kaartverkoop halve finale intertoto

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Als die vakken zijn uitverkocht begin dan aan de overkant met 13-12 zodat de wave (voor sommige weef) :lol: door kunnen zetten.

Ik zit in iedergeval in 13.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Op Oost zijn de vakken 19,20 en 21 uitverkocht. Kaartje voor 18 lukte nog wel.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Misschien overbodig om te zeggen, maar als het uitverkocht is, is het misschien wel handig als de mensen die enigszins een zelfde sfeer als tegen Lierse willen hebben, vrij vroeg naar het stadion gaan. te denken aan 19.15-19.30
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Iedereen naar de voorste rijen van vakkie 26/27!!

Gaan we er weer een lekker sfeertje van make :mrgreen:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik heb 29, broer zit (vrijwillig) op 15. Voor de spreiding. Hij maakt tegenwoordig ook al foto's voor Feanfans.

(Off-topic: We zitten de fansite behoorlijk op de hielen kwa bezoekers nu. De foto's zijn erg in trek. En nu we eindelijk een stabiele oplossing voor de filmpjes hebben wordt het helemaal een gekkenhuis.)
Wéér uit!!!!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Op Oost zijn de vakken 19,20 en 21 uitverkocht. Kaartje voor 18 lukte nog wel.
Vreemd.. toen ik gisteren kaarten in Heerenveen ging halen waren er voor de vakken 18 en 19 geen kaarten meer te verkrijgen...
Vak 15
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-05-2003 15:49
Locatie: Nieuwehorne

Bericht door Vak 15 »

Ik heb vanochtend kaarten gehaald voor vak 26. ( 27 was uitverkocht)
Zit normaal in vak 15, maar wil nou toch wel weer eens aan de andere kant zitten.

De laaste keer dat ik vak 27 ben geweest was bij een wedstrijd voor de champions-leauge.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

15? Echt?
Wéér uit!!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik was eigenlijk van plan om morgen bij de kassa nog een kaartje te kopen. Zou dat te vertrouwen zijn of moet ik morgen vantevoren toch nog een kaartje kopen? Ik gok het er maar op...
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Vanmiddag nog gewoon een kaartje gehaal voor vak 27 in Lemmer. Maar vindt het wel vreemd dat in de ene plaats een vak is uitverkocht en in de andere de dag erna gewoon nog kaarten voor dat vak zijn te verkrijgen. Wie o wie weet hoe dit zit.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zo te lezen zijn er aardig wat 'slimmeriken' onder de jongeren die te laat kaarten hebben gehaald voor vak 27. Hopen dat de oudjes ze niet voor zijn geweest. Ik zit er gelukkig wel weer. Staat op het kaartje dat de wedstrijd om 8 uur begint, maar dat stond er volgens mij ook op tegen Lierse. Is dit wel zeker? Op teletekst en de officiele staat het niet.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Na veel gedoe rondom wel of niet moeten werken tot 20.30u kreeg ik gisteravond toch nog het groene licht om om 19.45u weg te kunnen. Vanochtend nog snel een kaartje gehaald voor vak 24. Ach, dat komt wel goed... ;) :mrgreen:

(Beetle, rete-interessant en van harte hoor. Maar moet je dat nou overal te pas en te onpas melden,hoe het gaat met feanfans!?! Ik mag er ook graag een kijkje nemen vanwege de foto's, maar nu weet ik het wel hoor...)
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

nou wat moet je daar nu weer op zeggen.....

Gewoon op tijd een kaartje halen en niet tot het laatst wachten, dat is wat ik er op wil zeggen. Gewoon maandag vroeg in de ochtend een kaartje halen en alla vak 27, geen probleem. Met met dagjesmensen heb ik geen enkele moeite, ook die hebben recht op een leuke pot voetbal.
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
Big Fella
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 02-12-2002 18:44

Bericht door Big Fella »

Tja, ik zou zeggen laat die dagjesmensen maar komen. Het is net wat Jelle zegt, ze hebben ook recht op een potje voetbal.

Bekijk het ook eens van de andere kant. Misschien komen ze wel terug voor andere wedstrijden en kun je in de toekomst een seizoenkaart aan die mensen verkopen.

Ik ben in '89 ook met vrienden naar een thuiswedstrijd geweest van SCH en vond het zo leuk dat ik dat seizoen vaker heen ging en ben ondertussen in het bezit van mijn 13e seizoenkaart :D . Je weet nooit hoe de bal rolt, dus wat mij betreft, komt u maar
:mrgreen:
Laatst gewijzigd door Big Fella op 30-07-2003 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
and they call you a genius,cause you're easier to sell
Phaemus
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-12-2002 17:50

Bericht door Phaemus »

Ook deze jongen is een gelukkige met kaarten voor vakje 27. Wel 2 wat oudere heren mee, maar die komen ook wel los...

Toen ik kaarten haalde was volgens de Ticketboxmadame de lange zijde (19,20) uiteverkocht en achter het doel nog wel vollop kaarten... Vreemd...

Maar goed... Gaat weer mooi worden vanavond!
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Gesloten