21-05-2023 PSV - sc Heerenveen (3-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

21-05-2023 PSV - sc Heerenveen (3-3)

Bericht door Feanfan 1 »

Scheidsrechter Allard Lindhout
Ondanks we de play-offs niet verdienen willen we toch wel graag 8e worden. Hopen dat Twente dan van RKC wint en dan moeten we het volgende week zelf afmaken
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Oh oh oh Bruma toch...
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Laten we Bruma lekker in Eindhoven laten. Wat een oetlul
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

gewoon een pingel… wat vreselijk dom van Bruma!
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ebiede schreef:gewoon een pingel… wat vreselijk dom van Bruma!
Maar Sahraoui kreeg geen penalty tegen NEC. Maar vandaag was Kamphuis de VAR, dus ja
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Wat is die Simons toch een irritant klein kind zeg. Janken en krijsen bij de scheids alsof er een aanslag op hem gepleegd werd. Dit doet hij het hele seizoen al. Bah, ik erger me wild aan dat gedrag. Wees eens een vent, zeg. Jan Wouters zou em al lang een keekie hebben gegeven
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Sjoerdbokje schreef:Wat is die Simons toch een irritant klein kind zeg. Janken en krijsen bij de scheids alsof er een aanslag op hem gepleegd werd. Dit doet hij het hele seizoen al. Bah, ik erger me wild aan dat gedrag. Wees eens een vent, zeg. Jan Wouters zou em al lang een keekie hebben gegeven
Ik weet niet of je op het penaltymoment doelt, maar dat is dan een beetje een kwestie van een gekleurde bril vrees ik. Bruma trapt hem gewoon vol op zijn kuit. Logisch dat Simons daar om een penalty roept. Zelf afgedwongen door vol te gaan voor een bal waar hij nooit bij zou moeten kunnen.

Dat Simons een vervelende uitstraling heeft ben ik overigens volledig met je eens. Beetje overschat ook, eerlijk gezegd. Zat volledig bij Milan in de broekzak na de 1e 10 minuten.
Plaats reactie