23-08-2003: sc-Heerenveen-Feyenoord (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Goh, al 2 wedstrijden slecht spelen en toch winnen. Al moet ik zeggen dat het gisteravond verdiend was! Wat een onverzetelijkheid! Grote klasse. Het hoeft niet altijd mooi te zijn voor een goed resultaat!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Foppe vatte het wel mooi samen op de persconferentie. "Ik heb deze wedstrijd al 1000% meer inzet gezien dan vorig seizoen!" En de inzet sloeg ook mooi over het publiek. Ook op oost en noord hadden ze dat zeer goed door :D
Petter was weer onverzettelijk, maar waar Knopperaf en toe mee bezig was.......
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Prachtig!!! Echt een heerlijk avondje voetbal gehad!! Lekker op het puntje van de stoel, en dan zien hoe de Rotterdammers afdruipen!!!

Het was geen groots voetbal, maar de inzet was fantastisch, zelfs Radomski was bij vlagen lekker fel, als deze inzet er elke wedstrijd is kan het nog een héél leuk seizoen worden, niet dat je alle wedstrijden ermee wint maar het helpt wel!!

En Quito...... tis jammer voor Denneboom maar van Quito gaat 10x meer dreiging uit, ook een genot voor het oog!!!
Net fan dat benaude!
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Harris schreef: Ik geloof niet in staanplaatsen (en zeker niet op korte termijn). Dat is wat mij betreft een leuke utopie om de gang van zaken weer te vertragen. Een zoethoudertje. Riemer heeft immers ook nog een functie in Zeist. Dat is gewoon een kwestie van lobbyen en dan met een schijnheilige glimlach op je smoel verkondingen: "Ja, wij willen wel, graag zelfs, maar ja, de KNVB he?" Jij denkt dat ze er op korte termijn even een paar stoeltjes uitslopen (en eventueel later weer inschroeven) om tot 800 plaatsen te komen? Een dergelijke naïviteit valt me een beetje van je tegen, Roelof.
Met die naïviteit van Roelof valt het reuze mee Harris!
Je bent iets te snel op de zaken vooruit gelopen. Keurig vak, toch zo?
En in het zitvak ernaast zaten ook nog wel 200 Feyenoord supporters, dus met elkaar zo'n 1000 man.
En zo wordt dat zgn zoethoudertje cq. utopie van je al in de tweede speelronde teniet gedaan. Nou, eens even kijken waar je nu weer mee aan komt zetten.
Ik zou me liever met m'n eigen club gaan bezig houden of loopt daar alles perfect? Lijkt me niet, met zo'n beroepszemelaar :huh: als jou op de tribunes.

Over de wedstrijd: Vechtlust een dikke 10! Voetbaltechnisch is er nog veel voor verbetering vatbaar.
Uitschieters naar boven: Hansson, Seip, Vayrynen en toch ook wel Paul de Lange, klasse hoe een eerste divisie speler zich nu al zo staande houdt.
Uitschieters naar beneden: Selakovic (veel te passief, geen gras tussen de tanden en wil het te makkelijk/mooi doen) en Knopper (veel balverlies en foute passes, is nog geen John de Jong, maar dat kan nog komen)
Laatst gewijzigd door Outlaw op 24-08-2003 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Bijna wekelijks ons sterkste spelers; Vayrynen en Hansson. Nu kon Quito in de eerste helft daarbij gezet worden. Ook een goede pot; Seip, Edman, Sibon, Vonk, invalbeurt Bakatti
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

wikenoost schreef:het is weer een tijdje geleden maar het stadion kolkte weer eens.
de eerste helft waren we zeker gelijk zoniet beter als feyenoord.
met ook een mooie goal van sibon als kroning.
de tweede helft vondt ik feyenoord steeds beter worden en was een gelijk
spel ook terecht geweest. gelukkig hadden we bakatti die de 1-1 van de lijn kopte.
de rest van de wedsrtijd puur op strijd en karakter gewonnen.
de tranen waren moeilijk te bedwingen, de rillingen liepen over mijn rug.
in 1 woord fantastisch hoe het publiek van achter het team stond.
en dat ik nu mijn stem kwijt ben neem ik op de koop toe.
Kolken? Publiek achter het team? Tranen bij deze wedstrijd? Rillingen op je rug?
HAHAH, niet veel gewend of wel?
Heb jij ook Heerenveen - Feijenoord bezocht gisteren of een andere wedstrijd?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nou de laatste 5/10 minuten kreeg ik inderdaad ook kippenvel van de sfeer. Ongelofelijk hoe het publiek letterlijk achter de ploeg ging staan! Heel Oost stond op een gegeven moment op (noord ook, zuid kon ik niet zien), schitterend. Tijdens de tweede helft werden er van verschillende kanten liederen ingezet, ook iets unieks de laatste jaren.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ghe ghe... kippenvel??

Behalve die 5 minuten was het aardig stil hoor! :(

En nog steeds vlaggetjes :cry: (oh, my god)

Maar een ding we hebben met ze allen wel kunnen genieten van simply the best :evil: (ze leren het ook nooit)
MannusD
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07
Locatie: Apeldoorn

Bericht door MannusD »

oh wat was het gister weer een gisterende wedstrijd. Eindelijk laat Heerenveen ook is zien dat ze strijd kunnen leveren. Ik heb gister volop genoten. Ook al was het spel niet goed tot zeg maar slecht zolang er maar voor elke bal gestreden wordt. Maar wat viel me feyenoord tegen zeg. Stelletje mierenneukers in het veld ik heb me constant zitten irriteren aan van wonderen die alleen maar bezig was met de scheids ook konden paauwe en schreuder er wat van. Gerard de nooijer is ook erg achteruit gegaan zeg. Die heeft werkelijk helemaal niks laten zien behalve zeiken op de scheids en grens. Zo mijn ergenissen zijn er ook weer uit. Van de kant van heerenveen viel mij een paar personen op paul de lange was meesterlijk, hansson stond weer als een beer te verdedigen, sibon heeft zijn vooral in het begin zijn longen uit het lijf gelopen, quito was vooral opvallend met zijn acties alleen kwam er helaas bijna geen gevaar uit maar dat kan nog komen. Maar 1 ding wil ik nog kwijt ik wil graag een standbeeld voor bakatti. Hoe die jongen inviel in! Met een bal van de doellijn en daarna zijn rushes langs de lijn ik heb daar erg van genoten.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Gister getuige geweest van iets unieks.
Heerenveen wint op KARAKTER van Feijenoord. Dit zien we niet vaak.
Heel de oosttribune overeind en aanmoedigen. Dit zien we nog minder vaak.
Als ze nog wat uitgekookter gaan voetballen (Knopper) zijn we thuis weer reuze sterk.
Hopelijk lukt het dit seizoen ook in uitwedstrijden.
Stem kwijt dus genoten!
Forza Heerenveen :P
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Arend schreef: Heb jij ook Heerenveen - Feijenoord bezocht gisteren of een andere wedstrijd?
Geachte heer Arend:
Je komt over als fan van de Rotterdammers, heb jij wel eens gezien hoe je Feyenoord hoort te schrijven? :lol:
Anti anti. :)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Sammygoal schreef:Ghe ghe... kippenvel??

Behalve die 5 minuten was het aardig stil hoor! :(

En nog steeds vlaggetjes :cry: (oh, my god)

Maar een ding we hebben met ze allen wel kunnen genieten van simply the best :evil: (ze leren het ook nooit)
Tja je kan het negatief en positief benaderen... je kan toch niet ontkennen dat er gisteren eind 2e helft een waanzinnige sfeer hing? 90 minuten lang een kolkende massa is echt een illusie hoor, dat lukt je bij geen enkele club!

En simply the best werd pas na 2/3 minuten ingezet, dat vond ik best acceptabel!
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

Freezeman schreef: Geachte heer Arend:
Je komt over als fan van de Rotterdammers, heb jij wel eens gezien hoe je Feyenoord hoort te schrijven? :lol:
Ik ben idd een supporter van Feijenoord. Vroeger was het Feijenoord en het is om commerciële redenen veranderd in Feyenoord. En laat ik nou eens een hekel hebben commercie in het voetbal! Plus mijn mening dat ik Feijenoord veel mooier vind staan. Dus daarom schrijf ik Feijenoord.
Sammygoal schreef: Ghe ghe... kippenvel??

Behalve die 5 minuten was het aardig stil hoor! :(

En nog steeds vlaggetjes :( (oh, my god)

Maar een ding we hebben met ze allen wel kunnen genieten van simply the best :evil: (ze leren het ook nooit)
Gelukkig er bestaan ook nog Friese realisten!



Ik wist trouwens niet dat jullie bandjes van ajax gebruiken... "Que sera"..."Simply the best"..."We are the champions"...... :roll:
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Behalve die 5 minuten was het aardig stil hoor
De Feyenoorders, zo spel je dat tegenwoordig Arend, waren anders ook muisstil.
Dat kan te maken hebben met hun belabberde spel, alleen maar lange ballen en een tegenvallende vedette uit Servië, die helemaal weggespeeld werd en terecht gewisseld werd. Ik vind wel dat Noord, Zuid aardig begint te overvleugelen qua gezang, is dit te danken aan de mensen uit Grootegast ? Trouwens Arend hoe beviel het staan ??
We're still a bunch of tough bastards.
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

Jelle E schreef: Trouwens Arend hoe beviel het staan ??
Ik heb de hele wedstrijd gezeten. Nou ja, in tweede helft het "bier" ontdekt, dus ook veel gelopen.
En voor de wedstrijd gingen opeens iedereen om me heen staan bij één of ander melodietje.....snapte er niets van!
Aan het einde verneukte mensen in mijn vak weer het zicht door te gaan staan, omdat dat moest volgens een liedje dat gezongen werd ofzo....
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Arend schreef:Ik ben idd een supporter van Feijenoord. Vroeger was het Feijenoord en het is om commerciële redenen veranderd in Feyenoord. En laat ik nou eens een hekel hebben commercie in het voetbal! Plus mijn mening dat ik Feijenoord veel mooier vind staan. Dus daarom schrijf ik Feijenoord.
Maar ondertussen wel met een FeYenoord shirtje rondlopen (incl. reclame), of niet dan?
Arend schreef:Ik wist trouwens niet dat jullie bandjes van ajax gebruiken... "Que sera"..."Simply the best"..."We are the champions"...... :roll:
Heeft Ajax daar dan de auteursrechten van? Dacht het toch niet hè.
Het bandje van H...'s lopen hand in hand kon zo gauw niet gevonden worden.
Nee, flauw grapje...............maar jij begon ermee.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Gister niet het mooiste voetbal gezien, maar wel veel strijd, vooral de laatste 10 minuten.

De verdediging stond goed, quito had prachtige bewegingen en de lange was ook ijzersterk. Radomski deed soms wel spannend door vreemde ballen te geven. Knopper kwam niet veel gevaar uit. Waarom ze Sella niet gewisseld hebben, is mij ook een raadsel.
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

Outlaw schreef: Maar ondertussen wel met een FeYenoord shirtje rondlopen (incl. reclame), of niet dan?


Heeft Ajax daar dan de auteursrechten van? Dacht het toch niet hè.
Het bandje van H...'s lopen hand in hand kon zo gauw niet gevonden worden.
Nee, flauw grapje...............maar jij begon ermee.
Ik loop bijna nooit in Feijenoord-shirtjes. Maar ik kan moeilijk een hangertje kopen met Feijenoord erop he.....



Nou nog net niet! Het is gewoon nogal arrogant en joods! ( :shock: Nee, niet de bevolkingsgroep!)

Zonde van dat andere bandje! Ik vind dat lied namelijk zo origineel en doeltreffend.
Wist je trouwens dat hetero's ook hand in hand lopen! :shock:



Wedstrijd:
Feijenoord had in het begin de controle, maar kwam niet verder dan de zestien van SCH. Die door de slimme handbaltactiek Feijenoord geen kansen gaf. Feijenoord had hier geen antwoord op en denkt nog te voetballen met van Hooijdonk in de spits. Maar Feijenoord redt het niet meer met lange ballen. Opbouw was er niet, dus geen kansen. Kan je wel 4 aanvallers neerzetten, maar als er geen goede aanvoer is en als het middenveld overlopen wordt, heeft dat geen zin.
Veel overtedingen van beide kanten en nogal irritant tijdrekkend gedrag van SCH.
Gelijkspel was misschien iets meer terecht, maar dan moet je maar scoren.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Arend schreef:Zonde van dat andere bandje! Ik vind dat lied namelijk zo origineel en doeltreffend.
Wist je trouwens dat hetero's ook hand in hand lopen! :shock:
Nee joh, echt? Goddamned!!! Afbeelding
Beweerde ik trouwens wat anders dan? Goed lezen Arend!!

Arend schreef:Wedstrijd:
Feijenoord had in het begin de controle, maar kwam niet verder dan de zestien van SCH. Die door de slimme handbaltactiek Feijenoord geen kansen gaf. Feijenoord had hier geen antwoord op en denkt nog te voetballen met van Hooijdonk in de spits. Maar Feijenoord redt het niet meer met lange ballen. Opbouw was er niet, dus geen kansen. Kan je wel 4 aanvallers neerzetten, maar als er geen goede aanvoer is en als het middenveld overlopen wordt, heeft dat geen zin.
Veel overtedingen van beide kanten en nogal irritant tijdrekkend gedrag van SCH.
Gelijkspel was misschien iets meer terecht, maar dan moet je maar scoren.
Ik ben het in zoverre met je eens, alleen irritant tijdrekken? Ja logisch.
Of heb je soms wel eens geen irritant tijdrekken gezien? Och natuurlijk, als je zelf voorstaat, maar dan valt het je niet op.Afbeelding
Laatst gewijzigd door Outlaw op 24-08-2003 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Tja je kan het negatief en positief benaderen... je kan toch niet ontkennen dat er gisteren eind 2e helft een waanzinnige sfeer hing? 90 minuten lang een kolkende massa is echt een illusie hoor, dat lukt je bij geen enkele club!
Eeh, ik zal niet zeggen dat er de laatste vijf minuten sfeer hing. Maar de rest van de wedstrijd was het gewoon stil. En de wedstrijd duurt volgens mij negentig minuten. Dus als je van de 90 minuten 5 minuten sfeer hebt. Dan is de sfeer gewoon kut!

We moeten nu niet met zijn allen gaan overdrijven....
Zoals we dat nu ook al doen met Seip :!:
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Arend heb je Feyenoord al eens zien spelen terwijl ze een uitwedstrijd met 0-1 voor staan.
En dan wil je dit tijdrekken noemen kom op zeg als feyenoord op die manier wind noem je dat zeker profesioneel uitspelen. :blbl:

Maare lekker geknokt voor 3 mooie punten alleen jammer dat de sfeer opgehemelt word behalve de laatste 5 min was het niks anders dan "normaal" lekker rustig met af en toe een kleine aanmoedeging.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Waarom is iedereen nu weer aan het zeiken over die verrekte sfeer :evil: Wat kan mij nou schelen of er sfeer is of niet, als ze maar winnen! Voor goede sfeer krijg je geen punten hoor, het is alleen maar mooi meegenomen.

Nu over de wedstrijd. Ik heb de wedstrijd via Canal + bekeken en vond dat een gelijkspel misschien een iets betere uitslag was geweest ( :oops: ) maar aan de andere kant haalt Feyenoord bijna wekelijks (vooral vorig seizoen) punten met slecht spel en een betere tegenstander.

De laatste minuten waren zenuwslopend, Feyenoord heeft vorig seizoen zo vaak in de laatste minuut gescoord en ik had zelf verwacht dat er nog wel een mazzeldoelpuntje zou vallen maar gelukkig bleef het doel leeg!

Tot slot vind ik de overvloedige complimenten voor Seip ook ietwat overdreven. Zo goed speelde hij nu ook weer niet.

Maar voor de rest, niets dan lof voor de ploeg. Dit beloofd nog een heel mooi seizoen te worden :D
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Sammygoal schreef: Eeh, ik zal niet zeggen dat er de laatste vijf minuten sfeer hing. Maar de rest van de wedstrijd was het gewoon stil. En de wedstrijd duurt volgens mij negentig minuten. Dus als je van de 90 minuten 5 minuten sfeer hebt. Dan is de sfeer gewoon kut!

We moeten nu niet met zijn allen gaan overdrijven....
Zoals we dat nu ook al doen met Seip :!:
En Quito.
Het zal best een toppertje zijn/worden, maar hij is er nog lang niet.
Verder had "onze heilige" Samaras, toen hij alleen op de keeper afliep, de bal er ook in mogen tikken.
Maar nee hij laat zich de bal afpakken als een amateur, jammer.
Anti anti. :)
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Sammygoal schreef: Eeh, ik zal niet zeggen dat er de laatste vijf minuten sfeer hing. Maar de rest van de wedstrijd was het gewoon stil. En de wedstrijd duurt volgens mij negentig minuten. Dus als je van de 90 minuten 5 minuten sfeer hebt. Dan is de sfeer gewoon kut!
Hou nou toch es op met dat gezeur over wel of niet sfeer! Als je je daar aan ergert, ga dan naar een house party, kun je 5 uur bleren en hossen!

Toen het nodig was, was er sfeer gister. Het laatste kwartier stond het hele stadion, op vak 11 na, achter de ploeg met een fantastisch lawaai en gezang.

Ik begin mij af te vragen of die lui die altijd mekkeren over sfeer wel echte SCH fans zijn. Een SCH fan weet hoe het in et stadion is, en staat achter de ploeg als het nodig is. Als jullie voor 90 minuten sfeer willen gaan zul je toch wat anders moeten zoeken, in het ALS zitten over het algemeen VOETBAL liefhebbers!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Ik was er Zaterdag niet (dorpsfeest).. maar studio sport wel ff gezien..

De lange was (tot zover ik het kon zien) redelijk vel..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Ik was blij dat Feyenoord in het eind van de tweede helft de iets betere en ook dreigende ploeg was. Daardoor kwam Heerenveen weer in de onderliggende rol terecht en dat is nou iets dat de ploeg en zeker ook het publiek op het lijf is geschreven. Vaak wordt er dan pas gebikkeld door de spelers en dan pas komt het publiek los. Iedereen schreef Heerenveen omhoog en door de resultaten van de laatste jaren thuis tegen Feyenoord werd er ook nu gewoon op 3 punten gerekend.

Knikkende knietjes, het zweet in de naad, geen stem meer over, maar wel.....3 punten!!
GSVK, the Blue Devils!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Misschien was het wel zo rustig en is het bij ons vaak zo rustig omdat wij meer bezig zijn met het volgen van het spel dan met andere zaken? Pas toen het publiek er alle vertrouwen in had dat het ging lukken werd het helemaal gek, zelfs op Oost. Daarvoor zat idereen met ingehouden adem toe te kijken naar een waar vechtspektakel en met ingehouden adem zingt het gewoon moeilijk. Laten we het er dus maar op houden dat in Heerenveen gewoon veel echte liefhebbers zijn!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

Roelos schreef:Waarom is iedereen nu weer aan het zeiken over die verrekte sfeer :evil: Wat kan mij nou schelen of er sfeer is of niet, als ze maar winnen! Voor goede sfeer krijg je geen punten hoor, het is alleen maar mooi meegenomen.

Nu over de wedstrijd. Ik heb de wedstrijd via Canal + bekeken en vond dat een gelijkspel misschien een iets betere uitslag was geweest ( :oops: ) maar aan de andere kant haalt Feyenoord bijna wekelijks (vooral vorig seizoen) punten met slecht spel en een betere tegenstander.

De laatste minuten waren zenuwslopend, Feyenoord heeft vorig seizoen zo vaak in de laatste minuut gescoord en ik had zelf verwacht dat er nog wel een mazzeldoelpuntje zou vallen maar gelukkig bleef het doel leeg!

Tot slot vind ik de overvloedige complimenten voor Seip ook ietwat overdreven. Zo goed speelde hij nu ook weer niet.

Maar voor de rest, niets dan lof voor de ploeg. Dit beloofd nog een heel mooi seizoen te worden :D



tsssssssssssssssssssssssssssssssssss voetbal is een uitlaatklep
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

Cult schreef: Hou nou toch es op met dat gezeur over wel of niet sfeer! Als je je daar aan ergert, ga dan naar een house party, kun je 5 uur bleren en hossen!

Toen het nodig was, was er sfeer gister. Het laatste kwartier stond het hele stadion, op vak 11 na, achter de ploeg met een fantastisch lawaai en gezang.

Ik begin mij af te vragen of die lui die altijd mekkeren over sfeer wel echte SCH fans zijn. Een SCH fan weet hoe het in et stadion is, en staat achter de ploeg als het nodig is. Als jullie voor 90 minuten sfeer willen gaan zul je toch wat anders moeten zoeken, in het ALS zitten over het algemeen VOETBAL liefhebbers!
dan ga jij toch lekker naar de bioscoop
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Plaats reactie