18-07-2003: Jong Heerenveen-Hartlepool United (3-3, oefen)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

18-07-2003: Jong Heerenveen-Hartlepool United (3-3, oefen)

Bericht door Lopster »

Einduitslag van de wedstrijd Jong SC Heerenveen - Hartlepool United 3-3.

Een knappe prestatie van de mannen van Jan de Jong..de Engelse tegenstander, dit seizoen uitkomend in the second divison, won deze week nog met maar liefst 5-0 van Top Oss..

alle Heerenveen-doelpunten werden door Jesper H. gescoord, die niet alleen gedreven, maar ook erg goed speelde..

Absolute hoogtepunt van de wedstrijd was het optreden van een Engelse streaker, die in adamskostuum het speelveld van Langezwaag betrad!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Haha, ja dat was echt erg lachen. Het was sowiezo leuk hoe die Engelsen(ong. man of 50/60 denk ik) de wedstrijd beleefden. Wat zal de kantine een omzet hebben gedraaid :lol:
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Jesper was idd erg gedreven, maar het optreden van Spencer Verbiest mag ook best genoemd worden! Lekkere assist waaruit Jesper de 1-2 maakte btw.
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Er speelde in de tweede helft een speler voor heerenveen mee op de linksbackpositie die ik niet kon, kan een speler uit de a jeugd zien geweest maar volgens mij was het een speler op proef!! wie o wie weet wie deze speler is?
Laatst gewijzigd door KSI op 19-07-2003 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Bedoel je die gast met dat lange blonde haar? Dat is Boris uit voormalig Joegoslavië, dat is wat ik afgelopen maandag opving op de training. Hij loopt idd stage.

Verbeter me als ik het fout heb.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Oefenwedstrijd Jong sc Heerenveen gaat niet door

De oefenwedstrijd die Jong sc Heerenveen vandaag, woensdag 23 juli, om 14.30 uur in Langezwaag tegen een team van Go Ahead Eagles zou spelen, gaat wegens tragische familieomstandigheden bij de club uit Deventer niet door.

Bron: Offi

Wie weet hier het e.e.a. van??
Anti-vlaggetjes
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Er staat nog niet op de officiële site van Go Ahead Eagles... http://www.ga-eagles.nl
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

toch raar, als het om 1 speler gaat zou je verwachten dat de wedstrijd gewoon door zou kunnen gaan, en dat die ene speler niet doorgaat. misschien iets binnen de club gebeurt?
Ladies and gentleman: We've got him!
Plaats reactie