26-07-2003: Lierse SK thuis/uit (4-1/0-1, Intertoto)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Wat een heerlijke inval beurt voor Samaras, dat zeker. Ik vond Mika en Marcel Seip toch wel de twee besten op het veld. Een gezond portie agressie in de duels kan geen kwaad :D
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Ik ga er wel vanuit dat we nu al door zijn, eigenlijk staan we al met 1 been in de finale, want van NK Koper mogen we al helemaal niet verliezen....
Ik vond wel dat toen Selakovic eruit ging de Belgen wat sterker werden, maar gelukkig hadden scoorden ze niet meer.
Nu hopen dat er wel wat volk meegaat naar Belgie
F.A.R.K.
Tom
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-06-2003 13:44
Locatie: Booischot (België)
Contacteer:

Bericht door Tom »

Freezeman schreef: Het spel van Lierse viel mij een beetje tegen, had me er meer van verwacht.
Wij ook :oops: :wink:
http://www.voetbalpronostiek.be (voor België en Nederland)
Tom
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-06-2003 13:44
Locatie: Booischot (België)
Contacteer:

Bericht door Tom »

nr 99 schreef: Niet overdrijven hé Tom! We stonden met een verdediging op het veld waarvan er 1 nog nooit voor lierse speelde en een jaar niet speelde (Crasson), de ander 2j niet speelde (Nikolovski), eentje dat vorig jaar 1 volledige match speelde (Tohoua) en Fassotte die net uit revalidatie komt van een blindedarmoperatie. Kortom, heel normaal dat het kaas met gaten was want geen automatismen en weinig matchritme. Als deze jongens terug 100% zijn hadden ze niet zulk een slechte prestatie als die van gisteren afgeleverd. Neem daarbij dat de sterke centrale as Vanderstraeten, De Roeck, Mitu, Koné(slechts 30min.) er niet bij waren, kun je zeggen dat klsk sterk onthoofd aan de aftrap begon. Geef deze ploeg nog wat tijd en baseer je niet op 1 slechte dag. Binnen 3 weken moeten ze er staan, niet nu! Overigens is het normaal dat je in de 4de oefenweek in de voorbereiding een terugval krijgt. Volgende week moeten we gewoon voor winst gaan, ronde verder of niet, interesseert me niet echt! Dus niet te pessimistisch hé kerel. :wink:
Groetjes
Ik baseer me zeker niet op deze wedstrijd alleen, maar op wat ik op het einde van vorig seizoen ook zag. Het spel van Lierse heeft veel te weinig variatie en alhoewel Ferrera in het CL-magazine op TV zich voordoet als voetbalgenie mag hij het dit seizoen bewijzen nu heel België zijn spel doorziet. Om eerlijk te zijn zie ik dat donker in en ik kan je verzekeren dat ik niet de enige ben. :(

En van Crasson. Dat hij nog geen automatismen heeft is één ding, maar dat hij zich laat oprollen als een 10-jarige en naar mijn mening een gebrek aan inzet toont zijn geen excuses. Het zijn de spelers die het hardst roepen dat ze niet komen uitbollen waar ge dat het meest van kunt verwachten.
http://www.voetbalpronostiek.be (voor België en Nederland)
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Prachtige voetbalavond, anders kan ik het niet zeggen 8) :D

Wat me opviel , was dat er weliswaar 16 bussen vol met Belgen waren, maar dat ze vrijwel allemaal keurig bleven zitten!
Dan deed onze kant het toch een stuk beter, klasse jongens! :mrgreen: (al hadden wij natuurlijk ook vier keer zoveel reden om lawaai te maken, hehe)
'...In het slotkwartier gaf de ingevallen Samaras de doodsteek voor Lierse: 4-1 en de uitschakeling is zo goed als zeker'
(voetbalkrant.com)
Mooi veel vertrouwen hebben ze er duidelijk zelf ook niet meer in :bfriend:

Maar wie oh wie gaan er volgende week allemaal mee? IK PLEIT VOOR HET HELE UITVAK VOL :twisted: !!!!
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Ik ben er in ieder geval bij. 8)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik kan iedereen aanbevelen ook die kant op te gaan. Lijkt me beregezellig, hoe meer zielen hoe meer vleugd.

Check ook even de officiele website van Lierse eens. Op dat gebied hebben ze wel degelijk gewonnen van sc Heerenveen. Er is daar een onvoorstelbare hoeveelheid foto's te bewonderen. En bij Heerenveen? Nul!

Zelfs een aantal interviews in WMV-formaat! Da's heel wat anders dan het geklooi met Realplayer.

http://www.lierse.com
Wéér uit!!!!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Ooh ja, ik ben er zelf ook bij volgende week :lol:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
klsk casual
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2003 18:27

Bericht door klsk casual »

taz schreef:Prachtige voetbalavond, anders kan ik het niet zeggen 8) :D

Wat me opviel , was dat er weliswaar 16 bussen vol met Belgen waren, maar dat ze vrijwel allemaal keurig bleven zitten!
Dan deed onze kant het toch een stuk beter, klasse jongens! :mrgreen: (al hadden wij natuurlijk ook vier keer zoveel reden om lawaai te maken, hehe)
(voetbalkrant.com)
Mooi veel vertrouwen hebben ze er duidelijk zelf ook niet meer in :bfriend:

Maar wie oh wie gaan er volgende week allemaal mee? IK PLEIT VOOR HET HELE UITVAK VOL :twisted: !!!!
jullie zeggen altijd dat 500 al veel is dacht ik ?ons uitvak is zowa 2000 man groot e :wink:
even over de foto's op de site,de allerlaatste foto klopt niet ,hij wijst fout!!!
het is de tribune juist boven waar "1906" sta elemaal rechts
1906-2006 -->100 years of pride and glory<--
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

klsk casual schreef:jullie zeggen altijd dat 500 al veel is dacht ik ?ons uitvak is zowa 2000 man groot e :wink:
even over de foto's op de site,de allerlaatste foto klopt niet ,hij wijst fout!!!
het is de tribune juist boven waar "1906" sta elemaal rechts
Als het uitvak vol zit is het meestal redelijk gevuld bij heerenveen ja :) er kan ook nog een half vak bij dat ernaast zit.
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Dit mag absoluut niet meer mis gaan. Heerenveen was echt over alle linies een klasse beter! Ik heb wel genoten van die kleine nummer 2. Hij vocht prachtige duels uit met Romano, die hij soms op onnavolgbare wijze won. Schitterend!

Leuke pot, leuke sfeer. Houden zo!!
GSVK, the Blue Devils!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

klsk casual schreef:even over de foto's op de site,de allerlaatste foto klopt niet ,hij wijst fout!!!
het is de tribune juist boven waar "1906" sta elemaal rechts
En hoeveel van die 2000 is staanplaats? Ik tel zeker minder dan 600 zitjes...


Afbeelding
Wéér uit!!!!
McYosi
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-12-2002 16:33
Locatie: Kampen

Bericht door McYosi »

[quote]want van NK Koper mogen we al helemaal niet verliezen....

Hmmm, kan me niet herinneren dat we de laatste jaren erg goed tegen ploegen uit voormalig Oost Europa hebben gepresteerd. Koper is niks minder dan Varteks of Bucharest, hoogmoed komt voor de val :D
Laatst gewijzigd door McYosi op 21-07-2003 06:33, 1 keer totaal gewijzigd.
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Beetle schreef:Dat zal hij nog veel moeten horen denk ik. Tegen een cornervlag trappen.... hoe doe je het.

Wat weinigen is opgevallen was een subtiel stukje humor van de heren van de muziek. Normaal zijn die niet op iets opwindends te betrappen (we mogen nog blij zijn dat ze geen BZN draaien....) maar aan het eind van de wedstrijd moest ik wel even in mezelf lachen.

Wat draaiden ze?

De overwinningsmars uit Aida door Verdi gezongen door de Belg Helmut Lotti!


Ze hadden het wellicht niet in de gaten maar het was een klein trapje na leek het. :mrgreen:

Ik moet overigens even de nummer 3 van Lierse een beetje in bescherming nemen. Het publiek dacht waarschijnlijk aan het "Oud-Duitse" matennaaien. Ik heb zelf beelden gedraaid en teruggezien. Hij werd wel degelijk geraakt. Zeuren om een gele kaart is een doodzonde. Dat deed hij, maar eigenlijk had hij wel recht van spreken. Gestrekt been.

Waar ik me wat zorgen over maak is dat Selakovic geblesseerd uitviel. Het zag er niet goed uit. Volgens mij trapte hij in de grond toen hij een voorzet gaf. Wel jammer want hij speelde een puike partij.

Samaras is alleen tegen te houden als je een motorzaag meeneemt. Zelfs een (met geel beloonde) sliding was niet goed genoeg!

Waar Teletekst België niet sterk in is, is de juiste namen bij de spelers zetten.
link

Selakovit?
Siep?
Bonk??

Weet je hoe dat nummer heet? Zou hem graag ff downloaden :mrgreen:
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

McYosi schreef:
Dat denk ik ook. Laten we sowieso eerst zaterdag de halve maar eens veilig stellen. Zo'n Sloveense ploeg is absoluut geen zekerheid, al is het op het oog geen slechte loting. Maar ook niet zo'n interessant eigenlijk.
Tom
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-06-2003 13:44
Locatie: Booischot (België)
Contacteer:

Bericht door Tom »

FC Drogeham schreef: Weet je hoe dat nummer heet? Zou hem graag ff downloaden :mrgreen:
You'll win van Helmut Lotti

mvg,
Tom
http://www.voetbalpronostiek.be (voor België en Nederland)
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Tom schreef: You'll win van Helmut Lotti

mvg,
Tom
Bedankt! :D
Gebruikersavatar
Pallieter G
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-06-2003 20:57
Locatie: Lier, Vlaanderen

Bericht door Pallieter G »

Desondanks de uitslag (voor ons) was het best een aangename dag

Thuis kunnen we alsnog de situatie rechttrekken, mits een volledige ploeg ... maar dat wordt zeer moeilijk ;)

Ik had verwacht dat gezien het volk je meer sfeer zou maken ...
Ik vond de sfeer langs onze kant bij momenten subliem, ook na de 4-1 nog gezang, welliswaar minder dan ervoor maar dat probleem van successupporters kennen we allemaal :)

Greetings
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Pallieter G schreef:
Ik had verwacht dat gezien het volk je meer sfeer zou maken ...


ik vond toch dat de sfeer er bij ons er best goed inzat, zeker als je t vergelijkt met normale competitie wedstrijden...
Pallieter G schreef: Ik vond de sfeer langs onze kant bij momenten subliem, ook na de 4-1 nog gezang, welliswaar minder dan ervoor maar dat probleem van successupporters kennen we allemaal :)

euh... ik heb jullie dus alleen voor de wedstrijd gehoord, en ik meende een klein beetje gejuich te horen na de 1-1 :erm:


[/quote]
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Pallieter G schreef:Desondanks de uitslag (voor ons) was het best een aangename dag

Thuis kunnen we alsnog de situatie rechttrekken, mits een volledige ploeg ... maar dat wordt zeer moeilijk ;)

Ik had verwacht dat gezien het volk je meer sfeer zou maken ...
Ik vond de sfeer langs onze kant bij momenten subliem, ook na de 4-1 nog gezang, welliswaar minder dan ervoor maar dat probleem van successupporters kennen we allemaal :)

Greetings
Wat mij opviel was dat jullie bijna met z'n allen bleven zitten, voor zover ik het kon zien.
En wat mij niet opviel waren jullie want inderdaad, ik heb jullie echt maar een enkel keertje gehoord.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

En nu op naar Lier,zelfs Raider gaat er in eigen auto naar toe.Tot zaterdag
Megafoon
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 20-01-2003 21:10
Locatie: Heerenveen

Bericht door Megafoon »

Complimenten aan de ploeg. Vele goede combinaties, al een goede conditie, etc. Wat betreft de uitwedstrijd vind ik het erg rustig. Hoeveel supportersbussen gaan er ? En wie gaan er met eigen vervoer ? Voor de mensen die nog twijfel hebben. Twee keer gas geven en bent in Lier. Dus daarvoor hoef je het niet te laten. Onze groep is in iedergeval present. Fulton: via Sander houden we je op de hoogte hoe laten we vertrekken. Almere centraal lijkt mij een goede optie!

Tot zaterdag in Lier. En zet die jupi's (Jupiler) maar koud.
Beroepsvoetbalsupporter
Gebruikersavatar
nr 99
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-07-2003 00:08
Locatie: Boechout

Bericht door nr 99 »

Tom schreef: Ik baseer me zeker niet op deze wedstrijd alleen, maar op wat ik op het einde van vorig seizoen ook zag. Het spel van Lierse heeft veel te weinig variatie en alhoewel Ferrera in het CL-magazine op TV zich voordoet als voetbalgenie mag hij het dit seizoen bewijzen nu heel België zijn spel doorziet. Om eerlijk te zijn zie ik dat donker in en ik kan je verzekeren dat ik niet de enige ben. :(

En van Crasson. Dat hij nog geen automatismen heeft is één ding, maar dat hij zich laat oprollen als een 10-jarige en naar mijn mening een gebrek aan inzet toont zijn geen excuses. Het zijn de spelers die het hardst roepen dat ze niet komen uitbollen waar ge dat het meest van kunt verwachten.

Het enige (serieuze) probleem dat Lierse heeft is dat ze niet beschikken over waardige vervangers voor de sterkhouders. De Roeck, Mitu, Koné, Schaessens en Snoeckx daar staat geen evenwaardige speler voor klaar. Vorig jaar op het einde van het seizoen zaten we wel zonder verdedigers en middenvelders en met een noodploeg te spelen zoals nu op Heerenveen. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat met de volgende ploeg er nooit een 4-1 op het bord had gestaan!

VDS, Smet, Fassotte, De Roeck, Kacic, Snoeckx, Mitu, Schaessens, Delorge, Koné, Huysegems. Maar we zitten met te veel spelers die geblesseerd zijn of net terugkomen uit blessure, dus vind ik al dat gejank over 1 povere match nogal voorbarig. Wait & C!
We komen ons amuseren in Friesland!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Jaap F. gaat ook met eigen auto!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

(Even de boel wakker schudden...)


Al gezien dat de filmpjes online staan???!





link!!
http://www.feanfans.nl
Wéér uit!!!!
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Bij mij zegt ie telkens: 'bezig met verzenden van verzoek voor codec'.

Wat doe ik fout? :roll:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Afbeelding


http://www.divx.com/divx/

De rechter versie downloaden en installeren. Kijken of hij het dan doet. Grote kans van wel.
Wéér uit!!!!
Uneverwokal1
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 07-12-2002 02:22
Locatie: Stoke City

Bericht door Uneverwokal1 »

Allez, ik moet toch een kritische noot plaatsen bij den uitmatch (voor ons dan de thuismatch).
Je kon toch constateren dat Heerenveen kwetsbaar is in de 1 op 1 en dat zij zeker en vast veel overtredingen tegen ons nodig hadden, die wij ons dan ook welgevallig lieten uitlokken. Onze spelhervattingen waren zeer van generlei gevaar ontbloot he. Als wij wederom den heer Hampelman als arbiter hebben zouden wij hiermee ah wel zeker en vast ons voordeel mee kunnen doen.
Ik zou jullie coach dan ook willen voorlichten om met een defensieve spelwijze gelijk de 4-4-2 met 2 rappe aanvallers aan te treden, zodat wij het spelleke motten maken, alwaar wij geen goesting voor hebben.

Ofwel zoals wij hier in Vlaanderen spreken: ge moet niet het bier verkopen, voordat het glas gevuld is.
Het land van Johan Cruijff en Abe Lenstra

(Lange F + Baas B)
klsk casual
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-06-2003 18:27

Bericht door klsk casual »

de ploegopstelling van vandaag tegen lyra was beter (1e helft althans) dan die in heerenveen! vds - de roeck - kacic - huysegems - kone stonden nu allemaal op het veld!niettemin was het ok op lyra een zielige pot voetbal,desondanks hebben we wel 1-2 gewonnen!maar ik ben ervan overtuigd dat als we met volgend elftal kunnen aantreden het nog spannend kan worden,want 1 goaltje en je bent vertrokken he :wink:
vds
crasson - de roeck - fasotte - kacic
mitu(wils)
imschoot - schaessens snoeckx
huysegems - kone

4-4-2 dus ook met mitu(wils) als overschakelende middenvelder kan het snel gaan bij lierse!voor voorbeeldje hoe snel dat kan gaan dan
http://www.lierse.com/realvideo.php?keuze=4
zie : anderlecht - lierse 1-2
1906-2006 -->100 years of pride and glory<--
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

=offtopic=

Heerlijk he, dat Belgische taaltje... :urgs:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Plaats reactie