07-12-2023: PSV - sc Heerenveen (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

07-12-2023: PSV - sc Heerenveen (2-0)

Bericht door AMDJ »

Op een donderdag avond naar Eindhoven, lijkt me een formaliteitje met de vorm waarin we verkeren. :mrgreen:
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Geen Teze, Lozano en Lang, waarschijnlijk geen Veerman. Ze hebben net in een reeks van topwedstrijden, wij zijn in vorm dus eigenlijk alle ingrediënten om te stunten.

Dus dat zal wel een 5-0 worden :lol:
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

SuperFrysk schreef:Geen Teze, Lozano en Lang, waarschijnlijk geen Veerman. Ze hebben net in een reeks van topwedstrijden, wij zijn in vorm dus eigenlijk alle ingrediënten om te stunten.

Dus dat zal wel een 5-0 worden :lol:
Wij missen weer Pawel. Maak er maar 7-0 van :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Vooralsnog geen onverdienstelijke eerste helft. PSV is, naar verwachting, veel sterker, maar het is vooralsnog slechts 1-0 en we durven te voetballen. Hopelijk lopen we niet in hetzelfde mes als in Amsterdam..
nou nou
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Word helemaal gek van Sahraoui. Kan iemand hem uitleggen dat het geen FC Sahraoui is met zn domme gedribbel met 9 van de 10x balverlies? Wat een domme voetbtaller zoals hij vanavond speelt
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Van Ottele weer met zijn wekelijkse blunder
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Ik heb me kapot zitten ergeren, vooral omdat je in de eerste helft al ziet dat het niet loopt. Van Amersfoort, Brouwers en Nunnely zaten op zijn zachts gezegd totaal niet in de wedstrijd. Maar geen omzettingen in de rust, gewoon gezapig verder. Ik snap best dat je zo lang mogelijk in de wedstrijd wil blijven, maar dit was gewoon kansloos.

Sahraoui was ook kansloos vandaag, die draaft alles veel te lang door vandaag.

Maar het ergste vond ik nog een kwartier voor tijd achterin bij 2-0 rond gaan zitten spelen om laag tempo. En waarom in de 85ste minuut nog even Karlsbakk inbrengen?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

SuperFrysk schreef:Ik heb me kapot zitten ergeren, vooral omdat je in de eerste helft al ziet dat het niet loopt. Van Amersfoort, Brouwers en Nunnely zaten op zijn zachts gezegd totaal niet in de wedstrijd. Maar geen omzettingen in de rust, gewoon gezapig verder. Ik snap best dat je zo lang mogelijk in de wedstrijd wil blijven, maar dit was gewoon kansloos.

Sahraoui was ook kansloos vandaag, die draaft alles veel te lang door vandaag.

Maar het ergste vond ik nog een kwartier voor tijd achterin bij 2-0 rond gaan zitten spelen om laag tempo. En waarom in de 85ste minuut nog even Karlsbakk inbrengen?
Eens, eens en eens.

De spelers die je noemt was balverlies fc. Het is een aanfluiting dat we twee spitsen van 1mil+ gekocht hebben en beide niet Pelle uit de basis kunnen spelen. Kees kiest voor resultaat nu met het harde werken van Pelle, met als alternatief een pure afmaker die verder weinig toevoegt of een spits die over drie jaar vrij compleet kan zijn maar nu van alles nog te veel mist.

Dat is ook de voornaamste reden dat Sahraoui zich veel vastloopt. Na tien jaar met tientallen miljoenen verlies hebben we tegenwoordig nog een soms twee parels in het team, en dat rijmt niet altijd met de Nunnely's van deze wereld.

Karlsbakk stond al even klaar, maar wanneer je dan met twee spitsen staat, je backs verder door laat stappen, een zwervende sahraoui hebt die steeds de bal vraagt, ga dan niet oeverloos rondspelen achterin. Je hebt ook vanaf minuut 85 nog zo'n negen minuten om vol gas te geven, al begrijp ik wel dat er bij 2-0 tegen de koploper die alles gewonnen heeft weinig geloof meer is. In die zin is de zoveelste fout van Syb de doodsteek in deze wedstrijd. Er waren zeker kansen op het eerste puntverlies van PSV.

Focus op Volendam en met drie punten staan we er beter voor dan een ieder twee maanden geleden kon vermoeden.
Plaats reactie