag dan nooit eens bij jullie op ? “

Jawel, die vraag komt heel vaak bij me op. Maar of dat aan de prijzen ligt ? Verklaar mij dan eens waarom Lierse SK met 12 à 16 bussen naar Heerenveen kwam en de sc Heerenveen maar met 3 bussen naar Lier ging ? Terwijl het toch niet meer dan € 27,50 kostte om met de bus te gaan ? Dat heeft niets met reisbureaux of te hoge prijzen te maken. Eerder met de mentaliteit van veel Feanfans.
Ook in de competitie blinken de Feanfans niet uit in aantallen als het gaat om het bezoeken van uitwedstrijden. En ook daarbij zal het toch niet om het geld gaan, maar is het,denk ik, een kwestie van mentaliteit.

Ik vind dat je Beetle groot onrecht aandoet met de insinuatie dat hij, zoals je dat zelf schrijft : “ geil je er zo op dat je koste wat het kost met het spelerstoestel mee wilt vliegen en geen vliegverbod van de club krijgt”.

Beetle is oprecht boos, nee, woedend geworden toen hij geconfronteerd werd een aanbieding voor de helft van de prijs op een moment dat hij geen vrij meer kon krijgen en heeft, in zijn kwaadheid, een niet zo heel erg doordachte e-mail aan Lieuwe Brink gestuurd. Later is hij over één en ander gaan nadenken, heeft her en der z’n licht opgestoken en vervolgens een deel van zijn verhaal aangepast. Persoonlijk vind ik dat moedig en verstandig en stoort het me dat je over Beetle schrijft: “ een dag later met de staart tussen je benen afdruipen, BAH !!!”

En het stoort me helemaal om het feit dat volgens mij Beetle de enige hier op het Forum is die daadwerkelijk naar de club toe zijn ongenoegen communiceert, terwijl de rest niet veel verder komt dan de beslotenheid van het Forum.
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

En het stoort me helemaal om het feit dat volgens mij Beetle de enige hier op het Forum is die daadwerkelijk naar de club toe zijn ongenoegen communiceert,
Ik heb een aantal jaren geleden mails zat gestruurd, maar nimmer bericht terug gekregen. Toen dacht ik barst maar en was dus blij dat Beetle enige aktie ondernam. Natuurlijk werd hij kwaad, maar dat kun je ook blijven om de zaak niet dood te laten bloeden. Nu verandert er in principe niks aan de situatie en wordt alles weer in de doofpot geduwd.
Verklaar mij dan eens waarom Lierse SK met 12 à 16 bussen naar Heerenveen kwam en de sc Heerenveen maar met 3 bussen naar Lier ging ?
Omdat onze supporters misschien een hekel aan verplichte combi"s hebben ? Ik in ieder geval wel.
Van de Lierse supporters had ik wel begrepen dat die reizen feestjes waren, bij ons lijkt het wel een begrafenisstoet incl Bingo, uitgezonderd de reisjes naar Rotterdam, is het maar een dode bedoening dus en dat spreekt een heleboel mensen niet aan.

Reisbureau Thomas Cook/Touristique is geen oplichter – maar wel een bedrijf dat z’n (voetbal)markt heel slecht inschat, met veel te dure arrangementen komt en dus zichzelf uit de markt prijst.

Dat ben je dus met me eens, en is het godsgeklaagd dat we maar accepteren dat we verplicht met hen moeten reizen, wat dat betreft heeft Sikke mijn boodschap begrepen.
Tja Jelle, we leven in een kapitalistische maatschappij en kennen dus geen staatsreisbureaux die kunstmatig de prijzen laag houden.
Nee jammer genoeg niet, maar meer concurrentie om een uitwedstrijd te organiseren is van harte welkom.
We're still a bunch of tough bastards.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Zeg Jelle, ben ik ook weer wat gerehabiliteerd? :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Gesloten