22-01-2023: sc Heerenveen - FC Groningen (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Re: 22-01-2023: sc Heerenveen - FC Groningen (12:15)

Bericht door Janneman »

Ik heb gisteren Groningen zien spelen tegen Feyenoord maar best was het niet. Als Heerenveen een beetje het niveau haalt en geconcentreerd speelt moet deze wedstrijd gewonnen kunnen worden. Maar dan moet het uiteraard wel beter dan tegen AZ.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Hmm, 1200 kaarten verkocht en nu mag ineens maar de helft naar binnen. Gevolg, terecht, het uitvak blijft leeg.
igo
Invaller
Berichten: 449
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Wel begrijpelijk dat de burgemeester deze maatregel neemt, maar wel erg laat. Na de rellen van afgelopen oktober na de wedstrijd snap ik het besluit wel. Wel het gevolg dat ze wel van plan zijn naar Heerenveen te komen zondag... om te 'demonstreren'.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Vind het een overklaarbare actie van de burgemeester. Er is uitvoerig overlegd, daarom ook een verplichte buscombi nu voor het eerst. Dat is goedgekeurd, en dan een paar dagen van te voren mag het ineens niet meer. Vind het vreemd, en erg kort dag. Maatregelen op zich zijn niet verkeerd, want het gaat elke keer mis met onze oosterburen, maar dan had je dat ook kunnen zeggen toen er is besloten tot de buscombi.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik vind het een rare beslissing. Ik denk dat je nu juist meer problemen krijgt met een 'demonstratie' in het centrum.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Neymar schreef:Ik vind het een rare beslissing. Ik denk dat je nu juist meer problemen krijgt met een 'demonstratie' in het centrum.
Straks heb je onrust in het centrum en zegt de burgemeester "Zie je wel".
Ik snap de maatregelen wel, maar gewoon goede communicatie had in dit hele geval veel kunnen oplossen.

Het zal wel geen populaire mening zijn, maar op naar een competitie zonder uitpubliek, scheelt lekker veel gedoe. Hebben de zogenaamde ultras ook lekker aan zichzelf te danken.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Vrieskist schreef: Straks heb je onrust in het centrum en zegt de burgemeester "Zie je wel".
Ik snap de maatregelen wel, maar gewoon goede communicatie had in dit hele geval veel kunnen oplossen.

Het zal wel geen populaire mening zijn, maar op naar een competitie zonder uitpubliek, scheelt lekker veel gedoe. Hebben de zogenaamde ultras ook lekker aan zichzelf te danken.
Die burgemeester praat alles in zijn straatje. Wat je zegt, als er onrust is zegt hij: zie je wel. Blijft het rustig komt het door zijn regels.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

https://www.youtube.com/watch?v=wetO5_5tV8Q

Zolang ze dit blijven doen en dat ze het ook nog leuk vinden dan heb ik er geen moeite mee dat er geen uitsupporters zijn
In dit geval had de burgemeester een maand geleden aan moeten geven dat er 600 kaarten beschikbaar waren

Nu komen er alleen maar meer problemen, in het centrum
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Er is erg onhandig gehandeld door de partijen. Moet je kijken wat hier nu achterweg komt voor gedoe. Weinig over nagedacht blijkbaar. Wat een domme maatregel, 600 fans weren. Zijn dat dan precies die 600 raddraaiers? Hebben ze dat in kaart? Of is het pure willekeur? Iets doen aan het herhaaldelijke wangedrag van die tokkies uit het achtergestelde gebied is prima, maar niet zo laat en op deze manier.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Bijna weer in het eigen mes gelopen. Domme goal tegen en eigen kansen niet verzilveren. Mats Kölert was ijverig op de flank maar ging jammer genoeg zijn tegenstander niet vaak voorbij, evengoed sterk gespeeld. Hetzelfde gold voor Milan. Noppert met een assist, ook leuk.
Wéér uit!!!!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Sarr vanaf nu ALTIJD in de spits. Sydney mag van mij wel op de bank.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Jazz schreef:Sarr vanaf nu ALTIJD in de spits. Sydney mag van mij wel op de bank.
Eens, vooral als we een echte rechtsbuiten opstellen.
wilbot
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

ja, het kan allemaal wel wat sneller, en ja, er staan mensen op de verkeerde plaats (OLSEN).
Maar overal goed gespeelt, met in vlagen prima positie spel, en werd gronigen van de mat gespeeld
Plaats reactie