06-02-2021: sc Heerenveen - Vitesse (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

06-02-2021: sc Heerenveen - Vitesse (1-0)

Bericht door Feanfan 1 »

Opstelling:
Mulder, Van Hecke, Dresevic, Bochniewicz, Kaib, J.Veerman, Kongolo, Halilovic, De Jong, H,Veerman, Van Bergen

Floranus dus op de bank en bij Vitesse ontbreken Tannane en Bero
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Eindelijk Floranus bankje.


Dat Tannane en Bero ontbreken is gunstig.

Nu met lef spelen! Forza Heerenveen!
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

We zijn niet kansloos, ik zie de 2de helft wel mogelijkheden, er moeten ook 3 punten bijkomen om bij de concurrentie in het spoor te blijven.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht de basistechniek van Van Bergen is. Als hij ook maar in de buurt van de bal komt lijden we balverlies. Een pass over 2 meter is al te veel gevraagd. Ik vind het echt sneu aan het worden. Geef eens iemand anders de kans.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Nygren 1 voorzet en direct een goal. En meneer Van Bergen mag week in week uit slechte ballen geven en balverlies lijden.
Hij werkt wel hard, dat siert hem, maar aan de bal .....
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Echt een prima overwinning. Er is 90 minuten lang geknokt op een niet al te best veld. Zelf niet heel veel gecreëerd, maar VItesse ook niet.
Met een gelukje krijgen we penalty die er natuurlijk in moet, maar gelukkig maakte Henk het goed vlak voor tijd

Uitblinkers Bochniewicz, Kaib en Halilovic. De rest ook (dikke) voldoende. Behalve, ik val misschien wat in herhaling, Van Bergen. Hoeveel krediet die jongen heeft is voor mij niet te begrijpen. Maar Jansen heeft Floranus ook geslachtofferd, dus wie weet mag Van Bergen binnenkort ook op de bank (tribune in dit geval)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Wel even Kaib vragen naar die rare actie vlak voor tijd :shock:
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Goran Popov schreef:Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht de basistechniek van Van Bergen is. Als hij ook maar in de buurt van de bal komt lijden we balverlies. Een pass over 2 meter is al te veel gevraagd. Ik vind het echt sneu aan het worden. Geef eens iemand anders de kans.
Het is echt bedroevend inderdaad. Batista Meier is bijvoorbeeld helemaal uit beeld en vond ik ook zeer matig begin dit seizoen, maar een kans in het eerste elftal heeft hij daarna ook nauwelijks meer gekregen. Apart, net als Llanez, wat helemaal een vreemd verhaal is. Ondanks dat, wel een hele belangrijke en mooie overwinning trouwens.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Satyr schreef:Wel even Kaib vragen naar die rare actie vlak voor tijd :shock:

En Kongolo waarom hij na 70 minuten stopt met lopen.

Drie keer op rij de nul, weinig weggeven en 7 uit 3.
Verder vond ik er nog steeds weinig aan en ik vind ons nog steeds veel te defensief, apathisch en laf spelen. 
Maar de winnende coach heeft gelijk. Zeer fijne overwinning op een matig Vitesse.
Plaats reactie