Welke oefenwedstijden speelt Heerenveen?

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ben zeker van plan even te gaan kijken, zo ook morgen in Oudemirdum. Kunnen we direct onze held van de Kruisstraat Lubbe van Dijk even bewonderen. 8) En natuurlijk Maarten de Jong.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ik ga zowel volgende week als vanavond ff kijken. Voor vanavond is het leuk om ze weer aan het werk te zien, pas volgende week en de weken erna, kan je zien waar ze ongeveer staan :o
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Erg vreemd dat het vanavond errug rustig was op het forum, heb gebeld met iemand en die meende dat het 12-0 voor heerenveen was, de lange en Knopper scoorden volgens diegene beide 1x.
Wat was het precies?
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Er staat nergens een wedstrijdverslag, vreemd..........
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Ik heb alleen gelezen op pagina 667 dat er met 0-11 is gewonnen.Ik zit echter ook te wachten op details.

Bij deze zal ik volgende week wel ff wat op het forum zetten over Heerenveen-Steaua.
Laatst gewijzigd door Sahu op 07-07-2003 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

0-11 is het geworden. De eerste helft speelde de 'eerste keus' met Klompe en Hansson als centraal duo en Seip op rechtsback. Op rechtsbuiten speelde Haarala, maar dat was echt een drama. Als Denneboom zo blijft spelen als gisteravond (hij maakte er drie), dan gaan we nog veel plezeier aan hem beleven. :D Knopper maakte er twee volgens mij en de Lange 1 met een prachtig afstandsschot. Is een behoorlijke fanatieke speler.
Bij rust was het al 8 of 9 nul. Na de rust was de tweede keus aan de beurt en dat stelde maar weinig voor. Alleen Quito viel aardig op.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Paul de Lange liet bij mij ook een goede indruk achter. Hij was inderdaad lekker fel aan het voetballen. Daarnaast strooide hij met passjes en liet zien dat hij beschikt over een goed schot. De tweede helft was inderdaad van een bedenkelijk niveau. Iedereen speelde ver onder zijn niveau. Ook Quito kon geen potten breken.

Het enige wat leuk was, waren de 2 "achter het standbeen" voorzetten van Barsom.

Wat vond de rest van de aanwezige forummers van deze wedstrijd?

------
Fotoreportage Gaasterlan-Sleat
http://www.feanfans.nl
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

En niet vergeten de goal van Jesper Hakansson. Die omspeelde de keeper en schoot van nagenoeg de achterlijn de bal in het doel.

De eerste helft was veelbelovend. De tegenstander was weliswaar van laag niveau en na een kwartier was het al 4-0. De meeste scherpe aanvallen kwamen over links. Rechts missen we nu Nurmela. Denneboom was gewoon veel sneller dan zijn verdediger maar zijn voorzetten waren meestal te lang. Een paar uitzonderingen daargelaten. Vonk stond er voor spek en bonen bij. Die heeft in de hele wedstrijden ik geloof twee keer de bal geraakt.

Opvallend vond ik trouwens ook dat Waterman in de tweede helft weer een traditionele blunder maakte die bij een meer ervaren tegenstander zeker zou zijn afgestraft. Hij moet er geen gewoonte van maken anders is hij weer snel verdwenen. Hij verdedigde uit terwijl hij ver buiten de goal stond, pardoes in de voeten van een tegenstander. Die schrok er zo van dat hij ver naast schoot. Aan het eind van de tweede helft had hij wel een schitterende redding verricht. Voorin was een drama. Steeds weer liepen de aanvallers zich stuk op de verdediging. Barsom deed inderdaad wel leuke dingen met de bal maar erg effectief was dat allemaal niet.

Had ik al gemeld dat Heerenveen nog een penalty miste? Fledderus....
Wéér uit!!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Beetle schreef:.

Had ik al gemeld dat Heerenveen nog een penalty miste? Fledderus....
Nou Beetle, ze lijken niet echt op elkaar hoor, volgende de officiele site was het:
Nadat Jos Hooiveld een penalty had gemist,
en daarna maakte Fledderus de 0-11 :upto:
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

vrijdag 11 juli
oefenwedstrijd tegen Steaua Boekarest (Roemenië) te Appelscha (sportpark De Steegde), aanvang 19.00 uur
Zijn er ook mensen van dit forum die aanstaande vrijdag naar Appelscha afreizen om te gaan kijken bij deze wedstrijd? Ik ga wel even kijken denk ik.
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ja ik ga ook even kijken. Zaterdag op vakantie dus ik mis de intertoto ook al.
Lijkt me een leuke tegenstander Steau Boekarest! :)
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Zoals al eerder gemeld gaan Damaster en ik ook heen vrijdag.
Ik verwacht wel veel mensen gezien de vakantie etc..

Hoop dat we het droog houden en niet zoals vorig jaar in Langezwaag met al die hoosbuien!
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik denk dat ik ook even ga kijken inderdaad. Genk en de eerste intertoto wedstrijd mis ik in ieder geval en dat is ´te veel van het slechte´ natuurlijk. Zie je dan wel, Anne.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Morgen speelt Heerenveen de eerste serieuze oefenwedstrijd tegen Steaua Boekarest in Appelscha. Wie gaan erheen??

Hoeveel is de entree eigenlijk??
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

De wedstrijd tegen Steaua is geeindigd in een 1-4 nederlaag.
Volkomen terecht overigens!

Het is moeilijk om een goed oordeel over spelers te geven omdat er in totaal zo'n beetje iedereen gespeeld heeft.

Heb enkele bekende forummers gespot:
Roelof met een blonde dame :heart:
De heren Beetle en Superfries genoten van een lekkere hap! :wink:

Over de wedstrijd dan:

De roemenen waren over de hele wedstrijd bekeken de terechte winnaar al had Heerenveen wellicht evenveel balbezit.
Steau blonk uit doordat ze erg kort op de man verdedigden waardoor de Heerenveners veel moeite hadden om de bal in de ploeg te houden.

Positief opvallende spelers waren:
Tieme Klompe die organisatorisch uitblonk als vanouds.
Said Bakkati die verdedigend weinig tot niets fout deed.
Radomski die opvallend gretig voetbalde.
Edman die wel de vereiste handelingssnelheid had.

De rest waaronder Knopper voetbalden matig of ongelukkig al moet gezegd worden dat Kolk een fijne eretreffer scoorde (van links naar binnengetrokken en in de korte hoek binnengeknald.

Vonk zag er bij twee treffers niet heel goed uit maar de verdediging ging ook niet altijd vrijuit.

Oh ja, Rob Baan was er ook maar denk niet dat hij een van onze spelers heeft gescout! :wink:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Sahu schreef: Oh ja, Rob Baan was er ook maar denk niet dat hij een van onze spelers heeft gescout! :wink:
Je weet het nooit nu Feijenoord Emerton, Kalou en Van Hooydonk heeft verkocht. En word er gespeculeerd over een vertrek van Bosveld die gistger de aanvoedersband inleverde.

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Ik ben er even geweest, maar het volgens mij beter niet kunnen doen. De wedstrijd was niet al te best, 1-4. Ze waren amper 5 minuten bezig of het eerste tegendoelpunt lag al in het net. Santi Kolk wist een paar minuten voor tijd nog een (overigens fraai) doelpunt te scoren, maar dat maakte eigenlijk weinig goed. Entree was btw 6 euro :roll:

:arrow: saillant detail: De pers stond 'op het dak' en nam ook daar de interviews met de spelers af. Romano klom zonder problemen naar boven, maar Sibon weigerde en wees met z'n vingertje dat ze maar naar hem moesten komen. Een spottend 'ah kom op joh!' Deed hem niet van gedachten veranderen :huh:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

drama pot, als deze vorm zich doorzet naar de intertoto dan zijn ze kansloos....helaas
Net fan dat benaude!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

May be voor Edman? Ze hebben al lange tijd problemen op de linksback en het zou me niets verbazen als ze achter hem aan zaten...

Niks ervan :evil:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Lijkt er ook op dat Sibon meer tijd over heeft voor Annemarie Thomas dan voor voetbal...


De tweede helft was niet eens onaardig. Het was in ieder geval allemaal een stuk pittiger dan de eerste helft. Als de brigade zo doorgaat is het minstens terecht dat het publiek de helft van het geld terugkrijgt.

De Lange was afwezig vanwege een blessure. Jan de Jonge vertelde me dat hij bij de training een tik op de enkel had gehad en dat hij last had van een bloeduitstorting. Schijnt niet ernstig te zijn. Hij traint inmiddels weer maar had nog wat tijd nodig om te herstellen.

Opvallend: Gérard de Nooijer schijnt te zijn gesignaleerd.

Sahu schreef: Heb enkele bekende forummers gespot:
Roelof met een blonde dame :heart:
De heren Beetle en Superfries genoten van een lekkere hap! :wink:
Superfries? Als je me op het veld gezien hebt, het was een sultana. Als je me op het terras hebt gezien was dat met Sammygoal en z'n pa.
Oh ja, Rob Baan was er ook maar denk niet dat hij een van onze spelers heeft gescout! :wink:
Zal niet veel wijzer zijn geworden. Ik denk dat het voor de competitiewedstrijd was, maar kan het ook mis hebben.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Ja was drama deze partij, maar Steaua B was wel een goede ploeg, waren erg gretig en stoorden goed.
SCH was het begin van de 2é helft de betere ploeg, maar ze konden helaas niet scoren.
Ik von Jos H ook wel leuk invallen.
En Samaras is een echte griek, die kan echt niet tegen zijn verlies haha, had er een paar smerig te pakken.

Waren wel veel toeschouwers zeg.

Hopen dat ze volgende week zaterdag er wel staan vor de intertoto, maar dat gaat wel weer lukken.

Moet SCH toch maar Oscar Moens halen, dan heeft Vonk eindelijk eens een keer een concurrent, omdat hij die de laatste jaren niet heeft gehad, weet hij gewoon dat hij eerste keus is en dat zie je terug in z'n spel. Hij moet er eens naast gezet worden, dan wordt hij alleen maar gretiger en mischien dat hij dan wel eens een keer gaat vlammen.
Maar hij had ook een paar goede ballen, dat moet ook gezegd worden.

Dus Foppe en Riemer haal eens een keeper die echt een concurrent wordt voor Vonk........
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heb gehoord dat Baan er was voor de nummer 6 en aanvoerder van de Roemenen. Ook Ajax schijnt interesse voor hem te hebben.

Wedstrijd viel me zwaar tegen. Eigenlijk geen enkele uitgespeelde kans gecreerd en veel te veel kansen weggeven. Ook een aantal spelers vielen deze wedstrijd behoorlijk door de mand. Seip die als een krant liep te spelen de eerste helft, Hansma die toch echt duidelijk snelheid tekort komt en Vonk met een paar blunders. Eigenlijk was Denneboom de enige die voor wat dreiging zorgde.... Ben benieuwd met wat voor centrum ze gaan spelen en wie de rechtsback wordt.
Ik begrijp het nut niet van de vele wissels. Als je op elkaar ingespeeld wilt raken ga je toch zolang mogelijk met het basiselftal spelen en niet zoals een groot gedeelte van de tweede helft met het tweede van vorig seizoen. Schiet je tocxh geen moer mee op....
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Ik begrijp het nut niet van de vele wissels
Dat zal wel te maken hebben dat iedereen een kans krijgt in de voorbereiding.
Maar goed, een tegenvallend resultaat dus. Weten we weer meteen waar we staan.
Er zal dus nog het één en ander gesleuteld moeten worden. Speelde Mika II eigenlijk ook ? Tsja Vonk, ik roep het al jaren dat hij maar een heel middelmatige keeper is, en eindelijk begint het hier een beetje door te dringen dat deze man geen punten voor ons pakt. de Vries en Waterman kloppen nu ook niet bepaald aan de poort voor zijn verbanning naar de reservebank, hopelijk ziet de techische staf dit nu ook eens een keer in en nemen maatregelen.

Dinsdag maar even naar Kampen ( is hier tenslotte om de hoek), hopelijk stuurt Foppe dan zijn basiself de hele wedstrijd de wei in.
We're still a bunch of tough bastards.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Volgens de Leeuwarder Courant vanmorgen heeft sc-Heerenveen weer een week huiswerk mee gekregen.

En ik ben inderdaad niet in Appelscha geweest, ik kon echt niet.

Ik zal vandaag nog wel een kaart halen voor de intertoto van volgende week..

Tûdeloet ...HOI.... :P
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mika 2, kan nu Mika 1 genoemd worden :wink: , speelde niet mee Jelle. Selakovic, Hansson en Venema waren ook niet van de partij.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Heb enkele bekende forummers gespot:
Roelof met een blonde dame
Hahaha, die blonde dame (m'n vriendin) was samen met Roelof en mij mee naar het voetbal.

Maar de wedstrijd was idd niet al te best.Het ontbreken van enkele belangrijke spelers zal hier waarschijnlijk de oorzaak van zijn geweest. Over de publieke belangstelling had Heerenveen zeker niet te klagen. De vrijwilligers van de Feansjop deden goede zaken. Roelof, heb je dat shirt vandaag aan?? :wink:
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

http://www.kingbee.nl

een aantal foto's van de partij tegen steau vind je hier! :mrgreen:
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Heb Sammygoal voor Superfries aangezien en Eastermar 's vriendin voor Roelofs geliefde.
Tja,ik ben ook weleens wat minder scherp... :wink: (pas mij aan aan het spel van Heerenveen)
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Afbeelding

Heeft iemand enig idee wie de RECHTER meneer in de rode polo is? Hij werd nogal hartelijk begroet door de spelers van Steau en ook meerdere malen gefilmd, en nu doet feanfans ook al mee met de mediahype :mrgreen:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Plaats reactie