05-11-2023: Ajax - sc Heerenveen (4-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Andersom hadden ze een aanvaller van Heerenveen bij deze lijnen gewoon buitenspel gegeven hoor.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Vrieskist schreef:Andersom hadden ze een aanvaller van Heerenveen bij deze lijnen gewoon buitenspel gegeven hoor.
De arbitrage was dramatisch, geen geel voor Berghuis maar wel voor Olsson, dat moet reden voor direct ontslag zijn
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Het blijft lastig, ook met de lijnen, hoe ze ook gezet of gezet moesten zijn. Ik kan dan begrijpen dat de grens de beslissende stem heeft, jammer dat hij toen niet vlagde. Aan de andere kant, kwamen wij overigens wel goed weg bij die afgekeurde goal van Brobbey. Dat vond ik echt een soort schwalbe van Bochniewicz.

Nu gelukkig alweer een wedstrijd verder en mooi 3 punten opgehaald in Arnhem, geeft wat lucht en gaan we met een goed gevoel de break in.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

DSCH schreef:Het blijft lastig, ook met de lijnen, hoe ze ook gezet of gezet moesten zijn. Ik kan dan begrijpen dat de grens de beslissende stem heeft, jammer dat hij toen niet vlagde. Aan de andere kant, kwamen wij overigens wel goed weg bij die afgekeurde goal van Brobbey. Dat vond ik echt een soort schwalbe van Bochniewicz.
Afgekeurd vanwege het shirtje trekken van Brobbey vs Sahraoui, niet vanwege een overtreding op Pawel, en dat was mijns inziens volledig terrecht. De scheid geeft ook duidelijk aan dat er getrokken is, kijk de beelden maar eens terug.
Plaats reactie