Welke oefenwedstijden speelt Heerenveen?

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Heb Sammygoal voor Superfries aangezien en Eastermar 's vriendin voor Roelofs geliefde.
Haha, tja, het blijft ook onfgelooflijk hoor, Eastermar en een blondine. Ik had die fout ook gemaakt hoor, Sahu :lol:

Over de pot. Wat slecht zeg. Wederom stonden er elf ideale schoonzonen op het veld. En dan win je het niet van een fysiek en mentaal veel sterkere ploeg, zoals die Roemenen. Vonk maakte wederom fouten, Seip was gewoon niet goed genoeg maar kon dat compenseren met werklust, Tieme was voldoende, Hansma was weer te traag, opbouwend en organisatorisch bracht hij weinig, Bakkati was ik wel tevreden over. Edman deed het de tweede helft echter stukken beter. Fledderus was één van de weinige goeie op het middenveld. Je kunt zien dat er wel meer in die jongen zit. Knopper heeft weinig mogelijkheden gekregen om wat te laten zien. Voetballen kan hij wel, maar ik denk zeker niet dat hij Jensen en De Jong snel doet vergeten. Hetzelfde geldt voor Haarala op de rechter kant. We zullen Mika ook zeker missen. Verder misten we op het middenveld Vayrinen. Radomski speelde echt als een drama. Erg laks, oogt nu alweer moe en zeurde meer op de scheids dan op zijn eigen spel. Ik denk overigens dat het na dit jaar snel afgelopen is met Radomski bij Heerenveen. Hij heeft al aangegeven niet in de verdediging te willen spelen, terwijl ik hem daar toch echt liever zie. En Vayrinen als verdedigende middenvelder dan. Hopelijk krijgen we met De Lange ook nog een bikkel erbij, maar ik vind het veel te gevaarlijk van de club om daar op de gokken. Over de aanval wordt ik al helemaal moedeloos. Barsom en Kolk zijn het steeds net neit. Er straalt helemaal niks van af. Correia is afwachten. Maar het toppunt van zwakte, geen strijdlust, slapeloosheid en slecht voetballen was toch weer Sibon. Ik zie echt tien keer liever Samaras en als Sibon straks de eerste wedstrijden in de competitie en Intertoto niet snel wat laat zien, dan mag van mij Samaras in de basis. Die jongen is altijd in beweging, altijd aanspeelbaar, snel, werkt hard en heeft scorend vermogen. Soms wil hij een actie te ver doorzetten, maar dat kan een spits zich permiteren.

Ik ben niet positief.
bossje
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 02-12-2002 21:06
Locatie: Ypecolsgea

Bericht door bossje »

Je slaat de spijker op z'n kop Roelof :!:

Daar komt ook nog bij dat de samenwerking tussen Sibon en Denneboom nog steeds beroerd is de heren elkaar alleen maar voor de voeten lopen :(
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Sibon loopt er inderdaad bij als het hem allemaal geen moer kan schelen. Mag zich wel wat anders op gaan stellen, anders moet Samaras het maar proberen. Maar het gaat natuurlijk wel om oefenvoetbal en welke speler is dan vaak wel op en top gemotiveerd? :evil:
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Heerenveen rules schreef:Maar het gaat natuurlijk wel om oefenvoetbal en welke speler is dan vaak wel op en top gemotiveerd? :evil:
Dat is juist geen reden om ongemotiveerd te voetballen omdat de oefenwedstrijden ook bedoeld zijn om erachter te komen wie er voor de basis in aanmerking komen.
Ik moet nog maar eens zien of Sibon wel onze verwachtingen waarmaakt.
Dat hij voetballen kan staat buiten kijf maar er moet ook gewerkt worden (neem een voorbeeld aan de inzet van die Roemenen).
Ook Knopper kon mij niet bekoren maar hem geef ik het voordeel van de twijfel hoewel ik zijn handelingssnelheid niet overtuigend vond.
Maar dat kan een keer gebeuren..

Zaterdag maar weer eens kijken...
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik hoop wel dat de Heerenveen-spelers er tegen Lierse wél staan..........
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is geen reden nee om ongemotiveerd te spelen Sahu, maar onbewust speelt het toch mee. Spelers gaan wat minder hard het duel aan en zijn wat minder scherp omdat er toch niks op het spel staat. Waarom zijn de oefenwedstrijden van Oranje altijd zo dramatisch.?

Morgen toh maar even in Kampen kijken of het beter is dan in Appelscha.......
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Ik denk dus dat vanavond het beoogde basisteam van start zal gaan.
Spelers die de kantjes er vanaf lopen, zullen a.s zaterdag niet in aanmerking komen voor de wedstrijd in de intertoto tegen Lierse.(hoop ik) Wel leuk overigens, oefenen tegen Genk, kunnen ze meteen de Belgische strijdwijze bekijken. Sibon, tja, ik had meteen mijn bedenkingen bij zijn komst en hij heeft (nog) niet het tegendeel bewezen. :frown:
Vanavond met een zware delegatie uit Nunspeet en Elburg aanwezig. :stan:
We're still a bunch of tough bastards.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Foppe heeft al vermeld dat hij ook in deze wedstrijd veelvuldig gaat wisselen, net als tegen Boekarest.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Kan vanavond helaas niet heen ivm te lang gezont, maar ben zeer benieuwd wie er gaan spelen. Ben van mening dat dat vele wisselen niet bevordelijk is voor het team.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

heeft iemand vervoer vanuit heerenveen?
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Ik heb gehoord dat we 2-0 voorstaan tegen Genk!
Dat klinkt goed.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Hoorde net dat Heerenveen gewonnen heeft met 3-1. Netjes als je kijkt dat het 2jaar(?) geleden de landskampioen was. Moet lierse een makkie zijn :wink:

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

SCH PRIDE OF THE NORTH!!!! heheh is er ook ergens een wedstrijdverslag of foto's??

Wie hebben er gescoort??
DA MIKE
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-07-2003 21:42

Bericht door DA MIKE »

goals

10' 1-0 Selakovic
26' 2-0 Selakovic
72' 2-1 Vandenbergh
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Mister Grie schreef:Hoorde net dat Heerenveen gewonnen heeft met 3-1. Netjes als je kijkt dat het 2jaar(?) geleden de landskampioen was. Moet lierse een makkie zijn :wink:

Greetz,
Mr.Grie
Iedereen zegt 2-1 en jij zegt 3-1.. wat is nou juist? :?:
MannusD
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07
Locatie: Apeldoorn

Bericht door MannusD »

Zo net terug van de wedstrijd.
De eerste helft was leuk om te zien. Heerenveen was erg scherp en super fel. De eerste goal kwam uit een penalty, denneboom ging langs zijn tegenstander en hij werd gevloerd (en zelfs luinge zag dat het een strafschop was). Tweede goal ging een mooi pass aan vooraf selakovic nam hem maar speelde de bal iets te ver voor zich uit maar de verdediger en keeper kregen de bal niet weg zodat selakovic de bal zo de goal in kon lopen.

Tweede helft begon heerenveen niet echt sterk. Ze kwamen ook niet echt meer in de wedstrijd. De goal van genk kwam uit een vrije trap na een overtreding van volgens mij paul de lange.

speler die hebben gespeeld:

Vonk: Niet veel te doen gehad. De goal die hij tegen krijg kon die volgens mij niet veel aan doen maar dat kon ik ook niet helemaal goed zien.

Seip: Was erg in vorm vandaag had er ook veel zin in. Ik denk dat hij aan het begin van het seizoen ook weer de voorkeur krijgt.

Hanson: Was weer sober wat die moest doen deed die en meer ook niet.

Klompe: De echt leider achterin was weer terug. Opbouwend nog steeds niet sterk maar zorgt wel voor rust in de verdediging

Edman: Niet echt veel aan de bal geweest. Kwam een aantal keer leuk mee naar voren maar meer ook niet.

Radomski: Was weer de nuttige man op het veld. Al mag hij wel wat meer de bal opeisen

Mika: heeft vandaag weer keihard gewerkt en liet weer zien dat die erg goed kan voetballen. Hij is wel zeker van een basisplaats verwacht ik.

Knopper: Harde werker op het middenveld samenwerking met sibon kon wel iets beter.

Sibon: Kan meer laten zien met een beweglijke speler om zich heen (knopper, selakovic).

Denneboom: had een mooie actie waar een penalty uitkwam. Voor de rest was wat ongelukkig in zijn acties.

Selakovic: erg gedreven laat toch wel zien dat die goed kan voetballen. Ik denk dat die ook wel goed tot zijn recht komt aan de rechterkant

Wissels:
Paul de lange: Keiharde voetballer! Prater en een irritant mannetje in het veld precies wat we miste. hij moest me wel een beetje denken gregor van dijk.

Hooiveld: Niet veel van gezien. Mandekker die zijn taak volbracht

Samaras: Viel in voor denneboom aan de linkerkant. Had een paar leuke actie waaronder een prachtig schot die helaas op de lat terecht kwam.

Quito: viel 5 minuten voor tijd in en heb ik amper aan het werk gezien.

Bakati: viel in voor klompe omdat klompe volgens mij licht gebleseerd raakte. Heeft ook niet veel speeltijd gehad.
Phaemus
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-12-2002 17:50

Bericht door Phaemus »

Was dr ook, t is idd 2-1 geworden.

Ben t redelijk eens met het bovenstaande, heb nog wel wat toetevoegen...

Samenwerking tussen Sibon en Denneboom is drama, die 2 mogen elkaar echt niet. Lopen constant op elkaar te zeiken. Toen Samaras erin kwam voor Romano was Sibon juist positief tegenover Sam. Een wereld van verschil...

Edman, Radomski en Samaras kunnen ook al schelden en tieren in t Nederlands...:P

Trio Denneboom, Bakkati en Waterman mogen Foppe niet zo, ik stond in de 2e helft achter ze en ze gaven goed af op wat Foppe riepm en aan aanwijzingen gaf.

Vonk niet gezien, had geen werk maar coachte aardig...

Paul de Lange vond ik redelijk, was fel, maar miste naar mijn idee het inzicht van de rest. Stond vaak verkeerd opgesteld.

Knopper werkte als een paard, heeft een goede drive, leuk inzicht en kan best wat worden met Sibon/Samaras.

Verder een hele leuke wedstrijd gezien... Complimenten voor de vereniging die als gastheer diende, Kampen... Redelijke entree, bier voor een euro, en een heerlijke hamburger voor 2 (z)euro´s... Klasse!

Alleen het was opvallend rustig... schat zo´n 500-750 man...
Lekker lezen over Voetbal? http://www.VoetbalPrimeur.nl ...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Klopt wel aardig de bovenstaande verhalen :wink: , alleen ik heb verbaasd zitten kijken naar het optreden van Sibon. Zo lusteloos en trage handelingsnelheid. Denneboom speelde ook niet best.
Foppe zal afgaande op de voorbereiding wel beginnen met het volgende team:

Vonk

Seip Hansson Klompe Edman

Knopper Radomski Vayrynen

Selakovic Sibon Denneboom
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Het was een commerciële wedstrijd met veel pauzes tussen het begin en eindsignaal gezien de hoge temperaturen. Klompe is door Jelle en mij unaniem als traag lui en dik bestempeld. Denneboom had wat problemen met een viervoeter langs de lijn, die het nodig vond om even een kefje te laten horen toen Romano in een sliding over de lijn kwam. Het verontwaardigde gezicht van Denneboom was in elk geval zeer komisch om te zien! :lol: :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door (pl)euro op 16-07-2003 02:13, 1 keer totaal gewijzigd.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ja, wat is het nou? Ik lees 2-1 en 3-1.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Power
Bankzitter
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-05-2003 13:19

Bericht door Power »

2-1 :)
zelf nog nooit gehoord van op teletekst te kijken of ff rond te neuzen?
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

We vergeten de prachtige aktie van Knopper, waaruit Selakovic de 2-0 maakte.
De bal aannemen, direkt draaien en een puike pass afleveren, geweldig !
Sibon blonk uit in wegspringende ballen van zijn voeten, schoten ver naast of over, ik weet het niet met deze man. :shock: Klompe krijgt inderdaad een dikke nek, is traag en opbouwend nog steeds een drama, het volstaat niet dat hij leiding geeft en dan zelf diverse slippertjes maakt, ik moet nog maar zien dat hij in de basis begint.( als het aan mij ligt niet)

Wel leuk na afloop in de kantine, mensen die zeer gastvrij waren. Ook viel het me op dat het stierf van de Stewards ( de geile Boonstra-clan :upto: ), ze hadden 500 Belgen verwacht, ik persoonlijk heb er maar één auto gezien. Misschien waren ze in de war met Lierse supporters van a.s zaterdag ? :mrgreen:
We're still a bunch of tough bastards.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat voor opties zijn er dan Jelle buiten Klompe om? Hansson is wel een zekerheidje, Radomski komt gewoon weer op het middenveld en Seip zal wel rechtsback worden.
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Tja, ik ben ook bang dat er nu verders weinig opties voorhanden zijn.
Met de komst van Hestad, zal het probleem misschien opgelost kunnen worden. :?:
Tot die tijd zullen Klompe en Radomski moeten strijden voor een plekkie in de verdediging.
de Lange, mits hij zich goed ontwikkelt en daar ben ik niet bang voor, komt dan in aanmerking voor een plek op het middenveld, in ieder geval is het een enorme vooruitgang qua agressie die Foppe op het oog heeft.
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik mis eigenlijk hier de loftrompet voor Vayrynen. Wat liep de jongen lekker te voetbalen... Lekker fel op de bal, strooien met passjes. Als die jongen zo blijft door ontwikkelen, dan vrees ik dat we hem volgend jaar kwijt zijn..


Friesch dagblad
Dat geldt nog niet voor doelman Hans Vonk. Nadat Vonk vorig seizoen al zwakheden vertoonde, kan de goalie in de oefencampagne vooralsnog ook niet overtuigen. Vorige week vrijdag tegen Steaua Boekarest blunderde hij twee keer en ook gisteravond ging de goalie bij het tegendoelpunt niet vrijuit. Sinds zijn komst naar Heerenveen - in de zomer van 1996 - is de positie van Vonk onomstreden geweest, maar de vraag is: hoe lang nog?
Sorry, maar ik vraag me af of deze man eigenlijk wel aanwezig was bij de wedstrijd, volgens mij kon Vonk hier niet veel aan doen. De vrije trap was gewoon perfect genomen!

Overigens waren nog wel wat Belgen afgereisd naar Kampen hoor... Op de parkeerterrein barstte van de Belgische auto's
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Ik vond Seip ook een hele goede wedstrijd spelen, hij was er steeds erg goed bij.
Wat betreft de tegengoal, die bal zat er gewoon prachtig in, Vonk was gewoon kansloos.
Jammer dat dat schot van Samaras er niet in ging in de 2e helft, prachtig hoe hij hem erin draaide.
Er waren idd erg veel belgen.
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

laat maar
Plaats reactie