23-08-2003: sc-Heerenveen-Feyenoord (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

HermaN AFCA
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 17-02-2003 21:45
Locatie: Dokkum

Bericht door HermaN AFCA »

Bedankt SC Heerenveen! :lol: Over anderhalve maand uit naar Phlips, dan zal het wel beter moeten...
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Er zijn mensen die voor meer komen dan alleen voetbal. Voor alleen voetbal kan ik ook naar Cambuur gaan of naar de SSS-Twijzel in de zesde klasse. Maar de sfeer die zo´n wedstrijd uitademt is veel mooier. En als die sfeer slecht is, dan beleef ik een wedstrijd ook minder.

En ik ben het nou eenmaal eens met Sammygoal. De sfeer was, op de laatste 10/15 minuten na, niet goed. En het is toch fijn, als het stadion vanaf minuut 1 achter de ploeg. Ook vocaal. En dan even buiten beschouwing latend, dat het logisch is dat het niet 90 minuten een kolkend stadion kan zijn en dat het logisch is, dat er bij een voorsprong en in de laatste minuten meer sfeer is.

en over het vertoonde spel. Tsja, uiteraard is het te prijzen dat Heerenveen op vechtlust wint. Dat is lang geleden en daar heb ik van genoten.
Ook heb ik enorm genoten van Quito (niet Kito, zoals in de LC staat). Je kunt echt zien dat hij een enorm talent heeft. Logisch dat Denneboom er naast staat. Samaras en Quito brengen meer. Nu afwachten of ze dat vol kunnen houden, dan is het probleem in de aanval opgelost. Selakovic was namelijk wel weer een drama. Wat een ergernis om naar te kijken. Vooral, omdat hij begin vorig jaar ook zo slap speelde, maar uiteindelijk op basis van vechtlust toch op niveau kwam.
Seip speelde wel leuk, maar niet erg goed. Ik heb wel het idee, dat hij in het centrum beter speelt, dan op de flanken. Bakkati´s invalbeurt voldeed pirma. Blijkbaar komt hij aan de rechterkant toch beter tot zijn recht.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Over het publiek gesproken waren er een paar honderd onder hypnose gebracht ofzo?

Ze bleven bijna allemaal tot het einde (misschien dat de laatste minuten bevallen zijn,
blijven ze volgende keer misschien weer).
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Ik heb vanaf de eerste tot de laatste minuut genoten :heart:. Wedstrijden tegen feyenoord zijn op de een of de andere manier altijd ongelooflijk spannend: 1-0 in de laatste minuut, 4-3 met om de beurt een doelpunt, nu weer tot aan het einde toe een onwijze strijd, het is gewoon fantastisch

De uitwedstrijden aldaar even buiten beschouwing latend :urgs:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Plaats reactie