10-03-2024: NEC - sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

10-03-2024: NEC - sc Heerenveen (2-0)

Bericht door Feanfan 1 »

Denk een kansloze nederlaag
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Saai!

en nu 2-0 apathisch heen en weer geschuif.. totaal geen strijd. Verschrikkelijk!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

ik begrijp he-le-maal niets van deze trainer!
Laatst gewijzigd door Trevorp op 10-03-2024 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik trek een fles champagne open als Kees vandaag nog gedag zegt.
Miereneukert!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Blijf het elke week herhalen. Vind het echt knap dat we met deze selectie al zoveel punten hebben
Ingecalculeerde nederlaag in ieder geval wat mij betreft
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Terechte maar onnodige nederlaag.
Wel onbegrijpelijk dat degene die net een minuut ervoor bijna binnenkopte, zo vrij staat een minuut later. En dat je zo blijft opbouwen, het was wachten tot het fout ging.

En weer gefaald door de technische staf; je zag al na tien minuten dat de aansluiting vanaf het middenveld er niet was naar de aanval. Zoveel ruimte achter Van Amersfoort, die niet werd benut.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hopelijk grote schoonmaak in de technische staf komende zomer. Tijd voor een frisse wind.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Feanfan 1 schreef:Blijf het elke week herhalen. Vind het echt knap dat we met deze selectie al zoveel punten hebben
Ingecalculeerde nederlaag in ieder geval wat mij betreft
Ik denk dat KvW er precies zo over denkt
Demster
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Zonder Brouwers zijn we een ontzettend statisch team wat constant hoopt op een bevlieging van Sahraoui. Als die uitblijft, zoals vandaag, win je geen enkele wedstrijd. Verdiende nederlaag.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De voorhoede was dramatisch vandaag. We konden nog 3 jaar voetballen. Sahraoui zijn kunstjes zijn ook zo voorspelbaar aan het worden. Daar is niks meer van over. NEC wilde echt winnen. Wij niet. Volledig verdiend verloren.
cootje
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 17-01-2008 22:48

Bericht door cootje »

Het zou toch ook te mooi zijn als we eens drie wedstrijden achter elkaar zouden winnen.
Vanmiddag terechte, kansloze nederlaag tegen een elftal die wel wilde winnen.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1008
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Vandaag weer een typische van Wonderen wedstrijd. Op eigen helft aardig de bal rondtikken, maar zodra we over de middenlijn komen is het tempoloos, inspiratieloos en zielloos.

De hele voorhoede laat niks zien en we kunnen ook niet echt terugvallen op bepaalde automatismen. Op aanvallend vlak is de huidige technische staf niet in staat om het elftal met een echt plan goed neer te zetten. Tot aan de 1 - 0 kon NEC mij overigens ook niet echt bekoren. Maar daar leek in elk geval meer spirit in te zitten dan bij ons na de rust.

Toch mag je ook vraagtekens zetten bij de kwaliteit van bepaalde spelers. Walemark laat ook helemaal niks zien en als hij eens kan voorzetten doet hij het niet. Hetzelfde overigens met Sahraoui die in mijn optiek veel te veel zwerft over het veld. In mijn optiek één van de redenen voor het ontbreken van automatismen. En het is uiteraard echt ronduit stuitend te noemen dat je bijna het hele seizoen met een middenvelder in de spits moet spelen. Dan is er qua aankoopbeleid en scouting toch echt wel iets heel erg mis gegaan.

De negende plek geeft dit seizoen ook recht op play-off voetbal. Genoeg om no voor te spelen derhalve. Maar of dat onder deze trainer nog gaat lukken is twijfelachtig. Ik merk aan mezelf dat ik Kees van Wonderen moe ben. Ik vind het voetbal onder deze trainer (meestal) gewoon niet leuk om naar te kijken. In de zomer wil ik nieuw perspectief met een nieuwe trainer en een nieuw elftal.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

badfrisianboy schreef:Vandaag weer een typische van Wonderen wedstrijd. Op eigen helft aardig de bal rondtikken, maar zodra we over de middenlijn komen is het tempoloos, inspiratieloos en zielloos.
De hele voorhoede laat niks zien .
Je geeft zelf het antwoord al van je eerste zin
We hebben geen fatsoenlijke 10 en Van Amersfoort moet bediend worden. Sahraoui loopt zich altijd vast en heeft dubbele dekking. Walemark ziet er leuk uit, maar effectief is het totaal niet.
Van Wonderen is echt niet foutloos, maar er is geen trainer die met dit materiaal nu op plek 6 had gestaan
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1008
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Feanfan 1 schreef: Je geeft zelf het antwoord al van je eerste zin
We hebben geen fatsoenlijke 10 en Van Amersfoort moet bediend worden. Sahraoui loopt zich altijd vast en heeft dubbele dekking. Walemark ziet er leuk uit, maar effectief is het totaal niet.
Van Wonderen is echt niet foutloos, maar er is geen trainer die met dit materiaal nu op plek 6 had gestaan
Uiteraard kun je vraagtekens zetten bij het niveau van bepaalde spelers. Het vastlopen van Sahraoui kun je op het conto schrijven van de speler, maar in mijn optiek kun je dat ook op het conto van van Wonderen schrijven. Deze trainer kiest er voor om hem al zwervend op het middenveld te zetten. Je kunt het ook anders neerzetten en Sahraoui als echte linksbuiten laten spelen. Je kunt op het middenveld met de punt naar achteren spelen in plaats van met de punt naar voren. Ik denk oprecht dat onze huidige trainersstaf niet de tactische capaciteiten heeft om in aanvallend opzicht goed positiespel te spelen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Met een middenveld Tahiri, Haye en Olsson zijn er weinig aanvallende kwaliteiten'
Vind het zo jammer dat Webster nooit mag spelen. In de voorbereiding heb ik hem veel zien spelen en dacht ik echt dat we een creatieve aanvallende speler hadden, maar blijkbaar komt hij toch te kort
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik zou Sahraoui altijd aan de linkerkant laten staan, als hij dubbele dekking krijgt, dan lokt hij die verdedigende spelers ook uit het centrume weg. Bovendien bij balverlies (wat regelmatig gebeurd) staat hij niet in de as van het veld.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Omdat Sahroaui dubbele dekking had (eigenlijk al maanden), moet dat betekenen dat er ruimte ergens anders ligt. Dat lag er nu achter de spitsen, maar mede door het ontbreken van Brouwers, werd dat absoluut niet benut. Maar de schakel tussen middenveld en aanval is eigenlijk al twee jaar het probleem, daarom is het ook zo statisch af en toe.

En dan denk ik nog weleens met weemoed terug aan Al Hajj tegen Feyenoord en NAC. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze die gratis de deur uit hebben laten lopen; wat hadden we die goed kunnen gebruiken gisteren.
Plaats reactie