kaartverkoop halve finale intertoto

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Vak 15
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-05-2003 15:49
Locatie: Nieuwehorne

kaartverkoop halve finale intertoto

Bericht door Vak 15 »

Kaartverkoop UEFA Intertoto Cup
Na de 4-1 thuisoverwinning op Lierse is er een reële kans dat sc Heerenveen de halve finale van de strijd om de Intertoto Cup bereikt. Als sc Heerenveen zich daadwerkelijk plaatst, staat er op woensdag 30 juli al weer een thuiswedstrijd op het programma. We informeren u nu reeds hoe dan de kaartverkoop geregeld is.
Supporters kunnen zonder clubkaartverplichting op maandag 28 en dinsdag 29 juli kaarten kopen bij de TicketBox-verkooppunten. Voor beide dagen geldt het volgende gereduceerde tarief: volwassenen EUR 10,00 en jeugd tot en met 14 jaar EUR 5,00.

Op de dag van de wedstrijd gelden aan de kassa de volgende tarieven: EUR 13,00 voor volwassenen en EUR 7,00 voor jongeren tot en met 14 jaar.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Voor Lierse SK moesten we € 15 neer tellen en nu voor de volgende ronde € 10/€ 13 :huh:
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Robert H. schreef:Voor Lierse SK moesten we € 15 neer tellen en nu voor de volgende ronde € 10/€ 13 :huh:
Als je er snel bij was kon je de kaartjes voor lierse ook voor tien euro halen hoor
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Wordt de wedstrijd niet live op tv uitgezonden woensdag? West Ham werd destijds ook live uitgezonden. Misschien dat de kaarten daardoor (ook) goedkoper zijn om te voor komen dat er mensen thuis voor de tv gaan zitten.....
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Waarom tv zien als er zat kaarten te verkrijgen zijn??? De Knipe is niet erg ver van het stadion...
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Inderdaad De Knipe ligt niet ver van het stadion, daarom zal ik aanstaande woensdag te voet naar het stadion komen! :lol:

Echter niet iedereen woont in De Knipe. Er zijn altijd mensen die van ver(der) moeten komen en als de wedstrijd live op tv is, de tegenstander minder aanspreekt, je €15 moet betalen, kan dat een reden zijn zijn om thuis te blijven.
Nogmaals dit geldt niet voor mij!
The Ghost
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 02-12-2002 17:34
Locatie: Tzummarum

Bericht door The Ghost »

Het is wel een beetje triest.
Oefenwedstrijd van Feyenoord wel live op t.v., maar vanavond moeten degenen die er niet heen gaan weer wachten tot 23.30 uur.
Eigenlijk is het te gek voor woorden.
De omroepen zijn er niet in geintresseerd dat er nog een club is die probeert Europees voetbal binnen te halen.
You can't see the Ghost, but he is always there.
marc
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 10-03-2003 13:00
Locatie: Gramsbergen

Bericht door marc »

Ik wil de sweer hier niet bederven, maar we zijn dr nog niet. Maar als we dr komen ( waar we natuurlijk wel van uit gaan) Kom ik ceker. Ik vind het argument van een slechte tegenstander en van ver moeten komen een beetje slecht. Ik moet zelf ook een dik uur rijden naar het stadion, en ben vaak afhankelijk van andere. Maar zelfs als de wedstrijd live komt, dan nog probeer ik te komen. er is nergens zow veel sweer als in het stadion zelf!!! :mrgreen:
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

marc schreef: sweer

er is nergens zow veel sweer als in het stadion zelf!!!

Moeilijk woord als je niet wat het betekend.

Sfeer of Zweer??? :wink:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
marc
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 10-03-2003 13:00
Locatie: Gramsbergen

Bericht door marc »

Ow ja jouw zin loopt lekker:


Moeilijk woord als je niet wat het betekend.


Ben blij dat ik word verbeterd door iemand die zow een ster is in de nederlandse taal :lol:

Maare ik dacht dat het hier om een Forum ging, niet om een taal wedstrijd, of zit ik nu verkeerd
[/quote]
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

*sucht*

Morgen kaart halen voor woensdag! Zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben naar Heerenveen?
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

(pl)euro schreef:*sucht*

Morgen kaart halen voor woensdag! Zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben naar Heerenveen?
Kun je me even oppikken van uit Bolsward:P
Een maat van mij zal maandag gelijk even 4 kaarten halen voor vakkie 27!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Hoe krijgen ze dat nou in hun plasse bij de UEFA? Intertoto op dezelfde dag als de PC in Franeker. Was tegen West Ham ook al zo. Hopelijk komt de wedstrijd live op tv, kan ik nog een stuk(je) zien. Maar misschien slaan de heren kaatsers wat harder dan de laatste jaren en ben ik op tijd klaar met mijn werk :wink:
GSVK, the Blue Devils!!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

[quote="Mister Grie"][quote="(pl)euro"]*sucht*

Morgen kaart halen voor woensdag! Zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben naar Heerenveen?[/quote]

Misschien willen Hetto en Bossje ook wel meekarren, kunnen jullie eindelijk eens kennismaken en de muntjes uitwisselen :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben naar Heerenveen?
Ja, mits ik me redelijk voel en dat de kap van de cabrio dicht is, dit alles voor mijn haarverlies. :?
We're still a bunch of tough bastards.
Bianc
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 29-04-2003 10:23
Locatie: Dordrecht

Bericht door Bianc »

Je kan toch gewoon kaarten halen bij ticketbox??? Want om nou eventjes 200 km heen te rijden voor een kaartje en dan weer terug....dan betaal ik woensdag wel meer... Maar als het goed is wordt er voor mij in Amsterdam gehaald.....
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Hoe krijgen ze dat nou in hun plasse bij de UEFA? Intertoto op dezelfde dag als de PC in Franeker. Was tegen West Ham ook al zo. Hopelijk komt de wedstrijd live op tv, kan ik nog een stuk(je) zien. Maar misschien slaan de heren kaatsers wat harder dan de laatste jaren en ben ik op tijd klaar met mijn werk
Beetje jammer inderdaad. Eerst plant de UEFEA een thuiswedstrijd als ik in Turkije zit en nu op de dag van de PC. Ik moet maar even bellen, denk ik.

Toch probeer ik te komen woensdag.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

2 kaarten voor 27 Geregeld..!! :upto:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
bossje
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 02-12-2002 21:06
Locatie: Ypecolsgea

Bericht door bossje »

Is goed aangeboden pleuro, maar ik ga standaard met de buurman... :D

en voor de rest sluit ik mij volledig aan bij jelle e 8)
arnoudleer
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 06-04-2003 12:13

Bericht door arnoudleer »

Kaarten voor vak 27 zijn binnen, woensdag samen met Marça naar de wedstrijd, heb er nu al zin in!!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Mijn kaarten zijn ook al binnen :mrgreen: . Ik heb het idee dat er meer mensen komen, als tegen Lierse. Er stond nameljik een lange rij in Heerenveen en een aantal vakken waren al uitverkocht :twisted:
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

27 al uitverkocht?
arnoudleer
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 06-04-2003 12:13

Bericht door arnoudleer »

Fulton schreef:27 al uitverkocht?
Toen ik bij de Primera was (2 uur) was vak 27 nog niet uitverkocht, maar er waren wel aardig wat lui die kaarten voor vak 27 kochten, en het was eigenlijk best wel druk daar...
el nino
Bankzitter
Berichten: 242
Lid geworden op: 14-01-2003 10:57
Locatie: joure

Bericht door el nino »

ik heb kaarten voor 26...

Vak 27 was al uitverkocht. Het gaat al aardig snel met de verkoop :)
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Ik heb vanmiddag rond 1uur Kaarten voor 27 gekocht.. bij Primera (lwd) nog niet uitverkocht duszz (toen nog niet)
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Ik tuf woensdag vanuit Utreg richting Heerenveen. Mensen uit Utrecht of mensen die redelijk op de route van Utrecht naar Heerenveen liggen kunnen uiteraard meerijden. Helaas heb ik (nog) 8) geen Cabrio. :P
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ik heb gister kaarten gehaald en inderdaad een aantal vakken waren al uitverkocht. Het zou mooi wezen als er weer zo'n 10.000 man op de tribune plaats nemen, ook al is dit een minder aansprekende tegenstander...
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Vak 26, 27 en 28 zijn uitverkocht. Ik heb kaarten moeten kopen voor 25.
Gesloten