03-03-2024: sc Heerenveen - PEC Zwolle (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

03-03-2024: sc Heerenveen - PEC Zwolle (2-0)

Bericht door AMDJ »

Vandaag thuis tegen PEC, dat maar één punt achter ons staat op de ranglijst.
Over het algemeen een team dat wel wil voetballen maar PEC mist een hoop spelers.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Een overwinning op een gehavend Zwolle, overigens wel verdiend. Toch lijkt Kees van Wonderen hard op weg om al zijn krediet te verspelen. Het niet laten invallen van Loizos en de wijzigingen bij Saharoui/Tahiri, die duidelijk ontevreden waren, illustreren dit. Bovendien leek het gebaar van Tahiri naar de wisselspelers een signaal te zijn.

Het is overduidelijk dat de relatie tussen de technische staf en de spelers verre van goed is. Zelfs de assistenten lijken slechts ja-knikkers te zijn wanneer Van Wonderen zijn autoriteit laat gelden.

Natuurlijk, we winnen, en dat is mooi. Maar onze club is doodziek. We huren een Cyprioot die we wilden kopen voor een flink bedrag, om hem vervolgens niet op te stellen.

Het is echt ongelofelijk dat er 23.000 mensen op de tribune zitten, ondanks deze trainer. Dat verdient het grootste compliment. Het publiek, wat een gekkenhuis op de tribune
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Mooi geschreven en een prima samenvatting. Sfeer in het stadion is geweldig en dat terwijl het op het veld vrij matig en soms onnavolgbaar is. In ieder geval 3 punten erbij, met 31 punten na 24 duels gaan we aardig richting safe. Maar er had echt veel meer ingezeten dit seizoen met deze selectie.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Slechte wedstrijd, deze keer gelukkig wel drie punten, Zwolle was nog slechter vooral denk ik.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

We zijn nu wel safe, dus ik kan weer fatsoenlijk slapen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Tweede wedstrijd op rij dat het vooral een hele zwakke tegenstander is, waardoor we winnen. Weer heel moeizaam voetbal waardoor we zelfs in dit soort wedstrijden afhankelijk worden van toeval. Volgens seizoen maar eens kijken wat een andere trainer er uit kan halen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Maar goed dat Zwolle een paar belangrijke spelers mistten, anders was het een kansloze middag geworden
Wat zijn wij een belabberde ploeg als we zelf het spel moeten maken

Over de wissels:
Brouwers moet er uit en wie zet hij er in ... Tahiri. Ik vind Tahiri soms best wel wat toevoegen hoor, maar dan speel je weer met Olsson op 10 wat hij totaal niet is. Zet dan om mijn part Webster op die plek

In de rust zie je Nunnely warmlopen. Kan die Cyprioot dan helemaal niks ? Wat heeft Melle Joop Witteveen misdaan ? Nunnely zijn goede wedstrijden zijn op 1 hand te tellen (2 vingers misschien)

De reactie van Van Wonderen over de tweede wissel van Tahiri snap ik in zijn ogen wel, maar dan spelen we de eerste paar wedstrijden dus weer met Haye, Tahiri en Olsson op het middenveld :roll:

Er valt heel veel te verwijten op Van Wonderen, maar ik vind het eigenlijk best knao dat we met zo'n kutselectie zoveel punten hebben

En die scheidsrechter was een ramp, ongelofelijk. Voor beide ploegen trouwens
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Feanfan 1 schreef:En die scheidsrechter was een ramp, ongelofelijk. Voor beide ploegen trouwens
Je zou het bijna vergeten na zo'n middag, maar goed dat je dit nog even aanstipt. Zwolle uiteindelijk 1 kaart gekregen? En dan ook nog bij een vrije trap affluiten voor de wedstrijd, zo maf.
Plaats reactie