25-11-2023: sc Heerenveen - Fortuna Sittard (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 722
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

25-11-2023: sc Heerenveen - Fortuna Sittard (3-0)

Bericht door jeewee »

Op naar de volgende driepunter na de interlandbreak.

Met wederom een goedgevuld stadion?

Wel een naar tijdstip voor de liefhebber van amateurvoetbal en voetbalkantines :roll:
.-
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Liever deze tijd dan op zondag, maar dat is mijn mening.
Deze moet je winnen, de druk zal er weer op staan. In principe moet je de volgende drie thuiswedstrijden, 9 punten pakken. Maar dat is met ons nooit een zekerheidje, ik hoop in ieder geval op een redelijk vol stadion net zoals tegen Heracles
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Pawel is vrijdag geblesseerd uitgevallen met Polen tegen Tsjechië. Zou gaan om heup/bovenbeenblessure. Is inmiddels teruggekeerd naar Heerenveen om te herstellen. Is voor nu dus nog even een vraagteken of hij zaterdag kan spelen tegen Fortuna.
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Marça schreef:Pawel is vrijdag geblesseerd uitgevallen met Polen tegen Tsjechië. Zou gaan om heup/bovenbeenblessure. Is inmiddels teruggekeerd naar Heerenveen om te herstellen. Is voor nu dus nog even een vraagteken of hij zaterdag kan spelen tegen Fortuna.
Sjongejonge, we hebben wel mannen van glas in onze selectie hoor. Hebben we überhaupt al één potje in de sterkst mogelijke samenstelling kunnen spelen?
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Nicolaescu is gister na een uur gewisseld, dus die is waarschijnlijk wel fit. Ik hoop dat die eindelijk een keer mag beginnen, maar zal wel niet. Ook hoop ik dat Sahraoui en Walemark beide eindelijk fit zijn, ik wil wel eens Sahraoui - Nico - Walemark zien.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Als je het zo bekijkt op mijn.heerenveen zit de tent morgen aardig vol.

KvW heeft de kans om Haye naar de achterste linie te halen, dit ook met Brouwers en van Amersfoort te doen en Nico in de punt te zetten. Dat doet hij natuurlijk niet.
Spijt heb je morgen maar!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Voetballend hield het niet per se over, we waren niet echt in staat een licht veldoverwicht uit te spelen tegen het beton voetbal van Fortuna. Gelukkig Sahraoui terug, helaas wederom niet met dreiging van twee kanten. Het zal de flow zijn waarin we nu even zitten, dat we twee penals meekrijgen en scoren, en niet die penal tegenkrijgen.

Kees laat Olsson voortaan lekker op het middenveld staan, speelde daar een sterke pot. Met een Haye in deze vorm, Olsson die meer zijn waarde begint te bewijzen en brouwers die na een lastige start zn ritme te pakken heeft loopt het middenveld beter dan begin dit seizoen.

Los van zn twe goals valt het me op dat Haye meer inhoud lijkt te hebben, en tot het slot defensief en aanvallend kan opereren zonder dat we overlopen worden in de counter. Nog wel even de handen op de knieën in minuut 85, maar duidelijke progressie fysiek. Misschien nog een compliment voor de TS.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Het middenveld is wel echt waar onze kwaliteiten liggen. Olsson, Brouwers en met name Haye maakten gister het verschil. Je zag na de wissels dat het middenveld weer uit elkaar viel, dat was een zwakke fase waarbij we de bal amper in de ploeg houden. Dat was wel kwalijk, de 3-0 zorgt er dan wel voor dat je uiteindelijk zwaar tevreden naar huis toe gaat.

Wel lekker om weer eens thuiswedstrijden met ruime cijfers te winnnen, hopelijk zetten we dat vrijdag door met Nico en Walemark in de basis.
Plaats reactie